Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Egyébként szerintem az a baj azzal, hogy nem nyilvánosak ezek a topicok, hogy sokkal kevesebb így itt a mozgás!

Sokkal nagyobb lenne az élet, a pörgés, ha elérhető lenne nem-tagok számára is.

Na de ez van...

Elküldve
Voszi meg mindjárt hozzáteszi, hogy: OPC Rulez!

Mindenki a magáét dicséri! :)

miiiiiicsooooodaaaaaa? Ócsó Piaci Cucc? GSi rulez, jövök a Morzsával, és letarolok minden QP-st! :lol: :) rettegjetek! akik régen vannak itt, azok azért, az újoncok meg azért!

Elküldve
az elsőszériás zafira is ilyen volt?

amúgy opc csak így van az epc-ben... Voszi nincs a közelben valahol?

nem azonos, a G-re nem lehet feltenni a zafiráét úgy emléxem. a kettő ugyanannyiba kerül.

az alvázszám: WOLOTGF0835169223

remélem segített.

Elküldve
nem azonos, a G-re nem lehet feltenni a zafiráét úgy emléxem. a kettő ugyanannyiba kerül.

az alvázszám: WOLOTGF0835169223

remélem segített.

így már egyszerűbb volt... THX!

Srácok! Így már valamivel olcsóbb lesz!

cikkszám / megnevezés / ár kb.

1400696 / lökhárító első OPC 2003- / 129241

1400697 / hűtőrács lökhárítóba / 5718

1400280 / lökhárító betét OPC / 11666

1400281 / takaró, ködlámpa bal OPC / 2451

1400282 / takaró, ködlámpa jobb OPC / 2451

6710027 / ködlámpa, bal+jobb OPC / 39281

6710028 / kábelköteg ködlámpához / 2084

összesen:192.892 peták... ebből levonja kiki a maga kedvezményét és beszerzési forrását, meg a régi lökös és ködlámpa eladási árát, és már mehet is a buli! :lol:

Amúgy tudtad Voszi, hogy Antwerpen-i a géped? gyártásilag.

Elküldve
Amúgy tudtad Voszi, hogy Antwerpen-i a géped? gyártásilag.

no még szép hogy tuttam. :) az Astra OPC A turbókat az antwepeni soron készítették, ahol eredetileg az X20XEV készült. a Z20LET blokkja az X20XEV-vel egyezik (abból készült), csak a blokk megmunkálása és anyaga más, de mivel teljesen azonos a formája, a szerelőrobotok a Z20LET-et is össze tudták rakni. de a kocsi nem lett teljesen készre szerelve Antwerpenben, mert az OPC stílus elemeket (pl. épp az ominózus lökösöket) Rüsselsheimben szerelték rá a kocsikra. oda kamionon érkeztek egyesével. (összesen 3000 db-ot gyártottak előszériával (ami 192 lóerős), a "Linea Rossa" nevű változattal (az is 192 lovas, és az csak előszériában készült), valamint az Mk4 Sri Turbókkal (Vauxhall változat) együtt. mind-mind Rüsselsheimben került végső állapotba.

Lehet hogy félreértek valamit, de Voszi a múltkor még astra OPCjét tuningolta, most meg eladta és a GSI-t tuningolja?! :)

dehogy van eladva. :)

hát lassan 1,5 hónapja készül a gépem, és valószínűleg ma se lesz kész, de ez már csak megérzés. a váltó visszakerült a helyére, a bölcsőnek kész lett az új menete (két helyen is belerohadt a csavar és leszedéskor flexelni kellett), talán a motor meg a hajtás ma a helyén lesz.

de kell még szerelni:

- intercooler, komplett csövezéssel

- FlowMaster + FlowPipe + komplett csövezés, légtömegmérő áthelyezéssel

- BOV

mennyi meló ez sztetek? :) :lol:

Elküldve

jól látod :lol:

de még keresem a megoldásokat, mert fényezéssel, sallanggal simán van 150, és az egy picit sok egy lökháritóért...

abból inkább nyaralni megyek :)

Elküldve
jól látod :)

de még keresem a megoldásokat, mert fényezéssel, sallanggal simán van 150, és az egy picit sok egy lökháritóért...

Tudom, hogy a QP egy "urasabb" életérzés, mint F Astrát szögelni, de sztem 150e.-ért egy első lökös sok pénz.

Viszont kétségtelenül jobban néz ki vele a gép.Te tudod Uhu, a te pénzed.............

Ha egy turbo lenne, biztos én is másként látnám. :lol:

Elküldve

mééé?? mi különbség van egy turbo kupé és egy 1.8 as kupé között???

ugy érzem, hogy most leszaroztad az autómat.... :lol:

pedig hidd el, hogy semmivel se jobb a turbos kupé mint az 1.8. (na jó, a motorja gyorsabban repiti a kasznit)

ugyanazokkal az alkatrészekkel van összerakva, meg sötöbö.

és a turbos kupénál is 150 ezer forint, az 150 ezer forint...

na mindegy...

Elküldve
mééé?? mi különbség van egy turbo kupé és egy 1.8 as kupé között???

ugy érzem, hogy most leszaroztad az autómat.... :lol:

pedig hidd el, hogy semmivel se jobb a turbos kupé mint az 1.8. (na jó, a motorja gyorsabban repiti a kasznit)

ugyanazokkal az alkatrészekkel van összerakva, meg sötöbö.

és a turbos kupénál is 150 ezer forint, az 150 ezer forint...

na mindegy...

Nem xaroztam le a verdád.De én nem adnék 150e.-t egy első lökösért, lévén az autó egyik legsérülékenyebb pontja.

A turbo pedig turbo.S, nem szívó 1.8.Tudod, lámpás party, és beállnál a régi masináddal a sportosított gépem mellé.........biztos emléxel.De akinek futja turbós gépre, az nem vacillál ilyesmin.Sztem ne vegyél rá ilyen drága lököst.Felrakom a gépemre a GSi lököst.Beáll mellém a lámpánál egy GSi-s, és éppen 3X autóz körbe, mire elindulok.Benézek v.mit és bukom azt a 30e.-t, amibe a lökös került.Na most vegyük példának, ha te egyszer hibázol, és 15cm-rel később állsz meg, mint szeretnéd.Bux 150e.-t.S, ez nemjó.....

Ennyi...........

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.