Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G Coupe


uhuhu

Recommended Posts

Voszi meg mindjárt hozzáteszi, hogy: OPC Rulez!

Mindenki a magáét dicséri! :)

miiiiiicsooooodaaaaaa? Ócsó Piaci Cucc? GSi rulez, jövök a Morzsával, és letarolok minden QP-st! :lol: :) rettegjetek! akik régen vannak itt, azok azért, az újoncok meg azért!

Link to comment
Megosztás:

az elsőszériás zafira is ilyen volt?

amúgy opc csak így van az epc-ben... Voszi nincs a közelben valahol?

nem azonos, a G-re nem lehet feltenni a zafiráét úgy emléxem. a kettő ugyanannyiba kerül.

az alvázszám: WOLOTGF0835169223

remélem segített.

Link to comment
Megosztás:

nem azonos, a G-re nem lehet feltenni a zafiráét úgy emléxem. a kettő ugyanannyiba kerül.

az alvázszám: WOLOTGF0835169223

remélem segített.

így már egyszerűbb volt... THX!

Srácok! Így már valamivel olcsóbb lesz!

cikkszám / megnevezés / ár kb.

1400696 / lökhárító első OPC 2003- / 129241

1400697 / hűtőrács lökhárítóba / 5718

1400280 / lökhárító betét OPC / 11666

1400281 / takaró, ködlámpa bal OPC / 2451

1400282 / takaró, ködlámpa jobb OPC / 2451

6710027 / ködlámpa, bal+jobb OPC / 39281

6710028 / kábelköteg ködlámpához / 2084

összesen:192.892 peták... ebből levonja kiki a maga kedvezményét és beszerzési forrását, meg a régi lökös és ködlámpa eladási árát, és már mehet is a buli! :lol:

Amúgy tudtad Voszi, hogy Antwerpen-i a géped? gyártásilag.

Link to comment
Megosztás:

Amúgy tudtad Voszi, hogy Antwerpen-i a géped? gyártásilag.

no még szép hogy tuttam. :) az Astra OPC A turbókat az antwepeni soron készítették, ahol eredetileg az X20XEV készült. a Z20LET blokkja az X20XEV-vel egyezik (abból készült), csak a blokk megmunkálása és anyaga más, de mivel teljesen azonos a formája, a szerelőrobotok a Z20LET-et is össze tudták rakni. de a kocsi nem lett teljesen készre szerelve Antwerpenben, mert az OPC stílus elemeket (pl. épp az ominózus lökösöket) Rüsselsheimben szerelték rá a kocsikra. oda kamionon érkeztek egyesével. (összesen 3000 db-ot gyártottak előszériával (ami 192 lóerős), a "Linea Rossa" nevű változattal (az is 192 lovas, és az csak előszériában készült), valamint az Mk4 Sri Turbókkal (Vauxhall változat) együtt. mind-mind Rüsselsheimben került végső állapotba.

Lehet hogy félreértek valamit, de Voszi a múltkor még astra OPCjét tuningolta, most meg eladta és a GSI-t tuningolja?! :)

dehogy van eladva. :)

hát lassan 1,5 hónapja készül a gépem, és valószínűleg ma se lesz kész, de ez már csak megérzés. a váltó visszakerült a helyére, a bölcsőnek kész lett az új menete (két helyen is belerohadt a csavar és leszedéskor flexelni kellett), talán a motor meg a hajtás ma a helyén lesz.

de kell még szerelni:

- intercooler, komplett csövezéssel

- FlowMaster + FlowPipe + komplett csövezés, légtömegmérő áthelyezéssel

- BOV

mennyi meló ez sztetek? :) :lol:

Link to comment
Megosztás:

jól látod :)

de még keresem a megoldásokat, mert fényezéssel, sallanggal simán van 150, és az egy picit sok egy lökháritóért...

Tudom, hogy a QP egy "urasabb" életérzés, mint F Astrát szögelni, de sztem 150e.-ért egy első lökös sok pénz.

Viszont kétségtelenül jobban néz ki vele a gép.Te tudod Uhu, a te pénzed.............

Ha egy turbo lenne, biztos én is másként látnám. :lol:

Link to comment
Megosztás:

mééé?? mi különbség van egy turbo kupé és egy 1.8 as kupé között???

ugy érzem, hogy most leszaroztad az autómat.... :lol:

pedig hidd el, hogy semmivel se jobb a turbos kupé mint az 1.8. (na jó, a motorja gyorsabban repiti a kasznit)

ugyanazokkal az alkatrészekkel van összerakva, meg sötöbö.

és a turbos kupénál is 150 ezer forint, az 150 ezer forint...

na mindegy...

Link to comment
Megosztás:

mééé?? mi különbség van egy turbo kupé és egy 1.8 as kupé között???

ugy érzem, hogy most leszaroztad az autómat.... :lol:

pedig hidd el, hogy semmivel se jobb a turbos kupé mint az 1.8. (na jó, a motorja gyorsabban repiti a kasznit)

ugyanazokkal az alkatrészekkel van összerakva, meg sötöbö.

és a turbos kupénál is 150 ezer forint, az 150 ezer forint...

na mindegy...

Nem xaroztam le a verdád.De én nem adnék 150e.-t egy első lökösért, lévén az autó egyik legsérülékenyebb pontja.

A turbo pedig turbo.S, nem szívó 1.8.Tudod, lámpás party, és beállnál a régi masináddal a sportosított gépem mellé.........biztos emléxel.De akinek futja turbós gépre, az nem vacillál ilyesmin.Sztem ne vegyél rá ilyen drága lököst.Felrakom a gépemre a GSi lököst.Beáll mellém a lámpánál egy GSi-s, és éppen 3X autóz körbe, mire elindulok.Benézek v.mit és bukom azt a 30e.-t, amibe a lökös került.Na most vegyük példának, ha te egyszer hibázol, és 15cm-rel később állsz meg, mint szeretnéd.Bux 150e.-t.S, ez nemjó.....

Ennyi...........

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.