Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ne csigázz! Akkor mennyi is?

És az miért baj, ha jól értem, hogy 3cmvel lejebb van? :lol:

Ma nagyon kafát autókáztam és még norman fenyőt is sikerült kapnom ócsóé 2500/m.

Még a forgalom is egészen jó volt. :)

Elküldve

ma termosztát próba volt...

jég hideg motorral(egészt éjszaka állt az utcán) elindultam a Flóriántól (Árpád hid)- Szentendre felé.

szerencsém volt, minden zöld lámpát elkaptam szentendréig, ugyhogy kb 15-17 km ert mentem megállás nélkül.

a tapasztalat: indulástól kb 1,5.-2 km után megmozdult a mutató, és kb 3,5-4 km mulva pontosan középen állt. se lejebb se feljebb. asztán szetendréig ott állt.

A motor 5. fokozatban olyan 2000-2200 as fordulaton dolgozott, a fütés 2. állásban volt.

ugyhogy szerintem most jól müködik nagyon...

igyállt középen: http://emc.elte.hu/~uhuhu/kepek/k_p0.jpg

Elküldve
ma termosztát próba volt...

Én multkor a hőgombámat teszteltem le pesten! :lol: Üllöi út,dugózás--->szépen kúszott a mutató felfelé.

90°-->95°-->100° és ekkor hirtelen leesett a hőfok 90°-ra!Tehát müködik! :)

Rövidebbre vettem az idézetet. Gepard

Elküldve
ma termosztát próba volt...

én nem tudom mi van... nekem is új a termosztát, de valamiért soxor visszamegy 80°-ra, főleg ha városon kívül megyek... vajon miért van ez? :lol:

Rövidebbre vettem az idézetet. Gepard

Elküldve
Vigyázz, az ilyen post-okkal, mert kimoderál Maci-Laci! :) :)

:lol: :)

Márk! Coupésok gyöngye! lécci ne akarj te rosszat. :)

és amúgy se azt írtam, hogy tilos, hanem azt, hogy ajánlom figyelmetekbe...

(jujj de jó lesz, ha úgy fogunk kinézni, mint a carstyling... csupa smile mindenütt! Király! De ha ti ezt akarjátok... forum_icon_zsir.gif)

Elküldve
Márk! Coupésok gyöngye! lécci ne akarj te rosszat. :lol:

és amúgy se azt írtam, hogy tilos, hanem azt, hogy ajánlom figyelmetekbe...

(jujj de jó lesz, ha úgy fogunk kinézni, mint a carstyling... csupa smile mindenütt! Király! De ha ti ezt akarjátok... forum_icon_zsir.gif)

Kicsit rugalmasabban kéne kezelni talán a moderátori jogot és tisztán látni mi is egy moderátor "munkaköre"!

Elküldve
Kicsit rugalmasabban kéne kezelni talán a moderátori jogot és tisztán látni mi is egy moderátor "munkaköre"!

Johnny barátom... ezt én még az aláírásomban is beraknám, úgy a szívem szerint szóltál! :)

:lol:

Elküldve

Nagy az én dilemmám...

Toldat (műanyag) vagy komplett lökös (üvegszálból)... :lol: :) ?????

Hm...

Egy kis nyugtató... ihletet adó fotó! :)

139_2.jpg

Elküldve
Remélem, nem vettétek a szívetekre! :)

Ááááá,majd téged vesznek ököl végre! :lol:

Egyébként irigylem a problémáid Márk!Miért nem gyúrsz inkább futóműre?

Elküldve
Ááááá,majd téged vesznek ököl végre! :)

Egyébként irigylem a problémáid Márk!Miért nem gyúrsz inkább futóműre?

Most elkapott a hülyeség...

egyébként a futómű is kelleni fog...

Egyébként ma bizonyosodtam meg róla, hogy hihetetlen különbség van a KLÉBER télim és a Goodyear Eagle F1 nyári gumim között!

Nem fogjátok elhinni, de SOKKAL jobb a KLÉBER!

Sokkal jobban fogja a téli 205/50R16-os KLÉBER Krisalp-om az utat,

mint a nyári 215/45R17-es GoodYear Eagle F1-em! :) :) Ez számomra teljesen megdöbbentő!

Ezt tapasztaltam a körúton kanyarstabilitásban és egyértelműen érezhető - KÉTSÉG NÉLKÜL - a régi házunk előtt a keramit úton. Ott ahol egy adott sebességgel, adott kézifékkel simán 90°-ban befordult a gép a nyárikkal, ott most lényegesen nagyobb tempo és kézifék kell! --> sokkal jobban fogja ez az utat!

(tudom, most megint jön, hogy hülye vagyok, hogy ilyeneket csinálok... :lol:)

Elküldve

De én a nyár közepéhez - ca. 20-25 fokos levegőhőmérséklethez viszonyítottam!

Az addig világos, hogy a téli itt a nyári meg ott van "otthon".

De az, hogy egy 205/50R16-os KLÉBER stabilabb és tapadósabb legyen, mint egy 215/45R17-es GoodYear...! :lol:

Számomra megdöbbentő!

Elküldve

lehet hogy valamit rosszul csinálsz... :lol:

a gúúúdzsír gumi hangos, és drága. szerintem ennyi az összesrossz, amit elmondhatok róla...

olyan kanyarokat veszek be vele, amit az asztra f el elképzelni se mertem volna .... pedig azon a végén kléber gumi volt...

klehet hogy apuha, vagy szar lengéscsillapito okozza a nem jó stabilitást??? ilyet éreztem én is, de volt 4 gátló csere, és azóta k.jó az autó....

Elküldve
lehet hogy valamit rosszul csinálsz... :lol:

a gúúúdzsír gumi hangos, és drága. szerintem ennyi az összesrossz, amit elmondhatok róla...

olyan kanyarokat veszek be vele, amit az asztra f el elképzelni se mertem volna .... pedig azon a végén kléber gumi volt...

klehet hogy apuha, vagy szar lengéscsillapito okozza a nem jó stabilitást??? ilyet éreztem én is, de volt 4 gátló csere, és azóta k.jó az autó....

Erre mondtam,hogy a futóműre kellene gyúrni inkább,mint a lökösre! :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.