Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G Coupe


uhuhu

Recommended Posts

ma termosztát próba volt...

jég hideg motorral(egészt éjszaka állt az utcán) elindultam a Flóriántól (Árpád hid)- Szentendre felé.

szerencsém volt, minden zöld lámpát elkaptam szentendréig, ugyhogy kb 15-17 km ert mentem megállás nélkül.

a tapasztalat: indulástól kb 1,5.-2 km után megmozdult a mutató, és kb 3,5-4 km mulva pontosan középen állt. se lejebb se feljebb. asztán szetendréig ott állt.

A motor 5. fokozatban olyan 2000-2200 as fordulaton dolgozott, a fütés 2. állásban volt.

ugyhogy szerintem most jól müködik nagyon...

igyállt középen: http://emc.elte.hu/~uhuhu/kepek/k_p0.jpg

Link to comment
Megosztás:

Vigyázz, az ilyen post-okkal, mert kimoderál Maci-Laci! :) :)

:lol: :)

Márk! Coupésok gyöngye! lécci ne akarj te rosszat. :)

és amúgy se azt írtam, hogy tilos, hanem azt, hogy ajánlom figyelmetekbe...

(jujj de jó lesz, ha úgy fogunk kinézni, mint a carstyling... csupa smile mindenütt! Király! De ha ti ezt akarjátok... forum_icon_zsir.gif)

Link to comment
Megosztás:

Márk! Coupésok gyöngye! lécci ne akarj te rosszat. :lol:

és amúgy se azt írtam, hogy tilos, hanem azt, hogy ajánlom figyelmetekbe...

(jujj de jó lesz, ha úgy fogunk kinézni, mint a carstyling... csupa smile mindenütt! Király! De ha ti ezt akarjátok... forum_icon_zsir.gif)

Kicsit rugalmasabban kéne kezelni talán a moderátori jogot és tisztán látni mi is egy moderátor "munkaköre"!

Link to comment
Megosztás:

Ááááá,majd téged vesznek ököl végre! :)

Egyébként irigylem a problémáid Márk!Miért nem gyúrsz inkább futóműre?

Most elkapott a hülyeség...

egyébként a futómű is kelleni fog...

Egyébként ma bizonyosodtam meg róla, hogy hihetetlen különbség van a KLÉBER télim és a Goodyear Eagle F1 nyári gumim között!

Nem fogjátok elhinni, de SOKKAL jobb a KLÉBER!

Sokkal jobban fogja a téli 205/50R16-os KLÉBER Krisalp-om az utat,

mint a nyári 215/45R17-es GoodYear Eagle F1-em! :) :) Ez számomra teljesen megdöbbentő!

Ezt tapasztaltam a körúton kanyarstabilitásban és egyértelműen érezhető - KÉTSÉG NÉLKÜL - a régi házunk előtt a keramit úton. Ott ahol egy adott sebességgel, adott kézifékkel simán 90°-ban befordult a gép a nyárikkal, ott most lényegesen nagyobb tempo és kézifék kell! --> sokkal jobban fogja ez az utat!

(tudom, most megint jön, hogy hülye vagyok, hogy ilyeneket csinálok... :lol:)

Link to comment
Megosztás:

De én a nyár közepéhez - ca. 20-25 fokos levegőhőmérséklethez viszonyítottam!

Az addig világos, hogy a téli itt a nyári meg ott van "otthon".

De az, hogy egy 205/50R16-os KLÉBER stabilabb és tapadósabb legyen, mint egy 215/45R17-es GoodYear...! :lol:

Számomra megdöbbentő!

Link to comment
Megosztás:

lehet hogy valamit rosszul csinálsz... :lol:

a gúúúdzsír gumi hangos, és drága. szerintem ennyi az összesrossz, amit elmondhatok róla...

olyan kanyarokat veszek be vele, amit az asztra f el elképzelni se mertem volna .... pedig azon a végén kléber gumi volt...

klehet hogy apuha, vagy szar lengéscsillapito okozza a nem jó stabilitást??? ilyet éreztem én is, de volt 4 gátló csere, és azóta k.jó az autó....

Link to comment
Megosztás:

lehet hogy valamit rosszul csinálsz... :lol:

a gúúúdzsír gumi hangos, és drága. szerintem ennyi az összesrossz, amit elmondhatok róla...

olyan kanyarokat veszek be vele, amit az asztra f el elképzelni se mertem volna .... pedig azon a végén kléber gumi volt...

klehet hogy apuha, vagy szar lengéscsillapito okozza a nem jó stabilitást??? ilyet éreztem én is, de volt 4 gátló csere, és azóta k.jó az autó....

Erre mondtam,hogy a futóműre kellene gyúrni inkább,mint a lökösre! :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.