coupe Elküldve December6, 2006 Megoszt Elküldve December6, 2006 Ez valóban így van... Nekem sem elég erős ahhoz, hogy 5-ben tiltásig eljussak...ott már nagyon nagy a légellenállás is, amivel nem árt számolni...És így van meg picivel 250 felett... :unsure: Én mentem a coupe astrával óra szerint 235öt. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December6, 2006 Megoszt Elküldve December6, 2006 Én mentem a coupe astrával óra szerint 235öt. :unsure: - nekem most vmi 1.8-2 %-al nagyobb átmérőjű kerékkel megyek közel pontosan (óra szerint 160nál gps 158-159et mutat) - a kabrió sztem nehezebb mint a sima kupé Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve December6, 2006 Megoszt Elküldve December6, 2006 azt még elhinném,hogy 5 tiltáson 242őt mutat az óra,na de hogy 125 ló képes leforgatni... Hát akkor el kell, hogy szomorítsalak! Ugyanis az én QP-m is leforgatja pirosig 5.-ben! Én óra szerint ca. 215-220 között mentem vele, ott már a piros szélén voltam. Elfogyott az 5! Ha Need órája szerint 242-t megy, akkor bizony elég sokat csalhat! :unsure: A cabrio nehezebb, mint a QP. Az igazság az, hogy tiltásig nem forgattam az autót. kb. 2-3szor mentem vele óra szerinte 215-220 körül. A letiltásig nem jutottam el, mindig vagy fékeznem kellett, vagy a barátnőm visított túl hangosan! :blink: De a PIROS határában voltam. (GPS szerinte 209-et mentem, amikor 215-nél volt az óra) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve December6, 2006 Megoszt Elküldve December6, 2006 Látom megbolygattam a nyugalmat. Nézzétek meg az utolsó képet a stájlingon! :blink: Egyébként még a gyári kerékkel volt, de 180-at is mentem már baseball sapiban nyitott tetővel. Akkor kezte lecsukni a huzat a szélfogót a hátam mögött és már nem volt elviselhatő a zaj. A sapka azonban nem repült el. ;) A céges volvó 2.4-es és 250-nél tilt. Az a baj, hogy nem sok ember próbálta a végsebességét az autójának, így kételkednek, amikor ilyeneket hallanak. A 26 éves mantámmal 220ig toltam, de az más volt. Akkor már féltem. Az nem tiltott volna, mert karbis volt, de a szigetelés hiánya miatt borzalmas volt a zaj, meg az m7-es zötyögős aszfalt darabkái. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December6, 2006 Megoszt Elküldve December6, 2006 A letiltásig nem jutottam el, mindig vagy fékeznem kellett, vagy a barátnőm visított túl hangosan! ;) Eltudom képzelni Krisztit,ahogy veri a vállad,hogy elég legyen mááááááááár! :unsure: Te meg nyomod pókerarccal a pedált a hütőmaszkig! :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December6, 2006 Megoszt Elküldve December6, 2006 Látom megbolygattam a nyugalmat. Nézzétek meg az utolsó képet a stájlingon! :blink: Egyébként még a gyári kerékkel volt, de 180-at is mentem már baseball sapiban nyitott tetővel. Akkor kezte lecsukni a huzat a szélfogót a hátam mögött és már nem volt elviselhatő a zaj. A sapka azonban nem repült el. ;) A céges volvó 2.4-es és 250-nél tilt. Az a baj, hogy nem sok ember próbálta a végsebességét az autójának, így kételkednek, amikor ilyeneket hallanak. A 26 éves mantámmal 220ig toltam, de az más volt. Akkor már féltem. Az nem tiltott volna, mert karbis volt, de a szigetelés hiánya miatt borzalmas volt a zaj, meg az m7-es zötyögős aszfalt darabkái. :unsure: Én a GSi-t próbálgattam (kicsit több paci, kicsit több Nm, kicsit kevesebb kg) de ÓRA SZERINT 230-nál tovább nemigen jutottam. Ami kb. szerintem 210 ha lehetett. Ezért gyanus csak a 240. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve December6, 2006 Megoszt Elküldve December6, 2006 Viszont szerintem sokkal jobb a légellenállása és sokkal fiatalabb a motor.Az is biztos hogy az óra szerint tutti nem 240.Ráadásul a váltó is sokat számít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December6, 2006 Megoszt Elküldve December6, 2006 Viszont szerintem sokkal jobb a légellenállása és sokkal fiatalabb a motor.Az is biztos hogy az óra szerint tutti nem 240.Ráadásul a váltó is sokat számít. Az F Astrának sem olyan rossz a Cx-e, szerintem igazán nagy eltérés nem lehet. Bár itt a kicsi is négyzetesen érvényesül szóval... :unsure: A motor is ok, bár szeritnem még így is több lóerő és nyomaték van benne. :blink: A váltóban lehet a megoldás, de ott meg a 242 a gyanús, ahhoz már tényleg sok izom kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve December6, 2006 Megoszt Elküldve December6, 2006 Eltudom képzelni Krisztit,ahogy veri a vállad,hogy elég legyen mááááááááár! :unsure: Te meg nyomod pókerarccal a pedált a hütőmaszkig! :blink:;) :P Ahogy a művelt angol mondja: "Push the pedal to the metal" ;) A 242-t nem tudom elhinni akkor sem. Ez nem ellened szól Need... nekem Coupe által emlegetett 23x sem volt hihető. Olyan szinten vagyok ebben szkeptikus, hogy max akkor, ha én az autóban, s kezemben a GPS! ;) :lol: Már csak azért sem, mert nyilván ugyanaz a váltó van mind2őnk gépében... és ha az enyém 220-nál pirosban van (6500rpm)... akkor 242-nél már 8000-et kéne forognia! :lol: Az pedig már erősen a tiltáson túl van! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December6, 2006 Megoszt Elküldve December6, 2006 Az F Astrának sem olyan rossz a Cx-e, szerintem igazán nagy eltérés nem lehet. Bár itt a kicsi is négyzetesen érvényesül szóval... :blink: Abban nem vagyok annyira biztos, hogy a bazi nagy lököseink meg a küszöbök tul jó aerodinamikai értékkel birnának :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December6, 2006 Megoszt Elküldve December6, 2006 Abban nem vagyok annyira biztos, hogy a bazi nagy lököseink meg a küszöbök tul jó aerodinamikai értékkel birnának :unsure: Le kell rugni egy laza mozdulattal és nincs többé hoppá! :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December7, 2006 Megoszt Elküldve December7, 2006 Abban nem vagyok annyira biztos, hogy a bazi nagy lököseink meg a küszöbök tul jó aerodinamikai értékkel birnának :unsure: Hát az már elég komoly drift lenne, ha a küszöb is számítana a légellenállásban. Max az inukált ellenállás komponesben jelenik meg, de szerintem nagyon nem számottevő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve December7, 2006 Megoszt Elküldve December7, 2006 A 242-t nem tudom elhinni akkor sem. Ez nem ellened szól Need... nekem Coupe által emlegetett 23x sem volt hihető. Olyan szinten vagyok ebben szkeptikus, hogy max akkor, ha én az autóban, s kezemben a GPS! :blink: ;) hülyeséget irtam :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December7, 2006 Megoszt Elküldve December7, 2006 Coupe mondta h óra szerint ( nagy kerékkel) és igaz mert ott ültem mellette :blink: A Coupe-ban? :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve December7, 2006 Megoszt Elküldve December7, 2006 A Coupe-ban? :blink: bazz hülye vagyok és nemtok olvasni ... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve December7, 2006 Megoszt Elküldve December7, 2006 Egyébként az István ex-coupe-ja esetében hihetőbb, hogy többet ment mint az enyém, mert az ki volt nyitva elől-hátul. Bár a váltó-áttételezést akkor sem értem. Nem ugyanazzal a váltóval nyomják az Z18XE-ket? :unsure: :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve December7, 2006 Megoszt Elküldve December7, 2006 Egyébként az István ex-coupe-ja esetében hihetőbb, hogy többet ment mint az enyém, mert az ki volt nyitva elől-hátul. Bár a váltó-áttételezést akkor sem értem. Nem ugyanazzal a váltóval nyomják az Z18XE-ket? :unsure: :blink: Szerintem de. X18XE1, Z18XE: F17CR 3,74 Én csak ezt találtam, de azért a kihajtás még lehetett más is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve December7, 2006 Megoszt Elküldve December7, 2006 Szerintem de. X18XE1, Z18XE: F17CR 3,74 Én csak ezt találtam, de azért a kihajtás még lehetett más is. Vannak kivételek is. Itt pl egy 1.4-es G Astrába az F13 CR 3.94-nél picit hosszabb váltó/difi páros került: 2-esben 100: 5-ben 120: Ültem benne. Gyári kerekek, gyári felszereltség, no tuning, km óra által mutatott sebesség értékek kb egyeztek az enyémmel, tehát nem a km óra csalt ennyit. Persze lomha is volt az autó ilyen hosszú áttételek mellett, de ez már más kérdés... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December8, 2006 Szerző Megoszt Elküldve December8, 2006 200 nál a mienk ennyit forog: Link to comment Megosztás: More sharing options...
velo Elküldve December8, 2006 Megoszt Elküldve December8, 2006 nah, ma sikeresen kicseréltettem a thermo-t, végre újra 90°-on áll a mutató :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December8, 2006 Szerző Megoszt Elküldve December8, 2006 jóltetted. vannak dolgok, amin nem szabad sporolni... az autónál semmin se szabad :unsure: én ugy vagyk az ilyen költségekkel, hogy "akkor most kevesebb mekdonáldsz, és pidza lesz a vacsi".... :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve December8, 2006 Megoszt Elküldve December8, 2006 Sőt nem kell több mekkdonát!! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve December8, 2006 Megoszt Elküldve December8, 2006 200 nál a mienk ennyit forog: http://emc.elte.hu/~uhuhu/kupe/200.jpg Hm... hát nekem ilyen fotóm nincs... de akkor csinálok én is valamit! :unsure: a legjobb lenne egy video 0 - vmax. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December9, 2006 Megoszt Elküldve December9, 2006 a legjobb lenne egy video 0 - vmax. ;) Vigyél pótaksikt, meg egy min 60 perces DV kazit... :unsure: :blink: (Aztán nehogy felkapd a vizet...poéééén vóóót... ;) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve December9, 2006 Megoszt Elküldve December9, 2006 Vigyél pótaksikt, meg egy min 60 perces DV kazit... :unsure: :blink: (Aztán nehogy felkapd a vizet...poéééén vóóót... ;) ) Lehet, hogy lassan, de az enyém legalább eléri! Akár 10-szer is egymás után, SZERELÉS NÉLKÜL!!! ;) ;) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts