Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G Coupe


uhuhu

Recommended Posts

++++?+?++++?+++?++++?+?????????????????I???+??I???????IIIIIIII7777I777IIII7I7I7I

===========================+++++=+======================+=========~==+?+++++++++

=====+++==========================++++++++++??+++++++=7+=+=+++++++++++++++++++++

+??+++++++++++++++++++??+??+?+++=IO8DDDDD8DDND8O8O8OI:,.:?++++???++?+++++++++++=

7777$777777777777$7$77777777778NOOOOZIZ88887NN7?88NDOOO8O+,,.+$I$7777$7777777777

7777777777777777II77777777$O87$ZOZI7777$$ZOZND7OOOIIIONOO88OZ=~:.~$7777II7III7II

77$77777$77777777777I77?ODZ7Z7OZZ=$IIII$Z$ZDDOI$Z$7Z8DNDD8O888OOOOZZ$$7DO7777777

$$$$$$$$777$77II?,~OOOOODNNN8OOO8888888888888O88O8O8OOOOOOOOOOOOOOOOOODD~77777$7

$$7$$$$$77~?888O888888OOOOD8OZZ$$$77777$OO777$77777777777777777777$$O$Z8?IIIII77

$$7$II=?OOOOOOZZ$=$7I7IIIIIIIIIIIIII???III+??????????????????IIII777N88ODIIIIII7

$$I77.I?7$ZZDMNDI$I+=+++==+==++?$88D8D8888888888888888O$O88$OZ$$$$$$ZOI+8?ZOZZ77

77IIZZ$778MD?.$?NDN88888888888888888888888DDDDDD8DDD$MD8I$+DNNDOOOO888DD8O$7$Z77

77?=DD8D8MDDM~?=78DNDD8DDDDNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDD8MD+.M7.N+DMDDDDDDDNDOD$$Z$$$

7777DDDDND,..=:,87DMDDNNDNNNNDDDNNDDNNNDDNNNNNNNNDDDN+NDM+:?NDNMDDDDDDD8DZZZ$ZD8

Z8OOZDDNND?NO7.,O=NM7$$$$$$$$$$$ZZZZOOOOO88888DDDDDDN?=.,M,ZIDNMNNNNNDDN8$88ODDD

IIIIIIII7INZ,Z$$=NNMMMMD$ZZZZZZZZZZZOOOZZZZZZZZZZZZ$ZN7DO~,MDNMM$$$$$$$$77777777

77777$ZO888DNMMMMMNNDDDDDD8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDNNDNDMMNMNNNNNDD8888OZZ$$$$7$7

II?????????I?????I??IIIIIIIIIIIIIII?IIIIIIIIIIIIIII7IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII7I

III????????I?++???????+????????????????????????????I+?+???+???+?+???+++?????IIII

Link to comment
Megosztás:

köszönöm, és csatlakoznék.

utána jártam, és Sanyiqua egyébként tag itt a fórumon, de tavaly nyáron elég csúnyán összeveszett néhány itteni emberkével, akik kérdőre vonták a járgánya képességeit.

szóval attól tartok, nem fog ide nézni sajnos :unsure: én személy szerint nagyon sajnálom, mert igazán különleges gépe van!

Link to comment
Megosztás:

QP útfekvése:

Sajnos én még mindig nem vagyok vele elégedett!

Nem tudom, hogy egy komoly gumiszettel és egy rendes futóművel mit fog majd mutatni, de a jelenlegi "konfigurációban" sajnos sovány a kép! (40-es rugó, GoodYear Eagle F1 - kopottas).

Még mindig iszonyat könnyen eldobja a hátulját! Iszonyat könnyen kereszbe lehet rakni egy tempósabb nagyívű kanyarban! És azt sem szereti túlzottan, ha erős fékezés közben manőverezek a kormánnyal... :blink:

Egyetértek!!! Nagyon jó ötlet :unsure:

Helyes! ;)

------- más ------

Erről az OAC-s rendszámról az egyik kecskeméti QP jut eszembe...

OAC-180 a rendszáma. Egy csajszi kapta a szülinapjára apucitól, hogy el tudjon járni a főiskolára!

Jaaa és mesélte az értékesítő, hogy teljesen ki volt akadva, mert úgy rendelték meg az autót, hogy LEGYEN RAJTA EGY VONÓÓÓÓHOROG! Egy bazinagy kankó vonóhorog van a gépen! A FIX fajta! Nagyon duuuurva!

;) ;) :P

Meg a csajszi is párszor már elég rendesen lezúzta a gépet...

Szóval nekem nem jön be ez a rendszám! :lol:

Link to comment
Megosztás:

QP útfekvése:

Sajnos én még mindig nem vagyok vele elégedett!

Nem tudom, hogy egy komoly gumiszettel és egy rendes futóművel mit fog majd mutatni, de a jelenlegi "konfigurációban" sajnos sovány a kép! (40-es rugó, GoodYear Eagle F1 - kopottas).

Még mindig iszonyat könnyen eldobja a hátulját! Iszonyat könnyen kereszbe lehet rakni egy tempósabb nagyívű kanyarban! És azt sem szereti túlzottan, ha erős fékezés közben manőverezek a kormánnyal... :unsure:

Helyes! :lol:

------- más ------

Erről az OAC-s rendszámról az egyik kecskeméti QP jut eszembe...

OAC-180 a rendszáma. Egy csajszi kapta a szülinapjára apucitól, hogy el tudjon járni a főiskolára!

Jaaa és mesélte az értékesítő, hogy teljesen ki volt akadva, mert úgy rendelték meg az autót, hogy LEGYEN RAJTA EGY VONÓÓÓÓHOROG! Egy bazinagy kankó vonóhorog van a gépen! A FIX fajta! Nagyon duuuurva!

:blink: ;) ;)

Meg a csajszi is párszor már elég rendesen lezúzta a gépet...

Szóval nekem nem jön be ez a rendszám! :lol:

útfekvés: nekem igencsak kopott gumikkal sincs nagy baj, igaz nekem gyári DSA futómű van a gép alatt. Néha mikor körforgalomból kifelé padlóval megyek túrja az orrát, de hamar megfogja az ESP meg az ASR... ami engem inkább zavar, hogyha tempósabban, lendületes kigyorsítással fordulok be egy utcára és ott nem túljó az út, az elpattogó kerekek elforognak és rögtön visszafoga a kipörgésgátló az autó :P viszont jó minőségű utakon nagyon meg vagyok elégedve az autóval. Nekem inkább alulkormányzottság jellemző, a farát nem dobálja (igaz, nem is próbálgatom annyira, nincs rajta olyan gumi ami megfogná ha kell...)

OAC rendszámal kapcs: nekem tetszik, egy OAC-001, esetleg COUPE-1, ASTRA-1, VELO-01 :lol: (mellesleg az aláírásomba mégsem írhatom ki a saját rendszámomat :D)

az hogy rendeltek hozzá vonóhorgot... hm... szerintem nem vontatási céllal lett kérve rá, hanem a nők nagyrészénél (tisztelet a kivételnek) a tolatási problémák és a hátulról érkező koccanások kivédése miatt...talán. Mindenestre megértem hogy kértek rá, de akkorsem tudom elfogadni, csúnya dolog és egy coupe amúgysem utánfutózásra való... ;)

Link to comment
Megosztás:

QP útfekvése:

Sajnos én még mindig nem vagyok vele elégedett!

Nem tudom, hogy egy komoly gumiszettel és egy rendes futóművel mit fog majd mutatni, de a jelenlegi "konfigurációban" sajnos sovány a kép! (40-es rugó, GoodYear Eagle F1 - kopottas).

Még mindig iszonyat könnyen eldobja a hátulját! Iszonyat könnyen kereszbe lehet rakni egy tempósabb nagyívű kanyarban! És azt sem szereti túlzottan, ha erős fékezés közben manőverezek a kormánnyal...

én is éreztem ilyen gondokat, de ennek a megoldása a 4 lengéscsillapitó cseréje volt.

nekem nagyon dobálta a hátulját, és a gátló csere után baromi jó lett, és olyanokat megyek vele, hogy az csak na :unsure:

A termosztát témához visszatérve:

A termosztátot azért szükséges cserélni, mert ha sokáig hideg a vit, illetve fel sem melegszik egyáltalán akkor sokkal többet fogyaszt,és kurvára kopik a motor.

Én 1 éve cseréltem termosztátot, és mostanában megint nem ott állt a mutató ahol szokott, igy garanciába kicseréltettem ujra.

most uj van benne ujra :blink: ;)

régi:

term.jpg

ujra:

k_p0.jpg

Link to comment
Megosztás:

köszönöm, és csatlakoznék.

utána jártam, és Sanyiqua egyébként tag itt a fórumon, de tavaly nyáron elég csúnyán összeveszett néhány itteni emberkével, akik kérdőre vonták a járgánya képességeit.

szóval attól tartok, nem fog ide nézni sajnos :blink: én személy szerint nagyon sajnálom, mert igazán különleges gépe van!

Azt akarta megmagyarázni nekünk hogy egy chiptől már 260LE lett az autója.De akkor még szürke coupe turbója volt.

A fóti talin meg utána kellett a legtöbb szemetet felszedni a földröl az autója körül.

Gondoltam azért leírom a másik oldalt is :unsure:

Link to comment
Megosztás:

A termosztát témához visszatérve:

A termosztátot azért szükséges cserélni, mert ha sokáig hideg a vit, illetve fel sem melegszik egyáltalán akkor sokkal többet fogyaszt,és kurvára kopik a motor.

Én 1 éve cseréltem termosztátot, és mostanában megint nem ott állt a mutató ahol szokott, igy garanciába kicseréltettem ujra.

most uj van benne ujra :unsure: :blink:

Neked gyári vagy olasz van benne?

Link to comment
Megosztás:

Voltam bent OPEL-éknál Kecskeméten és rákérdeztem a termo-ra.

Azt mondták, hogy tök fölösleges akkor cserélni, ha bemelegszik a motor és ha van fűtés.

Elmondtam nekik, hogy hol áll a mutatóm általában (pont ott mint Áki-é) és azt mondták, hogy az a mutatnó nem precíziós műszer, szóval ne izgulja, nem ér az meg 20-25e Ft-ot (a gyárira 20e-et, a munkára pedig ca. 6e-et mondtak).

Szerintük akkor cseréljem, ha nem akar felmelegedni a motor!

3 fazon állt ott és velük beszélgettem. Egyébként jóban vagyok velük... úgy gondolol, hogy átbacni semmiképp nem akartak és különben pedig nekik azaz üzlet, ha kicserélem...

szóval... ez ennyi :unsure:

Link to comment
Megosztás:

:unsure:

felőlem ....

nekem megért még tavaly 15 ezret, hogy a termosztátom uj legyen /kb ennyibe került nekem a term. a munka meg ingyé vót/. meg 10 ezrenként cserélek olajat is. a mostani termopsztát csere meg garanciába vót szintén ingyé.

igy legalább jó a lelkemnek, hogy megadtam mindent az autómnak.

cserébe ő se hagyott ott még soha....

tényleg: már 25 ezer körül van benne, és még nem volt müszaki meghibásodásom. a terosztát és alengéscsillapitó meg a vezérlés szettet természetes kopásnak veszem...

olaj fogyás nulla, 10.000 alatt 1-2-3 deci volt utoljára, benzin, abból jó sok fogy, aztán ennyi.

Link to comment
Megosztás:

3 fazon állt ott és velük beszélgettem. Egyébként jóban vagyok velük... úgy gondolol, hogy átbacni semmiképp nem akartak és különben pedig nekik azaz üzlet, ha kicserélem...

szóval... ez ennyi :unsure:

Összeismerkedtem meló ügyben az ottani redszergazdával,hát érdekes dolgokat mesélt... ;) :blink:

Márk én a helyedben más szakembert is megkérdeznék erről a dologról.

Egyébként én is ezzel küzdök,mint Uhu vagy Te,nem éri a 90fokot,fűteni fűt.Uditól kaptam egy 92°-os termot,majd kicserélem.Valszeg 82°-os van most benne!

Link to comment
Megosztás:

nekem is azt mondták a márkaszervizben hogy felesleges cserélni ha fűtés van :unsure: mondjuk én nem hallgatok rájuk, ki fogom cseréltetni, mert eléggé ingázik, főleg lefelé, nem szeretném "hidegen"hajtani a turbót, drága móka volt (mondjuk 3 év garanciás legalább :blink:)...

az olasz thermo miben másabb mint a gyári? garancia, megbízhatóság, minőség...?

Link to comment
Megosztás:

mondjuk 3 év garanciás legalább

de egyet nem szabad elfelejteni:

a garancia az arról szól:

hogya termék meghibásodása visszavezethető a gyártási hibára.

azaz ha hidegen szétcsapod, melegen leállitod,és megfő a turbó az nem egészen gyártási hiba....

Link to comment
Megosztás:

de egyet nem szabad elfelejteni:

a garancia az arról szól:

hogya termék meghibásodása visszavezethető a gyártási hibára.

azaz ha hidegen szétcsapod, melegen leállitod,és megfő a turbó az nem egészen gyártási hiba....

1. hidegen max. 2000-2500ig "pörgetem",

2. és még csak ha 5 percet kocsikáztam is járatom :unsure:

szóval vigyázok rá, csak nem szeretném ha esetleg ártana neki hogy nem melegszik fel a viz 90°-ra

Link to comment
Megosztás:

Speed

Cseréld ki! Uhuhunak igaza van!

Nekem is olyan volt és lett, mint az Ő fotóin.

Nem hiszem, hogy a műszer rossz nálad! :unsure:

Buták azok a szerelő mókusok, hogy ilyneket mondanak a fűtés és termosztát kapcsolatáról, mert Te odabentre, ha szar is a termosztátod, sem 80 fokban ülsz! NA- NA ! Szóval ezt most azé' megmontam.

Tehát 30fok körül fúj be és ha 80ig megy a termosztátod, az attól még kaka és nem kéne kinyírni a motorodat. :blink:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.