voszi Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Caprisárga coupe - mintha a kormány kicsit furi lenne? szerintetek kinyílt a légyzsák? :lol: lehet, hogy egy corsa kormány, de hogy mitől oly csúf nem tudom, lehet, hogy valami berhelmény. erre utal az is, hogy a kocsi orra toccsos volt (lökös lóg, a színe meg capri sárga béta verzió). sárvédőlemez is új (lásd alul, ahol a lemez összeér az oldalspoilerrel, a színeltérés Univerzumnyi). de lehet, hogy a kormány bőrözve van tényleg, csak akkor a többi részek miért nem? viszont szép autó. az ára nem gáz, ha a kilcsi igaz, és a törés mégse nem volt pusztító erejű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Ezt a coupét alaposan meg kell nézni, és úgy ítélkezni. :lol: Ilyen alapon akkor az én vekim is TK. Pedig nem gáz, csak most cserélik a csomiajtót(és mivel metálfekát találtak, így festve lesz) vagyis vastagabb festékréteg lesz rajta, meg lehet picit elüt majd a lökös is, attól még tisztességes szervízben hozatom rendbe, ahol rendesen megcsinálják. Mondjuk a sárvédő-küszöb találkozás elég érdekes ezen a gépen. Nem épp a legjobb munkára utal, ha ugyan volt törve egyáltalán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Ezt a coupét alaposan meg kell nézni, és úgy ítélkezni. :lol: Ilyen alapon akkor az én vekim is TK. Pedig nem gáz, csak most cserélik a csomiajtót(és mivel metálfekát találtak, így festve lesz) vagyis vastagabb festékréteg lesz rajta, meg lehet picit elüt majd a lökös is, attól még tisztességes szervízben hozatom rendbe, ahol rendesen megcsinálják. Mondjuk a sárvédő-küszöb találkozás elég érdekes ezen a gépen. Nem épp a legjobb munkára utal, ha ugyan volt törve egyáltalán. elég alaposan megnéztem, és úgy ítélkeztem, minden amit írtam konkrétumokkal alátámasztva. :lol: sztem ezek a tények. attól még lehet a gép jó, ezt is írtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Oksa. :lol: Én csak a lógó lökösre, más színre rekcióztam. meg persze én is jól megnéztem a képeket a kocsiról. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Jó festő tökéletesen megegyező elemeket készít. Nekem is sok elemet fényeztek és nincs eltérés! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Voszinak igaza van részben! Az első lökös valóban lóg! Mivel azt nem szokták le-föl pakolni így feltehetően sérült volt - esetleg cserés. Ezt támasztja alá az a tény, hogy az első lökös alján lévő gumi-szakállemez Turbo-Couperól való (légbeömlő van rajta a fékek hűtéséhez) A színben igazad van, hogy elég vad... igen más árnyalatnak tűnik, mint a gyári! Azonban Voszi, egy dolgot nem szabad elfelejtened: Ez egy gyöngyház fényezés. Így az egyes elemek közötti színeltérés - főleg, ahol már szögben állnak az egyes elemek - teljesen természetes. Nézd meg az enyémet, vagy Ákosét élőben! Minden hajlaton, minden kis kanyarulat után más-más színű az autó! Főleg napfényben! Ráadásul ezek a fényezéseknek attól függően, hogy fémen, vagy műanyagon vannak, árnyalatban lehet eltérés. (Ezt egy karosszéria-fényező műhelyt vezető barátom mondta) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Voszinak igaza van részben! Az első lökös valóban lóg! Mivel azt nem szokták le-föl pakolni így feltehetően sérült volt - esetleg cserés. Ezt támasztja alá az a tény, hogy az első lökös alján lévő gumi-szakállemez Turbo-Couperól való (légbeömlő van rajta a fékek hűtéséhez) ... lököst mondjuk lámpacseréhez is levehették. :lol: az a "légbeömlö" csak turbóknak van? :lol: bizti? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 lököst mondjuk lámpacseréhez is levehették. :D az a "légbeömlö" csak turbóknak van? :lol: bizti?Nézd meg az Andris vagy az én QP-mat! Én elég sok QP-t láttam már és eddig csak a Turbo-sokon láttam! --> nyilván mert azon volt fent gyárilag! :P Ettől még persze lehet másikakon is. ...és, mint a mellékelt ábra mutatja, nem csak Turbo-sokon létezik! Hisz ezen is van! :D Más kérdés, hogy hogy került oda! :D Szerintem nem gyári! Ettől még nem biztos, hogy törött! Egyébként Te miért szoktál lámpát cserélni az autódon? Főleg gyárit gyárira? ;) Nyilván mert tört - ha tényleg erről van szó. Egyébként a G Astránál egy lámpacseréhez le kellene venni a lökharítót??? Ez biztos? :lol: :D ;) :D Andris segíts! Te cserélgettél ki-be többször Angelt! Vagy Endy! Link to comment Megosztás: More sharing options...
agressor26 Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Nézd meg az Andris vagy az én QP-mat! Én elég sok QP-t láttam már és eddig csak a Turbo-sokon láttam! --> nyilván mert azon volt fent gyárilag! ;) Ettől még persze lehet másikakon is. ...és, mint a mellékelt ábra mutatja, nem csak Turbo-sokon létezik! Hisz ezen is van! :D Más kérdés, hogy hogy került oda! :P Szerintem nem gyári! Ettől még nem biztos, hogy törött! Egyébként Te miért szoktál lámpát cserélni az autódon? Főleg gyárit gyárira? ;) Nyilván mert tört - ha tényleg erről van szó. Egyébként a G Astránál egy lámpacseréhez le kellene venni a lökharítót??? Ez biztos? :lol: :lol: :D :D Andris segíts! Te cserélgettél ki-be többször Angelt! Vagy Endy! Az a szakállspoiler csak a turbóson van. Azzal vezetik a fékhez a levegőt. Van ott mögötte valami speckó kialakításu műanyag cső ami segíti a levegő fékhezjutását. Visszatérve arra a qp-ra....azon a kormány újra lett bőrözve. Így csinálják meg, ha légzsákos....Ezt akkor szokták ilyen variációban csinálni ha a a kürt nyomógombjának a bulkorata el van fáradva..... @Speed.... a lámpacseréhez lökös le....mert alatta van 1 csavar ami tartja a lámpa alját a kasznihoz és nem férsz hozzá a csavarhoz másképpen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Andris segíts! Te cserélgettél ki-be többször Angelt! Vagy Endy! Nekem lekellett venni az Angel meg a Xenon beépítésénél! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Köszi az infot. Ezek szerint valóban le kell venni. Bár ha gyári a lökös és sérülésmentes a kasztni is, feltehetően tökéletesen vissza lehet rakni... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 Köszi az infot. Ezek szerint valóban le kell venni. Bár ha gyári a lökös és sérülésmentes a kasztni is, feltehetően tökéletesen vissza lehet rakni... :lol: Ahogy mondod!! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
velo Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 hozzászólok énis :lol: 1. lámpacseréhez valóban le kell venni a lököst 2. szerintem ködlámpa-izzó cserénél is, bár ebben nem vagyok biztos, a könyv azt írta, hogy ennek a cseréjénél be kell fáradni a szervizbe :lol: 3. lehet törött volt, lehet nem, mindenesetre a lökös lóg, és szerintem is vissza kellene mennie hibátlanul 4. nem járt alapból minden coupehoz bőrkormány??? Én úgy tudtam igen... ráadásul az András által említett kürt-gomb-fáradás nem ennyi km után szokott jelentkezni... folyt köv... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Október17, 2006 Megoszt Elküldve Október17, 2006 hozzászólok énis :lol: 4. nem járt alapból minden coupehoz bőrkormány??? Én úgy tudtam igen... ráadásul az András által említett kürt-gomb-fáradás nem ennyi km után szokott jelentkezni... Sajnos sok esetben - használat és kézkeménység függvénye - 40-50e km-nél is nagyon könnyen előjön az a bizonyos "kürtgomb-fáradás". Tudtommal minden QP gyárilag bőrkormányos, ám a gyári bőr igen kemény. Én is újra fogom bőröztetni! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 Sajnos sok esetben - használat és kézkeménység függvénye - 40-50e km-nél is nagyon könnyen előjön az a bizonyos "kürtgomb-fáradás". Tudtommal minden QP gyárilag bőrkormányos, ám a gyári bőr igen kemény. Én is újra fogom bőröztetni! :lol: hopp... akkor ha véletlen te is lámpát cserélsz (mert mondjuk bemattul, vagy kavicsot kap) és picit lógósan megy majd vissza a lökös, akkor a tiéd is töröttnek számít? :lol: valahogy ez még eszembe jutott. Amúgy elég érdekes, hogy csak a túrósok kapnak +hűtést. A 2.2 mé nem kap? vagy a 2.0 szívó? érdekesen gondolkoznak GMék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 hopp... akkor ha véletlen te is lámpát cserélsz (mert mondjuk bemattul, vagy kavicsot kap) és picit lógósan megy majd vissza a lökös, akkor a tiéd is töröttnek számít? :lol: igen, ez jogos, ezért írtam, hogy a kocsi lehet ettől még jó. de akinek van egy kapri sárga gyönyörű Coupé-ja, azt sose értem meg, hogy miért hagyja, hogy a kocsi orra így el legyen rondítva. kivétel, ha komolyabban toccsos volt, mert akkor már semmi nincs úgy a helyén többé, és itt mm-ek is számítanak, olyan pontosak az illesztések... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 Én az én ótómról tudom, hogy bármennyire akartam, lámpacsere után picit tuti másképp ment fel a lökös(hangyabögyörőnyi eltéréssel). Pedig igyekeztem. Most talán a szervízben helyrekerül az is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
velo Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 olyan alsó beömlőt a szakállban valóban csak a turbok kaptak, de nemtudom miért "csak"... Mondjuk hogy a féket hűtik-e azt nemtudom, mikor felemeltük az autóüt, azok a bizonyos csövek felmentek a doblemez fölé. A turbon elöl pl 308 mm-es tárcsák vannak, lényegesen nagyobbak mint az 1.8-2.0-2.2 szívón... mindenesetre érdekes hogy ezen qa coupen olyan van. Lehetséges hogy az egész lökös cserélve lett volna? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 hopp... akkor ha véletlen te is lámpát cserélsz (mert mondjuk bemattul, vagy kavicsot kap) és picit lógósan megy majd vissza a lökös, akkor a tiéd is töröttnek számít? :lol: valahogy ez még eszembe jutott. Amúgy elég érdekes, hogy csak a túrósok kapnak +hűtést. A 2.2 mé nem kap? vagy a 2.0 szívó? érdekesen gondolkoznak GMék. Mackósajt! Eléggé kiforgatod az általam leírtakat! De sebaj! Egyébként egy 4-5 éves autó lámpája nem nagyon szabad, hogy bemattuljon! A 2.0 szívó azért nem kapott, mert olyan QP-ban nincs. :D És azért kapott a Turbo külön hűtést, amiért nagyobb féktárcsát is kapott! és amiért picit módosított futóművet is kapott! :D Lehetséges hogy az egész lökös cserélve lett volna? :lol: Erre utal az is, hogy a lökhárító is csálén áll! (esélyes, hogy sérült az autó eleje, a lökös új - vagy bontott - de a tartók a kasztnin nem tökéletesek és ezért lóg.) Egyébként az is lehet, hogy csak elveszett az alsó gumi-szakállemez - mint Ákosnak - és egy Turbo-ról szerzett egyet a srác! Vagy ő is olyan fanatista, mint némelyikőnk és felrakott egy fékhűtést utólag! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 szia Velo! rápottyintottam a Coupés mailedre az OPC-s anyagot, amit megbeszéltünk! Link to comment Megosztás: More sharing options...
velo Elküldve Október18, 2006 Megoszt Elküldve Október18, 2006 szia Velo! rápottyintottam a Coupés mailedre az OPC-s anyagot, amit megbeszéltünk! hi :lol: fel is ment a gépsas :D köszi :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október19, 2006 Megoszt Elküldve Október19, 2006 ... Egyébként az is lehet, hogy csak elveszett az alsó gumi-szakállemez - mint Ákosnak - és egy Turbo-ról szerzett egyet a srác! Vagy ő is olyan fanatista, mint némelyikőnk és felrakott egy fékhűtést utólag! :D Én csak megpróbálok logikus magyarázatot adni... amúgy sose felejtsük el, hogy lehet aki megveszi, majd olvassa ezt az oldalt is. :lol: És mit fog szólni... jól lefikázzuk itt a vasat. :D Amúgy látom kicsit nyugodtabban átgondolva már te is találsz másfajta magyarázatokat. ;) Márk! Régen raktál már be képet coupékról!!! Nincs valami új? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október19, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október19, 2006 Egyébként az is lehet, hogy csak elveszett az alsó gumi-szakállemez - mint Ákosnak mi veszett el nekem??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Október19, 2006 Megoszt Elküldve Október19, 2006 mi veszett el nekem??? Amikor vetted az autód nem volt rajta gumi-szakállemez! A lökös alján. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október19, 2006 Megoszt Elküldve Október19, 2006 hi :lol: fel is ment a gépsas :D köszi :lol: köszi! nagyon zsír lett! a kaszi gépe 2002-es! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts