Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G Coupe


uhuhu

Recommended Posts

Caprisárga coupe - mintha a kormány kicsit furi lenne? szerintetek kinyílt a légyzsák? :lol:

lehet, hogy egy corsa kormány, de hogy mitől oly csúf nem tudom, lehet, hogy valami berhelmény. erre utal az is, hogy a kocsi orra toccsos volt (lökös lóg, a színe meg capri sárga béta verzió). sárvédőlemez is új (lásd alul, ahol a lemez összeér az oldalspoilerrel, a színeltérés Univerzumnyi). de lehet, hogy a kormány bőrözve van tényleg, csak akkor a többi részek miért nem?

viszont szép autó. az ára nem gáz, ha a kilcsi igaz, és a törés mégse nem volt pusztító erejű.

Link to comment
Megosztás:

Ezt a coupét alaposan meg kell nézni, és úgy ítélkezni. :lol:

Ilyen alapon akkor az én vekim is TK. Pedig nem gáz, csak most cserélik a csomiajtót(és mivel metálfekát találtak, így festve lesz) vagyis vastagabb festékréteg lesz rajta, meg lehet picit elüt majd a lökös is, attól még tisztességes szervízben hozatom rendbe, ahol rendesen megcsinálják.

Mondjuk a sárvédő-küszöb találkozás elég érdekes ezen a gépen. Nem épp a legjobb munkára utal, ha ugyan volt törve egyáltalán.

Link to comment
Megosztás:

Ezt a coupét alaposan meg kell nézni, és úgy ítélkezni. :lol:

Ilyen alapon akkor az én vekim is TK. Pedig nem gáz, csak most cserélik a csomiajtót(és mivel metálfekát találtak, így festve lesz) vagyis vastagabb festékréteg lesz rajta, meg lehet picit elüt majd a lökös is, attól még tisztességes szervízben hozatom rendbe, ahol rendesen megcsinálják.

Mondjuk a sárvédő-küszöb találkozás elég érdekes ezen a gépen. Nem épp a legjobb munkára utal, ha ugyan volt törve egyáltalán.

elég alaposan megnéztem, és úgy ítélkeztem, minden amit írtam konkrétumokkal alátámasztva. :lol: sztem ezek a tények. attól még lehet a gép jó, ezt is írtam.

Link to comment
Megosztás:

Voszinak igaza van részben!

Az első lökös valóban lóg! Mivel azt nem szokták le-föl pakolni így feltehetően sérült volt - esetleg cserés.

Ezt támasztja alá az a tény, hogy az első lökös alján lévő gumi-szakállemez Turbo-Couperól való (légbeömlő van rajta a fékek hűtéséhez)

A színben igazad van, hogy elég vad... igen más árnyalatnak tűnik, mint a gyári!

Azonban Voszi, egy dolgot nem szabad elfelejtened:

Ez egy gyöngyház fényezés. Így az egyes elemek közötti színeltérés - főleg, ahol már szögben állnak az egyes elemek - teljesen természetes. Nézd meg az enyémet, vagy Ákosét élőben! Minden hajlaton, minden kis kanyarulat után más-más színű az autó! Főleg napfényben!

Ráadásul ezek a fényezéseknek attól függően, hogy fémen, vagy műanyagon vannak, árnyalatban lehet eltérés. (Ezt egy karosszéria-fényező műhelyt vezető barátom mondta)

Link to comment
Megosztás:

Voszinak igaza van részben!

Az első lökös valóban lóg! Mivel azt nem szokták le-föl pakolni így feltehetően sérült volt - esetleg cserés.

Ezt támasztja alá az a tény, hogy az első lökös alján lévő gumi-szakállemez Turbo-Couperól való (légbeömlő van rajta a fékek hűtéséhez)

...

lököst mondjuk lámpacseréhez is levehették. :lol:

az a "légbeömlö" csak turbóknak van? :lol: bizti?

Link to comment
Megosztás:

lököst mondjuk lámpacseréhez is levehették. :D

az a "légbeömlö" csak turbóknak van? :lol: bizti?

Nézd meg az Andris vagy az én QP-mat!

Én elég sok QP-t láttam már és eddig csak a Turbo-sokon láttam! --> nyilván mert azon volt fent gyárilag! :P

Ettől még persze lehet másikakon is.

...és, mint a mellékelt ábra mutatja, nem csak Turbo-sokon létezik! Hisz ezen is van! :D Más kérdés, hogy hogy került oda! :D

Szerintem nem gyári! Ettől még nem biztos, hogy törött!

Egyébként Te miért szoktál lámpát cserélni az autódon? Főleg gyárit gyárira? ;)

Nyilván mert tört - ha tényleg erről van szó.

Egyébként a G Astránál egy lámpacseréhez le kellene venni a lökharítót??? Ez biztos? :lol: :D ;) :D Andris segíts! Te cserélgettél ki-be többször Angelt!

Vagy Endy!

Link to comment
Megosztás:

Nézd meg az Andris vagy az én QP-mat!

Én elég sok QP-t láttam már és eddig csak a Turbo-sokon láttam! --> nyilván mert azon volt fent gyárilag! ;)

Ettől még persze lehet másikakon is.

...és, mint a mellékelt ábra mutatja, nem csak Turbo-sokon létezik! Hisz ezen is van! :D Más kérdés, hogy hogy került oda! :P

Szerintem nem gyári! Ettől még nem biztos, hogy törött!

Egyébként Te miért szoktál lámpát cserélni az autódon? Főleg gyárit gyárira? ;)

Nyilván mert tört - ha tényleg erről van szó.

Egyébként a G Astránál egy lámpacseréhez le kellene venni a lökharítót??? Ez biztos? :lol: :lol: :D :D Andris segíts! Te cserélgettél ki-be többször Angelt!

Vagy Endy!

Az a szakállspoiler csak a turbóson van. Azzal vezetik a fékhez a levegőt. Van ott mögötte valami speckó kialakításu műanyag cső ami segíti a levegő fékhezjutását.

Visszatérve arra a qp-ra....azon a kormány újra lett bőrözve. Így csinálják meg, ha légzsákos....Ezt akkor szokták ilyen variációban csinálni ha a a kürt nyomógombjának a bulkorata el van fáradva.....

@Speed....

a lámpacseréhez lökös le....mert alatta van 1 csavar ami tartja a lámpa alját a kasznihoz és nem férsz hozzá a csavarhoz másképpen.

Link to comment
Megosztás:

hozzászólok énis :lol:

1. lámpacseréhez valóban le kell venni a lököst

2. szerintem ködlámpa-izzó cserénél is, bár ebben nem vagyok biztos, a könyv azt írta, hogy ennek a cseréjénél be kell fáradni a szervizbe :lol:

3. lehet törött volt, lehet nem, mindenesetre a lökös lóg, és szerintem is vissza kellene mennie hibátlanul

4. nem járt alapból minden coupehoz bőrkormány??? Én úgy tudtam igen... ráadásul az András által említett kürt-gomb-fáradás nem ennyi km után szokott jelentkezni...

folyt köv...

Link to comment
Megosztás:

hozzászólok énis :lol:

4. nem járt alapból minden coupehoz bőrkormány??? Én úgy tudtam igen... ráadásul az András által említett kürt-gomb-fáradás nem ennyi km után szokott jelentkezni...

Sajnos sok esetben - használat és kézkeménység függvénye - 40-50e km-nél is nagyon könnyen előjön az a bizonyos "kürtgomb-fáradás".

Tudtommal minden QP gyárilag bőrkormányos, ám a gyári bőr igen kemény. Én is újra fogom bőröztetni! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sajnos sok esetben - használat és kézkeménység függvénye - 40-50e km-nél is nagyon könnyen előjön az a bizonyos "kürtgomb-fáradás".

Tudtommal minden QP gyárilag bőrkormányos, ám a gyári bőr igen kemény. Én is újra fogom bőröztetni! :lol:

hopp... akkor ha véletlen te is lámpát cserélsz (mert mondjuk bemattul, vagy kavicsot kap) és picit lógósan megy majd vissza a lökös, akkor a tiéd is töröttnek számít? :lol:

valahogy ez még eszembe jutott.

Amúgy elég érdekes, hogy csak a túrósok kapnak +hűtést. A 2.2 mé nem kap? vagy a 2.0 szívó? érdekesen gondolkoznak GMék.

Link to comment
Megosztás:

hopp... akkor ha véletlen te is lámpát cserélsz (mert mondjuk bemattul, vagy kavicsot kap) és picit lógósan megy majd vissza a lökös, akkor a tiéd is töröttnek számít? :lol:

igen, ez jogos, ezért írtam, hogy a kocsi lehet ettől még jó. de akinek van egy kapri sárga gyönyörű Coupé-ja, azt sose értem meg, hogy miért hagyja, hogy a kocsi orra így el legyen rondítva. kivétel, ha komolyabban toccsos volt, mert akkor már semmi nincs úgy a helyén többé, és itt mm-ek is számítanak, olyan pontosak az illesztések...

Link to comment
Megosztás:

olyan alsó beömlőt a szakállban valóban csak a turbok kaptak, de nemtudom miért "csak"... Mondjuk hogy a féket hűtik-e azt nemtudom, mikor felemeltük az autóüt, azok a bizonyos csövek felmentek a doblemez fölé. A turbon elöl pl 308 mm-es tárcsák vannak, lényegesen nagyobbak mint az 1.8-2.0-2.2 szívón... mindenesetre érdekes hogy ezen qa coupen olyan van. Lehetséges hogy az egész lökös cserélve lett volna? :lol:

Link to comment
Megosztás:

hopp... akkor ha véletlen te is lámpát cserélsz (mert mondjuk bemattul, vagy kavicsot kap) és picit lógósan megy majd vissza a lökös, akkor a tiéd is töröttnek számít? :lol:

valahogy ez még eszembe jutott.

Amúgy elég érdekes, hogy csak a túrósok kapnak +hűtést. A 2.2 mé nem kap? vagy a 2.0 szívó? érdekesen gondolkoznak GMék.

Mackósajt! Eléggé kiforgatod az általam leírtakat! De sebaj!

Egyébként egy 4-5 éves autó lámpája nem nagyon szabad, hogy bemattuljon!

A 2.0 szívó azért nem kapott, mert olyan QP-ban nincs. :D

És azért kapott a Turbo külön hűtést, amiért nagyobb féktárcsát is kapott! és amiért picit módosított futóművet is kapott! :D

Lehetséges hogy az egész lökös cserélve lett volna? :lol:

Erre utal az is, hogy a lökhárító is csálén áll! (esélyes, hogy sérült az autó eleje, a lökös új - vagy bontott - de a tartók a kasztnin nem tökéletesek és ezért lóg.)

Egyébként az is lehet, hogy csak elveszett az alsó gumi-szakállemez - mint Ákosnak - és egy Turbo-ról szerzett egyet a srác!

Vagy ő is olyan fanatista, mint némelyikőnk és felrakott egy fékhűtést utólag! ;)

Link to comment
Megosztás:

...

Egyébként az is lehet, hogy csak elveszett az alsó gumi-szakállemez - mint Ákosnak - és egy Turbo-ról szerzett egyet a srác!

Vagy ő is olyan fanatista, mint némelyikőnk és felrakott egy fékhűtést utólag! :D

Én csak megpróbálok logikus magyarázatot adni... amúgy sose felejtsük el, hogy lehet aki megveszi, majd olvassa ezt az oldalt is. :lol: És mit fog szólni... jól lefikázzuk itt a vasat. :D

Amúgy látom kicsit nyugodtabban átgondolva már te is találsz másfajta magyarázatokat. ;)

Márk! Régen raktál már be képet coupékról!!! Nincs valami új? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.