NeedForSpeed Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 A mantámban sohasem volt szervó, de nem is hiányzott soha. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Szóval igen, az ABS/TC vezérlőlogika közös biztin van a kormányszervóval, de ha kell, utána egyszerűen kiiktatható (mintha nem lenne benne a bizti). A szervó akkor marad, de nyilván egyúttal az ABS is hello, nemcsak a TC, úgy láttam külön sajnos nem lehet kapcsolni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
velo Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 rettentmód pögör itt a téma, kicsit beleszólnék :lol: 1. utólagosan kikapcsolható TC: én valahol valamilyen weboldalon láttam erre vonatkozó leírást, lehet kapni eredeti gombot meg eredetikis takarót a hamutartó alá, és be kell kötni, mindent leír a csávó hogyan kell... órákig túrtam a google-t, meg az msn-logokat, hátha ráakadok valahol, de azt eddig nem találtam meg. Egyelőre ennyi: http://home.arcor.de/mi.grosser/tc.htm 2. ABS: ennek végülis az a lényege hogy satuféknél is irányítható maradjon az autó, poros, csúszós úton hamarabb aktiválódik természetesen, mivel hamarabb blokkol a kerék... azt, hogy a coupeban miértnem kikapcsolható a TC, csak egy dologra tudom visszavezetni: szerintem a coupe-t nem "csapatásra", szóval nem játszósautónak tervezték, ez amolyan grand tourismo jellgű autó, így szerintem úgy gondolták hogy a user ne kapcsolgassa a TC-t, mert pl az OPC Astrában, ami tipikusan játszósautó, ott kikapcsolható... szerintem ez lehet az oka :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 A mantámban sohasem volt szervó, de nem is hiányzott soha. :lol:Vedd ki azt a bizonyos biztosítékot és rájössz, hogy a Cabrioból bizony hiányozna, ha nem lenne benne! Iszonyat kemény a kormányzása! A békebeli volgánk kormánya vajon csúszott ehhez képest! :lol: Egyébként Agressor26-nak megvan az a bizonyos leírás, amit keresel Velo! :D Egyszer már be is linkelte! Ha valaki szeretne kapcsolható kipörgésgátlót paripájába az figyuzza ezt itt: http://coupeclub.bbfunplus.com/coupeclub-about832.html hétvégére lefordítom és lesz magyar nyelvű leírás is Velo! Itt a leírás! Ezt kéne megcsinálni! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
velo Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Egyébként Agressor26-nak megvan az a bizonyos leírás, amit keresel Velo! :D Egyszer már be is linkelte! akkor ott láttam :lol: én meg feltúrtam a netet hogy megtaláljam :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
velo Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Velo! Itt a leírás! Ezt kéne megcsinálni! :D igenigen, ez volt az :lol: mit össze szenvedtem a keresésével... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Október6, 2006 Megoszt Elküldve Október6, 2006 Ki gondolta volna, hogy a Piac és Profit oldal kocsikkal is foglalkozik... klikk Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október6, 2006 Megoszt Elküldve Október6, 2006 A mantámban sohasem volt szervó, de nem is hiányzott soha. :lol: Azért van egy ici-pici különbség a gyárilag szervó nélküli és a szervósnak tervezett, de nem műkődő szervós autó között. Nyugodtan kipróbálhatod a kabrión. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október6, 2006 Megoszt Elküldve Október6, 2006 Más az áttétel... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október6, 2006 Megoszt Elküldve Október6, 2006 Más az áttétel... :D Köszönöm. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október6, 2006 Megoszt Elküldve Október6, 2006 Más az áttétel... :lol: Eheheh...mondja ezt az,akinek olyan popey karjai vannak,hogy nem is merünk neki beszólni,mert leb@sz egy sallert,oszt szevasz van! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Október6, 2006 Megoszt Elküldve Október6, 2006 Azért ez így egy picit sem igaz ám! A mantába is ott a helye a blokk oldalán a szervónak, csak fel kellett volna csavaroznom, amikor kibontottam az E Rekordból, meg még egy két dolgot a helyére rakni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Október7, 2006 Megoszt Elküldve Október7, 2006 azt, hogy a coupeban miértnem kikapcsolható a TC, csak egy dologra tudom visszavezetni: szerintem a coupe-t nem "csapatásra", szóval nem játszósautónak tervezték, ez amolyan grand tourismo jellgű autó, így szerintem úgy gondolták hogy a user ne kapcsolgassa a TC-t, mert pl az OPC Astrában, ami tipikusan játszósautó, ott kikapcsolható... szerintem ez lehet az oka :D na igen, de mivel abban kikapcsolható, valahogy akkor megoldható kell legyen a Coupéban is nemde? esetleg elektronikacserével? :lol: :D :lol: ;) ;) jó ötlet volt, mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
velo Elküldve Október7, 2006 Megoszt Elküldve Október7, 2006 na igen, de mivel abban kikapcsolható, valahogy akkor megoldható kell legyen a Coupéban is nemde? esetleg elektronikacserével? :lol: :D :lol: :D ;) jó ötlet volt, mi? agressor már megmutatta a megoldást, Márk is épp ilyet szeretne: Ha valaki szeretne kapcsolható kipörgésgátlót paripájába az figyuzza ezt itt: http://coupeclub.bbfunplus.com/coupeclub-about832.html hétvégére lefordítom és lesz magyar nyelvű leírás is Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Október8, 2006 Megoszt Elküldve Október8, 2006 Uhuhu, Speed! A Z18XE-be a BOSCH R6 189 FLR8LDC4(lehet N a vége és elírtam?) a gyári gyertya? Mindenkinek ilyen van benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október9, 2006 Megoszt Elküldve Október9, 2006 Azért ez így egy picit sem igaz ám! A mantába is ott a helye a blokk oldalán a szervónak, csak fel kellett volna csavaroznom, amikor kibontottam az E Rekordból, meg még egy két dolgot a helyére rakni. :lol: Mondjuk az, hogy a blokkon ott a helye a szervónak, nem feltétlenül determinálja a kormány áttételét. :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Október10, 2006 Megoszt Elküldve Október10, 2006 Szevasztok! Hazaértem egy kisebb túráról... Mo-Ausztria-Németország-Ausztria-Großglockner (2600m magasra)-majd haza. Az eredménye: Az össz átlagfogyi úgy 7.5-7.7 között volt. Összesen 2330km megtett táv. :lol: Megjegyzem a max sebességhez, hogy éjjel 11 körül volt a németeknél és a barátnőm határozottan feszült volt... picit ment volna még feljebb... (néhány km/h-t) de inkább lassítottam. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Október10, 2006 Megoszt Elküldve Október10, 2006 Találkoztam 1-2 QP-val útközben. Egyet lencsevégre is kaptam! :lol: Igazából... nekem nem tetszik annyira... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Október10, 2006 Megoszt Elküldve Október10, 2006 Ezt megosztom Veletek is! Bécsben az elkerülőn autózva az alábbi autót láttam. Nem akartam hinni a szememnek: Sajnos mivel a fényképezőm a csomitartóban volt, így a telefonommal készült! Az "L" betű az a LERNER rövidítése (a magyar "T"-nek felel meg) a sárga cimkén pedig az állt, hogy "Fahrschule" :D :D ;) Hogy ki az az állat, aki egy zsír új Ferrari F430 Spidert tanuló autónak beállít??? :lol: ;) :lol: Döbbenetes! Arra gondolok, hogy ez valami gazdagoknak alapított autósiskola lehet... De elég hihetetlen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
velo Elküldve Október11, 2006 Megoszt Elküldve Október11, 2006 ejjha, nemsemmi az átlagfogyid :D grat hozzá ;) (ps.: milyen kütyüd van? a talin nem láttam) a coupe-ról, amivel találkoztál már tettem fel képet a fórumra, legalábbis egy nagyon hasonlóról. Nekem képennagyon tetszik az autó, lehet élőben már nem olyan megnyerő? :lol: szerk: mégsem ugyanaz a coupe, csak a lökösük egyforma. tanulóvezető ferrari: pofámleszakad kategória :lol: mondjuk arra tudok gondolni, hogy tényleg valami gazdagoknak van sportkocsivezetés-oktatás, nehogy a frissen beújított párszáz lóval nehogy leessenek az útról és meghaljanak... a németeknél meg az osztrákoknál vannak olyan emberek akik alátámasztják a tényt, hogy erre is van kereslet... mindenesetre tényleg hihetetlen :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
velo Elküldve Október12, 2006 Megoszt Elküldve Október12, 2006 frissült az oldalam, felkerült Jokka autója, illetve átalakult ez-az, gyorsabb lett az oldal :lol: továbbra is várom a coupe-sok jelentkezését jó böngészést: http://astracoupe.tar.hu :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Addamsky Elküldve Október12, 2006 Megoszt Elküldve Október12, 2006 Ezt megosztom Veletek is! Bécsben az elkerülőn autózva az alábbi autót láttam. Nem akartam hinni a szememnek: http://www.freeweb.hu/myastra/images/glockner/kep028.jpg Sajnos mivel a fényképezőm a csomitartóban volt, így a telefonommal készült! Az "L" betű az a LERNER rövidítése (a magyar "T"-nek felel meg) a sárga cimkén pedig az állt, hogy "Fahrschule" :D :D ;) Hogy ki az az állat, aki egy zsír új Ferrari F430 Spidert tanuló autónak beállít??? :lol: ;) :lol: Döbbenetes! Arra gondolok, hogy ez valami gazdagoknak alapított autósiskola lehet... De elég hihetetlen! Innen nyugatabbra vannak direkt olyan autósiskolák ahol az alap jogsi után megtanítanak 500LE+ autót vezetni, hogy lehetőleg ne tekeredjen föl a szerencsétlen az első fára. Nálunk ez még nem aktuális... Link to comment Megosztás: More sharing options...
agressor26 Elküldve Október12, 2006 Megoszt Elküldve Október12, 2006 Innen nyugatabbra vannak direkt olyan autósiskolák ahol az alap jogsi után megtanítanak 500LE+ autót vezetni, hogy lehetőleg ne tekeredjen föl a szerencsétlen az első fára. Nálunk ez még nem aktuális... "nálunk" az indexet kellene megtanítani használni, meg ismerni a piros lámpát. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Október13, 2006 Megoszt Elküldve Október13, 2006 Engem csak az érdekelne, hogy hozott autóval dolgozik egy ilyen oktató cég, vagy beruháztak egy ilyen gépre. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve Október13, 2006 Megoszt Elküldve Október13, 2006 Engem csak az érdekelne, hogy hozott autóval dolgozik egy ilyen oktató cég, vagy beruháztak egy ilyen gépre. :lol: Gondolom olyan drága 1 óra vele, hogy 1-2 éven belül visszajön a Ferrari ára! :lol: Lehet menni itthon is vezetni Ferrarit. Asszem: 3 óra 400 ezer Ft+ benzin, na meg ha összetöröd fizeted az önrészt!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts