Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G Coupe


uhuhu

Recommended Posts

Én minden nap erős autóban ülök,nagy újdonságot nem hiszem hogy tudnál mutattni :huh:.

Amúgyse vagyok híve a keményebb gátló nélküli ültetésnek.

Félre értettél!

Fel sem merült bennem sem az, hogy erősebb az autóm, sem az hogy jobb a kanyar stabilitás, mint a tiédnek!

Nem erről beszéltem! (nem is akartam hasonlítgatni a két autót! Teljesen más kategória mind2)

Itt konkrétan az útról volt szó. (ahogy Paja is mondta)

És mielőtt Balázsunk bele okoskodott, arra céloztam, hogyha legközelebb megint lejöttök - úgy mint a múltkor - akkor menjünk egy kört és megmutatom, hogy melyik útszakaszra gondoltam. Szerintem nagyon élvezetes! :lol:

De majd meglátod - ha úgy érzed! :)

Link to comment
Megosztás:

ma kiderült, hogy a turbó az astrában füsttel működött... a kipuffon keresztül kijött a sok füst, és már nem működött tovább... :D

a szervíz szerint sérültek a lapátok is, elküldték a Boschnak javításra, remélhetőleg -a körülményekhez képest- nem lesz túl drága, ha minden igaz, jövő hét elején már árat is tudnak mondani :huh:

és méginkább remélem hogy a motor egyéb részeiben nem tett kárt... :)

illetve azt is remélem -ha már a sok reménynél tartunk- hogy legalább jobban is fog menni az autó, ha már ilyen sok pénzbe kerül :lol:

szirítsatok...

Link to comment
Megosztás:

Félre értettél!

Fel sem merült bennem sem az, hogy erősebb az autóm, sem az hogy jobb a kanyar stabilitás, mint a tiédnek!

Nem erről beszéltem! (nem is akartam hasonlítgatni a két autót! Teljesen más kategória mind2)

Itt konkrétan az útról volt szó. (ahogy Paja is mondta)

És mielőtt Balázsunk bele okoskodott, arra céloztam, hogyha legközelebb megint lejöttök - úgy mint a múltkor - akkor menjünk egy kört és megmutatom, hogy melyik útszakaszra gondoltam. Szerintem nagyon élvezetes! :lol:

De majd meglátod - ha úgy érzed! :)

Nem értettelek félre tudom hogy nem azt mondtad hogy az autód erősebb mint az enyém,én se erre gondoltam.Igazán arra akartam kitérni hogy 4dbkoni gátlóval javulna a coupe kanyarstabilitása,és nem dobná el a seggét olyan könnyen.Erre mondtad Te hogy mert nálunk pesten nincsenek jó kanyargós utak...... :huh:

Link to comment
Megosztás:

...Igazán arra akartam kitérni hogy 4dbkoni gátlóval javulna a coupe kanyarstabilitása,és nem dobná el a seggét olyan könnyen.
Ebben biztos, hogy igazad van! Nekem is szándékomban áll benevezni egy gátló szettre is! :D

Engem az zavart még az autóban, hogy sokszor, amikor nagy temponál erősen fékeztem és közben kanyarodni vagy sávot kellett váltani, akkor elkezdett "ingoni" az autó hátulja. (mintha megemelkedett volna).

Ez javult az ültetéssel, de biztos, hogy egy gátló szett rakná fel az i-re a pontot! :D

u.i.: azért még fenntartom, hogy elviszleg egy körre, csak hogy megmutassam kedvenc kiskörútunk szépségeit! :)

Elöször is fölösleges a vita mert a enyém a legszebb :huh:

másodszor meg isszonyat nagyot dobott az ültetés az autón! Remélem Ákosék is beneveznek egy rugószettere :lol:

:) kösszi!

és persze, hogy a Tiéd a legszebb! :)

Link to comment
Megosztás:

:huh:
Általában így szoktam! :lol:

De tényleg! Figy, egy divat fotózáson is ellő a modellre pár 100 képet a fotós és akkor van miből kiválasztani a legjobbat. Ha mindenhonnan csak 1-2-t csinálsz, akkor lehet, hogy hazaérsz, megnézed és azt mondod, hogy "vazz... mé lóg ez itt be, vagy mééé nincs benne ez..." szóval ezért! :)

Link to comment
Megosztás:

Úgy hallottam, hogy Antinak volt hasonló problémája korábban. Veló azt mesélte, hogy ömlött a fehér füst az autóból már alapjáraton is. Azt mesélte, hogy tele volt a turbo levegő csöve is olajjal. - a nívó pedig csont száraz volt, pedig nem rég volt olajcsere. :huh:

Szegény eléggé el van kenődve.

A legjobbakat kívánom ezúton is én is neki. - és persze alacsony javítási költséget! :lol:

Link to comment
Megosztás:

köszi az együttérzést...

elmondom mi most a helyzet:

a turbo tengelye eltört, sérültek a lapátok, a kompresszorház és a turbinaház is... lényeg, hogy másik turbo kell bele. Drága opelesek a következő ajánlatokat tették:

tegnapi egész délutános telefonálgatással az alábbi dolgokat sikerült intézni:

- gyári, új 2 év garral: 364k

- gyári, új (0km-es) kipróbálási garral, ismeretlen származással, dobozban: 120k

- bontott, 17.000 km-rel, kipróbálási garral: 100k

- bontott kipróbálásival: 80k (+40-50k a felújítás, és akkor 1 év gar)

akik tudják szerezni a bontottat 80k-ért, azt mondták, mivel ez működőképes turbo (nem egy rom mint az enéym), így a felújítása max. olyan 40-50k lenne -ha kérem- és úgy van rá egy év gari, ami nekem mégiscsak szimpatikusabb, mint a bizonytalan származású 0km-es dobozban garancia nélkül...

nektek mi a véleményetek?

üdv: velo

Link to comment
Megosztás:

:lol: Hmm... én úgy tudtam - azt olvastam és úgy láttam - hogy csak 2.2cdti (vagy Dti) motorral voltak... szóval 125LE-s 2,2-es dízel mocival. Ezek szerint volt más is.

Bár ezen nem is coupe hűtőmaszk van... :huh:

Mindenesetre nem ócsó...

lehet motorcserés lenne? :)

mindenesetre szerintem nem áll neki rosszul az n-joy maszk, de azért a coupe rács jobb :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.