Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G Coupe


uhuhu

Recommended Posts

Veszel 1 5 ajtósat, aztán átalakittatod,olyanra: mint az Alfákon a hátsó ajtókat...kész a QP! :D
Ennél azért egyszerűbb lenne, ha 3 ajtósat venne... nem? :D

Én ebben a fogyasztás dologban nem lennék olyan biztos.Sztem az is csak cipőfüggő lehet. B) :blink:
Nyilván többet eszik a 2,2-es már mint az 1,8-as!

Sok esetben ez nem egyértelműen igaz 1,2 - 1,4 viszonylatban, vagy 1,4-1,6 viszonylatban...

de azért 1,8 - 2,2-es viszonylatban már eléggé! ;)

Link to comment
Megosztás:

Nyilván többet eszik a 2,2-es már mint az 1,8-as!

Sok esetben ez nem egyértelműen igaz 1,2 - 1,4 viszonylatban, vagy 1,4-1,6 viszonylatban...

de azért 1,8 - 2,2-es viszonylatban már eléggé! B)

Akkor talán Agressor is el foja árulni, hogy hogyan is jön ki fogyiilag a géppel.

Amúgy nem fogod elhinni, de egy C20NE,C20XE is normál használat, és nem racsingfokozat mellett ugyanannyit eszik, mint az én 1.6-os töktaligám :blink: Ha viszont tolod neki, értelemszerűen többet is eszik, és jobban is megy.

S, itt jön a képbe ez a 2.2-es motor. :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor talán Agressor is el foja árulni, hogy hogyan is jön ki fogyiilag a géppel.

Amúgy nem fogod elhinni, de egy C20NE,C20XE is normál használat, és nem racsingfokozat mellett ugyanannyit eszik, mint az én 1.6-os töktaligám :D Ha viszont tolod neki, értelemszerűen többet is eszik, és jobban is megy.

S, itt jön a képbe ez a 2.2-es motor. ;)

Szívem szerint belenyomnám én a QP-ba a 2.5-ös V6-ost is ha lehetne - ki a sz@rt érdekelne mennyit fogyaszt, ha olyan az autó mint az álom. Max, spórolsz a zsíroskenyéren.... :blink: B) :D

Télleg, senki nem rakott még bele ilyet? mondjuk feltöltéssel.... Off Focusban vót ilyen... meg 4.2 V8 is, 420 lovval.... hoppá, hoppá....

Link to comment
Megosztás:

nah azért megnéznék egy 8 körül fogyasztó c20xe-t

Jah' kérem, aki állandóan tapossa! :blink: Egyébként az enyém olyan 8.3-9.8L-t eszeget.Utóbbi amolyan nemnormális üzemmód.Tudom, ez nálatok 12-15L B) De egy kedves Calibrás ismerős 9-10L körül jár el a 2.5 V6-tal.Városban.

Link to comment
Megosztás:

Jah' kérem, aki állandóan tapossa! :D Egyébként az enyém olyan 8.3-9.8L-t eszeget.Utóbbi amolyan nemnormális üzemmód.Tudom, ez nálatok 12-15L :D De egy kedves Calibrás ismerős 9-10L körül jár el a 2.5 V6-tal.Városban.

Hát azért a 2.5 V6 várossal a 10 liter elég mesés.... ;) inkább 13..15 az... B) (barátomnak van 2.5 V6 és nem streetracer a srác) Bár város és város közt van különbség, a Bp-i dugókat ne hasonlítsuk a kisebb városok közlekedéséhez - ha jól derékba kapod, mondjuk a Lágymányosi híd/Könyves Kálmán krt. részen, araszolhatsz 30 percet lazán.... :blink:

Viszonyításnak annyi elég, hogy én az 1.7DT-t se tudom 6.5 liter alá vinni sehogysem (pehelylábbal se ), pedig itt sokan állításuk szerint 5-6 liter között járnak vele városban... ;)

Link to comment
Megosztás:

Hát azért a 2.5 V6 várossal a 10 liter elég mesés.... :D

A gép erősen megkímélt, 96 évvégi, és full extrás.Nincs benne 170e. km.A srác szemefénye.

De jó lenne, ha jönne az a 2.2-es vitéz, :blink: aztán elmondaná, hogy nézett-e már fogyit, és hogyan muzsikál a gépe, mert azt tudjuk, hogy Speednek 9.4L B) szokott lenni.

Link to comment
Megosztás:

Rám célzol? :blink:

Konkrétan! B)

Viszont traláltam egy-két adatot.

Opel ASTRA G Coupe 2.2 16V G Coupe

Karosszéria

Felépítés:

Ajtók száma: 2

Ülések száma:

Motor és erőátvitel

Hengerelrendezés:

Hengerszám: 4

Motorbeépítés:

Lökettérfogat (cm3): 2198

Furat / löket (mm): 94.6/86

Sűrítési viszony: 10.0

Hengerenkénti szelepszám: 4

Szelepvezérlés típusa: dohc

Keverékképzés:

Feltöltés:

Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 147(108)/5800

Nyomaték (Nm / 1 min): 203/4000

Hajtás:

Kézi váltó fokozatai: 5

Automata váltó fokozatai:

Futómű

Elsőkerék-felfüggesztés:

Hátsókerék-felfüggesztés:

Fordulókör: 10.90

Fék elöl/hátul:

Abroncsok (szériakivitel): 205/50R16

Méret és tömeg

Tengelytáv (mm): 2606

Nyomtáv elöl (mm): 1464

Nyomtáv hátul (mm): 1452

Hosszúság (mm): 4267

Szélesség (mm): 1710

Magasság (mm): 1390

Saját tömeg menetkészen (kg): 1665

Megengedett össztömeg (kg): 1205

Csomagtér (l): 4600

Vontatható fékezett utánfutó tömege (kg):

Üzemanyagtartály (l): 52.0

Menetteljesítmények

Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 8.0

Végsebesség (km/h): 218

Fogyasztás városban (l / 100 km): 12.0

Fogyasztás országúton (l / 100 km): 6.3

Átlagfogyasztás (l / 100 km):

Üzemanyagfajta: 95

Link to comment
Megosztás:

Konkrétan! :blink:

Viszont traláltam egy-két adatot.

Opel ASTRA G Coupe 2.2 16V G Coupe

Csomagtér (l): 4600

Fogyasztás városban (l / 100 km): 12.0

Fogyasztás országúton (l / 100 km): 6.3

Na majd meglátom...... B)

Adatokban van 1 kis bibi....pl. csomagtartó:460

Fogyasztás meg változó...

városban finoman /de akkor nagyon finoman/: 9,1

nagyon durván: 15

átlag:10-12 dugótól függően.

országút: 8,5 130-tempomat.

10-11 gátlástalanul :D :D ;)

Módosítva : agressor26
Link to comment
Megosztás:

Szívem szerint belenyomnám én a QP-ba a 2.5-ös V6-ost is ha lehetne - ki a sz@rt érdekelne mennyit fogyaszt, ha olyan az autó mint az álom. Max, spórolsz a zsíroskenyéren.... :blink: B) :D

Télleg, senki nem rakott még bele ilyet? mondjuk feltöltéssel.... Off Focusban vót ilyen... meg 4.2 V8 is, 420 lovval.... hoppá, hoppá....

:D Haverom most épít a W202-es C-s Mercijébe új motort... még mindig megy a dilemma, hogy mi lesz. Vagy egy 5000 V8, vagy a CL600 V12-es mocija 500LE, 800NM-rel... (ha meg tudja venni jó áron). ;)

Az azért nem lenne egyszerű gép! ;)

Már c20let-et láttam képeken beépítve ;)

Z20LET-et pedig már élőben is! :D

De egy kedves Calibrás ismerős 9-10L körül jár el a 2.5 V6-tal.Városban.
Ez azért elég hihetetlen...

bár ha Pesten jár vele, teljesen nem kizárt.

De vidéken, tisztán városba lehetetlen.

Nekem a Coupe Kecskeméten, tisztán városban, úgy hogy nem lövöm bekapja a 10-11-et! (ok, relatív rövid utakok, és persze tudjuk, hogy Kecskemét tipikus vidéki város, sok lámpa, rövíd egyenes szakaszok, sok fékezés, sok kereszteződés... 30-50-es tempo stb.) ... és 30-nál többet eszik a gép, mint 50-nél!

Link to comment
Megosztás:

Viszonyításnak annyi elég, hogy én az 1.7DT-t se tudom 6.5 liter alá vinni sehogysem (pehelylábbal se ), pedig itt sokan állításuk szerint 5-6 liter között járnak vele városban... :blink:

Nekem most vegyesben/Pest-utópálya-vidék/: 6.3-at iszik klimával meg 17-es kerekekkel. Télen 5.8-al eljártam. B)

Link to comment
Megosztás:

Ez azért elég hihetetlen...

bár ha Pesten jár vele, teljesen nem kizárt.

De vidéken, tisztán városba lehetetlen.

Nekem a Coupe Kecskeméten, tisztán városban, úgy hogy nem lövöm bekapja a 10-11-et! (ok, relatív rövid utakok, és persze tudjuk, hogy Kecskemét tipikus vidéki város, sok lámpa, rövíd egyenes szakaszok, sok fékezés, sok kereszteződés... 30-50-es tempo stb.) ... és 30-nál többet eszik a gép, mint 50-nél!

Hát nemtudom. B) Nem fényezni akarom Pestet, de szerintem amíg nem mentél itt nappal a körúton, a Hungárián, a rakparton, vagy egyéb haladós helyeken addig nem tudjátok mi az a dugo, illetve a városi fogyi. Nem a sok lámpa, a rövid távok és a fékezés a gáz. Hanem az hogy 30 perc alatt 50-100 métert mész. Nem vicc, nem elírás. Ha 7re akarok a Lurdyhoz menni, akkor legalább egy órával előbb el kell indulni, pedig max. 8 kilcsi a táv. Nem nehéz átlagsebességet számolni és ez még nem is a csúcsidőszak.

Az este kikapocsolt lámpáknál, persze megint más tészta. Ott simán lehet országúti fogyival számolni (ha kérdezik nem is azt mondom, hogy ez városi fogyi).

De amikor olyan az araszolás, hogy megéri leállítani a mocit, mert 3 percenként megy a sor előre egy autót... :blink:

Link to comment
Megosztás:

...de szerintem amíg nem mentél itt nappal a körúton, a Hungárián, a rakparton, vagy egyéb haladós helyeken addig nem tudjátok mi az a dugo, illetve a városi fogyi...

Járok Pestre rendszeresen... és általában reggel 9 körülre kell a Szabadság téren lennem... és úgy 4-5-6 között szoktam végezni...

Szóval elképzelésem azért van... B)

Egyértelmű, hogy Pesten időszak függő. Ha melóba jársz vele - tehát reggel-este dugózol - akkor egyértelmű, hogy sok lesz a fogyid, de ha nem a csúcs időszakokban használod csak a gépet, akkor azért nem olyan vészes.

Ráadásul, a dugók is úgy néznek ki, hogy mész valahonnan valahova és pl. rámész a Hungáriára, ahol bedugulsz... ott araszolsz fél órát, aztán mész tovább (ahol már nincs úgy bedugulva) akkor lényegesen javítja az átlagod. Nem akarok okos lenni, lehet, hogy nem így van, csak én ezt tapasztaltam.

Én általában a Nagykőrösin befelé szoktam bedugulni... utána az Üllői, Múzeum krt, Bajcsi, már haladósabb (reggel 9 körül). Kifelé már elég gáz van a Bajcsin, a Múzeum krt-on... na meg a Hungárián...

De napi tapasztalatom tényleg nincs Pestben... :blink:

És Pesten még teljes tankot nem fogyasztottam le... nem mértem ott átlagfogyit.

Link to comment
Megosztás:

Ez azért elég hihetetlen...

bár ha Pesten jár vele, teljesen nem kizárt.

De vidéken, tisztán városba lehetetlen.

Nekem a Coupe Kecskeméten, tisztán városban, úgy hogy nem lövöm bekapja a 10-11-et! (ok, relatív rövid utakok, és persze tudjuk, hogy Kecskemét tipikus vidéki város, sok lámpa, rövíd egyenes szakaszok, sok fékezés, sok kereszteződés... 30-50-es tempo stb.) ... és 30-nál többet eszik a gép, mint 50-nél!

Az úriember nyárlőrinci, és hivatásos katona.Ide járt udvarolni a szembeszomszéd kisjányhoz.Én meg mindig megcsodáltam a gépét, annyira karcmentes volt.

Link to comment
Megosztás:

Az új astra coupe cabrio ára 22 500 Euro a franciáknál! Megyek és kicserélem! B)

De már nem forgalmazzák újonnan... :blink: vagy igen?

Azt mondta a márkakereskedő, hogy amikor bejött a H Astra, akkor álltak le a forgalmazásával...

Vagy a Franciák még nyomják? Lehet, hogy náluk maradt készleten?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.