Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G Coupe


uhuhu

Recommended Posts

Megvan az első fogyi adat, 10.9 csak városban, néha odapakolva neki. Rosszabbra számítottam megmondom őszintén.

Kérdés : meddig kell járatni a motort leállítás előtt ? Ha jól vettem ki a gépkönyv 30 mp-t ír, de az is lehet hogy az ablakmosófolyadék csere hosszára írja, annyira nem tudok németül.

Nincs valakinek angol gépkönyv ?

BeNZiN, Te pesti vagy?

Elég jónak tűnik az a fogyasztás! :blink:

Én azt figyeltem meg, hogy amikor Pesten voltam a géppel (persze nem csúcsforgalomban), hogy azért az félig országútinak felelt meg szinte... hisz ott azért autózik az ember 70-80-as tempokat a gyorsforgalmikon... és haladósabb a tempo, nem kell annyiszor megállni (persze, ha kifogod a lámpákat és nincs dugó!). (hozzáteszem, nekem nincs nagy fogyasztási tapasztalatom Pesten, cáfoljatok meg, ha nincs igazam)

De ettől függetlenül is a 10,9 elég jónak mondható! Főleg, ha a sajátomhoz viszonyítok, mert én sem vagyok 10,8-11 alatt nagyon, ha csak városban használom a gépet! (persze időnként én is meghajtom a lovakat... :))

Link to comment
Megosztás:

@BeNZin:

nekem van1 német/angol az OPC-hez. megnézem mit ír. ha centrifugáztam a masinával, 1-2 percet járatom megálláskor, de ha nem volt semmi, akkor csak egy nagyon picit (10-20 mp).

@Speed:

végül mi lett, kiértetek? bocs, de én megint 10 körül végeztem.

Link to comment
Megosztás:

végül mi lett, kiértetek? bocs, de én megint 10 körül végeztem.

Ja-ja. Fent voltunk ár 19:15-re... mi voltunk az elsők! :D Aztán megjött Gsi.Tomi...

de sajna Ákos most az F Astrával jött... Viszont tök jó volt találkozni. B)

Végül fél10 körül indultunk haza...

---- :blink: ------ Tempomat ------ :) ------

:) Tegnap elszaladtam egy ######ihoz, aki fel tudja programozni a computert a tempomatra. Mivel azonban nem találtam meg a kuplung kapcsoló helyét, ezért őt kértem meg, hogy rakja be!

Na ekkor derült ki, hogy NINCS BEKÁBELEZVE A KUPLUNGKAPCSOLÓM!!!

Azért nem értem, mert az index-kábelkötegén ott volt a tempomat csatija és azt be is dugtam, be is szereltem az tempomatos bajuszkapcsolót.

De hogy a pi...ába lehet, hogy az egyik kábel be van húzva a másik pedig nincs... :lol: ? (ami a tempomathoz kell... pl. Ákosében benne van mind2)

Úgyhogy most az jön, hogy szerezni kéne egy csatlakozó dugót, ami bele megy a kuplungkapcsolóba és be kell húzni a kábelt oda! :o

Pedig már úgy rá voltam izgulva a tempomatra!!! B)

Link to comment
Megosztás:

ott lesz az a csatlKOZÓ. keresd csak nyugodtan....

Akkor elmondom, hogy mit csináltam...

- pedálok fölötti borítás levétele

- a pedáloknál a lábfűtés beömlőjének eltávolítása

- a balszélen a biztosítéktábla kinyitása

Ekkor a befeküdtem úgy a pedálokhoz, hogy a fejem a fékpedálnak feszült és zseblámpával nézelődtem odabent... de SEMMI! :) ugyanezt előttem már egy szerelő is végigcsinálta pénteken, de gondoltam...

hm.

Szóval nincs sehol! Ez létezik?

Mi a legyen??? :blink: :)

Link to comment
Megosztás:

Valszeg rossz a termosztátom, nem nagyon akarja a 90 fokot elérni a vízhőfok, és a 80-at is csak 10 perc autokázás után.

Tudtok nekem javasolni egy olyan szerelőt aki látott már ilyen autót ?

Opel Maxabo! :)

(bocs... csak poén volt! :))

Viszont tudod, hogy nem olcsó móka!? Egy termosztát ebbe a szekérbe biza 18e körül van! (Uhuhu mondta... neki is kellett cserélni). :blink:

Link to comment
Megosztás:

Valszeg rossz a termosztátom, nem nagyon akarja a 90 fokot elérni a vízhőfok, és a 80-at is csak 10 perc autokázás után.

Tudtok nekem javasolni egy olyan szerelőt aki látott már ilyen autót ?

nem biztos, hogy ez rossz. ne feledd, hogy 240-nél is tartania kell tudni a hőmérsékletet a rendszernek, szóval elég jól kell, hogy hűtsön. nekem is 80 fok körül tanyázik a hőfokmérőm, és kell menni, mire azt is eléri. márpedig az én hűtőmnek semmi baja. talán éppen ezért előírás bele (az én szervizkönyvem szerint legalábbis) a 0-30-as vékony olaj.

múltkor menetem 200-zal egy keveset, akkor félúton volt a 80 és a 90 közt a mutató.

Link to comment
Megosztás:

Ez a 2.2-esek gyári felnije! :) Nagyon szép! (milyen király lenne polírozva... vagy krómozva! :blink: ). Nekem spec picit jobban tetszik a TURBO-k felnije (amit mutattam is), de ez így van jól! Szar lenne, ha ugyanolyan felnit akarnánk mind2-en a kaprisárga QP-nkra! B) Nem? :D

De nekem ez a gép is tetszik!

qp03.jpg B)

Vagy ez csak elfogultság? :) :o

Link to comment
Megosztás:

Uhuhu!

Ti behúztátok már a kábelt a coupe-ba? (a mélyláda kábelét hátra a csomagtartóhoz)

Vagy valaki csinált már ilyen QP-ban?

Mert én azt néztem, hogy bizony elég körülményesnek tűnik a dolog, ugyanis a két küszöb borítása behúzódik egészen az első ülések alá, rá vannak csavarozva az ülések. Így aztán nem tűnik túl egyszerűnek a bekábelezés! :blink:

Érdekelnének a tapasztalatok - ha vannak.

Link to comment
Megosztás:

Uhuhu!

Ti behúztátok már a kábelt a coupe-ba? (a mélyláda kábelét hátra a csomagtartóhoz)

Vagy valaki csinált már ilyen QP-ban?

Mert én azt néztem, hogy bizony elég körülményesnek tűnik a dolog, ugyanis a két küszöb borítása behúzódik egészen az első ülések alá, rá vannak csavarozva az ülések. Így aztán nem tűnik túl egyszerűnek a bekábelezés! :blink:

Érdekelnének a tapasztalatok - ha vannak.

Én már csináltam....

Nem olyan bonyolult, csak időigényes.

Folyamat:

1., Ülés KI!

2., kárpit KI!

3., Kábel be. Bele lehet tenni az eredeti kábelcsatornába mert simán belefér....

4., kárpit be

5., ülés be

6., Bekötni... Aztán helló

Link to comment
Megosztás:

Én már csináltam....

Nem olyan bonyolult, csak időigényes.

Folyamat:

1., Ülés KI!

2., kárpit KI!

3., Kábel be. Bele lehet tenni az eredeti kábelcsatornába mert simán belefér....

4., kárpit be

5., ülés be

6., Bekötni... Aztán helló

Vazz... ÜLÉS KI??? B) :)

Ettől féltem én is... :)

Elég egyértelműnek tűnt... de gondoltam... hátha van más út... :blink: :lol:

Másik: a tápot és a jelet külön oldalon vezetted el! ugye?

(úgy tudom, hogy mindig külön oldalon kell vezetni a kettőt. :D :o )

Link to comment
Megosztás:

Vazz... ÜLÉS KI??? B) :)

Ettől féltem én is... :)

Elég egyértelműnek tűnt... de gondoltam... hátha van más út... :blink: :lol:

Másik: a tápot és a jelet külön oldalon vezetted el! ugye?

(úgy tudom, hogy mindig külön oldalon kell vezetni a kettőt. :D :o )

Hát igen. Ülés ki!

Különben elég feszegetősen lehet csak a kárpit alá tenni a vezetéket.....

Aksi sarut le kell venni vérni fél órát, aztán az övfeszítő csatiját szét kell húzni.

Ez az első lépés, hogy ne durranjon el az övfeszítő. /Én legalább is így csináltam és jó lett./

A másik kérdés hogy mekkora cuccot raksz kis autódba, mert ugyebár a tápellátás igazán fontos.

nekem 2 erősítőhöz 1-1 20-as kábel megy. Aggodalomra semmi ok. 2 kábel is vígan befér a kábelcsatornába.

Valóban a táp és RCA külön oldalon kellene menjen.

Viszont az a kérdés, hogy motortérből hol vezeted be a tápot...., akkor viszont megvan, hogy melyik oldalon mi megy.

Célszerű lenne tavasszal nekilátni, amikor kicsit melegszik az idő, mert ezek a műanyagok eléggé ridegek...

A petentok is elég hamar kiesnek a helyükről.

Szóval én nemrég csináltam magamnak a zenét az autóba, de mégegyszer nem látnék neki tavasz előtt az biztos. Szétfagytam stb... ezért nem fejeztem még be.

1 tanácsot ha elfogadsz...:

Inkább minőségi vastagabb kábeleket tegyél bele, mert jobb. Ezt tapasztalatból írom.

2-szer láttam neki mert elsőre elb@sztam és olcsó gagyival próbálkoztam.

Ha gondolod és ráér tavaszig segítek, ha nem mersz nekilátni egyedül....

Link to comment
Megosztás:

az ülés burkolatának levétele után az övfeszítőnél van egy kis pöcök, amit odébb kell helyezni (az övfeszítőn ábra jelzi)

ezzel éred el, hogy ne durranjon el az övfeszítő, mert az lehúzott akksisarunál is eldurranhat, akár úgy is, hogy nincs az ülés az autóban :blink:

Link to comment
Megosztás:

...

Köszi szépen.

Hm. A kábeleket az F Astrámból emelem át. Elég jó kábelek (a táp ca. 5mm-s, aranyozott csatikkal és aranyozott házas biztosítékkal.) Szerintem ezzel nem lesz gond.

Lehet, hogy várok tavaszik a megbontással és a bekábelezéssel. :blink:

De lehet, hogy tényleg igénybe veszem majd a segítséged. :) Szóval köszi! :)

Link to comment
Megosztás:

az ülés burkolatának levétele után az övfeszítőnél van egy kis pöcök, amit odébb kell helyezni (az övfeszítőn ábra jelzi)

ezzel éred el, hogy ne durranjon el az övfeszítő, mert az lehúzott akksisarunál is eldurranhat, akár úgy is, hogy nincs az ülés az autóban :blink:

igen, ez igy volt az Astra F nél. mert az mechanikus övfeszitő volt. ez elektromos....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.