Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G Coupe


uhuhu

Recommended Posts

Azért Voszi... egyszer mindenképpen számítanék rá, hogy elvigyél egy körre!

Meglesz ne aggódj.

A fogyira visszatérve a gépszíj ha elkap, akkor nyomja neki az ember, ezzel sokan vagyunk így, ez még nem porbélma. :) De hát aki permanensen a gépszíj alatt tartózkodik, annak harapdál a kocsija, nem kicsit... :o

hosszu sor, ne tolakodj :blink: :)

B) B) B)

be is jelentettem a kocsit extra nagyszervizre B)

Jó kocsi, jól megy, de aki látta, az tudja, hogy egy szépen megpöckölt szívó ugyanezt lehozza. (Atommanó kocsija pl., de van itt más is.) Szóval inkább az benne a szép, hogy ezt abszolúte "puhányan" (túlsúly, optimalizált futómű, turbónyomás és hajtásrendszer nélkül, telehányva kényelmet szolgáló (súlyos) bigyókkal)) hozza a kocsi. Van itt egy két kolléga, aki ugyanilyen élményt szolgáltathat a Coupé Turboájával neked.

Télleg jut eszembe, nincs kedvetek egy turbo-s topicit csinálni? "Turbo-sokk" címmel, vagy valami hasonló. C20LET, Z20LET, Z20LEL, Z20LEH mocik cserélhetnének eszmét... Minden Coupés tiszteletbeli tag lehetne! :lol:

Szia Voszi!

Majd a listára és is feliratkoznék, mert OPC-vel még nem tapasztaltam gyorsulást!

Akkor most Telo-nak is Coupe-ja van? Vagy lemaradtam. Ez Tominál készült fotó érdekes.

Bocs de nem értem rá vissza olvasni.

Igenis! Önt is viszem alkalomadtán. :D

Link to comment
Megosztás:

Nem a kékre gondoltam.

Ami a garázsotok elött állt az a narancs!

Mi az, hogy NARANCS???

Te is Coupe / Cabrio tulajdonos vagy... esetedben ez különösen megdöbbentő...! :) A megnevezés már szinte sértő! :) :D :lol: :o

Az KAPRI-SÁRGA! Esetleg neveheted még aranyszínűnek is... de narancssárgának!!??? :blink:

Link to comment
Megosztás:

Mi az, hogy NARANCS???

Te is Coupe / Cabrio tulajdonos vagy... esetedben ez különösen megdöbbentő...! :) A megnevezés már szinte sértő! :) :D :lol: :o

Az KAPRI-SÁRGA! Esetleg neveheted még aranyszínűnek is... de narancssárgának!!??? :blink:

Szerintem a Coupe/Cabrio az a keménytetős Cabrio,hogy megint kötekedjek picit.

A kéccázhatos cc, a hárpmcázhetes cc, a Tigra CC az Coupécabrió B)

Link to comment
Megosztás:

Igenis! Önt is viszem alkalomadtán. smile.gif

Köszi! Én is elviszlek eggyet cabriózni, ha akarod!

Mi az, hogy NARANCS???

Te is Coupe / Cabrio tulajdonos vagy... esetedben ez különösen megdöbbentő...! :) A megnevezés már szinte sértő! :) B) :lol: B)

Az KAPRI-SÁRGA! Esetleg neveheted még aranyszínűnek is... de narancssárgának!!??? :blink:

Tudom hogy kapri sárga, csak a reakciót teszteltem! B)

Egyébként itt mindenki a tuningokról beszélget, de szó sem esett arról, kinek mennyire mutat a km óra valódi értéket a gépben. Asszem Telónak is időszerű lesz egy vezérműszíj csere 60e km nél, mert akkor ajánlott, de a gépkönyv szerint ez 90e km. Az enyém épp ma lépte át a 60ekm-t és most elgondolkodtam a dolgon. Az INSP feliratot már deaktíváltam, hogy ne jelenjen meg, mert az a szervíz németben megvolt már 5e km el ezelött csak akkor még nem volt INSP felirat.

Szal ellenőriztettétek már a gépet, vagy hogy lehet ezt valóban lekövetni, ha az óra tényleg vissza van állítva? :o

A széljaz nálam is abszolúte 0-nak nevezhető még 220 körül is és tényleg tolja a gép még 160tól felfelé is húz rendesen!

A váltóáttételt meg a gyár határozza meg, úgyhogy tökmindegy mennyit megy harmadikban, negyedikben, mert a 1.9S mantám anno negyedikben 210et is ment, mivel csak négysebességes váltó volt benne, úgyhogy ipiapacs nyertem! :D

Link to comment
Megosztás:

Mi az, hogy NARANCS???

Te is Coupe / Cabrio tulajdonos vagy... esetedben ez különösen megdöbbentő...! :) A megnevezés már szinte sértő! :lol: B) :D B)

Az KAPRI-SÁRGA! Esetleg neveheted még aranyszínűnek is... de narancssárgának!!??? :blink:

pont ma láttam a lurdynál egy ugyanolyan sárga kupét mint a tiétek, azt hittem a tiéd....először meg voltam lepődve, hogy jéé a szpid feljött villogni a kocsival? :) :o

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a Coupe/Cabrio az a keménytetős Cabrio,hogy megint kötekedjek picit.

A kéccázhatos cc, a hárpmcázhetes cc, a Tigra CC az Coupécabrió B)

Tudom! A Coupe / Cabriot azért írtam... mert a két autót egy kategóriába sorolom / sorolhatjuk... hisz mind2 Bertone és ugyanaz a két autó, a tetőt leszámítva. Szóval én tudom, hogy az övé csak Cabrio.

Arra akartam célozni, hogy neki is ilyen gépe van... és ugyanazok a színkódok és szín nevek... és csodálkoztam, hogy nem ismeri... (de mint kiderült mégis! B))

Tudom hogy kapri sárga, csak a reakciót teszteltem! :o

B)

...de szó sem esett arról, kinek mennyire mutat a km óra valódi értéket a gépben.

Szal ellenőriztettétek már a gépet, vagy hogy lehet ezt valóban lekövetni, ha az óra tényleg vissza van állítva? :D

A széljaz nálam is abszolúte 0-nak nevezhető még 220 körül is és tényleg tolja a gép még 160tól felfelé is húz rendesen!

Sajna nem tudom, hogy tesztelni a kilométeróra által mutatott értéket. :lol:

A visszaállításról annyit, hogy az enyém nem volt piszkálva. Egyrészt megvan a szervízkönyv, másrészt lenyomoztuk az autó... 3. részt pedig ülések, motor, futómű és egyéb tényezők alapján maximum 40.000 lehet az autóba... óra szerint 31.000km van benne... na most 9e km-ért nem tekergetsz!

Ez amúgy tök jó, hogy nálad sincs számottevő szélzaj! Ez meglepő - számomra - a Cabrio dolog miatt! De akkor tök jó! B) Télen, a hideg? Zavaró, vagy szinte nincs különbség?

...villogni a kocsival? :blink: :)

??? :) ???

Amúgy vasárnap voltunk vele Pesten...

Link to comment
Megosztás:

Köszi! Én is elviszlek eggyet cabriózni, ha akarod!

Egyébként itt mindenki a tuningokról beszélget, de szó sem esett arról, kinek mennyire mutat a km óra valódi értéket a gépben. Szal ellenőriztettétek már a gépet, vagy hogy lehet ezt valóban lekövetni, ha az óra tényleg vissza van állítva? :)

A váltóáttételt meg a gyár határozza meg, úgyhogy tökmindegy mennyit megy harmadikban, negyedikben, mert a 1.9S mantám anno negyedikben 210et is ment, mivel csak négysebességes váltó volt benne, úgyhogy ipiapacs nyertem! :blink:

Egyrészt köszi, a Cabriozásra igényt tartok, de egy picit jobb időben, ha lehet... :) Cserébe a Twintopba betessékelünk Téged (ha még nem voltál).

Másrészt, a km csavargatásra nincs jobb ötletetem, mint amit anno megírtam, vagyis kintről hozott anyag esetén hivatalos - céges lepecsételt, vagy magános, tanúkkal igazolt - igazolás, hogy a kocsiban pontosan annyi van, amennyit az óra mutat. Odaát 1 évet adnak azért, ha valaki csal, szóval ilyen igazolást gyakorlatilag csak az ad, aki tudja, hogy az állítás igaz (rendszerint tehát az első tulaj, vagy olyan, akinek szintén van ilyen levele a kocsi előéletéből). Magyarországon ez nem tehető meg, szóval mindennapos az alábbi eset: Egy nagy Opel márkakereskedés szervizében épp egy Coupét tákoltak, mikor a kocsimmal bementem egy kis javításra. Volt neki egy orros nagy toccsa. Úgy hozták helyre, hogy a mérővel nem lehet megfogni (elemcsere), valamint magyarázta nekem a gyerek, hogy 115ezer van a kocsiban, de úgy lehetetlen eladni, ezért 45ezerre állítják vissza. Mondom, nem lesz abból baj, hogy a bőr kiült, mint atom? Á dehogy, a kocsit el fogják vinni! Jött a válasz. Na erre varrj gombot. Tudod mikor veszek Magyarországon használt zsír kocsit? Soha!!!!

Harmadrészt, csak hogy ipiapacs én nyerjek, az enyém negyedikben 7000-nél 225-ön van, ott lehet ötösbe rakni, bibebőőőőőőő. :lol: :D :o

MINDENKINEK BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!!!!!

Link to comment
Megosztás:

Harmadrészt, csak hogy ipiapacs én nyerjek, az enyém negyedikben 7000-nél 225-ön van, ott lehet ötösbe rakni, bibebőőőőőőő. :) :) :lol:

MINDENKINEK BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!!!!!

Sz@r, hosszú váltó. :D :o B) B) :blink:

Viszont BUÉK!!!!!!!!

Link to comment
Megosztás:

Tudod mikor veszek Magyarországon használt zsír kocsit? Soha!!!!

De Te nem vetted, volna meg azt a gépet... hisz Te látod a bőrön, hogy mi a szitu!

Azért szerintem nem szabad ennyire elásni a magyar gépeket... De az kétségtelen, hogy bizony nagyon-nagyon oda kell figyelni!

...az enyém negyedikben 7000-nél 225-ön van, ott lehet ötösbe rakni, bibebőőőőőőő. :) :lol: :D

MINDENKINEK BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!!!!!

Elég "szarul" megy a géped... :o :blink: B)

Ez már nem semmi! :)

Boldog Új Évet Kívánok én is Mindenkinek! (bár én még leszek ma-holnap).

Link to comment
Megosztás:

Hát igen a bőr, az bizony árulkodik rendesen. Az enyém is tipitopi volt ám. Erre figyeltem.

No meg a pedálon a gumi kopottsága is árulkodó jel. Megkérdeztem az eladót és mondta nekem is hogy őt nagyon megbüntetik, ha nem valós a kilóméter. Úgyhogy picit én is nyugodt vagyok.

A Tiéd honnan van? (és mennyi ideje vetted?)

Link to comment
Megosztás:

A Tiéd honnan van? (és mennyi ideje vetted?)

2005. Április 18.-án vettem Lohr városkában az Opel Brass-nál a majna folyó mellett. Az ottani szervízfőnök harmadik nyári autója volt, csak építkezett és eladta. És a mobile.de-ről van.

És a legtutibb az egészben, hogy a szervízkönyvet mindenhol Ő írta alá, mivelhogy Ő a szervízfőnök.

Itthon sok helyen nézelődtem és még több helyen, de sajnos MIND törött autót akartak rám sózni. Kivétel nélkül nagy átverés az itthoni vásárlás. Ezt megelégelve mentem ki és hoztam magamnak be. Még a saját autókereskedő ismerősöm is annyit tudott csak segíteni, hogy törötten odaadta volna, amit behozott, mielött a megjavítottat brutál áron adta tovább.

Link to comment
Megosztás:

Hm. Sajnos a magyar autópiacra tényleg jellemző az amit mondasz.

És a külföldről behozott és itthon eladásra kínált autók 98% pedig valóban törött volt! (abban van nagy üzlet)

Én is nézegettem kinti Coupe-kat. Sajnos azt láttam, hogy amit már érdemes lenne megnézni, azok legalább 8.000€-nál kezdődtek, de km azokban is inkább 100.000km körül jártak már.

Igazán szép (és keveset futott) Coupe-k kint is 10.000€ körül kezdődtek.

Ráadásul a regisztráció...

Nálam még benne volt a pakliba az a lehetőség is, hogy nem regisztráltatom be itthon az autót, hanem német rendszámmal használom. (tesómék Németországban élnek, az ő nevén lett volna az autó).

De az is elég macerás lett volna a kinti biztosítás, esetleg kinti hitel, stb. intézése miatt. (nem beszélve arról, ha el akarom adni, akkor az még körülményesebb!)

Szóval egyenlőre úgy döntöttem, hogy maradok a hazai piacnál.

Nekem szerencsém volt az autómmal.

Link to comment
Megosztás:

A kormány vezérlés működik ezzel a fejegységgel?

A műszerfal miért nem fehér számlapos? Csak a turbókban ilyen fekete nem?

Bár lehet ez a kárpitozás -felszereltség- függvénye is.

Egyébként tényleg szép gyári állapotú így a fotóról nézve.

A motorháztető teleszkóp helye persze nem sokáig marad üresen, gondolom.

A coupeban csak azt sajnálom , hogy a két hátsó kisablak fix.

Link to comment
Megosztás:

Köszi :blink: Nekem is nagyon-nagyon tetszik ez a bézs belső! És hála Istennek tényleg szép állapotban van.

Ezen azért látszódik, hogy nem volt piszkálva az órája... (31.000km van benne)

A műszerfal fekete számlapos (ez választható volt az autóknál). Én nem sajnálom, mert szerintem ez jobban illik ehhez a belsőhöz, valamint éjjel szerintem szebb a fekete számlapos, mert az hátulról van megvilágítva... Nekem jobban tetszik! (lehet, hogy csak azért, mert nekem ilyen van! :))

A kormányvezérlők még nem működnek, de már elküldték a kábeleket (Németo-ban vettem hozzá interface kábelt) amikkel már tökéletes lesz. Sőt, még a kijelzőt is meghajtja majd!

A motorháztető teleszkópot most akarom megrendelni és itt szeretném mondani, hogy 5.000,- HUF-ért TUDOK HOZNI BÁRKINEK!!! Szerintem az elég jó ár!

Link to comment
Megosztás:

Nna igen. Elmegyek kintre kertésznek, mert azoknak ott ilyen jól megy.

Legalább nem itthon cakkozom szét az alját a kőrúton. :)

Egyébként nekem is tetszene így meghagyni az eredeti lámpát hátul és ez a rács így teljesen korrektnek tűnik rá.

A felni méretek nem voltak ott ahol ezeket a képeket találtad? Érdekelnének.

Én egy előre 40 hátra 20 csüccsentésben gondolkodnék.

Szerintetek elég lenne csak a rugót cserélni?

Ha esetleg valaki tud ilyen hátsó lámpa rácsot, az szóljon , mert megvenném.

Meg ültetőrugót is. :blink:

Egy kis diszkrét szárny sem lenne ellenemre hátra.

Link to comment
Megosztás:

Hát itt az autó részletes leírása: (oda írogattam többnyire, hogy mi micsoda, ha valaki nem tudna németül...)

Motor: 1.8 16 V

EZ: 03 / 2000

Farbe: Caprigelb (kaprisárga)

Leder schwarz, (fekete bőr)

Tuning:

- H & R Federn 45 / 45 (ha minden igaz ezek csak rugók...)

- Sommerreifen: Barracuda Indy Design 8x17 und 9x17 215/40 und

245/35er Falken Reifen, Hyper Black Silver, (jóóó kerekek! :lol:)

goldene Schrauben und reichlich Begrenzer hinten

- Winterbereifung: Opel's schwarzer Stahl mit 195ern auf 15" (:blink:)

- Remus Duplex DTM Komplettanlage (ez jól hangzik... komplett Remus rendszer...)

- Mattig Scheinwerferblenden vorne und hinten (NA EZ KELL NEKED! Mattig a gyártója a szemöldöknek és a hátsó takarónak)

- Alu-Kurzstabantenne (aluantenna)

- Hella Schwarze Hauptscheinwerfer (ez széria, nem?)

- Pentagon Professional Alarmanlage

- Mattig Kühlergrill in Wagenfarbe (a hűtőmaszk szintén MATTIG... ez nekem is tetszene)

- Foliatec Midnigt Reflex Tönungsfolie hinten rum (a hátsó fóliázás)

- INXX Haubenlifter (Ilyet rendelek én 5.000,-ért)

- Holden Schriftzug und Emblem am Heck (ez a Holden meg Vauxhall emblémázás a mániájuk... :D)

- Alu Riffelblech Fußmatten vorne und hinten (alu padló...)

- Lumma LPC / R Frontschürze (ez a lökös?)

- Hella Micro DE Nebellinsen (ködf.)

- Rieger Heckschürze (a hátsó kötény)

- Rieger Heckscheibenblende (a hátsó ablak spoiler)

- Irmscher Heckspoiler (csomitartó spoiler... ez kéne nekünk, nem NeedForSpeed?)

- Einstiegsleisten mit Holden Logo und Schriftzug (küszöb... szintén Holden logoval)

- Blaue Unterbodenbeleuchtung über Funk-FB (:) távirányítós kékcső az autó alatt...)

- Blaue Neonröhren im Innenraum und Kofferraum (belül is)

- Brillenablage vom Corsa C (fingom sincs mi ez... :o)

- Rieger Seitenschweller "Infinity" (a küszöbök)

- verchromte Türpinns (?)

- Bonrath Federteller -20mm (:))

- weiße Standlicht LEDs (óóó... erről jó lenne fotó!)

- K&N 57i Performance Kit (ez szűrő lehet?)

- Mittelarmlehne (könyöklő)

- weiße Klarglas-Seitenblinker (ez szerintem szintén széria... ja nem, ez kristályüveges)

was kommt als nächstes: (ami még lesz)

- Außenspiegel in Wagenfarbe lackieren (külső tükrök teljes színre fújása)

- die "tiefen" Blenden lackieren und anbauen (?)

- Diverses im Innenraum (?)

Multimedia:

- DVD-Player und TFT-Slot-In-Display von Nexxtel

- MP3-Radio Sony CDX-M850MP im unteren DIN-Slot

- Frontspeaker: Velocity VX 170.2

- Rearspeaker: Hifonics Warrior HCX62

- Subwoofer: Crunch - Fat Boy

- Endstufen: Alpine V12 2-Kanal (Woofer)

Terminator 700W 4-Kanal (Speaker)

(szerénynek tűnik a zene is...) B)

@NeedForSpeed!

A németeknél több helyen azt olvastam, hogy gyakran nem komplett futóművet dobnak be az autó alá, hanem csak rugókat. Volt egy haverom is, aki a Coupe-ja alá csak rugót rakott (30-30-asat) elmondása szerint tökéletes volt.

Szerintem (legalábbis a sajátom alapján) hátulra is kell legalább ugyanakkor ültetés. Nekem elég magasan van a hátulja az autónak, ami kicsit zavar is.

Amúgy, ha szükséged van ilyen hátsó rácsra, vagy szárnyra, ilyeneket tudok Neked rendelni!

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek.

Ezennel belépnék a coupe-sok táborába a Tóth István volt kocsijával, két ünnep között hoztam el a kereskedésből.

Sajnos másnapra leszakadt a hó úgyhogy azóta is a garázsban pihen mivel nyári gumik voltak csak hozzá. Nagyon várom már hogy vége legyen ennek a retek időnek, mert ez egy kinszenvedés, hogy vettem egy turbo-s coupe-t és nem mehetek vele. :blink: :)

Régebben GSI-ket nézegettem, de öregecskék voltak, a 96 utániak meg nem tetszettek túlzottan, ráadásul elég elkeserítő dolgokat olvasgattam róluk itt a fórumon, úgyhogy végül nem mertem belevágni, vettem egy 10 éves Toyota Celica-t amit nemrég adtam el, és ruháztam be életem első turbo-s kocsijába.

Képeket rakok majd be amint leolvad a jég a kocsifeljáróról

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.