Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Az AC-nak semmi baja csak erölködik.

A csövezéssel vannak gondok.

6-os csövön megy a benya nekem pölö 8-ason.

Azért visít a pumpa mert erölködik.

András!

Én bennehagytam azt a szűrőt a buvárcső végén. Baja nem lesz tőle.

Holnap cseréljük ki a tankon belüli szívó csövet nagyobb átmérőjűre (az enyémben a gyári még a 6 mm-t sem éri el) Sikerült bontóban 8-as zsákszűrőt találni.

A tank és a karosszéria között valami spéci impregnált formára nyomott textil tömítő anyag volt. (amely persze egy ideje funkcióját veszítette és inkább a rozsdásításban játszott közre) Ilyen régi tömítő anyaghoz hozzá lehet valahol jutni?

Elküldve
hát az kalandos tud lenni ha útközben bedöglik a technika :)

ez kímélje picike öreg Opeljainkat meg a rozsda patkány . legyen hozzá mindíg alkatrész, és olcsó Magyar benzint mindenkinek ! :)

na jelöltetem magam ! :huh:

ha jól értelmezem kell bele egy új AC pumpa???

Megnyerő szöveg, jelölünk! :lol:

Ha összeadjuk, hogy az esetemben, az AC az előírásos csőméret alig felén próbálta felvenni az üzemanyagot egy megtört gumicsövön kersztűl és nem kapott testet, akkor csoda hogy eddig bírta :D

Remélem gyorsan sikerül befejezni a rekonstrukciót és újra lehet falni a km-eket

Elküldve

általában egy AC 10/12 es méreten szívja, és 6/8 as méreten tolja a naftát . ebben az esetben ez nem igaz?

nem ismerem annyira a tipust . de ezen nem így kellene lenni?

Elküldve
általában egy AC 10/12 es méreten szívja, és 6/8 as méreten tolja a naftát . ebben az esetben ez nem igaz?

nem ismerem annyira a tipust . de ezen nem így kellene lenni?

De így kellene lennie! A C rekord eredetileg mechanikus AC-s Útólag építették ki az elektromos AC-t és ezért nem stimmelnek nálam a méretek.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Na ugy néz ki a dolog,hogy célegyenesben vagyok felni ügyben a Rekordra. :)

Apropopo REKORD.

Mi van a kocsiddal? Nagyon nagy a csend. :)

Elküldve
Épp Astrát keresgélek az összetört Corsám helyett és ezt találtam.Veterán klubos rendszám kerettel.

Nem ismeri valaki a kocsit?Érdekelne!

Astra

Sajna még nem láttam. :)

Elküldve
Tomi ! milyen felnik ? Mattig ?

Megjöttünk. Elhoztuk a felniket Balatonalmádibol. :)

Szép felnik. Már csak arra vagyok kiváncsi,hogy állnak majd az uj felnik a Rekord alatt. :)

Elküldve
Megjöttünk. Elhoztuk a felniket Balatonalmádibol. :)

Szép felnik. Már csak arra vagyok kiváncsi,hogy állnak majd az uj felnik a Rekord alatt. :)

képeket ! :)

Elküldve
képeket !!! -asztalcsapkodós szmájli- :D

Nincsenek képek. :)

Lehet,hogy nem is lesz jó a Rekordra mert ET 44 :)

Akkor viszont megy a Kadettre :lol: vagy eladom. :)

Elküldve

licit vége előtt 10mp leütöttem:

cc0b_1_b.JPG

ma megjött

cikkszáma: 9600700

na mi a vége?

:

1

gyártás időpontja: 10e7

lefordítva:

1977 apr 10

ami érdekessé teszi, mert csak szeptemberben jött ki az első 20s motor

soha nem használt gyári új

a fehér sapka rá van ragasztva

Blitz-nél láttam már korábban gyári új Pierburg karbit, azon a sapka egy ráilleszthető kupak volt

soha nem mertem remélni, hogy az álmom valaha is teljesülni fog, mert tényleg álmodtam róla, hogy egyszer majd talán lesz egy teljesen új Varajet karbim a 20s-re

és mennyi volt?

16.50

németek épp pillangószelepházat kerestek, kiokosítottam őket, (nemigen értenek hozzá, a legjobb tanácsuk az volt: tegyél be helyette injektort...) közben szétnéztem mi van kint, gondoltam hátha leüti valamelyik, de nemigen volt rá jelentkező, a dologhoz hozzátartozik, hogy az eladó nem valami okosan tette ki, 5ször ennyiért ment el a 4 hete egy, új ára 300 és bármikor rendelhető

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.