Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nem baj. Majd megveszem a másikat.

Ahhoz legalább van gumim. :huh:

Deazé kapok egy fagyit? :lol:

Mindíg rohadt gyorsan eltűnsz meló után a parkolóból... Nehogy véletlenül tudjak köszönni. :D :)

Amikor beérek ( 18:35 kb ) akkor már rég ott áll a kocsid... Amikor meg jövök ki, ( azt így kb nemtom mikor... de a festőben nekem át kell öltöznöm meg ilyesmi ) akkor már hűlt helye a morcos Kadettnek. :)

Elküldve
Tomi!

Vagyi kőőő??? Már nem is söröcske??? Mi van örexel??? :lol:

Én sem vagyok már a régi.

Így egy hete a Krisztusi korban. :huh:

Elküldve
Van még képed róla???

:huh:

sajnos nincs :) akkoriban nem sokat foglakoztam a digit fényképezéssel aztán sajna így kimaradt . sajna..

nagyon szép kocsi volt ! tényleg azt lehet mondani hogy újszerü volt pár apró hibát leszámítva.

egy vidéki garázsban állt ott találtam rá . (némi információ gyűjtés után vagy hogy mondjam :) )

nagyon utálom magam hogy eladtam ! :lol:

Elküldve
Ez a Kadett állt sokáig a lánycsóki autómosóban eladóként?

nem nem ez nem . az egy piros volt . ami meg amúgy Lánycsókon volt azt is természetesen én vettem meg :huh:

(okker sárga volt az és 2 ajtós limó '79 es )

Elküldve
ez nagyon szép :lol:

a kép kicsit torz mert papír képről csináltam jobb híjján . élőben nagyon ütős volt a kerekekkel ! és az 1.2 motorral is konkrétan ment amiben volt 114 e km ! nagyon szépen ketyegett ! egy XE volt terben hogy bele pattintom de aztán jött egy gyenge pillanatom és eladtam :) igaz hogy eléggé megfizették :huh:

Elküldve
kár... :huh:

talán valahol van egy videó a kocsiról ha jól emlékszem de nem nálam . a sógornőméket ezen vittem az esküvőjükre.

megérdeklődöm.

de akkor még nem a mattig ssf felgenek voltak . valami alu volt rajta .

Elküldve
B Kadett kapcsán ugye nem lesz gyenge pillanatod ? :lol:

de de lenne . ha találnék egy árban megfelelő normális GT-t :huh:

max. ha lenne helyem hova rakni akkor maradna az is meg ha az anyagiak úgy jönnének össze.....

Elküldve
egyértelmű hogy nem illene :huh:

van gyári kapcsoló meg relé meg mindene csak valahogy a ködös nincsen rajta . a régimen volt . és tetszett :lol:

Elküldve
de de lenne . ha találnék egy árban megfelelő normális GT-t :huh:

max. ha lenne helyem hova rakni akkor maradna az is meg ha az anyagiak úgy jönnének össze.....

Normális állapot alatt mit értesz ? :lol:

Elküldve
Normális állapot alatt mit értesz ? :lol:

hááát,, legalább olyan minta B kadett . legalább. tudom nem egyszerü de lassú víz partot mos , majd talán talán . a B is így indult anno :huh:

Elküldve

Tegnap nálunk járt Rekord cartárs.

Tényleg idegesítően visított az AC pumpája a kocsinak.

Megnéztük a kocsimat aztán a garázsban adtam neki pár alkatrészt az autóhoz.

Ekkor már kicsit rángatott neki a kocsi.

Aztán amikor elindult haza el is jutott vagy 60 méterre mert sürü durrogások közepette megállt a verda.

Kiderítettük,hogy szikra van.

Az AC pumpa nem kapott rendesen testet.

Megcsiszolta András a testcsavart de mint kiderült kevés volt neki.

Adtam neki egy tartalék-tartalék AC-t és rákötöttem a testet a hátsólökös felfogatócsavarjára.

Az is kiderült,hogy az AC bemenő csöve nagyon meg van törve és ezen dolgok összessége okozta a pumpa hihetetlen hangos működését.

Fura volt látni,hogy a motortérben álltalam kikisérletezett és beszerzett alkatrészek köszöntek vissza.

Hamar sikerült beazonosítani a kocsi előző előtti gazdáját aki MVOK klubtag.

Mindenesetre azért tartalmas délutánunk volt.

Mikor mentünk be Esztergomba tök furi volt a tükörben nézni a C Rekordot.

Kérdeztem is Bogit,hogy: Az enyém is ennyire szép amikor megy az úton? :huh:

András a képen látszik az az élgumi ami a tetőkárpitot szoritja le a hátsó szélvédőnél.

ulesek.jpg

Elküldve
Ezt a pár képet találtam a kocsirol.

Régebbi klubtalikon készültek Blitznél.

Mégegyszer köszönök mindent! Nélküled aliga nem ott töltöm az estét. :huh:

A pumpa hazafelé is ordított, illetve néha rángatott a gép, úgy hogy volt izgalom.

Ma kiszedtem a tankot. Belűl még nem rozsdás, de a preme ennek is rohad rendesen. (persze ott ahol a beázás miatt rendszeresen vízzel érintkezett.) Valószínűleg Gabinak sincs rendes, úgy hogy a sajátommal folytatom a projektet.

Viszont lenne egy kérdésem

Ha az AC előtt van előszűrő, akkor van értelme a tankban lévő zsákos üzemanyag szűrőnek?

Ha igen akkor merre érdemes elindúlni, ha 10 mm-es csőátmérőhöz valóra van szükség?

Elküldve

hát az kalandos tud lenni ha útközben bedöglik a technika :lol:

ez kímélje picike öreg Opeljainkat meg a rozsda patkány . legyen hozzá mindíg alkatrész, és olcsó Magyar benzint mindenkinek ! :)

na jelöltetem magam ! :huh:

ha jól értelmezem kell bele egy új AC pumpa???

Elküldve

Az AC-nak semmi baja csak erölködik.

A csövezéssel vannak gondok.

6-os csövön megy a benya nekem pölö 8-ason.

Azért visít a pumpa mert erölködik.

András!

Én bennehagytam azt a szűrőt a buvárcső végén. Baja nem lesz tőle.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.