greg Elküldve Szeptember10, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2006 (legurultam a Rekorddal a benyakútra kereketpumpálni)Ezek szerint sikerült megoldást találni a kuplungbovdenre. :wub: :P Ügyi vagy. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember11, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember11, 2006 Ezek szerint sikerült megoldást találni a kuplungbovdenre. :P :P Ügyi vagy. :lol: Igen sikerült. De a váltón nemtalálom csak az 1-es,2-es és a hátrameneti fokozatot. :wub: Ha nemlesznek meg akkor megy vissza a régi váltó. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember12, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember12, 2006 Készvagyok vele végre. Ki is lett próbálva,háát nem kérdez gázadásnál. :P Kicsit irigyeltem Bogit a Blitz-re menet jövet,hogy 100 fölötti ménest terelget de mostmár kárpótolt ez az élmény. :P Pici bibi még van. Nagy gázadáskor megcsúszik a kuplung. Azt még bekell állítani. :wub: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Szeptember12, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2006 Hátsó hídra vigyázzál!!! :wub: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember12, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember12, 2006 Hátsó hídra vigyázzál!!! :P Gyári 1,9 híd van alatta. :P Kapartatni meg nemszoktam. :wub: Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Szeptember12, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2006 a kettőkettes kupplungja van benne? a 2,0-ban 8,5-es van a kettőkettesben 9 colos, az a fél coll rengeteget jelent átmérőben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember12, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember12, 2006 a kettőkettes kupplungja van benne? a 2,0-ban 8,5-es van a kettőkettesben 9 colos, az a fél coll rengeteget jelent átmérőben. Igen a kettőkettesé van benne. :wub: A kuplung és a gázbowden beállításánál lesznek a gondok csak most nemvolt kedvem aláfeküdni még párszor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Szeptember12, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2006 van pár (jópár) új képem a szegedi veterántaliról....ha érdeklődés van rá akkor felrakom vhova -tar.hu-t ismerem de ha vki mond egy másik helyet ,ad FTP címet akkor felrakom oda.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Szeptember12, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2006 Készvagyok vele végre. GRATULA!!!! Stipi-stopi próbakör!!!! :wub: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Szeptember12, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2006 Könyv szerint a 2.0E és a 2.2I ua a kupplung. A többié valóban kissebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Szeptember12, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember12, 2006 én könyvem szerint a nagyobb választható, szériában 8,5-es, lehet később, mikor már volt 2,2 is, 9-est kapott a 20e is. szerintem jobb a nagyobb. versenycélokra volt ennél nagyobb is már a 70-es években is, de azt nemtudom a GMtől is-e vagy csak az LUK-tól. ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
lightning Elküldve Szeptember13, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2006 Kuplung, moci téma! Kérdés a 2.2-es moci állítólag olyan blokk mint a 2.0-ás csak kisebb hajtókarokkal. A hétvégén láttam egy 1.9-es blokkot, ami 2,4-re volt fúrva, laposabb dugókkal. Ott milyen hajtókarok lehetnekj, Mint a 2,2-ben vagy a hagyományos??? Nagyon mozgatj a fantáziám egy 2,4-re való átépítés.... Csak ide kellene már egy 5-ös váltó is. Abból meg van egy csomó típus... ha jól tudom talán az E1 Rekord alatt volt valami kisebb méretű, ami befér a régebbi váltóbox alá.. Erről valakinek van infója???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember13, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember13, 2006 Jajj dá céépek. :wub: csak telefonnal caar fényképezni Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Szeptember13, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2006 Jól mutatnak így együtt! :P Telefonnal is szépek! :wub: Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Szeptember13, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2006 ultracoooool! nagy vaaaagy!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
lightning Elküldve Szeptember13, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2006 hú!!! Ez a robógó nagyon kemény a géppel együtt!!!! Nem nooormális!!!! :wub: :P csak az asszonyt be ne pepitázd a következő kép az lesz, nem?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boogie Elküldve Szeptember13, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2006 Nem nooormális!!!! :P :lol: csak az asszonyt be ne pepitázd a következő kép az lesz, nem?! Én nem vállalom a kockákat. :wub: Meg a kocsikám senem. B) Ez a pepita dolog "Tomi"-stílus, maradjon csak az övé. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Szeptember13, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2006 Kuplung, moci téma! Kérdés a 2.2-es moci állítólag olyan blokk mint a 2.0-ás csak kisebb hajtókarokkal. A hétvégén láttam egy 1.9-es blokkot, ami 2,4-re volt fúrva, laposabb dugókkal. Ott milyen hajtókarok lehetnekj, Mint a 2,2-ben vagy a hagyományos??? Nagyon mozgatj a fantáziám egy 2,4-re való átépítés.... Csak ide kellene már egy 5-ös váltó is. Abból meg van egy csomó típus... ha jól tudom talán az E1 Rekord alatt volt valami kisebb méretű, ami befér a régebbi váltóbox alá.. Erről valakinek van infója???? Igaz nem láttam sok 5-ös reki váltót, de sztem nincs különbség, de úgy olvastam, hogy volt egy overdrive-os váltó is gyárilag a Rekordokhoz, és azb talán akkora mint a négyes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lightning Elküldve Szeptember13, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2006 Igaz nem láttam sok 5-ös reki váltót, de sztem nincs különbség, de úgy olvastam, hogy volt egy overdrive-os váltó is gyárilag a Rekordokhoz, és azb talán akkora mint a négyes. Az biztos hogy van több fajta is, mert egy barátom vett egyet, és nem megy be az A commo alá, és van nekik egy régebbi, amit betettek egy E1-es Rekord alá. Nekem van egy Overdrive-osom, amit most adtam el, de még nem fizették ki teljesen. Az nem nagyobb, csak hosszabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Szeptember13, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2006 Én nem vállalom a kockákat. :wub: Meg a kocsikám senem. :P Ez a pepita dolog "Tomi"-stílus, maradjon csak az övé. :P De ha a pepita stílus Tomié, és te tulajdonképpen (bár független személy vagy) Tomihoz tartozol, akkor nem értem, hogy te miért nem lehetnél pepita? Egy testfestő megoldaná hírtelen! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember14, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember14, 2006 Én nem vállalom a kockákat. :P Meg a kocsikám senem. B) Ez a pepita dolog "Tomi"-stílus, maradjon csak az övé. :P Eszemben sincsen bekockázni téged. A Manta úgy szép ahogy van meg TE is így tetszel ahogy vagy. :wub: De ha a pepita stílus Tomié, és te tulajdonképpen (bár független személy vagy) Tomihoz tartozol, akkor nem értem, hogy te miért nem lehetnél pepita? Egy testfestő megoldaná hírtelen! :lol: Független személy aki salyát akarattal rendelkezik. Befolyásolni lehet kicsit meg a helyes út felé terelgetni de dönteni ugyis ő fog. Szerintem pl. ,ha a Kadettet vagy a másik robogót vagy akár a Mantát bekockáznánk az már gagyi lenne. Elég ez a 2 így. Majd talán egyszer kap egy pepita sálat vagy szoknyát. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember14, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember14, 2006 Na ma leszedtem a kardánt aztán a váltót és átcseréltem a kuplungharangot a Rekin. Most visszakerült az eredeti bowden a "mókolt "helyett. Kipróbálni már nemvolt kedvem de azért megnéztem elinduláskor. Természetesebben fog a kuplung. Nem lent a padlón hanem középállásban. Remélem már nemfog csúszni. Holnap próbakarika délelőtt. :wub: Link to comment Megosztás: More sharing options...
lightning Elküldve Szeptember14, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2006 Na akkor jól haladsz!! Próbakör az jó dolog! Már jelent valamit! :P hali, mióta vagy rtomi???? Lehet nevet változtatni??? :wub: Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Szeptember14, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2006 Herr Zettl a Halle K6-ből, egyenesen a világegyetem szivéből: És a srácok: Joachim Zoc, Stefan Vietor, Fabian Nebe, Alexander Petermann, Meister Norbert Winter, Sepp Herberger a háttérben Rörhl apó bringája, mellette a csápon egy Opel 1,2, valamint egy Olympia-Rekord 1950, hátul Kadett A Coupe a lótifuti Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember14, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember14, 2006 Próbakör az jó dolog! Már jelent valamit! :P Szerdán azzal voltam dolgozni. :wub: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts