greg Elküldve Szeptember10, 2006 Elküldve Szeptember10, 2006 (legurultam a Rekorddal a benyakútra kereketpumpálni)Ezek szerint sikerült megoldást találni a kuplungbovdenre. :wub: :P Ügyi vagy. :P
rtomi Elküldve Szeptember11, 2006 Szerző Elküldve Szeptember11, 2006 Ezek szerint sikerült megoldást találni a kuplungbovdenre. :P :P Ügyi vagy. :lol: Igen sikerült. De a váltón nemtalálom csak az 1-es,2-es és a hátrameneti fokozatot. :wub: Ha nemlesznek meg akkor megy vissza a régi váltó. B)
rtomi Elküldve Szeptember12, 2006 Szerző Elküldve Szeptember12, 2006 Készvagyok vele végre. Ki is lett próbálva,háát nem kérdez gázadásnál. :P Kicsit irigyeltem Bogit a Blitz-re menet jövet,hogy 100 fölötti ménest terelget de mostmár kárpótolt ez az élmény. :P Pici bibi még van. Nagy gázadáskor megcsúszik a kuplung. Azt még bekell állítani. :wub:
rtomi Elküldve Szeptember12, 2006 Szerző Elküldve Szeptember12, 2006 Hátsó hídra vigyázzál!!! :P Gyári 1,9 híd van alatta. :P Kapartatni meg nemszoktam. :wub:
berlina Elküldve Szeptember12, 2006 Elküldve Szeptember12, 2006 a kettőkettes kupplungja van benne? a 2,0-ban 8,5-es van a kettőkettesben 9 colos, az a fél coll rengeteget jelent átmérőben.
rtomi Elküldve Szeptember12, 2006 Szerző Elküldve Szeptember12, 2006 a kettőkettes kupplungja van benne? a 2,0-ban 8,5-es van a kettőkettesben 9 colos, az a fél coll rengeteget jelent átmérőben. Igen a kettőkettesé van benne. :wub: A kuplung és a gázbowden beállításánál lesznek a gondok csak most nemvolt kedvem aláfeküdni még párszor.
Gelko Elküldve Szeptember12, 2006 Elküldve Szeptember12, 2006 van pár (jópár) új képem a szegedi veterántaliról....ha érdeklődés van rá akkor felrakom vhova -tar.hu-t ismerem de ha vki mond egy másik helyet ,ad FTP címet akkor felrakom oda....
Tom Elküldve Szeptember12, 2006 Elküldve Szeptember12, 2006 Készvagyok vele végre. GRATULA!!!! Stipi-stopi próbakör!!!! :wub:
kori Elküldve Szeptember12, 2006 Elküldve Szeptember12, 2006 Könyv szerint a 2.0E és a 2.2I ua a kupplung. A többié valóban kissebb.
berlina Elküldve Szeptember12, 2006 Elküldve Szeptember12, 2006 én könyvem szerint a nagyobb választható, szériában 8,5-es, lehet később, mikor már volt 2,2 is, 9-est kapott a 20e is. szerintem jobb a nagyobb. versenycélokra volt ennél nagyobb is már a 70-es években is, de azt nemtudom a GMtől is-e vagy csak az LUK-tól. ?
lightning Elküldve Szeptember13, 2006 Elküldve Szeptember13, 2006 Kuplung, moci téma! Kérdés a 2.2-es moci állítólag olyan blokk mint a 2.0-ás csak kisebb hajtókarokkal. A hétvégén láttam egy 1.9-es blokkot, ami 2,4-re volt fúrva, laposabb dugókkal. Ott milyen hajtókarok lehetnekj, Mint a 2,2-ben vagy a hagyományos??? Nagyon mozgatj a fantáziám egy 2,4-re való átépítés.... Csak ide kellene már egy 5-ös váltó is. Abból meg van egy csomó típus... ha jól tudom talán az E1 Rekord alatt volt valami kisebb méretű, ami befér a régebbi váltóbox alá.. Erről valakinek van infója????
rtomi Elküldve Szeptember13, 2006 Szerző Elküldve Szeptember13, 2006 Jajj dá céépek. :wub: csak telefonnal caar fényképezni
mackosajt Elküldve Szeptember13, 2006 Elküldve Szeptember13, 2006 Jól mutatnak így együtt! :P Telefonnal is szépek! :wub:
lightning Elküldve Szeptember13, 2006 Elküldve Szeptember13, 2006 hú!!! Ez a robógó nagyon kemény a géppel együtt!!!! Nem nooormális!!!! :wub: :P csak az asszonyt be ne pepitázd a következő kép az lesz, nem?!
Boogie Elküldve Szeptember13, 2006 Elküldve Szeptember13, 2006 Nem nooormális!!!! :P :lol: csak az asszonyt be ne pepitázd a következő kép az lesz, nem?! Én nem vállalom a kockákat. :wub: Meg a kocsikám senem. B) Ez a pepita dolog "Tomi"-stílus, maradjon csak az övé. :P
kori Elküldve Szeptember13, 2006 Elküldve Szeptember13, 2006 Kuplung, moci téma! Kérdés a 2.2-es moci állítólag olyan blokk mint a 2.0-ás csak kisebb hajtókarokkal. A hétvégén láttam egy 1.9-es blokkot, ami 2,4-re volt fúrva, laposabb dugókkal. Ott milyen hajtókarok lehetnekj, Mint a 2,2-ben vagy a hagyományos??? Nagyon mozgatj a fantáziám egy 2,4-re való átépítés.... Csak ide kellene már egy 5-ös váltó is. Abból meg van egy csomó típus... ha jól tudom talán az E1 Rekord alatt volt valami kisebb méretű, ami befér a régebbi váltóbox alá.. Erről valakinek van infója???? Igaz nem láttam sok 5-ös reki váltót, de sztem nincs különbség, de úgy olvastam, hogy volt egy overdrive-os váltó is gyárilag a Rekordokhoz, és azb talán akkora mint a négyes.
lightning Elküldve Szeptember13, 2006 Elküldve Szeptember13, 2006 Igaz nem láttam sok 5-ös reki váltót, de sztem nincs különbség, de úgy olvastam, hogy volt egy overdrive-os váltó is gyárilag a Rekordokhoz, és azb talán akkora mint a négyes. Az biztos hogy van több fajta is, mert egy barátom vett egyet, és nem megy be az A commo alá, és van nekik egy régebbi, amit betettek egy E1-es Rekord alá. Nekem van egy Overdrive-osom, amit most adtam el, de még nem fizették ki teljesen. Az nem nagyobb, csak hosszabb.
Sörös Sanyi Elküldve Szeptember13, 2006 Elküldve Szeptember13, 2006 Én nem vállalom a kockákat. :wub: Meg a kocsikám senem. :P Ez a pepita dolog "Tomi"-stílus, maradjon csak az övé. :P De ha a pepita stílus Tomié, és te tulajdonképpen (bár független személy vagy) Tomihoz tartozol, akkor nem értem, hogy te miért nem lehetnél pepita? Egy testfestő megoldaná hírtelen! B)
rtomi Elküldve Szeptember14, 2006 Szerző Elküldve Szeptember14, 2006 Én nem vállalom a kockákat. :P Meg a kocsikám senem. B) Ez a pepita dolog "Tomi"-stílus, maradjon csak az övé. :P Eszemben sincsen bekockázni téged. A Manta úgy szép ahogy van meg TE is így tetszel ahogy vagy. :wub: De ha a pepita stílus Tomié, és te tulajdonképpen (bár független személy vagy) Tomihoz tartozol, akkor nem értem, hogy te miért nem lehetnél pepita? Egy testfestő megoldaná hírtelen! :lol: Független személy aki salyát akarattal rendelkezik. Befolyásolni lehet kicsit meg a helyes út felé terelgetni de dönteni ugyis ő fog. Szerintem pl. ,ha a Kadettet vagy a másik robogót vagy akár a Mantát bekockáznánk az már gagyi lenne. Elég ez a 2 így. Majd talán egyszer kap egy pepita sálat vagy szoknyát. :D
rtomi Elküldve Szeptember14, 2006 Szerző Elküldve Szeptember14, 2006 Na ma leszedtem a kardánt aztán a váltót és átcseréltem a kuplungharangot a Rekin. Most visszakerült az eredeti bowden a "mókolt "helyett. Kipróbálni már nemvolt kedvem de azért megnéztem elinduláskor. Természetesebben fog a kuplung. Nem lent a padlón hanem középállásban. Remélem már nemfog csúszni. Holnap próbakarika délelőtt. :wub:
lightning Elküldve Szeptember14, 2006 Elküldve Szeptember14, 2006 Na akkor jól haladsz!! Próbakör az jó dolog! Már jelent valamit! :P hali, mióta vagy rtomi???? Lehet nevet változtatni??? :wub:
berlina Elküldve Szeptember14, 2006 Elküldve Szeptember14, 2006 Herr Zettl a Halle K6-ből, egyenesen a világegyetem szivéből: És a srácok: Joachim Zoc, Stefan Vietor, Fabian Nebe, Alexander Petermann, Meister Norbert Winter, Sepp Herberger a háttérben Rörhl apó bringája, mellette a csápon egy Opel 1,2, valamint egy Olympia-Rekord 1950, hátul Kadett A Coupe a lótifuti
rtomi Elküldve Szeptember14, 2006 Szerző Elküldve Szeptember14, 2006 Próbakör az jó dolog! Már jelent valamit! :P Szerdán azzal voltam dolgozni. :wub:
Recommended Posts