Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
(legurultam a Rekorddal a benyakútra kereketpumpálni)
Ezek szerint sikerült megoldást találni a kuplungbovdenre. :wub: :P Ügyi vagy. :P
Elküldve
Ezek szerint sikerült megoldást találni a kuplungbovdenre. :P :P Ügyi vagy. :lol:

Igen sikerült. De a váltón nemtalálom csak az 1-es,2-es és a hátrameneti fokozatot. :wub:

Ha nemlesznek meg akkor megy vissza a régi váltó. B)

Elküldve

Készvagyok vele végre.

Ki is lett próbálva,háát nem kérdez gázadásnál. :P

Kicsit irigyeltem Bogit a Blitz-re menet jövet,hogy 100 fölötti ménest terelget de mostmár kárpótolt ez az élmény. :P

Pici bibi még van.

Nagy gázadáskor megcsúszik a kuplung. Azt még bekell állítani. :wub:

Elküldve
a kettőkettes kupplungja van benne?

a 2,0-ban 8,5-es van a kettőkettesben 9 colos, az a fél coll rengeteget jelent átmérőben.

Igen a kettőkettesé van benne. :wub:

A kuplung és a gázbowden beállításánál lesznek a gondok csak most nemvolt kedvem aláfeküdni még párszor.

Elküldve

van pár (jópár) új képem a szegedi veterántaliról....ha érdeklődés van rá akkor felrakom vhova -tar.hu-t ismerem de ha vki mond egy másik helyet ,ad FTP címet akkor felrakom oda....

Elküldve

én könyvem szerint a nagyobb választható, szériában 8,5-es,

lehet később, mikor már volt 2,2 is, 9-est kapott a 20e is.

szerintem jobb a nagyobb.

versenycélokra volt ennél nagyobb is már a 70-es években is, de azt nemtudom a GMtől is-e vagy csak az LUK-tól.

?

Elküldve

Kuplung, moci téma! Kérdés a 2.2-es moci állítólag olyan blokk mint a 2.0-ás csak kisebb hajtókarokkal. A hétvégén láttam egy 1.9-es blokkot, ami 2,4-re volt fúrva, laposabb dugókkal. Ott milyen hajtókarok lehetnekj, Mint a 2,2-ben vagy a hagyományos??? Nagyon mozgatj a fantáziám egy 2,4-re való átépítés.... Csak ide kellene már egy 5-ös váltó is. Abból meg van egy csomó típus... ha jól tudom talán az E1 Rekord alatt volt valami kisebb méretű, ami befér a régebbi váltóbox alá.. Erről valakinek van infója????

Elküldve
Nem nooormális!!!! :P :lol: csak az asszonyt be ne pepitázd a következő kép az lesz, nem?!

Én nem vállalom a kockákat. :wub: Meg a kocsikám senem. B)

Ez a pepita dolog "Tomi"-stílus, maradjon csak az övé. :P

Elküldve
Kuplung, moci téma! Kérdés a 2.2-es moci állítólag olyan blokk mint a 2.0-ás csak kisebb hajtókarokkal. A hétvégén láttam egy 1.9-es blokkot, ami 2,4-re volt fúrva, laposabb dugókkal. Ott milyen hajtókarok lehetnekj, Mint a 2,2-ben vagy a hagyományos??? Nagyon mozgatj a fantáziám egy 2,4-re való átépítés.... Csak ide kellene már egy 5-ös váltó is. Abból meg van egy csomó típus... ha jól tudom talán az E1 Rekord alatt volt valami kisebb méretű, ami befér a régebbi váltóbox alá.. Erről valakinek van infója????

Igaz nem láttam sok 5-ös reki váltót, de sztem nincs különbség, de úgy olvastam, hogy volt egy overdrive-os váltó is gyárilag a Rekordokhoz, és azb talán akkora mint a négyes.

Elküldve
Igaz nem láttam sok 5-ös reki váltót, de sztem nincs különbség, de úgy olvastam, hogy volt egy overdrive-os váltó is gyárilag a Rekordokhoz, és azb talán akkora mint a négyes.

Az biztos hogy van több fajta is, mert egy barátom vett egyet, és nem megy be az A commo alá, és van nekik egy régebbi, amit betettek egy E1-es Rekord alá. Nekem van egy Overdrive-osom, amit most adtam el, de még nem fizették ki teljesen. Az nem nagyobb, csak hosszabb.

Elküldve
Én nem vállalom a kockákat. :wub: Meg a kocsikám senem. :P

Ez a pepita dolog "Tomi"-stílus, maradjon csak az övé. :P

De ha a pepita stílus Tomié, és te tulajdonképpen (bár független személy vagy) Tomihoz tartozol, akkor nem értem, hogy te miért nem lehetnél pepita? Egy testfestő megoldaná hírtelen! B)

Elküldve
Én nem vállalom a kockákat. :P Meg a kocsikám senem. B)

Ez a pepita dolog "Tomi"-stílus, maradjon csak az övé. :P

Eszemben sincsen bekockázni téged.

A Manta úgy szép ahogy van meg TE is így tetszel ahogy vagy. :wub:

De ha a pepita stílus Tomié, és te tulajdonképpen (bár független személy vagy) Tomihoz tartozol, akkor nem értem, hogy te miért nem lehetnél pepita? Egy testfestő megoldaná hírtelen! :lol:

Független személy aki salyát akarattal rendelkezik.

Befolyásolni lehet kicsit meg a helyes út felé terelgetni de dönteni ugyis ő fog.

Szerintem pl. ,ha a Kadettet vagy a másik robogót vagy akár a Mantát bekockáznánk az már gagyi lenne.

Elég ez a 2 így.

Majd talán egyszer kap egy pepita sálat vagy szoknyát. :D

Elküldve

Na ma leszedtem a kardánt aztán a váltót és átcseréltem a kuplungharangot a Rekin.

Most visszakerült az eredeti bowden a "mókolt "helyett. Kipróbálni már nemvolt kedvem de azért megnéztem

elinduláskor. Természetesebben fog a kuplung. Nem lent a padlón hanem középállásban.

Remélem már nemfog csúszni. Holnap próbakarika délelőtt. :wub:

Elküldve

Herr Zettl a Halle K6-ből, egyenesen a világegyetem szivéből:

tn_gallery_602_66_1117.jpg

És a srácok:

Joachim Zoc, Stefan Vietor, Fabian Nebe, Alexander Petermann, Meister Norbert Winter, Sepp Herberger

tn_gallery_602_66_29101.jpg

a háttérben Rörhl apó bringája, mellette a csápon egy Opel 1,2, valamint egy Olympia-Rekord 1950, hátul Kadett A Coupe a lótifuti

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.