Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Na az akku feltöltése után röffent a motor. :wub:

Gázadáskor befullad és alapjárat sincs de holnap délután megejtjük a finombeállításokat.

Elküldve
Ha klappol minden, akkor sem jöttök evvel a blitzre??? Vagy még nincs olyan állapotban...

Amúgy tényleg gratula Tomi! Ügyi vagy... :P

A kuplung és a gázbowden nincs bekötve még.(kisebb átalakításra vár),a motorháztető is a falon lóg még.

Megaztán egyből ekkora útra menni vele azt nem vállalom be.

Majd helyben kell még tesztelni de Kecsóra már azzal megyünk. :wub:

(Tomi voltam uff...)

Elküldve

Na ez is megvan.

Szépen pöfög alapjáraton a motor és a lapot is veszi rendesen.

Pár szelep még csattog mert a hosszú állás alatt a hidrotőkék elengedték az olajat.

Van egy vákuumcső amit összeszív a vákuum. Keresnem kell egy jót oda.

Akinek van ötlete netartsa magában. :wub:

Szóval jövőhéten meghekkelem a bowdeneket. (kuplung-gáz) és indúlhat a próbakör.

Azért jól televan a motortér. :P

25482125.jpg

Elküldve
a világoszöld vastag?

pl a fékszervő vákuumcsöve jó oda is nem?

szövetesben még szép is korhű is.

Kecsón a Puskin utcában kapható :wub:

Nem.

A középső L alakú aminek a szívosorba megy bele a rövidebbik szára.

Elküldve

arra nincs tippem,

de talán tegyél bele rugót bandázsba csavarba, mint a vízcsövekben is van, vízcsőben perzse nincs bandázsba, de annak a fala vastagabb is

ha más nem lesz

Elküldve
Nem lehetne olyan csőre kicserélni,aminek fémszövet van a külsején is,flexicső aszem a neve!? :wub:

Azt nemtudom. :P

De képpel ne idézz. :P

Elküldve
Tomi!

Jó lett a cső? átmérő... hossz... stb.?

Szerinted? :wub:

A munkaidőn kívül csak alszom annyira fáradt vagyok. :P

Majd ugyis szólok,ha megpróbáltam. :P

Egyenlőre nincs lelkierőm elmenni a garázsig.

Elküldve

A Veterán ujság legfrissebb számában az első oldalak valamelyikén van egy kis cikk a szegedi veterán Opel Találkozóról.

Két kép is van a cikkhez és az egyiken látszódik a kocsim Blitz autói mögött. :wub: :P :P

Elküldve

Na ma is szögeltem egy kicsit.

Kicseréltem aotortartó bakot (540 Forint meg egy kis faragás) és bekötöttem a gázbowdent.

Már csak a kuplungbowdenre kell valami megoldást találni és indulhat a próbakör. :wub:

A hidrotőkék elhallgattak és nagyon finom hangja van a 2,2-esnek. :P

Elküldve
Kivettem a régit,levittem a boltba és kértem egy olyat.

És adtak .

Motortartó bakot??? 540.- Ft -ért????????????? Hm....

Jó lehet a moci! Kicsit írigykedek! :wub: Nekem is rendbe kellene már tenni.....

Ja a veteránban jó a beszámoló a taliról, de a fickónak adtam egy CD-nyi képet, ahhoz képest nem valami nagy beszámoló készült..... na de ennek is örüljünk.

A Retro magazinosok is csináltak riportot, kíváncsi vagyok az milyen beszámoló lesz. Ezek mehetnek majd a klub archívumba!

Elküldve
A Retro magazinosok is csináltak riportot, kíváncsi vagyok az milyen beszámoló lesz. Ezek mehetnek majd a klub archívumba!

Hát az sem valami sok. :P

Megvettem az ujságot. Nem vitték túlzásba sajnos. :wub:

(legurultam a Rekorddal a benyakútra kereketpumpálni)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.