rtomi Elküldve Július11, 2006 Szerző Elküldve Július11, 2006 Ha esetleg el akarod adni az alukat tárgyalhatunk, mert sztem megfelelően kicsi az ET-je :huh: ET 12-es BMW Bavaria felnik 15X7-es a méretük és eladóak mostmár. :lol: Festeni mindenképp kell őket.
Boogie Elküldve Július11, 2006 Elküldve Július11, 2006 ET 12-es BMW Bavaria felnik 15X7-es a méretük és eladóak mostmár. :D Engem meg sem kérdezel?? :) Tán megvenném. :lol: Amúgy csudiszéép lett az ótód, sőt: egyre szebb! :huh: :D Élőben is látni szeretném ám! :)
rtomi Elküldve Július11, 2006 Szerző Elküldve Július11, 2006 Engem meg sem kérdezel?? :) Tán megvenném. :lol: Amúgy csudiszéép lett az ótód, sőt: egyre szebb! :huh: :D Élőben is látni szeretném ám! :) Holnap azzal megyek hozzád. :D A biznicet meg megbeszéljük majd. :)
kori Elküldve Július11, 2006 Elküldve Július11, 2006 Akkor indulhat a licit. :huh: De biztosra veszem nem én leszek a befutó :lol: .De a családi békénél semmi sem ér többet. Ha mégis van esélyem írj püt. :)
berlina Elküldve Július24, 2006 Elküldve Július24, 2006 elég érdekes: fixre beépített lamdaszonda Palm-mal: log screen, tuning után, közben... kb 400eur http://www.zeitronix.com/ még néhány verzió: http://www.lambdatool.de/ tessék megnézni ezt is: software vagy: http://www.taunus-biker.de/
Sörös Sanyi Elküldve Július24, 2006 Elküldve Július24, 2006 Ma voltunk egy srácnál, aki egy C Rekord Coupe-t épít, és elég jól elhaladt, csak kicsit most elakadt. Egy kis beszélgetés után megnéztük a másik telken rohadó kincseit is, amelyek alkatrésznek vannak ott. Nem semmi egy gyüjtemény! Egy kétajtós (nem coupe) C Rekord, és egy 2.5-ös négyajtós A Commodore. Gyönyörű vasak! Megette már őket az idő, de még javíthatóak. Képek most nincsenek, de ha újra arra járok, viszek gépet is. Egyébként ha valakinek van B Commodore-ja, akkor a srácnak vannak hozzá cuccai, amik nem kellenek neki, de sajnálja kidobni őket. Ajtók, meg még pár cucc. Ha érdekelne valakit esetleg, annak majd Pü-ben küldök tel. számot.
berlina Elküldve Július29, 2006 Elküldve Július29, 2006 A mostani Classic Motors-ban van egy cikk a 35 éves Steinmetz-ről itt pedig néhány kép látható a Steinmetz 2006-os dolgozói találkozójáról. a képek többségén a fenti újság címlapján látható Commo, tökéletesen restaurálva, állítólag még a matrinyák gyűrődéseit is reprodukálták. Jelenlegi tulajdonosa évekkel eezelőtt vásárolta, mikor egy Steinmetz gyüjtő "valószínűtlenül" szép árat kínált érte, akkor derült ki, h ez az az autó amelyik Spa-ban 1970-ben a 10. rajtszámmal indult.
rtomi Elküldve Augusztus7, 2006 Szerző Elküldve Augusztus7, 2006 Na nekem is elkezdődött az izmosító proyekt.
rtomi Elküldve Augusztus8, 2006 Szerző Elküldve Augusztus8, 2006 No akko' hajrá hajrá! Nem kell rá haj. :unsure: :) :D :lol: Jaa marad a 2000-es kábelköteg meg légtömegmérő stb.
rtomi Elküldve Augusztus9, 2006 Szerző Elküldve Augusztus9, 2006 Dolgozom. Már csak 3 erős ember kell kiemelni a vas szörnyet a katlanból.
rtomi Elküldve Augusztus9, 2006 Szerző Elküldve Augusztus9, 2006 Mikorra kéne ez a segítség? :) Elvileg megvagyunk 4-en pont. Köszi. :unsure: Most éppen más programok miatt csúszik a dolog. Sietni nem kell mert a Blitzre Mantával megyünk ugyis-ugyis. Megaztán ott a Kadett is.
rtomi Elküldve Augusztus13, 2006 Szerző Elküldve Augusztus13, 2006 Na ma kiugrott a régi moci a kocsiból. :) Holnap váltó és olajdekli csere aztán szerdakörül megy be az újabbik. :unsure: Befűztük az ékszíjakat és egy vascsövet: Aztán hopp: Aztán letettük szépen a földre. Most pedig OTT tátong a katlan.
rtomi Elküldve Augusztus15, 2006 Szerző Elküldve Augusztus15, 2006 Na ma megvolt a váltócsere. Sikerült kiviteleznem egyedül 15 perc alatt. :unsure: :) Az olajteknőt is átcseréltem a mocitartó bakokkal együtt. Holnap délután már mehet is be a helyére a kettőkettes. :D :lol:
greg Elküldve Augusztus16, 2006 Elküldve Augusztus16, 2006 Hú de izgii!!! Majd szólj ha kész lesz, lecsekkolom, és akkor lehet, hogy megint mehetsz előttem... :unsure:
rtomi Elküldve Augusztus16, 2006 Szerző Elküldve Augusztus16, 2006 Hú de izgii!!! Majd szólj ha kész lesz, lecsekkolom, és akkor lehet, hogy megint mehetsz előttem... :unsure: Csak majd nem kell nyelned a füstöt meg nembiztos,hogy utol fox érni. :) :D
Sörös Sanyi Elküldve Augusztus16, 2006 Elküldve Augusztus16, 2006 Hoopáhé! Ebbe a konvojba lehet, hogy én is becsatlakozom majd! :unsure: Éljenek soká a 22E-k! :)
rtomi Elküldve Augusztus18, 2006 Szerző Elküldve Augusztus18, 2006 Ma is szereltem kicsit. Kipuffogósor,szívósor,önindító,szelepdekli stb.... A kuplung bowdenen és a gáz bowdenen alakítani kell majd :D A viszkokuplungos vízpumpát is lekell cserélni mert közelvan a hűtőhöz. :unsure: Nem ér bele de jobb az óvatosság. :)
berlina Elküldve Augusztus19, 2006 Elküldve Augusztus19, 2006 Luxemburgban regisztrált veteránautók: http://www.acl.lu/amicale készült az luxemburgi autóklubok és a luxemburgi nyilvántartási hivatal együttműködésében.
rtomi Elküldve Augusztus21, 2006 Szerző Elküldve Augusztus21, 2006 Ma volt megint egy kis szerelés. Vizpumpa csere,generátor felrakás,gyujtás,vízhűtő és termosztátház felrakás. Holnap vízcsöveket kell válogatni és azokat bekötögetni.
Atommanó Elküldve Augusztus21, 2006 Elküldve Augusztus21, 2006 Ha nincs már miből, akkor szólj Tomi! Van nálam valamid... :unsure:
rtomi Elküldve Augusztus21, 2006 Szerző Elküldve Augusztus21, 2006 Ha nincs már miből, akkor szólj Tomi! Van nálam valamid... :) Ilyen hamar? :unsure:
Recommended Posts