Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
de nem lesz útban a rádio ? vagy gondolom megy a 2es műszer helyére ;)

Jól gondolod.

Az a box át lesz adva az örökkévalóságnak. ;)

Magnó meg nem lesz benne csak a gyári rádió gömbhangszórókkal. :)

Elküldve

Én meg délelőtt hűtlenkedtem kicsit, beüzemeltem a Rekit, csak hogy szokjam 2.2-t. Jóóóóóó naaagyon! ;) Azért, hogy ne legyen féltékenység, visszaraktam az akksit, és kerültem egyet a Mantával is. :)

Elküldve

De jó hogy mindenkinek, ilyen jó napja volt!!!! Nekem nem igen.... eltört a jobb oldali laprugóm... :)

Kész vagyok ettől a rengeteg kátyútól!!!! A közúti miniszter vagy ki MONDJON LEE!!!

Nem tudom mit kéne csinálni.... van mindenből egy rakat pótalkatrész, ebből nincs... Még a híd is elmozdult a merőleges irányból.... Most lehet szétkapni az egészet. Nem tudom, valahogy le kellene gyártatni, vagy tudja valaki, hogy milyen típusét lehetne használni??? Köszi!

Elküldve

Nemtudja valaki véletlenül,hogy a C Rekordon az első fölső lengökarok egyformák-e vagy különböző a jobbos-balos? :)

Ránézésre tök egyforma de kezdek kételkedni a szemmértékemben. ;)

Elküldve (edited)

Ascona-ban a felsö lengökar hátsó szilentje lentebb van, a tengelynek van pár fok dölése.

tehát nem egyforma, lehet h már a Rekordban is így volt.

Megnéztem szervízkönyvben Asona/Manta A -nál ezt írja:

"Um Bremsnickbewegungen zu dämpfen, sind die Horizontalachsen vom oberen und unteren Lenker gegeneinander Verschänkt. (Anti-Dive)"

A Bremsnickbewegung szót nem tudom lefordítani, de a mondat második fele azt jelenti, h a felső és alsó lengőkar vízszintes tengelye egymással szöget zár. Azt sajnios nem találtam meg, h mekkora ez a szög.

Ha a képen jól látom: Ascona/Manta A elsőfelfüggesztése szerkezetileg azonos a C Rekordéval.

Módosítva : berlina
Elküldve

NNa úgy néz ki megoldódni látszik a fékproblémám.

Délelőtt a helyi BOSCH szervízben féket mértünk az autón és műszakis fék van rajta.

Ami annyit jelent,hogy ezzel most átmenne a műszakivizsgán. :blink: B) :D

Ennek örülök nagyon.

Valószínű,hogy rossz lengőkar lett feltéve tavaly és ez okozza a problémát.

Remélem holnap ki tudom cserélni és akkor már csak egy futóműállítás lesz hátra és el is felejtem milyen a Kadettel autókázni 7 végén. :D ;) ;)

Elküldve

Tegnap este hazafelé az Árpád hídnál utolértük Blitz régi A Commodore Coupéját.

Nagyon szép az az autó és elcsodálkoztam rajta,hogy milyen nagy. B)

Vajon az enyém is ilyen hatalmasnak tűnik menet közben? :blink:

20852094.jpg

Elküldve

én meg Őt követtem az Árpád hídtól a Róbert Károlyig tegnap a talira menet:

bmw.jpg

Ez egy kétkerékhajtásos oldalkocsis motorkerékpár.

Elég jól megy.

Elküldve

Eladó szélvédők itt:

http://www.opel-hecktriebler-forum.de/

db*ár

Ascona-A in klar 1X 120�

Ascona-B in klar 10X 70�

Ascona-B in grün Blauk. 3X 150�

Ascona-B in bronce Blauk. 1X 180�

Manta-A in grün Blauk. 10X 150�

Manta-B in klar 3X 100�

Manta-B in grün Blaukeil 1X 200�

Rekord-E 2(mit Sph.)in grün Blauk. 3X 140�

Kadett-C Coupe klar 1X 120�

kadett-C Coupe in grün Blauk. 5X 180�

Frontkratzer Scheibe,vielleicht Interresant,es sind ja einige hier die sowas haben.

Kadett-D in klar 2X 50�

Kadett-D in grün Blauk. 4X 100�

Kadett-D in bronce Blauk. 2X 100�

Ascona-C in bronce Blauk. 1X 100�

Elküldve
Azért nem csak a kocsik, de ti is jól mutattok együtt. :D

Jóó de a veteráncsetbe nem tehetek fel rólunk fotót mert még csak énvok veterán. B) :blink:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.