Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Chat


nyuszifül

Recommended Posts

Bár akkor is a PK Astra volt a kedvencem csak nem sűrűn tehettem bele a s@gg@m. A KR Uaz meg az ííílettársam. Azt meg azért szerettem mert ingyen tankoltam és sokat mehettem vele... :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 23,9k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

  • mackosajt

    4294

  • adorjant

    3721

  • nyuszifül

    3645

  • Sörös Sanyi

    2865

Legtöbb hozzászólás

Én is csak sokkal nagyobbat, na az már nem élmény volt hanem valami teljesen más, valami ami kézzel megfoghatatlan -ugyanakkor mégis. Igazi nagyvas, T-72-es betongyilkos.

Szántottam vele a szombathelyi reptéren. :lol: :lol:

Olyannal én Tapolcán mentem. :lol: :D

Aaaaaaz is király. :D

Link to comment
Megosztás:

nem olcsó,viszont frontera viszonylatban szép :lol:

katonaság-harckocsi témához csak annyit tudok hozzászólni,hogy mikor behívtak,csak annyit kérdeztek,sokáig fogok még suliba járni? :D mondtam hogy igen,és már mehettem is haza :lol: :lol: :D

Hát ja. Ha egy nullát elhagynának a végéről menten lecsapnék rá -bár már akkor szerintem lenne gazdija.

Na ja, hej de sokan meglógtak előle, valakik előtte - valakik közben. Egy haverom inkább letett 2 diplomát minthogy bevonuljon, mondjuk jobban is tette minthogy kapja az ívet.

Link to comment
Megosztás:

Na ja, hej de sokan meglógtak előle, valakik előtte - valakik közben. Egy haverom inkább letett 2 diplomát minthogy bevonuljon, mondjuk jobban is tette minthogy kapja az ívet.

Én is sikeresen megúsztam, gondolhatjátok, bevágtam az alteregós sztorimat, hogy néha állatnak képzelem magam, valahogy elkap, és akkor beugrok a medveketrecbe, a maci meg szalad előlem, meg ienek. Nemmondom, azért sokat köszönhetek előzetes pszichológiai ismereteimnek.

Link to comment
Megosztás:

A tegnapi kipuffcső-toldozgatás után arra a véleményre jutottam, hogy lassanként megérett a cserére. A közép és az utolsó dob csatlakozásánál kissé elrohadt és még a közepe fele is volt 2 kis lyukacska valamint az utolsó dobon a sajtolás mellett is rohadásnak van nyoma, 4 és fél éve mikor vettem a bilincset levertem róla de úgy összeállt a két cső, hogy azóta sem hullott ketté de most már eléggé szétrohadt és kipótoltuk + kapott egy bilincset. Ráadásként közben egy kis kopogtatástól potyogott ki belőle nem is kevés koksz és a hangja is megváltozott, dinamikusabban húz(?) a motorja.

Tudna valaki egy nagyjábóli költséget mondani mibe fáj a két dob a minőségi fajtából és melyik márkát érdemesebb venni (GM, Bosal, vagy még másik márka)? -tekintve, hogy nem 1-2 évre van tervezve.

Link to comment
Megosztás:

Nos ha tudnám belülről hogyan néz ki mindkettő akkor rozsdamentes anyagból meg tudnám csináltatni ugyanazon árban mint amennyiért egy gyárit adnak de lehet esetleg kicsit olcsóbban. Utolsó dobnak a Deréken 36-ot mondtak, az Unixnak meg pillanatnyilag nem elérhető a webkatalógusa. 1-2 éves kacatot meg nem akarok rátenni ha már belefolytok egy kis "aprót" meg magamat.

Link to comment
Megosztás:

Jó lenne de nincs az az ember aki mindezt nekem megcsinálja anélkül, hogy ott nincs a kacat, egyébként csak az árak felől érdeklődök egyenlőre mert nincs rá keret.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem,ha tudsz csináltatni okosba rozsdamentes anyagból kipuffantót,akkor mindenképp olyan legyen!

Én is a nyáron cseréltem le a hátsó dobot,igaz én boltit tetettem fel,de mikor meghallottam milyen hangja van dob

nélkül ,könyörögtem a havernak,hogy csak egy csövet tegyünk fel rá,mert elképesztően jó, doromboló hangja volt. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én jobbszeretném ha egy szikra hangja sem lenne csak ha közzé csapok rendesen annak a kisebb ménesnek.

Fel fogom keresni a srácot, nem biztos, hogy foglalkozik még vele, akkoriban sem ért rá csinálni egy olyan dobot mint az övé alatt van/volt. Az alá olyan sportkipuffot varázsolt, hogy azt hittem a hangjából valami nagyon nagyvérű aztán mikor belekuksoltam a mocitérbe: "Hát ez meg mi...?" c14nz.

Ahogy elnéztem a katalizátort kissé be lehet már dugulva, valahogy ki kéne vakarni belőle azt a kis koxot.

Link to comment
Megosztás:

"rúgd ki a gázt padlóig,hajoljon a lemez" :lol:

Gondoltam rá, hogy kipuffok nélkül megjáratom csak félek, hogy megégetem a katalizátort, az meg maga drágább mint a kipuffok. Mi van abba a dízeleknél? Valami robbantott rajzos izé található valahol?

Link to comment
Megosztás:

130 körül fáj egy gyári katalizátor, az utángyártott ami nem sokat bír olyan 30 és 50 közt mozog de azt fel se raknám ha már nem keveset kell csengetni érte és csak pár évet bír.

Most, hogy lekerült a rendszer és a hegesztgetéssel kipattant belőle némi koksz megváltozott kicsit a hangja és a húzása is, szebb lett az egész de rövidesen mindenképp cserés a hátsó mert tegnap megbojgattam a rohadás nyomát és bizony szépen porzott róla a rozsda, csoda hogy még egyben van.

Link to comment
Megosztás:

Tudna valaki egy nagyjábóli költséget mondani mibe fáj a két dob a minőségi fajtából és melyik márkát érdemesebb venni (GM, Bosal, vagy még másik márka)? -tekintve, hogy nem 1-2 évre van tervezve.

A kipuszervizek ált drágák, érdemes megvenni újonnan boltból kompletten, és felhegesztetni egy kezdő kasznissal (esetleg ha lenne időm, én is megoldanám Hosszúpályiban)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Ha valakinek szüksége lenne H.R. Etzold: Opel Astra Így csináld című könyvére akkor szóljon és Opelbaráti áron nkei adom.Erről van szó. Benne van minden F Astra az 1.4-es benzinestől a 2.0-ásig és az 1.7-es dízelek.

Nekem már sajnos nincs rá szükségem. Sokat segített a könyv és remélem hasznára lehet még másnak is!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.