nyuszifül Elküldve Május17, 2007 Szerző Megoszt Elküldve Május17, 2007 sziasztok, én még újfiú vagyok itt ! Gondoltam írok ide egy cseppet ! :unsure: Új????Már akinek :mellow: Szia, üdv köztünk újonc :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 sziasztok, én még újfiú vagyok itt ! Gondoltam írok ide egy cseppet ! :mellow: Helló! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 morgen! végre kellemes hűvös van :mellow: imádom! nemsokára indulok egerbe,a borrendeléseket telefonon le lehet még adni :unsure: :D :lol: üdv az oldalunkon corsatibus :lol: ha esetleg látjátok az autómat a forgalomban,az nem a véletlen műve :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endlos Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 akkor elég felületes lehetsz :rolleyes: Annak tartom magam, bár hozzád képest semmiképp :-)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 végre kellemes hűvös van :rolleyes: imádom! Hűvös??? Hol? A klímás autódban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 no jelentem lassan klónozódnom kéne. el kéne intézzem az Ildi dolgait, elmenni a Metáshoz, a West Autóshoz, fiamat megköszönteni, pénztkeresni, klubéletet élni. :rolleyes: Autó a héten mégsem lesz már egyszínű, mert holnap takarítanak egy hétfői szemlére, szóval szürke foltokkal van most tarkítva, és kedden megkapja a színét. Remélem mire indulnom kell aznap melóba, készen lesz, mert ha nem, akkor baj lesz. :mellow: Ez most annyiból jó, hogy holnap nyugodtan ülhetek, és várhatom a sorom majd a Darabos utcán a kisebbség között, hogy el tudjam intézni Ildi dolgát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 Én is időhiányban szenvedek. Ha bejönne a klónozás, akkor szólj nekem is! Bár a Közös többszörösben elég rosszul sült el... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabbensz Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 Üdv mindnekinek ! Hogy reklámozzam az opeltalit, iwiw en felírtam üzenőfalra, erre kapok egy levelet a következő szöveggel: from Szabó istván: most volt zánkán vw tali! az a király!!!!ott az opelt szétverik! gondoltam egy választ megér neki: nem VW em van, szal nem érdekel, itt meg a VW ent verik szét :mellow: Már összeállt kis csapatom, akikkel megyek, a kocsim is rendben van, csak járatgatni kell :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mcprof Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 Üdv! Csak erre a fórumra tudtam csak valami oknál fogva beírni. :D Hátha tudtok nekem segíteni. :mellow: Reménykedek benne. :unsure: Nem tudna nekem valaki segíteni?Van egy kis problémám az Opelemmel (ASTRA G 1.4 16V 2000 évjárat, 28000 km,nemsoká kell neki az olajcsere)!2-es és 3-as sebességben 2000-es fordulatszám alatt kopog a motor (diesel motorokhoz hasonlóképpen csak halkabban,nyitott ablaknál hallható).Álló helyzetben és üresben nem!2004-ben volt az előző tulajdonosával márkaszervízben 15724 km-nél.Gondolom volt olajcsere is.Mi lehet a probléma?Túl öreg már?Lehet egyáltalán ezen a problémán segíteni? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 Őszintén megmondva a km-t keveslem egy 7. éves autónál. Fura. Amúgy fura amit írsz, hogy kopog. Nem csak ciripel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 Üdv! Csak erre a fórumra tudtam csak valami oknál fogva beírni. :D Hátha tudtok nekem segíteni. :mellow: Reménykedek benne. :unsure: Nem tudna nekem valaki segíteni?Van egy kis problémám az Opelemmel (ASTRA G 1.4 16V 2000 évjárat, 28000 km,nemsoká kell neki az olajcsere)!2-es és 3-as sebességben 2000-es fordulatszám alatt kopog a motor (diesel motorokhoz hasonlóképpen csak halkabban,nyitott ablaknál hallható).Álló helyzetben és üresben nem!2004-ben volt az előző tulajdonosával márkaszervízben 15724 km-nél.Gondolom volt olajcsere is.Mi lehet a probléma?Túl öreg már?Lehet egyáltalán ezen a problémán segíteni? :rolleyes: Ez az autó többet állt, mint ment, ha igaz a 28000 km, ami öszintén szólva nekem kicsit hihetetlennek tűnik egy 7 éves autónál. Olajcserét mindenképp javaslok, főleg ha 2004-ben volt utoljára szervizben, ha volt egyáltalán. Sőt vezérléscserét is (hátha mégsem 28 az a 28), és a szokásos dolgokat, amiket használtautó vásárláskor szokás. A kopogás egyébként meleg motornál is megvan? Esetleg meleg állapotban pár perc állás utáni beindítás után kis ideig alapjáraton is? Ha igen, akkor sajnos komolyabb dologra is utalhat... Nekem is hasonló volt a jelenség. Füstölni nem füstöl kékesfehéret, nem büdös (égett olajszag) a kipufogógáz bemelegedett állapotban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mcprof Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 Ez az autó többet állt, mint ment, ha igaz a 28000 km, ami öszintén szólva nekem kicsit hihetetlennek tűnik egy 7 éves autónál. Olajcserét mindenképp javaslok, főleg ha 2004-ben volt utoljára szervizben, ha volt egyáltalán. Sőt vezérléscserét is (hátha mégsem 28 az a 28), és a szokásos dolgokat, amiket használtautó vásárláskor szokás. A kopogás egyébként meleg motornál is megvan? Esetleg meleg állapotban pár perc állás utáni beindítás után kis ideig alapjáraton is? Ha igen, akkor sajnos komolyabb dologra is utalhat... Nekem is hasonló volt a jelenség. Füstölni nem füstöl kékesfehéret, nem büdös (égett olajszag) a kipufogógáz bemelegedett állapotban? Szervízkönyves ezért állítom olyan határozottan azt a 28-at...az előző tulaj...alig használta állítólag mert kamion sofőr!Alapjáraton egyáltalán nem csinálja...ezt a hangot főleg kanyarodáskor illetve lassításkor(50-ről 20-ra) lehet hallani amikor visszaváltok akkor rálépek a gázra és meg is szólal az az idegesítő hang!Kékes füst nem volt eddig egyszer sem...égett olajszagott egyszer-kétszer éreztem már amikor erős gázzal áltam ki (lejtős a kijáró), de amúgy semmi olyan.Elég érdekes egy hang amúgy egy ilyen kopogás ami gyorsabb ritmusú mint, ami diesel motoroknál hallható!Igazán nyitott ablaknál lehet hallani!Lehet "ciripelésnek" is nevezni! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 jól sejtem, hogy környékbeli vagy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mcprof Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 jól sejtem, hogy környékbeli vagy? Jól sejted!Miből találtad el?Válámék tájszólásombó? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 Szervízkönyves ezért állítom olyan határozottan azt a 28-at...az előző tulaj...alig használta állítólag mert kamion sofőr!Alapjáraton egyáltalán nem csinálja...ezt a hangot főleg kanyarodáskor illetve lassításkor(50-ről 20-ra) lehet hallani amikor visszaváltok akkor rálépek a gázra és meg is szólal az az idegesítő hang!Kékes füst nem volt eddig egyszer sem...égett olajszagott egyszer-kétszer éreztem már amikor erős gázzal áltam ki (lejtős a kijáró), de amúgy semmi olyan.Elég érdekes egy hang amúgy egy ilyen kopogás ami gyorsabb ritmusú mint a diesel motoroknál hallható! Az erős gáznál kis olajszag többet futott autóra utalhat, hacsak nem 28 alatt hajtották meg nagyon... Franc tudja, vagy talán az is lehet, hogy az X-es kódú motoroknál (neked ez van) még az illesztési hézagok nagyobbak, és ezért alapból jobban fogyasztja az olajat, mint az újabb Z-sek. Nekem is dízelszerűen kopogott, és kiderült hogy kopott volt a főtengelyem, de remélem azért nálad nem ez a helyzet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 Jól sejted!Miből találtad el?Válámék tájszólásombó? :rolleyes: kísérteties a hasonlóság a debreceni honlapon leírtakhoz. :mellow: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mcprof Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 Az erős gáznál kis olajszag többet futott autóra utalhat, hacsak nem 28 alatt hajtották meg nagyon... Franc tudja, vagy talán az is lehet, hogy az X-es kódú motoroknál (neked ez van) még az illesztési hézagok nagyobbak, és ezért alapból jobban fogyasztja az olajat, mint az újabb Z-sek. Nekem is dízelszerűen kopogott, és kiderült hogy kopott volt a főtengelyem, de remélem azért nálad nem ez a helyzet. Hát néha kihúzatom 7000-ig az biztos! :mellow: De sajnos ezzel sem jutottam közelebb a számomra aranyat érő válaszhoz! :rolleyes: Azért kösz a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mcprof Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 Hát na!A debreceni honlapon is én firkáltam!Onnan irányítottak ide!Már egy ideje próbálom megtalálni a választ de sehogy sem megy! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 az egyik én voltam. Aki legutóbb is írt ott neked. 1x össze kéne hozni, hogy meghallgassuk. mert így még csak találgatni sem merek. Ha hallanám, már picit bátrabb lennék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 Hát néha kihúzatom 7000-ig az biztos! :mellow: De sajnos ezzel sem jutottam közelebb a számomra aranyat érő válaszhoz! :rolleyes: Azért kösz a segítséget! Ha néha 7000-ig húzatod, és 2 éves olaj van benne, akkor ez nem túl sok jóval kecsegtet. Gyanús hogy a mocivallesz mégiscsak vmi. Mellesleg 6500-ig kéne hogy tudd csak huzatni... elvileg ott van a tiltás. A dugattyúk elmozdulnak az ideális síkjukból (pl 2-3 mm-re bekopott főtengely oldaltartó csapágy támfelület miatt), és akkor adhat pl a moci ilyen kopogó hangot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 Telo! A pesszimista! :rolleyes: szegény kedves usert megijeszted. :mellow: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mcprof Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 Ha néha 7000-ig húzatod, és 2 éves olaj van benne, akkor ez nem túl sok jóval kecsegtet. Gyanús hogy a mocivallesz mégiscsak vmi. Mellesleg 6500-ig kéne hogy tudd csak huzatni... elvileg ott van a tiltás. A dugattyúk elmozdulnak az ideális síkjukból (pl 2-3 mm-re bekopott főtengely oldaltartó csapágy támfelület miatt), és akkor adhat pl a moci ilyen kopogó hangot. A 7000 csak kerekítés volt!Nem mentem még tiltásba vele egyszer sem!csak 6500-ig KB. MAX! Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 Telo! A pesszimista! :rolleyes: szegény kedves usert megijeszted. :mellow: Na jó, lehet még sokminden más is persze.... :unsure: De az már ehhez képest csak kellemes csalódás lehet :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mcprof Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 Na jó, lehet még sokminden más is persze.... :mellow: De az már ehhez képest csak kellemes csalódás lehet :unsure: Hát már eléggé parás vagyok!Valahogy megakarnák ezt a zajt szüntetni, de úgy veszem észre ennek a költsége egyre inkább mászik felfele! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Május17, 2007 Megoszt Elküldve Május17, 2007 egyszer fussunk össze valahol, és meghallgatom honnan jön ez a hang neked. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts