Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Chat


nyuszifül

Recommended Posts

  • Hozzászólások 23,9k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

  • mackosajt

    4294

  • adorjant

    3721

  • nyuszifül

    3645

  • Sörös Sanyi

    2865

Legtöbb hozzászólás

Hali!

Mackó, igyekszem megbecsülni az autót, nem vagyok az a tróger típus, hogy elhanyagolom amivel közlekedek. Nekem az az egyik legfontosabb. 3 motorom is van, s mindegyik olyan állapotban, mintha most gördült volna ki a gyárból... (D-Csepel, Mz-etz, Simson S51N)

Állítólag a volt tulajnak tanyája van, lehet azért is adta el, mert nem szeretett volna elakadni a lószarban :D ;)

Amúgy a termosztátra visszatérve, lehet szándékosan nincs benne...

Reggel mikor hagyom kicsit melegedni, a kipuf szépen összekormolja a betont... ebből következően valószinűleg eszi az olajat? annak nem fogok örülni :blush:

Üdv: Szabbensz

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Mackó, igyekszem megbecsülni az autót, nem vagyok az a tróger típus, hogy elhanyagolom amivel közlekedek. Nekem az az egyik legfontosabb. 3 motorom is van, s mindegyik olyan állapotban, mintha most gördült volna ki a gyárból... (D-Csepel, Mz-etz, Simson S51N)

Állítólag a volt tulajnak tanyája van, lehet azért is adta el, mert nem szeretett volna elakadni a lószarban :D ;)

Amúgy a termosztátra visszatérve, lehet szándékosan nincs benne...

Reggel mikor hagyom kicsit melegedni, a kipuf szépen összekormolja a betont... ebből következően valószinűleg eszi az olajat? annak nem fogok örülni :blush:

Üdv: Szabbensz

Nem biztos lehet. hogy csak ki kellene jól kormolni!

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Mackó, igyekszem megbecsülni az autót, nem vagyok az a tróger típus, hogy elhanyagolom amivel közlekedek. Nekem az az egyik legfontosabb. 3 motorom is van, s mindegyik olyan állapotban, mintha most gördült volna ki a gyárból... (D-Csepel, Mz-etz, Simson S51N)

...

Üdv: Szabbensz

Ha egyszer Debrecen felé vezetne az utad, megnézném a kocsid. :blush:

úgy könnyebben tudnék véleményt mondani, hogy mi merre hány méter.

a korom amúgy még nem gond. a vastag kék füst a gond.

járó mocinál húzd ki a nívópálcát. ha gyakorlatilag ott nem füstöl, akkor olyan nagy baj nem lehet. elvileg.

Link to comment
Megosztás:

Segítsetek, ugye egyszerűbb Szabadegyházára Kecskemét-Dunaföldvár irányába eljutnom, mint fel Pestre?

Most telepített Djömbim egy térképszoftvert a gépre, de asszem vannak neten is olyan lapok, ahol távolságot tudsz mérni városok közt. Vmi iesmi, bár ez nemhiszem, hogy segít: http://terkepcentrum.hu/index.asp?go=map&a...00&pcz=2.50

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Mackó, igyekszem megbecsülni az autót, nem vagyok az a tróger típus, hogy elhanyagolom amivel közlekedek. Nekem az az egyik legfontosabb. 3 motorom is van, s mindegyik olyan állapotban, mintha most gördült volna ki a gyárból... (D-Csepel, Mz-etz, Simson S51N)

Reggel mikor hagyom kicsit melegedni, a kipuf szépen összekormolja a betont... ebből következően valószinűleg eszi az olajat? annak nem fogok örülni

Szab! A korom nem az olajtól van,hanem mert egyenletlen az égésed.Ez azt jelenti,hogy a cucc ami az égésteredbe kerül,nem tud ideális mértékben elégni.A másik oka ami lehet még,amikor valamelyik dobodban átég a cső anyaga,és (a csillapításnál leggyakrabban használt) az üveggyapot elkezd szépen lassan égni,amely égésterméke szintén hátul távozik.Rossz benzintől is lehet,de erről már írtam.Olaj semmiképp sem,mivel az olaj égésénél szép kék színű füst keletkezik,és eszméletlen büdös...Emellett az olajos benzin hatásfoka sokkal kisebb,ezt úgy veszed észre,hogy alacsonyabb fordulaton nem akar pörögni a motor,csak magasabban,nem veszi úgy a fordulatot,és magas fordulatszámon is nagyságrendekkel gyengébb...

Szóval szerintem érdemes lambdaszondát nézni nálad,automata szívatót,vagy esetleg katalizátort...

Az az S51N az nem eladó? :blush:

Link to comment
Megosztás:

Szab! A korom nem az olajtól van,hanem mert egyenletlen az égésed.Ez azt jelenti,hogy a cucc ami az égésteredbe kerül,nem tud ideális mértékben elégni.A másik oka ami lehet még,amikor valamelyik dobodban átég a cső anyaga,és (a csillapításnál leggyakrabban használt) az üveggyapot elkezd szépen lassan égni,amely égésterméke szintén hátul távozik.Rossz benzintől is lehet,de erről már írtam.Olaj semmiképp sem,mivel az olaj égésénél szép kék színű füst keletkezik,és eszméletlen büdös...Emellett az olajos benzin hatásfoka sokkal kisebb,ezt úgy veszed észre,hogy alacsonyabb fordulaton nem akar pörögni a motor,csak magasabban,nem veszi úgy a fordulatot,és magas fordulatszámon is nagyságrendekkel gyengébb...

Szóval szerintem érdemes lambdaszondát nézni nálad,automata szívatót,vagy esetleg katalizátort...

Az az S51N az nem eladó? ;)

Hali!

De, eladó a simson! Ezen a linken találsz több infót róla:

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1280

Helyhiány miatt adom el, na meg nem tudom fizetni mind3 motor biztosítását, meg tankolni is... 3 éve van nálam a simson.

Bármikor meg lehet tekinteni a motort, de csak d.u. 14 óra után... addig sulim van :D viszont előtte telón megbeszélhetjük, hogy mikor jó, ha komolyabban érdekel a motor.

A kocsimra visszatérve, érezni néha olyat, hogy alacsony fordulaton lomha lenne, de magas fordulaton szépen pörög. Nem kojtol a kipuffom, s nem is érezhető az a büdös égett olajszag, amit említettél, csak összekormolja a betont.. :blush: Amúgy a katalizátorra gondolok, hogy már a végét járja...

Mindenképp át lesz vizsgálva az egész motor a műszaki vizsga előtt... nem akarom elhanyagolni.

Viszont ma ismét elkezdte az olajnyomásjelző a villogást, s ez nagyon zavar. Hirtelen fékezésnél, s később már motorféknél is...

Üdv:

Szabbensz

Link to comment
Megosztás:

Ha egyszer Debrecen felé vezetne az utad, megnézném a kocsid. :blush:

úgy könnyebben tudnék véleményt mondani, hogy mi merre hány méter.

a korom amúgy még nem gond. a vastag kék füst a gond.

járó mocinál húzd ki a nívópálcát. ha gyakorlatilag ott nem füstöl, akkor olyan nagy baj nem lehet. elvileg.

Hát, megbeszélhetünk egy találkát valamikor, de csak hétvégén tudok bejutni debrecenbe...

Húztam ki járó motornál a nívót, s nem füstölt... akkor én is remélem hogy nincs nagy baj.

Üdv.:

Szabbensz

Link to comment
Megosztás:

Bár lehet hogy Nyuszinak már nem aktuális de itt egy nagyon korrekt útvonaltervező a netről http://terkep.t-online.hu/

Használjátok bátran engem már elvitt Szombathelyig is .Tudom sajnos vissza is hozott :blush:

Megadod a kiindulási pontot és a célt azt,hogy a leggyorsabb avagy a legrövidebb út kell és már tervez is.Sőtt ha beírod az aktuális üzemanyagárat + a kocsid fogyasztásár akkor kalkulál egy nagyon optomalizált üzemanyagköltséget is .Persze ez csak egy viszonyszám lesz mivel a program nem számol az esetleges városi totyorgással és a megengedettnél gyorsabb közlekedéssel.

Ja és ki is nyomtathatod magadnak és viheted az útra

Nem egy GPS de olcsó és nem pofázik a csaj állandóan hogy ÚJRATEVEZÉS. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.