Szabbensz Elküldve Március4, 2007 Elküldve Március4, 2007 Helló Szabbensz! Mindenek előtt üdvözöllek a legjobbak között :blush: A kipuffal kapcsolatban azt kell szemelőtt tartanod,hogy mekkora a géped és így mekkora dobra van szüksége .Soha ne dőlj be a boltosoknak mer nekik minden eladó és nem biztos,hogy a legnagyobb és legdrágább dob néz ki a legjobban a vasad alatt.A másik dolog ami megint fontos lehet, ha hátul növeled a kipuffot akkor elől sem árt javítani a szíváson.De legjobb persze ha elejétől a végéig megkönnyíted a levgő útját.Persze tudom ez nem olcsó de így nem csak szebb hangja lesz a verdának de egy kevéske rejtett lóerő is előbukkan belőle. :lol: Na csak ügyesen !!!!! Üdvözlet!! Köszönöm az üdvözletet :D Ezért kérem a segítségeteket, hogy milyen a legjobb kipuff alá. Tudom, hogy sokba lenne az egész rendszer kicserélni, de mivel nem rendelkezek önálló keresettel, ezért egyelőre csak a vég dobot cserélem ki, hogy ne legyen ilyen csendes ;) Pár képet tettem fel a kocsimról, igaz nem jó minőség, de a lényeg látható :-)) http://www.xabey.atw.hu/ S a kipuffról is van egy kép, amit néztem a Devil tunning nál... sztem egész jó, csak lehet nagy... nézzétek meg. Üdv.: Szabbensz
Endlos Elküldve Március4, 2007 Elküldve Március4, 2007 Jah, s egy okos VW Passat- os gyerek azt mondta nekem hogy nem jó az Astra :blush: De nagyot tévedett. Mindig is mosolyogtam, mikor VW-sek különböző kategóriájú autókat hasonlítanak össze, passatot nem az astrával kell, hanem a vectrával. A gyár nyilván nem ugyanazzal a céllal gyártja a közép, és a felső kategóriás autókat. Bár fogyasztásban nyilván az alsóbbak a jobbak, gyorsaságban viszont nem egyértelmű a viszonyítás a tömegkülönbség miatt. F-Astrát a 3-as golffal kell hasonlítani, az pedig bafottul nem megy.
mélykék76 Elküldve Március4, 2007 Elküldve Március4, 2007 ....F-Astrát a 3-as golffal kell hasonlítani, az pedig bafottul nem megy.... Vr6os Golfal még nem találkoztál ? :blush:
Sörös Sanyi Elküldve Március4, 2007 Elküldve Március4, 2007 ...meg hogy sokat eszik.. 10 liter alatt nem jön ki... Hümm hümmm.... Ez azért ha nem is minden Opelre, de igaz. ;) A klímáról meg annyit, hogy barátomnak a 800 ccm-es Matizában is van klíma, és lejtőn azt használja extra motorféknek. :blush: Egyébként üdv közöttünk! Vr6os Golfal még nem találkoztál ? :D És te V6-os Astrával? :lol:
Korzika Elküldve Március5, 2007 Elküldve Március5, 2007 Hahó-hahó,sziasztok! Biztos jót megy ez az Astra,de azért lehet nem ártott volna motorhőt egy lemezzel elválasztani a szűrőtől. Jó ez találkozó,majd szóljatok,ha lesz valami plakát vagy szórólap és terítem itt mifelénk!
mélykék76 Elküldve Március5, 2007 Elküldve Március5, 2007 ....V6-os Astrával? :D.... Élőben még nem. Kadett E v6-ot láttam már :blush:
Endlos Elküldve Március5, 2007 Elküldve Március5, 2007 Vr6os Golfal még nem találkoztál ? :blush: VR6-ost a GSi-vel kell hasonlítani.
mélykék76 Elküldve Március5, 2007 Elküldve Március5, 2007 VR6-ost a GSi-vel kell hasonlítani. Úgy hangzott, mintha általásosságban azt gondolnád, hogy Golf3 bafottul nem megy :blush:
Endlos Elküldve Március5, 2007 Elküldve Március5, 2007 Úgy hangzott, mintha általásosságban azt gondolnád, hogy Golf3 bafottul nem megy :blush: Jól kell érteni, azonos cm3-t, és felszereltséget kell összehasonlítani, hisz a gyárak mindig egymás felé próbálnak kerekedni, mikor kidobnak egy új modellt. 1.4-es golfra gondoltam egy 1.4-es astrával szemben
Szabbensz Elküldve Március5, 2007 Elküldve Március5, 2007 Hümm hümmm.... Ez azért ha nem is minden Opelre, de igaz. :lol: A klímáról meg annyit, hogy barátomnak a 800 ccm-es Matizában is van klíma, és lejtőn azt használja extra motorféknek. :lol: Egyébként üdv közöttünk! Hali! Köszönöm Sanyi! :blush: Nekem nincs klíma az opelben, s nem is hajszolom. Az aki kinyírta az opeljét (akiről írtam, hogy 160 nál elszállt a főtengely...) mondta, hogy volt már ugyanilyen opellel dolga, ugyanez a motor mint az enyémben (1.6i) s nem tudta 10 liter alá szorítani a fogyasztást... Mégis nekem nem úgy tűnik hogy sokat enne... akkor max 9 ltr. Majd teletankolom, s akkor kiderül mennyit igényel 100 km re. Az az egyetlen aggodalmam, hogy nem kaptam meg a pótkulcsot az autó volt tulajától... állítólag elvesztette... de még az email re sem válaszolt, amiben rákérdeztem a pótkulcs hollétére. ;) Valószinűleg immobiliser-t cserélnem kell, ha nem akarom, hogy meglovasítsa. Igaz, akinek kell. úgyis elviszi, legyen szó Astra ról, vagy új BMW ről :D Üdv.: Szabbensz
Kiscsávó Elküldve Március5, 2007 Elküldve Március5, 2007 Hali! ...Az az egyetlen aggodalmam, hogy nem kaptam meg a pótkulcsot az autó volt tulajától... állítólag elvesztette... de még az email re sem válaszolt, amiben rákérdeztem a pótkulcs hollétére. :D Valószinűleg immobiliser-t cserélnem kell, ha nem akarom, hogy meglovasítsa. Igaz, akinek kell. úgyis elviszi, legyen szó Astra ról, vagy új BMW ről :blush: Üdv.: Szabbensz Szia! Szerintem ha teszel bele egy trükköt akkor nyugodtabban alszol!
Sörös Sanyi Elküldve Március5, 2007 Elküldve Március5, 2007 Mégis nekem nem úgy tűnik hogy sokat enne... akkor max 9 ltr. Majd teletankolom, s akkor kiderül mennyit igényel 100 km re. Hurrá, hurrá, hurrá!!!! :D Most marhára megnyugtattál! Ha a te egyhatod kilenc körül fogyaszt, akkor az én kettőkettőm ~12 literes fogyasztása még diétásnak is tűnhet! :blush: (Persze most motorgenerál után tuti kevesebb lett, és ráadásul még a ménes is visszajött)
ScatMan Elküldve Március5, 2007 Elküldve Március5, 2007 Üdv Szabbenz! A fogyasztás témához csak annyit akarok mondani, hogy kézi váltóval a C14NZ motoros astrám 8 körül evett városban (télen rossz termosztáttal volt az 10 is), 6,5 körül országúton és kilencszázvalahány kiló volt. Az omegám automatával 15-16 között eszik városban, 10 körül országúton és 1610 kiló, viszont cserébe klímás és jobban megy :blush: Amikor tankolok visszasírom a régi autót, de amikor előzni kell, akkor hálát adok a majd' háromszoros teljesítményért... SZVSZ jó az a 9 liter.
ScatMan Elküldve Március5, 2007 Elküldve Március5, 2007 Hurrá, hurrá, hurrá!!!! :D Most marhára megnyugtattál! Ha a te egyhatod kilenc körül fogyaszt, akkor az én kettőkettőm ~12 literes fogyasztása még diétásnak is tűnhet! :blush: (Persze most motorgenerál után tuti kevesebb lett, és ráadásul még a ménes is visszajött) Nem kötözködni akarok, de szerintem a motorgenerál után egy ideig többet "kell" fogyasszon - amíg beállnak az illesztések. Az új autók is többet zabálnak, mint az előírt, amíg be nem kopik kicsit a motor. Nálam is nőtt ideiglenesen a fogyi metabond adalék után - az pedig nem is generál.
Sörös Sanyi Elküldve Március5, 2007 Elküldve Március5, 2007 Ezzel tisztában vagyok. De nem is a fogyasztás miatt lett szétszedve. A hidrotőkék már észvesztően csattogtak, Olajszint rendben volt, de vagy folyamatosan égett, vagy pislogott az olajnyomásjelző, hírtelen rottyant a víz, és egyébb nyavaják. Szóval ideje van már egy kis felújításnak. A fogyi meg nem izgat, ha megy a szekér. Node hagyjuk a műszaki dolgokat, csicseregjünk. :blush:
Korzika Elküldve Március5, 2007 Elküldve Március5, 2007 Figyu mán!NOKIA 2610 -hez létezik adatkábel?Ha valaki tud értesítsen már ,lécci!Akkkor otthonról is tudnám nyomni!(nemcsak a melóból).
Kiscsávó Elküldve Március5, 2007 Elküldve Március5, 2007 Figyu mán!NOKIA 2610 -hez létezik adatkábel?Ha valaki tud értesítsen már ,lécci!Akkkor otthonról is tudnám nyomni!(nemcsak a melóból). Ni má az elveszett embőr!! :blush: :D Szeva Corsika
nyuszifül Elküldve Március5, 2007 Szerző Elküldve Március5, 2007 Örömmel jelentem be, hogy az Ateri Tuning kiállítóként részt kíván venni a találkozón. :blush:
Vascona Elküldve Március5, 2007 Elküldve Március5, 2007 Helló Szabbensz! Mindenek előtt üdvözöllek a legjobbak között :blush: A kipuffal kapcsolatban azt kell szemelőtt tartanod,hogy mekkora a géped és így mekkora dobra van szüksége .Soha ne dőlj be a boltosoknak mer nekik minden eladó és nem biztos,hogy a legnagyobb és legdrágább dob néz ki a legjobban a vasad alatt.A másik dolog ami megint fontos lehet, ha hátul növeled a kipuffot akkor elől sem árt javítani a szíváson.De legjobb persze ha elejétől a végéig megkönnyíted a levgő útját.Persze tudom ez nem olcsó de így nem csak szebb hangja lesz a verdának de egy kevéske rejtett lóerő is előbukkan belőle. :D Na csak ügyesen !!!!! igazából a lambda szondára kell tenni egy olyan(másik) szondát,és egy TEC műszert,ami kiméri hogy mennyire van terhelve a kipufogó rendszered és a katalizátorod az új kipuff rendszereddel...Mert ha túlöblít a cucc,akkor semmit nem ér az egész ,gyújtást vagy vezérlést kell állítani hogy működjön rendesen...Szóval valóban nem mindig a legnagyobb a legjobb... A 4 leömlős rendszernél is ugyanez a helyzet,csak ott meg az a lényeg,hogy a 4 hengerből a gázok mm pontosan ugyanabban a pontban találkozzanak a rendszeredben,mert külömben az egyik henger lefojtja a másikat... viszont ezt kb 40-50-ezerért megcsinálják,és utána mintha másik autóban ülnél... ;)
telo Elküldve Március5, 2007 Elküldve Március5, 2007 Örömmel jelentem be, hogy az Ateri Tuning kiállítóként részt kíván venni a találkozón. :blush: Ügyi vagy!!! :D Szépen alakul a találkozó!
nyuszifül Elküldve Március5, 2007 Szerző Elküldve Március5, 2007 Ügyi vagy!!! :D Szépen alakul a találkozó! Köszönjük szépen, bár azért még mindig a várakozáson alul vagyunk :blush:
Amigo Elküldve Március5, 2007 Elküldve Március5, 2007 szasztok! vettem egy Opel Vectra A-t. 2.0i (c20ne) van egy olyan problémám, hogy a kuplungpedálom nyiszog, és a WD40 1 napig hatott csak. mit tehetek ezzel? köszi!
Endlos Elküldve Március5, 2007 Elküldve Március5, 2007 Sörössanyííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí: http://www.freevlog.hu/video/2157.html
nyuszifül Elküldve Március5, 2007 Szerző Elküldve Március5, 2007 Üdv Amigo! Srácok, kellene nekem csinálni néhány szórólapot akkor a taliról, meg valamiylen jelentkezési lapot!Az Ateribe pedig kellene egy plakát is.
mackosajt Elküldve Március5, 2007 Elküldve Március5, 2007 Légy üdvözölve "idegen"! :blush: Füldugó? :D komolyan belegondolva engem is idegesített. szal hathatósabb megoldás kell.
Recommended Posts