Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Chat


nyuszifül

Recommended Posts

  • Hozzászólások 23,9k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

  • mackosajt

    4294

  • adorjant

    3721

  • nyuszifül

    3645

  • Sörös Sanyi

    2865

Legtöbb hozzászólás

Olajozást meg kell oldani, turbót meg bontva kell venni nem?

/

Valakikkel vitatkoztam régebben a hideg-meleg levegő hasznosságáról., hogy szerintem a motornak a meleg jó, és akkor jött vki, hogy a hideg levegő dúsabb, asszem adorjant, de akkor mér van a léxűrőn a kis hőmembrán, ami hidenél a motortól szivatja a levegőt, melegnél meg előlről? :-))

úgy van megoldva a dugók hűtése,hogy a hajtókarokon van egy lyuk,és amikor a dugó alsó holtponti helyzet felé süllyed,akkor ugye közel keresztbe áll a hajtókar(vagy legalábbis átlóba),na akkor alulról a lyukon keresztül kap a dugó egy olajspriccet...

Ezt meg lehet oldani,csak számolj utána mennyibe fájna...

'Mer ha a hidegebb és sűrűbb levegőből vonja ki a zokszigént,akkor harminc,vagy háromszáz... ezer,több lesz a zégéshez,oszt levegő sűrűség változásnál tizedeket javul a sűrítési arányod teccik érteni?

Link to comment
Megosztás:

az illesztések sajna így lettek a legjobbak... ez egy ilyen makett kit volt... Italeri... ha mond ez valamit nektek.

Majd legközelebb Tamiya-t szerzek. vagy Fujimi-t.

Na abbahagyom a káromokdást mielőtt jö egy modi és kimoderál.

:lol:

ilyenről még nem is hallottam,a tamiya meg fujimi már valami,ez tény :)

modi? ordíts el magad,hogy Gy Feri,azt máris itt terem :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.