Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Chat


nyuszifül

Recommended Posts

  • Hozzászólások 23,9k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

  • mackosajt

    4294

  • adorjant

    3721

  • nyuszifül

    3645

  • Sörös Sanyi

    2865

Legtöbb hozzászólás

Nyahh senki nem ugrik, hogy megmnagyarázza basszju ATom?

Van itt a foumon pár topic, ami ezzel foglalkozik. ;) :unsure:

Meg van pár turbos GSi-is, amit napjában 5x kell szerelni. Van lehetőség megismerni az elvet és az összes buktatóját is. :blink:

Link to comment
Megosztás:

te nagyon bonyolítani akarod szegény turbó szerepét,úgy látom :unsure:

Ezesetben a tökéletes égés fontosabb, mint a levegő nyomása, főleg ha azt a kipuáramlás szabadságából vesszük el, akkorinkább kompresszor, vagy vmi előmelegítő, bár ha minden hengeremen külön karbi lenne megfelelően beállítva, sokkal jobb hatásfokom lenne

Link to comment
Megosztás:

Hát a kipugáz hőjét bizám hasznosítani lehetne a tökéletesebb égés érdekében keverékképzés előtt

Iszonyat sokat jelentene

Most lehet hülyeséget kérdezek, de a légszűrőbe érkező levegőt nem azért szokták előről venni, hogy minél hidegebb levegőt szívjon be? Valahol valami ilyesmit olvastam...

Link to comment
Megosztás:

Ezesetben a tökéletes égés fontosabb, mint a levegő nyomása, főleg ha azt a kipuáramlás szabadságából vesszük el, akkorinkább kompresszor, vagy vmi előmelegítő, bár ha minden hengeremen külön karbi lenne megfelelően beállítva, sokkal jobb hatásfokom lenne

próbálom megérteni a gondolatmenetedet,de ez nekem is sok :blink:

nem értem a turbót meg a kompresszort miért két külön dolognak tekinted. mindkettő ugyanazt csinálja: több levegőt a motornak :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Most lehet hülyeséget kérdezek, de a légszűrőbe érkező levegőt nem azért szokták előről venni, hogy minél hidegebb levegőt szívjon be? Valahol valami ilyesmit olvastam...

Télen át szokták rakni azt a csövet izé, mitis? AMúgy nem a hűtő felől jön? Ott meg meleg van.

Link to comment
Megosztás:

próbálom megérteni a gondolatmenetedet,de ez nekem is sok :blink:

nem értem a turbót meg a kompresszort miért két külön dolognak tekinted. mindkettő ugyanazt csinálja: több levegőt a motornak :unsure:

Mert a köompresszort tán éxíj, vagy lánc hajtja, ami nem folytja a kiput, a főterngelyre csatlkaozik vhogy nem?

13:48:48] * Endlos eztetet hagassa itten e: Snap - I've Got the Power.mp3 (128Kbps/5.23Mb/05:43)

Ezzel a hidegmelegdologgal most megakadtam, hát minek jártam én suliba? :-(((

Link to comment
Megosztás:

Mert a köompresszort tán éxíj, vagy lánc hajtja, ami nem folytja a kiput, a főterngelyre csatlkaozik vhogy nem?

13:48:48] * Endlos eztetet hagassa itten e: Snap - I've Got the Power.mp3 (128Kbps/5.23Mb/05:43)

dede

csak azt nem értem hogy szegény turbót miért akarod minden másra használni,csak arra nem,amire való :blink:

Ezzel a hidegmelegdologgal most megakadtam, hát minek jártam én suliba? :-(((

háááát :unsure: most mondjuk azt,hogy jó kérdés? ;)

na,csak vicc volt ám )

Link to comment
Megosztás:

Hidegebb levegő jóval sűrűbb, ezért kevesebb levegőben is több lehet az oxigén, ergo a hidegebb ugyanannyi több. Különben mi a f@sznak kellene az intercooler?

Sanyo akkor most aszondod, hogy épp hűteni kell a levegőt ahhoz, hogy jhobb legyen az égés?

Link to comment
Megosztás:

Jójó, de lehetséges, hogy vmi pillangószeleppel kapcsol, amikor elér egy fordulatot, és akkor enged működni, bár nem logikus, én hagynám, hogy folyton menjen

megy is mindig! csak alacsony fordulaton kevesebb a kipufogógáz,így nem is pörög annyira a turbó= kevesebb levegőt szállít.

Link to comment
Megosztás:

Jójó, de lehetséges, hogy vmi pillangószeleppel kapcsol, amikor elér egy fordulatot, és akkor enged működni, bár nem logikus, én hagynám, hogy folyton menjen

Asztom, hogy a mernyó először a messersmitteken alkalmazta, hogy nagy magasságban, amikor már ritka a levegő, vagy megfordulnak, esetleg meg is állnak egy pillanatra manőver közben, akkor se álljon le a motor, mert a karburátor leállna, az angol gépek ki-kikapcsoltak a levegőben

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.