Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Chat


nyuszifül

Recommended Posts

nekem ha lenne most az astra mellé 3 misi,akkor nemigen vennék újat :unsure:

befejezném a többi projektemet. vagy kezdenék újakat :blink:

A tiedre sokkal többet lehetne költeni, mint az enyémre, mivel újabb modell, sokkal nehezebb, és drágább hozzá tökéletesítő cuccokat venni, pl. gondolom a turbo is több lenne, mint enyémhez, bár lehet rossz példán mondtam

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 23,9k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

  • mackosajt

    4294

  • adorjant

    3721

  • nyuszifül

    3645

  • Sörös Sanyi

    2865

Legtöbb hozzászólás

A tiedre sokkal többet lehetne költeni, mint az enyémre, mivel újabb modell, sokkal nehezebb, és drágább hozzá tökéletesítő cuccokat venni, pl. gondolom a turbo is több lenne, mint enyémhez, bár lehet rossz példán mondtam

turbo-kit 1,4M,mindennel együtt. 170 ló lenne a kis mákdaráló :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Az enbyémhez úgy 30ezer lenne :-)), és szintén úgy 150 paci, nyahh faragcsikálok, de ha nagyon hiányzok vkinek, nem lépek ki :-**

30 ezer? az csak a feltöltő max :unsure:

sok minden kell ám még oda.

egyébként olyan 300-500 körül meg lehet csinálni egy turbósítást

Link to comment
Megosztás:

30 ezer? az csak a feltöltő max :unsure:

sok minden kell ám még oda.

egyébként olyan 300-500 körül meg lehet csinálni egy turbósítást

Mik kellenek hozzá? bnőm VW-depójáan néztem.

Turbó után jöhet a kompresszor, meg a hengerenkénti karburátorok, meg a könnyítések, meg mindenlószar :-)) Bár most ezek nincsennek napirenden, első a citröenrugó, és a difi

Link to comment
Megosztás:

egyrészt ugye a turbó,ehhez más leömlő kell,a turbó olajozását is meg kell oldani,intercooler,rengeteg cső hozzá,stb... mert te mit gondoltál? :unsure:

Aszittem hogy teljesen át akarod alakítani a motort a beépítéshez szükséges alkatrészek nem tesznek ki annyit, hogy 300ezer kijöjjön

Link to comment
Megosztás:

Mik kellenek hozzá? bnőm VW-depójáan néztem.

Turbó után jöhet a kompresszor, meg a hengerenkénti karburátorok, meg a könnyítések, meg mindenlószar :-)) Bár most ezek nincsennek napirenden, első a citröenrugó, és a difi

turbó mellé minek kompresszor :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Aszittem hogy teljesen át akarod alakítani a motort a beépítéshez szükséges alkatrészek nem tesznek ki annyit, hogy 300ezer kijöjjön

persze,ha magadnak csinálod,kijön.de ha egy neves műhelyben.... :unsure:

A turbó a benzót nyomja, a kompresszor meg majd a levegőt, de azt is majd megoldom, hogyan :-)) Hisz feltaláló lennék, vagymi

anyámmmmmmmmmm

turbó a benzint????

Link to comment
Megosztás:

persze,ha magadnak csinálod,kijön.de ha egy neves műhelyben.... :unsure:

A neves műhelyekben én már nem bízok az ember otthon sokkal jobban meg tudja csinálni, ha van hozzá midnene, és érzéke is. HA vmit jól akarsz, akkor csináld magad ismered a mondást

anyámmmmmmmmmm

turbó a benzint????

Basszu mi hülyeséget mondtam? Elvileg én szakmabeli lennék, vagymi (diószeghi sámuel gépjármű technikai műszerész szak. :-))

Szal a turbó, ami a kipufogógázt visszaforgatva annak sebességét, hőmérsékletét kihasználva visszairányítja (egy részét) a levegőnyílásba, izé, az injektor nagysebességgel fecskendezi az égéstérbe az üzemagyagot, nemis az égéstérbe, hanem egy előtérbe, ahol a levegővel keveredik, a kompresszor meg a szabadon beáramló levegővel ellentétben vmi módsszerrel beerőszakolja a levegőt ugyanide uyge? :-)) jóvanna nemcsúfolódni, anno érettségiztem is ienekbeől :-pp

Kabbe Tomász, most jól lenéztél mi? :-))

Link to comment
Megosztás:

Najó szegény tomi, most kifáráadt tőlem teljesen, na egy kis feltöltődés neked: http://www.videoplayer.hu/videos/play/7490?

Jajó értelek, eléggé megfogható vagyok elméleti dolgokban, meghát az órákon mindig sokat képzelődtem, a feleleteimben bele voltak szőve a saját gondoltaim, és a tanárok bizony soxor utána néztek a könyvekben, hogy ők tévednek, vagy én fantáziáltam túl a dolgot :-DDDDDDDDD (nézz vissza előző oldalt)

Link to comment
Megosztás:

Szal a turbó, ami a kipufogógázt visszaforgatva annak sebességét, hőmérsékletét kihasználva visszairányítja (egy részét) a levegőnyílásba, izé, az injektor nagysebességgel fecskendezi az égéstérbe az üzemagyagot, nemis az égéstérbe, hanem egy előtérbe, ahol a levegővel keveredik, a kompresszor meg a szabadon beáramló levegővel ellentétben vmi módsszerrel beerőszakolja a levegőt ugyanide uyge? :-)) jóvanna nemcsúfolódni, anno érettségiztem is ienekbeől :-pp

Kabbe Tomász, most jól lenéztél mi? :-))

?

:unsure:

Link to comment
Megosztás:

Célom a zagyvasággal az volt, hogy felhergeljem a csapatot, hogy mindneki mondja el a véleményrét, a témáról, kíváncsi voltam, ki mit tud :-))

hát pöööerszeeee :blink:

Hát inkább a fentebb vázolt működési elvé. :unsure:

lehet a sorok között van a jövő technikája ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.