Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

  • Hozzászólások 23,9k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

  • mackosajt

    4294

  • adorjant

    3721

  • nyuszifül

    3645

  • Sörös Sanyi

    2865

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
de itt most szóba se jött a Manta :lol:

Az igaz. Csak a GSI-ről ugrott be.

A múlthéten mentem egy 1.6 GSI B Corsával. Hááát, nem győzött meg... Vagy azért csalódtam benne, mert úgy próbáltam menni vele, mintha a sajátom volna? Nem a keresztbe csúsztatásokra gondoltam, mert az eleve felejtős, de alulról húzattam, és úgy elég lomha cirka 4000-ig. Pedig én a nyomatékot élvezem. Nomeg azért csak 1.6...

Elküldve
Az igaz. Csak a GSI-ről ugrott be.

A múlthéten mentem egy 1.6 GSI B Corsával. Hááát, nem győzött meg... Vagy azért csalódtam benne, mert úgy próbáltam menni vele, mintha a sajátom volna? Nem a keresztbe csúsztatásokra gondoltam, mert az eleve felejtős, de alulról húzattam, és úgy elég lomha cirka 4000-ig. Pedig én a nyomatékot élvezem. Nomeg azért csak 1.6...

kis köbcenti...

nekem is megvan a 4000ig "semmi",tök kellemesen autózható,nulla fogyasztás,no zaj. de 4000től úgy veszi a fordulatot hogy a manták is csókolommal köszönnek :lol:

egyébként kíváncsi lennék állóból mit mutatna egy Corsa GSi vs Manta 2.2 SS Edition párbaj :lol:

Elküldve
Én is nagyon gondolkodom egy nagyon spéci motoron, de nem feltétlenül cm3 nvöelés kellenem, mert azzal ugye a súly is nő, inkább ezt a maocit szeretném finomítani

Én a hülye amerikaiak bolondbiztos megoldását szeretem. Több erő=nagyobb motor+kompresszor. A japcsik stílusa annyira nem jön be. Hegyezett kisebb motorok, nagy fordulat, turbó, és millió elektronika...

A nagyobb súly meg szerintem annyira nem feltűnő. Legalábbis a CIH motoroknál (ami a Mantában is van) 1.6-tól 2.4-ig a tömb ugyanaz.

egyébként kíváncsi lennék állóból mit mutatna egy Corsa GSi vs Manta 2.2 SS Edition párbaj :lol:

Amint felpörög, a GSI a nyerő gyorsulásban szerintem. Legalábbis amíg ilyen Diesel hangú, meg hosszú áttételű, négysebességes váltóval szerelt a vasam... Bár, ha az 1.2-es diffije lenne még alatta, akkor nagy futam lenne...

De 4000-től úgy veszi a fordulatot hogy a manták is csókolommal köszönnek :lol:

Cöcö. :D

Elküldve
Amint felpörög, a GSI a nyerő gyorsulásban szerintem. Legalábbis amíg ilyen Diesel hangú, meg hosszú áttételű, négysebességes váltóval szerelt a vasam... Bár, ha az 1.2-es diffije lenne még alatta, akkor nagy futam lenne...

Cöcö. :D

nekem van rá egy százasom,hogy végig a GSI lenne a nyerő :lol:

"cöcö"= fáj az igazság mi? :lol:

Elküldve
nekem van rá egy százasom,hogy végig a GSI lenne a nyerő :lol:

Érzetre nem azt mutatta. Meg a Rekord ötös váltója elég rövid, szóval időre jó lenne.

"cöcö"= fáj az igazság mi? :lol:

Egyszer még lefutjuk :D

Elküldve
A nagyobb súly meg szerintem annyira nem feltűnő. Legalábbis a CIH motoroknál (ami a Mantában is van) 1.6-tól 2.4-ig a tömb ugyanaz.

Cöcö. :lol:

Ezesetben szeretnék egy 2.4es mocit, de csak ha télleg belemegy az enyémbe. (mi jaza CIH?)

Elküldve
Érzetre nem azt mutatta. Meg a Rekord ötös váltója elég rövid, szóval időre jó lenne.

Egyszer még lefutjuk :D

hmmm...szerény véleményem szerint a GSI gyorsulására felállnak a szelepek a Mantád motorjában :D

eyszer? ha kikapok visszavágót kérek :lol:

na megyek segítek kicsit a főnökasszonynak :lol: bye

Elküldve

naszal szerveződni láccik egy opeles gyorsulási verseny én is réstz vennék, nyuszi lehetne szervező.

Amúgy a mantának márcsak a hátsó kerekessége miatt is jobb az esély, mivel a fronthajtásos gumija könnyebben kipördül elől, szal nem lehet annyira felpörgetni induláskor a motort.

Elküldve

hűűű de pörgős kedvében van mindenki :lol:

ha annyira versenyezni akartok,akkor én még nyári gumival javasolnám :lol: szóval ha még mindig benne vagytok,akkor igyekezzünk ;)

Endlos,hidd el,lehet ugyanolyan jól rajtolni elsőkerekessel,mint hátsóval,csak jó sofőr és gumi kell hozzá. tapasztalat ;)

Szentem legyorsulnál, 60-70-nél mindenki otthagy :-))

Nos akkor hol lesz, és mikor?

Szerzek tippeket a heyszínre

helyszínt én tudok javasolni :D

de sztem nyilvánosan ne írjunk helyet,a biztonság kedvéért :D

Elküldve

Én ilyenből tuti kimaradok tavasz végéig. A motort novemberben szeretném rendbe tenni, úgyhogy egy darabig bejáratós, és dec-jan körül pedig indul a robbantás. De nyáron bárhol, bármikor, bárkivel. (no, azért ez így annyira nem igaz, de jól hangzik :lol:)

Két év múlva pedig majd csak Roli lesz kihívás a csapatból. :lol: De várom már, hogy meglegyen az az átkozott motor...

Elküldve
Én ilyenből tuti kimaradok tavasz végéig. A motort novemberben szeretném rendbe tenni, úgyhogy egy darabig bejáratós, és dec-jan körül pedig indul a robbantás. De nyáron bárhol, bármikor, bárkivel. (no, azért ez így annyira nem igaz, de jól hangzik :lol:)

Két év múlva pedig majd csak Roli lesz kihívás a csapatból. :D De várom már, hogy meglegyen az az átkozott motor...

hát milyen háccsókerekes vagy te ;) :lol:

ha menni kell,akkor menni kell,nincs mese,se megfutamodás ;)

azért én kíváncsi vagyok az opelklub debrecen aszfaltba vájt erősorrendjére :D mert mondani lehet mindent,de a gumifüst nem hazudik :D jól beszélek Sanyi? :P

Elküldve
Úgya! Az idő nem hazudik!

tényleg,neked mekkora gumik vannak a manta alatt? nem is figyeltem a múltkor...mondjuk alkalmam se nagyon volt,mert mindig veszettül pörögtek :lol:

Elküldve
Ezek amolyan vicckerekek. 13'', 155, ha jól emlékszem. No de majd a 17'' 275! Az már nem fog ennyire pörögni. Lesz is kanyarsebesség!

13",155???? egy diszkrét kacajt megengedsz?

hááááhááááhááááááááááááááááááááááááááááááááá:lol: :lol: :D :D ;)

Elküldve
Én a hülye amerikaiak bolondbiztos megoldását szeretem. Több erő=nagyobb motor+kompresszor. A japcsik stílusa annyira nem jön be. Hegyezett kisebb motorok, nagy fordulat, turbó, és millió elektronika...

lelkemből szóltál :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.