Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Chat


nyuszifül

Recommended Posts

Hungaroringen is a legszakadtabb autókkal kellett a legjobban vigyázni. Hiába, a szakadt vas a jó vas!

És milyenek a paramétereid? Nyahh mellesleg én nem szoktam túráztatni a motort. :-))

Csak gyakorlom a megfelelő váltást, megfelelő fordulatszámon. Ez érdekel.

milyen simsonod van Endlos ?

Egy 68-es Star, csak sajna nincs hozzá motor, meg váltó, át akarom alakítani 3 kerekűvé, megy bele egy gilera 180sp,. vagy vxr motor váltóval, és jó lesz pzzás, vagy újságkihordós mopednek.

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 23,9k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

  • mackosajt

    4294

  • adorjant

    3721

  • nyuszifül

    3645

  • Sörös Sanyi

    2865

Legtöbb hozzászólás

Nos. a Hungaroringes versenygépem paraméterei:

-600 ccm-es kétütemű motor (WOW!:lol:)

-polírozott felömlők

-átalakított vezérlőtárcsák

-a hengerfejekből le volt esztergálva egy kevés (a jobb komresszió miatt)

-átalakított diffi és féltengelyek (a gyáriakat könnyen széttéptem)

-Jawa karbi

-direktszűrő

A LE valahol 30 felett lehetett, és a végsebesség 130 felett valamivel, a fogyasztás pedig tiprásnál 15-16 liter.

A mostani gép paraméterei:

-titkos

-titkos

-titkos

:lol:

Link to comment
Megosztás:

Nos. a Hungaroringes versenygépem paraméterei:

-600 ccm-es kétütemű motor (WOW!:lol:)

-polírozott felömlők

-átalakított vezérlőtárcsák

-a hengerfejekből le volt esztergálva egy kevés (a jobb komresszió miatt)

-átalakított diffi és féltengelyek (a gyáriakat könnyen széttéptem)

-Jawa karbi

-direktszűrő

A LE valahol 30 felett lehetett, és a végsebesség 130 felett valamivel, a fogyasztás pedig tiprásnál 15-16 liter.

A mostani gép paraméterei:

-titkos

-titkos

-titkos

:lol:

Neszopass, én a mantádra vok kíváncsi :-ppp

Link to comment
Megosztás:

Nos. a Hungaroringes versenygépem paraméterei:

-600 ccm-es kétütemű motor (WOW!:lol:)

-polírozott felömlők

-átalakított vezérlőtárcsák

-a hengerfejekből le volt esztergálva egy kevés (a jobb komresszió miatt)

-átalakított diffi és féltengelyek (a gyáriakat könnyen széttéptem)

-Jawa karbi

-direktszűrő

A LE valahol 30 felett lehetett, és a végsebesség 130 felett valamivel, a fogyasztás pedig tiprásnál 15-16 liter.

A mostani gép paraméterei:

-titkos

-titkos

-titkos

:lol:

de titkolózós valaki :D

ha már nagyon titkolózni akarsz,írhattad volna,hogy most is 30 ló és 130 km/h óra felett vagy. :D

Link to comment
Megosztás:

de titkolózós valaki :lol:

ha már nagyon titkolózni akarsz,írhattad volna,hogy most is 30 ló és 130 km/h óra felett vagy. :lol:

Nem létezik, hogy a manta ien lepkefing lenne :-))

Zárójelben lenne egyx kérdésem, hogyan tunnám legeygszerűnben megnézni, hogy a legutolsó beszólásomra válaszolt-e vki, ha nem privibe, hanem ide írja, mer eddig úgy csináltam, hogy a saját névre kereseés ezen a lapon (böngésző beépített keresője), és az utánalévő szólásokat elolvasom.

Csak azért, mert néha olyan nagy itt a beszédállomány, hogy egyszerűen sok elolvasni, viszont a reagálásokra meg kivi vok, mer néha fontos kérdéseim vannak. Nyahh lehet, hogy ez nem volt érthető, ezt most csak zárójelben, majd ha személyesen futunk majd össze, akkor megkérdezem úgy is.

Link to comment
Megosztás:

A Manta adatai szerintem most nem lényegesek, mert úgyis totál át lesz alakítva az egész.

Jelenleg 2200 ccm-es motor, négysebességes váltó, 2000-es motorhoz való hátsóhíd.

De tavaszra a felállás: motor marad, ötös váltó, Commodore hátsó híd, Senator első fékek.

2008-ban pedig tervben van 3000 ccm-es, sor hatos, 24 szelepes motor (remélhetőleg kompresszorral), és akkor nagyjából azt mondom, hogy kész.

Én nyitottam meg az 500. oldalt, bibí!!!! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem létezik, hogy a manta ien lepkefing lenne :-))

Zárójelben lenne egyx kérdésem, hogyan tunnám legeygszerűnben megnézni, hogy a legutolsó beszólásomra válaszolt-e vki, ha nem privibe, hanem ide írja, mer eddig úgy csináltam, hogy a saját névre kereseés ezen a lapon (böngésző beépített keresője), és az utánalévő szólásokat elolvasom.

Csak azért, mert néha olyan nagy itt a beszédállomány, hogy egyszerűen sok elolvasni, viszont a reagálásokra meg kivi vok, mer néha fontos kérdéseim vannak. Nyahh lehet, hogy ez nem volt érthető, ezt most csak zárójelben, majd ha személyesen futunk majd össze, akkor megkérdezem úgy is.

elvileg az első olvasatlan hozzászólásra ugrik automatikusan,de gyakorlatilag nálam ez csak néha működik...nem tudom miért...

A Manta adatai szerintem most nem lényegesek, mert úgyis totál át lesz alakítva az egész.

Jelenleg 2200 ccm-es motor, négysebességes váltó, 2000-es motorhoz való hátsóhíd.

De tavaszra a felállás: motor marad, ötös váltó, Commodore hátsó híd, Senator első fékek.

2008-ban pedig tervben van 3000 ccm-es, sor hatos, 24 szelepes motor (remélhetőleg kompresszorral), és akkor nagyjából azt mondom, hogy kész.

Én nyitottam meg az 500. oldalt, bibí!!!! :lol:

4 sebesség :lol: gondolom baráti a fogyasztásod :D

Link to comment
Megosztás:

elvileg az első olvasatlan hozzászólásra ugrik automatikusan,de gyakorlatilag nálam ez csak néha működik...nem tudom miért...

4 sebesség :lol: gondolom baráti a fogyasztásod :lol:

Hát akkor igencsak otthagynál bazze

adrojant ez igazán jó lenne, ha működne

- kijé eza Zaszti? : http://keptar.dbregio.hu.990.hu/picture.ph...26&image_id=343

Link to comment
Megosztás:

Hát akkor igencsak otthagynál bazze

adrojant ez igazán jó lenne, ha működne

- kijé eza Zaszti? : http://keptar.dbregio.hu.990.hu/picture.ph...26&image_id=343

igen,hasznos funkció,vmiért nálam csak néha megy,néha nem..de inkább néha nem :D

a zasti nem a nyuszié :lol: ha jól tudom, az autókiállításon készült a kép. akkor még nem voltam klubtag :lol:

Link to comment
Megosztás:

A Manta adatai szerintem most nem lényegesek, mert úgyis totál át lesz alakítva az egész.

Jelenleg 2200 ccm-es motor, négysebességes váltó, 2000-es motorhoz való hátsóhíd.

De tavaszra a felállás: motor marad, ötös váltó, Commodore hátsó híd, Senator első fékek.

2008-ban pedig tervben van 3000 ccm-es, sor hatos, 24 szelepes motor (remélhetőleg kompresszorral), és akkor nagyjából azt mondom, hogy kész.

Én nyitottam meg az 500. oldalt, bibí!!!! :lol:

Én terepgépet akarok csinálni az enyémből, 4x4- belülről irányítható teleszkópagasság, stb, mert mindig szétbaszom az alját, most huzatnom kell, mert hiába tökéletes a futómű, minden libeg, félrehúz az ótó (kormányművet is felújítottuk). Szal ez lesz most jó kis pénz, utána keresek vmi vectra, vagy calaibra difit, meg hozzávalókat, meg egy airride-t, vagy mit.

Link to comment
Megosztás:

Hát, nem a fogyasztásáért szeretem. :lol: Az csak másodlagos. De egész jó. Néha lemegy 10 liter alá is. :lol:

Te akkor eléggé benne vagy, hogymeik opel, meikkel kompatibilis ugye?

aSSZEM TE LESZEL ITT A KEDVENCEM, HALÁLRA FOGLAK KÉRDEZNI NYÚZNI HEHEH

nyxahh qrva kapszlokk

Elmentem linószegőt felfabrikálni kisházban, vgére jó ez a kis eső, legalább most látom, hogy amit egyengettem a terepen, most hogy is áll, ilyenkor beülepszik, amit lapáttal szórtál vhova na jó melót mind1kinek

Link to comment
Megosztás:

Te akkor eléggé benne vagy, hogymeik opel, meikkel kompatibilis ugye?

aSSZEM TE LESZEL ITT A KEDVENCEM, HALÁLRA FOGLAK KÉRDEZNI NYÚZNI HEHEH

nyxahh qrva kapszlokk

Á, én még csak tanulom az ilyesmit, a barátaim a nagy ászok. De én csak a Mantát ismerem ilyen téren. Az benne a jó, hogy minden régi típus alkatrésze rettentően egyszerűen belefaragható.

Link to comment
Megosztás:

Hát, nem a fogyasztásáért szeretem. :D Az csak másodlagos. De egész jó. Néha lemegy 10 liter alá is. ;)

húúúú,ha 3 évvel ezelőtt kérdeztek az autóm fogyasztásáról,akkor szó szerint ezt mondtam volna én is :lol: :D

Én terepgépet akarok csinálni az enyémből, 4x4- belülről irányítható teleszkópagasság, stb, mert mindig szétbaszom az alját, most huzatnom kell, mert hiába tökéletes a futómű, minden libeg, félrehúz az ótó (kormányművet is felújítottuk). Szal ez lesz most jó kis pénz, utána keresek vmi vectra, vagy calaibra difit, meg hozzávalókat, meg egy airride-t, vagy mit.

hááát ez kicsit drága mulatság...

említetted az airride-ot,egy ilyen szett 500e ft körül van... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na üdvözletem az EOn informatikai részlegének :lol: Meglepő módon a szerződésemt nem tudták kinyomtatni, mert valami bibi volt a rendszerben......nem is értem miért :D Tomi, te nem sejtesz valamit? :lol:

Na csak beköszöntem, megyek főzök vmi ebédféleséget a segítségeimnek a konyhámban :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.