Endlos Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Hungaroringen is a legszakadtabb autókkal kellett a legjobban vigyázni. Hiába, a szakadt vas a jó vas! És milyenek a paramétereid? Nyahh mellesleg én nem szoktam túráztatni a motort. :-)) Csak gyakorlom a megfelelő váltást, megfelelő fordulatszámon. Ez érdekel. milyen simsonod van Endlos ? Egy 68-es Star, csak sajna nincs hozzá motor, meg váltó, át akarom alakítani 3 kerekűvé, megy bele egy gilera 180sp,. vagy vxr motor váltóval, és jó lesz pzzás, vagy újságkihordós mopednek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Nos. a Hungaroringes versenygépem paraméterei: -600 ccm-es kétütemű motor (WOW!:lol:) -polírozott felömlők -átalakított vezérlőtárcsák -a hengerfejekből le volt esztergálva egy kevés (a jobb komresszió miatt) -átalakított diffi és féltengelyek (a gyáriakat könnyen széttéptem) -Jawa karbi -direktszűrő A LE valahol 30 felett lehetett, és a végsebesség 130 felett valamivel, a fogyasztás pedig tiprásnál 15-16 liter. A mostani gép paraméterei: -titkos -titkos -titkos :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endlos Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Nos. a Hungaroringes versenygépem paraméterei: -600 ccm-es kétütemű motor (WOW!:lol:) -polírozott felömlők -átalakított vezérlőtárcsák -a hengerfejekből le volt esztergálva egy kevés (a jobb komresszió miatt) -átalakított diffi és féltengelyek (a gyáriakat könnyen széttéptem) -Jawa karbi -direktszűrő A LE valahol 30 felett lehetett, és a végsebesség 130 felett valamivel, a fogyasztás pedig tiprásnál 15-16 liter. A mostani gép paraméterei: -titkos -titkos -titkos :lol: Neszopass, én a mantádra vok kíváncsi :-ppp Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Nos. a Hungaroringes versenygépem paraméterei: -600 ccm-es kétütemű motor (WOW!:lol:) -polírozott felömlők -átalakított vezérlőtárcsák -a hengerfejekből le volt esztergálva egy kevés (a jobb komresszió miatt) -átalakított diffi és féltengelyek (a gyáriakat könnyen széttéptem) -Jawa karbi -direktszűrő A LE valahol 30 felett lehetett, és a végsebesség 130 felett valamivel, a fogyasztás pedig tiprásnál 15-16 liter. A mostani gép paraméterei: -titkos -titkos -titkos :lol: de titkolózós valaki :D ha már nagyon titkolózni akarsz,írhattad volna,hogy most is 30 ló és 130 km/h óra felett vagy. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endlos Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 de titkolózós valaki :lol: ha már nagyon titkolózni akarsz,írhattad volna,hogy most is 30 ló és 130 km/h óra felett vagy. :lol: Nem létezik, hogy a manta ien lepkefing lenne :-)) Zárójelben lenne egyx kérdésem, hogyan tunnám legeygszerűnben megnézni, hogy a legutolsó beszólásomra válaszolt-e vki, ha nem privibe, hanem ide írja, mer eddig úgy csináltam, hogy a saját névre kereseés ezen a lapon (böngésző beépített keresője), és az utánalévő szólásokat elolvasom. Csak azért, mert néha olyan nagy itt a beszédállomány, hogy egyszerűen sok elolvasni, viszont a reagálásokra meg kivi vok, mer néha fontos kérdéseim vannak. Nyahh lehet, hogy ez nem volt érthető, ezt most csak zárójelben, majd ha személyesen futunk majd össze, akkor megkérdezem úgy is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 A Manta adatai szerintem most nem lényegesek, mert úgyis totál át lesz alakítva az egész. Jelenleg 2200 ccm-es motor, négysebességes váltó, 2000-es motorhoz való hátsóhíd. De tavaszra a felállás: motor marad, ötös váltó, Commodore hátsó híd, Senator első fékek. 2008-ban pedig tervben van 3000 ccm-es, sor hatos, 24 szelepes motor (remélhetőleg kompresszorral), és akkor nagyjából azt mondom, hogy kész. Én nyitottam meg az 500. oldalt, bibí!!!! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Nem létezik, hogy a manta ien lepkefing lenne :-)) Zárójelben lenne egyx kérdésem, hogyan tunnám legeygszerűnben megnézni, hogy a legutolsó beszólásomra válaszolt-e vki, ha nem privibe, hanem ide írja, mer eddig úgy csináltam, hogy a saját névre kereseés ezen a lapon (böngésző beépített keresője), és az utánalévő szólásokat elolvasom. Csak azért, mert néha olyan nagy itt a beszédállomány, hogy egyszerűen sok elolvasni, viszont a reagálásokra meg kivi vok, mer néha fontos kérdéseim vannak. Nyahh lehet, hogy ez nem volt érthető, ezt most csak zárójelben, majd ha személyesen futunk majd össze, akkor megkérdezem úgy is. elvileg az első olvasatlan hozzászólásra ugrik automatikusan,de gyakorlatilag nálam ez csak néha működik...nem tudom miért... A Manta adatai szerintem most nem lényegesek, mert úgyis totál át lesz alakítva az egész. Jelenleg 2200 ccm-es motor, négysebességes váltó, 2000-es motorhoz való hátsóhíd. De tavaszra a felállás: motor marad, ötös váltó, Commodore hátsó híd, Senator első fékek. 2008-ban pedig tervben van 3000 ccm-es, sor hatos, 24 szelepes motor (remélhetőleg kompresszorral), és akkor nagyjából azt mondom, hogy kész. Én nyitottam meg az 500. oldalt, bibí!!!! :lol: 4 sebesség :lol: gondolom baráti a fogyasztásod :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endlos Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 elvileg az első olvasatlan hozzászólásra ugrik automatikusan,de gyakorlatilag nálam ez csak néha működik...nem tudom miért... 4 sebesség :lol: gondolom baráti a fogyasztásod :lol: Hát akkor igencsak otthagynál bazze adrojant ez igazán jó lenne, ha működne - kijé eza Zaszti? : http://keptar.dbregio.hu.990.hu/picture.ph...26&image_id=343 Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Hát akkor igencsak otthagynál bazze adrojant ez igazán jó lenne, ha működne - kijé eza Zaszti? : http://keptar.dbregio.hu.990.hu/picture.ph...26&image_id=343 igen,hasznos funkció,vmiért nálam csak néha megy,néha nem..de inkább néha nem :D a zasti nem a nyuszié :lol: ha jól tudom, az autókiállításon készült a kép. akkor még nem voltam klubtag :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 4 sebesség :lol: gondolom baráti a fogyasztásod :lol: Hát, nem a fogyasztásáért szeretem. :D Az csak másodlagos. De egész jó. Néha lemegy 10 liter alá is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endlos Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 A Manta adatai szerintem most nem lényegesek, mert úgyis totál át lesz alakítva az egész. Jelenleg 2200 ccm-es motor, négysebességes váltó, 2000-es motorhoz való hátsóhíd. De tavaszra a felállás: motor marad, ötös váltó, Commodore hátsó híd, Senator első fékek. 2008-ban pedig tervben van 3000 ccm-es, sor hatos, 24 szelepes motor (remélhetőleg kompresszorral), és akkor nagyjából azt mondom, hogy kész. Én nyitottam meg az 500. oldalt, bibí!!!! :lol: Én terepgépet akarok csinálni az enyémből, 4x4- belülről irányítható teleszkópagasság, stb, mert mindig szétbaszom az alját, most huzatnom kell, mert hiába tökéletes a futómű, minden libeg, félrehúz az ótó (kormányművet is felújítottuk). Szal ez lesz most jó kis pénz, utána keresek vmi vectra, vagy calaibra difit, meg hozzávalókat, meg egy airride-t, vagy mit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Hát akkor igencsak otthagynál bazze Én mondtam, hogy már unalmas mindíg nyerni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endlos Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Hát, nem a fogyasztásáért szeretem. :lol: Az csak másodlagos. De egész jó. Néha lemegy 10 liter alá is. :lol: Te akkor eléggé benne vagy, hogymeik opel, meikkel kompatibilis ugye? aSSZEM TE LESZEL ITT A KEDVENCEM, HALÁLRA FOGLAK KÉRDEZNI NYÚZNI HEHEH nyxahh qrva kapszlokk Elmentem linószegőt felfabrikálni kisházban, vgére jó ez a kis eső, legalább most látom, hogy amit egyengettem a terepen, most hogy is áll, ilyenkor beülepszik, amit lapáttal szórtál vhova na jó melót mind1kinek Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Te akkor eléggé benne vagy, hogymeik opel, meikkel kompatibilis ugye? aSSZEM TE LESZEL ITT A KEDVENCEM, HALÁLRA FOGLAK KÉRDEZNI NYÚZNI HEHEH nyxahh qrva kapszlokk Á, én még csak tanulom az ilyesmit, a barátaim a nagy ászok. De én csak a Mantát ismerem ilyen téren. Az benne a jó, hogy minden régi típus alkatrésze rettentően egyszerűen belefaragható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Hát, nem a fogyasztásáért szeretem. :D Az csak másodlagos. De egész jó. Néha lemegy 10 liter alá is. ;) húúúú,ha 3 évvel ezelőtt kérdeztek az autóm fogyasztásáról,akkor szó szerint ezt mondtam volna én is :lol: :D Én terepgépet akarok csinálni az enyémből, 4x4- belülről irányítható teleszkópagasság, stb, mert mindig szétbaszom az alját, most huzatnom kell, mert hiába tökéletes a futómű, minden libeg, félrehúz az ótó (kormányművet is felújítottuk). Szal ez lesz most jó kis pénz, utána keresek vmi vectra, vagy calaibra difit, meg hozzávalókat, meg egy airride-t, vagy mit. hááát ez kicsit drága mulatság... említetted az airride-ot,egy ilyen szett 500e ft körül van... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Airride helyett lehet, hogy olcsóbb lenne a Senator belülről állítható akármije. Chiga Senatorjába amikor beültem, játszott vele, és néhány centit tud emelni, meg süllyeszteni. Bontva biztos nem drága. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Látod-látod! Nem a motoron múlik, hanem az emberen! Van egy street fighteres srác, valami bogár beceneve van (Szöcske, vagy Tücsök, vagy efféle), ő Simson Star-ral csinálja meg ugyanazokat a trükköket, mint a nagyok. sztem mókus :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Az sem kizárt. Kétszer-háromszor láttam a TV-ben, de engem nagyon meggyőzött a tehetségéről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 sztem mókus :D :lol: végülis a tücsök nem áll messze tőle :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Cikk Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyuszifül Elküldve Október5, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október5, 2006 Na üdvözletem az EOn informatikai részlegének :lol: Meglepő módon a szerződésemt nem tudták kinyomtatni, mert valami bibi volt a rendszerben......nem is értem miért :D Tomi, te nem sejtesz valamit? :lol: Na csak beköszöntem, megyek főzök vmi ebédféleséget a segítségeimnek a konyhámban :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 ááááááááá miért mindenki engem szól meg ezek miatt :lol: :lol: nekem abszolút semmi közöm ezekhez :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyuszifül Elküldve Október5, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Október5, 2006 ááááááááá miért mindenki engem szól meg ezek miatt :lol: :D nekem abszolút semmi közöm ezekhez ;) :D nem-e :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 :D nem-e :lol: NEM :D bár így látatlanban sejtem mi lehet a probléma,anno a régi helyemen küszködtünk a nyomtatással egy szar program miatt... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
adorjant Elküldve Október5, 2006 Megoszt Elküldve Október5, 2006 Sanyi,pontosan akkor mikor érkezel hozzánk,és hogy alakul a programod? a családi részére gondolok. mert úgy látom mi is,te is a másikra vársz :lol: vagy talán ennyire képlékeny még a dolog? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts