corsarulez Elküldve Augusztus22, 2006 Elküldve Augusztus22, 2006 Én nemrég asszem túltankoltam az Astrát, pont a hegyekben és mikor mentünk a szerpentinen, őrült nagy benyaszag lett az autóban!!! valahol kifolyhatott. mostmár csak első kattanásig nyomom.
adorjant Elküldve Augusztus22, 2006 Elküldve Augusztus22, 2006 Én nemrég asszem túltankoltam az Astrát, pont a hegyekben és mikor mentünk a szerpentinen, őrült nagy benyaszag lett az autóban!!! valahol kifolyhatott. mostmár csak első kattanásig nyomom. hát,nagy szintkülönbségnél nem csoda... :unsure:
corsarulez Elküldve Augusztus22, 2006 Elküldve Augusztus22, 2006 Akkor ezek szerint a szellőzőkön folyt ki a drága nedű?
tascona Elküldve Augusztus22, 2006 Elküldve Augusztus22, 2006 Ööö izé... Szóval úgy bónusz, hogy a tank tartalmán kívül. :) :unsure: sanyi a logo alapjan v8 kell a mantaba nezd meg WWW.MANTAV8.COM
Vascona Elküldve Augusztus22, 2006 Elküldve Augusztus22, 2006 Szép estét mindenkinek! Micsoda benya téma folyik itt? (ki) Az én jószágom beéri jelenleg 3 literrel 100 km-en! Mert jelenleg robogóval nyomulok! :) Tamás,örülök hogy találkoztunk vasárnap! Méltón vagy tagja a bolond de vidám kis csapatnak! :D A benyád meg szerintem simán kifolyt a tanksapka mellett,ugyanis tesóm barátjának a legújabb astrát adta alá a cége,és kártyával tankolunk bele,na én meg ilyet régen csináltam úgyhogy annyit tettem bele,hogy több egy csepp se ment volna bele...Viszont hamar elhagytam belőle 3 litert a tanksapkán keresztül...az sem zár légmentesen,és szerintem a G astráé sem :unsure:
adorjant Elküldve Augusztus22, 2006 Elküldve Augusztus22, 2006 én is örülök hogy találkoztunk :) a 3literes fogyasztás nem nagy kunszt,én is megcsinálom...50km autó,50 km busz :unsure: egyébként nem a tanksapka mellett,hanem a tövénél vannak ilyen nyílások. húúúúú de fáradt vagyok,most érzékelem...22 óráig dolgoztam...
Gelko Elküldve Augusztus22, 2006 Elküldve Augusztus22, 2006 húúúúú de fáradt vagyok,most érzékelem...22 óráig dolgoztam... legalább gazdag lettél ? :unsure:
Sörös Sanyi Elküldve Augusztus22, 2006 Elküldve Augusztus22, 2006 sanyi a logo alapjan v8 kell a mantaba nezd meg WWW.MANTAV8.COM Kéne, és már ki is néztem, hogy mi kéne! :unsure: A Caprisok most építenek egy meglepetés autót. Egy "szakadt" piros hármas kasztniba dobnak be egy 5.7-es Mustang blokkot. Nem is olyan nagy, a Manta orrába simán belemenne... :) húúúúú de fáradt vagyok,most érzékelem...22 óráig dolgoztam... Nagy kunszt, én is... Bár én eszt a szót, hogy fáradtság, nem nagyon ismerem. :D Holnaptól újra éljen a tizenkét óra, hétvégén is.
adorjant Elküldve Augusztus22, 2006 Elküldve Augusztus22, 2006 legalább gazdag lettél ? :) öööö mondjuk úgy,hogy megérte 100km-t menni :unsure: nagyon megérte :D
Vascona Elküldve Augusztus22, 2006 Elküldve Augusztus22, 2006 öööö mondjuk úgy,hogy megérte 100km-t menni :unsure: nagyon megérte :D megérte...leadtál 3 kg-t? :lol: :D Kéne, és már ki is néztem, hogy mi kéne! :) A Caprisok most építenek egy meglepetés autót. Egy "szakadt" piros hármas kasztniba dobnak be egy 5.7-es Mustang blokkot. Nem is olyan nagy, a Manta orrába simán belemenne... :D Sanyi,Tas amit mond ott egy LS1-es V8-as blokkot tesznek a mantába! :) és az aluminium blokk ám,nem olyan nehéz!
Sörös Sanyi Elküldve Augusztus22, 2006 Elküldve Augusztus22, 2006 és az aluminium blokk ám,nem olyan nehéz! Megemelni, vagy kifizetni? :unsure:
Vascona Elküldve Augusztus22, 2006 Elküldve Augusztus22, 2006 Megemelni, vagy kifizetni? :D megemelni kb olyan mint kifizetni... egyedül nehéz :) Szóval egyik sem könnyű de egyszer ha sikerül... :unsure:
tascona Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 Megemelni, vagy kifizetni? :) a mustang az ford blokk es nincs 5.7 belole mert az chevy :D ford az ha jol tudom 5.0 vagy 6.0 nezd neg az oldalt joo :unsure: Rolex unalmas a melo? :) :D :lol: jo is az nyomni :D
Korzika Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 Ez nagyon jó meglátás volt Tascona,mikor végig olvastam fel sem tünt de mikor írtad nekem is beugrott!A tavalyi Blitzen(azt hiszem nem az itthonin)volt egy 5.7 es Chevy TPI motoros Manta.Nagyon szépen mutatott a motor a rájában! :) Amúgy jó reggel Opelország! :unsure:
Vascona Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 Rolex unalmas a melo? :) :D :lol: jo is az nyomni :D Nem dolgoztam az éjjel Pali! Délutánra mentem! Csak későn fekszem,és korán kelek! Ja és a motorokkal kapcsolatban is melléd kell álljak! Ehhez kivételesen rengeteg dokumentációm van,tudod mucus,én is netezek néha! :D Nos összesen gyárilag csak 3 motorral adták ki a mustangot: -2.8 V6-os,hengerenként 2 szeleppel.Ez volt a Mach 1,az alap,és a legelső -5.0 V8-as,hengerenként 2 szelep ez is(302 CID)és King Cobra volt a típusjelzése -5.0 V8,mint az előző,szintén 302 Cid motorkóddal,de VV típusjelzéssel,valamivel gyengébb mint az előző változat Az összes többit 3 versenyautógyár,és egy John Shelby nevű muki csinálta,mindet limitált mennyiségben,némelyikből kevesebbet gyártottak,mint a mi Lotus Omegánkból :unsure: Ezekben már volt valóban 6.0,de még 7.2-es is.Mindegyik V8. A leírás ahonnan olvastam csak 1986-ig írta le a dolgokat,onnantól kezdve nekem sincs információm,de 5.7 nekem sem rémlik a fordnál,azt a chevroletnél használták,meg minden hasonló nagy amerikai autógyártó cégnél ugyanezt,csak más szívósorral,és egyéb módosításokkal...(Pontiac,Dodge,Chrysler,Plymouth) Egyébként a Mustang 2.8 V6-osát később egy az egyben belerakták a Taunusba is,és némelyik Ghia felszereletségű fordban ott volt a vágtató paci jele a szelefedél jobb oldalán :)
adorjant Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 szép jó reggelt! azért csak közeledik az ősz,hűvösek az éjszakák és a reggelek... de azért éjszaka még mindig rossz menni,még mindig sok a lepke és a bogár :unsure: csak kell az a hoodprotector ilyen esetekre..
mackosajt Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 Jó reggelt! Én nem vagyok "kutyabőr párti", mert szerintem csúnya... De nem szólok bele, mert a te kocsid. :unsure:
Sörös Sanyi Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 Felhívtam Nusit, és tényleg, 5.0-ás. A 2.8 V6 pedig nemcsak a Taunusba, de a Capriba is belekerült. Hogy gyárilag-e, vagy úgy, mint az enyémbe a 2.2, azt nem tudom, de az összes Capris ilyen motort vadászik magának. :unsure:
adorjant Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 Jó reggelt! Én nem vagyok "kutyabőr párti", mert szerintem csúnya... De nem szólok bele, mert a te kocsid. :unsure: szépnek nem szép,de hasznos... sajna a 4esen járok,igen sokat,és rengeteg a kavics,meg éjszaka a bogár is...máskor nem használnám de majd először kipróbálom,és ha jónak látom,akkor megveszem.
Vascona Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 Felhívtam Nusit, és tényleg, 5.0-ás. A 2.8 V6 pedig nemcsak a Taunusba, de a Capriba is belekerült. Hogy gyárilag-e, vagy úgy, mint az enyémbe a 2.2, azt nem tudom, de az összes Capris ilyen motort vadászik magának. :unsure: Biztos mer cuppra bemegy,nem kell faragni semmit...az nem is olyan jó...azt mindenki megcsinálhatja :)
adorjant Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 húúúú,nagyon unatkozom... hetek óta alig van meló... :unsure:
Sörös Sanyi Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 Ne mondj semmit, hallgass!!! :unsure:
mackosajt Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 Ne mondj semmit, hallgass!!! :D Oké.... édes pihenés.... :unsure: :)
Sörös Sanyi Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 Mondom csitt! Elsejéig végig tizenkettő...
Recommended Posts