Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Én nemrég asszem túltankoltam az Astrát, pont a hegyekben és mikor mentünk a szerpentinen, őrült nagy benyaszag lett az autóban!!! valahol kifolyhatott. mostmár csak első kattanásig nyomom.

  • Hozzászólások 23,9k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

  • mackosajt

    4294

  • adorjant

    3721

  • nyuszifül

    3645

  • Sörös Sanyi

    2865

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Én nemrég asszem túltankoltam az Astrát, pont a hegyekben és mikor mentünk a szerpentinen, őrült nagy benyaszag lett az autóban!!! valahol kifolyhatott. mostmár csak első kattanásig nyomom.

hát,nagy szintkülönbségnél nem csoda... :unsure:

Elküldve

Szép estét mindenkinek!

Micsoda benya téma folyik itt? (ki)

Az én jószágom beéri jelenleg 3 literrel 100 km-en! Mert jelenleg robogóval nyomulok! :)

Tamás,örülök hogy találkoztunk vasárnap! Méltón vagy tagja a bolond de vidám kis csapatnak! :D

A benyád meg szerintem simán kifolyt a tanksapka mellett,ugyanis tesóm barátjának a legújabb astrát adta alá a cége,és kártyával tankolunk bele,na én meg ilyet régen csináltam úgyhogy annyit tettem bele,hogy több egy csepp se ment volna bele...Viszont hamar elhagytam belőle 3 litert a tanksapkán keresztül...az sem zár légmentesen,és szerintem a G astráé sem :unsure:

Elküldve

én is örülök hogy találkoztunk :) a 3literes fogyasztás nem nagy kunszt,én is megcsinálom...50km autó,50 km busz :unsure:

egyébként nem a tanksapka mellett,hanem a tövénél vannak ilyen nyílások.

húúúúú de fáradt vagyok,most érzékelem...22 óráig dolgoztam...

Elküldve
sanyi a logo alapjan v8 kell a mantaba

nezd meg WWW.MANTAV8.COM

Kéne, és már ki is néztem, hogy mi kéne! :unsure: A Caprisok most építenek egy meglepetés autót. Egy "szakadt" piros hármas kasztniba dobnak be egy 5.7-es Mustang blokkot. Nem is olyan nagy, a Manta orrába simán belemenne... :)

húúúúú de fáradt vagyok,most érzékelem...22 óráig dolgoztam...

Nagy kunszt, én is... Bár én eszt a szót, hogy fáradtság, nem nagyon ismerem. :D

Holnaptól újra éljen a tizenkét óra, hétvégén is.

Elküldve
öööö mondjuk úgy,hogy megérte 100km-t menni :unsure:

nagyon megérte :D

megérte...leadtál 3 kg-t? :lol: :D

Kéne, és már ki is néztem, hogy mi kéne! :) A Caprisok most építenek egy meglepetés autót. Egy "szakadt" piros hármas kasztniba dobnak be egy 5.7-es Mustang blokkot. Nem is olyan nagy, a Manta orrába simán belemenne... :D

Sanyi,Tas amit mond ott egy LS1-es V8-as blokkot tesznek a mantába! :) és az aluminium blokk ám,nem olyan nehéz!

Elküldve
Megemelni, vagy kifizetni? :)

a mustang az ford blokk es nincs 5.7 belole mert az chevy :D ford az ha jol tudom 5.0 vagy 6.0

nezd neg az oldalt joo :unsure:

Rolex

unalmas a melo? :) :D :lol:

jo is az nyomni :D

Elküldve

Ez nagyon jó meglátás volt Tascona,mikor végig olvastam fel sem tünt de mikor írtad nekem is beugrott!A tavalyi Blitzen(azt hiszem nem az itthonin)volt egy 5.7 es Chevy TPI motoros Manta.Nagyon szépen mutatott a motor a rájában! :) Amúgy jó reggel Opelország! :unsure:

Elküldve
Rolex

unalmas a melo? :) :D :lol:

jo is az nyomni :D

Nem dolgoztam az éjjel Pali! Délutánra mentem! Csak későn fekszem,és korán kelek!

Ja és a motorokkal kapcsolatban is melléd kell álljak! Ehhez kivételesen rengeteg dokumentációm van,tudod mucus,én is netezek néha! :D

Nos összesen gyárilag csak 3 motorral adták ki a mustangot:

-2.8 V6-os,hengerenként 2 szeleppel.Ez volt a Mach 1,az alap,és a legelső

-5.0 V8-as,hengerenként 2 szelep ez is(302 CID)és King Cobra volt a típusjelzése

-5.0 V8,mint az előző,szintén 302 Cid motorkóddal,de VV típusjelzéssel,valamivel gyengébb mint az előző változat

Az összes többit 3 versenyautógyár,és egy John Shelby nevű muki csinálta,mindet limitált mennyiségben,némelyikből kevesebbet gyártottak,mint a mi Lotus Omegánkból :unsure:

Ezekben már volt valóban 6.0,de még 7.2-es is.Mindegyik V8.

A leírás ahonnan olvastam csak 1986-ig írta le a dolgokat,onnantól kezdve nekem sincs információm,de 5.7 nekem sem rémlik a fordnál,azt a chevroletnél használták,meg minden hasonló nagy amerikai autógyártó cégnél ugyanezt,csak más szívósorral,és egyéb módosításokkal...(Pontiac,Dodge,Chrysler,Plymouth)

Egyébként a Mustang 2.8 V6-osát később egy az egyben belerakták a Taunusba is,és némelyik Ghia felszereletségű fordban ott volt a vágtató paci jele a szelefedél jobb oldalán :)

Elküldve

szép jó reggelt!

azért csak közeledik az ősz,hűvösek az éjszakák és a reggelek...

de azért éjszaka még mindig rossz menni,még mindig sok a lepke és a bogár :unsure:

csak kell az a hoodprotector ilyen esetekre..

Elküldve

Felhívtam Nusit, és tényleg, 5.0-ás. A 2.8 V6 pedig nemcsak a Taunusba, de a Capriba is belekerült. Hogy gyárilag-e, vagy úgy, mint az enyémbe a 2.2, azt nem tudom, de az összes Capris ilyen motort vadászik magának. :unsure:

Elküldve
Jó reggelt!

Én nem vagyok "kutyabőr párti", mert szerintem csúnya...

De nem szólok bele, mert a te kocsid. :unsure:

szépnek nem szép,de hasznos...

sajna a 4esen járok,igen sokat,és rengeteg a kavics,meg éjszaka a bogár is...máskor nem használnám

de majd először kipróbálom,és ha jónak látom,akkor megveszem.

Elküldve
Felhívtam Nusit, és tényleg, 5.0-ás. A 2.8 V6 pedig nemcsak a Taunusba, de a Capriba is belekerült. Hogy gyárilag-e, vagy úgy, mint az enyémbe a 2.2, azt nem tudom, de az összes Capris ilyen motort vadászik magának. :unsure:

Biztos mer cuppra bemegy,nem kell faragni semmit...az nem is olyan jó...azt mindenki megcsinálhatja :)

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.