Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Chat


nyuszifül

Recommended Posts

  • Hozzászólások 23,9k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

  • mackosajt

    4294

  • adorjant

    3721

  • nyuszifül

    3645

  • Sörös Sanyi

    2865

Legtöbb hozzászólás

Azért óvatosan az alapos tankolással, mert könnyen tankcsere lehet belőle... :)

Én meg pont most számoltam, hogy ha az eddigi fogyit tudom tartani a Blitz weekendre is, akkor elég csak itthon tankolnom, és legközelebb újra itthon. Vagyis ha 7,5 vagy az alatt enne a veki, akkor a 363 km-es táv 2x-i megjárását (Oda-vissza) ki kell bírja. Ami jó is lenne... számítva azt, hogy valszeg egyedül megyek, mert unokatesóm is bemondta az unalmasat. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Azért óvatosan az alapos tankolással, mert könnyen tankcsere lehet belőle... :D

Én meg pont most számoltam, hogy ha az eddigi fogyit tudom tartani a Blitz weekendre is, akkor elég csak itthon tankolnom, és legközelebb újra itthon. Vagyis ha 7,5 vagy az alatt enne a veki, akkor a 363 km-es táv 2x-i megjárását (Oda-vissza) ki kell bírja. Ami jó is lenne... számítva azt, hogy valszeg egyedül megyek, mert unokatesóm is bemondta az unalmasat. :)

normál esetben nem nyomjuk csutkáig az astrákat :) mármint a tankot :unsure:

de amikor folyamatosan megyünk,nem ilyen kis városi tötymörgés,akkor sztem nem lehet baj,ha tele van,mert folyamatosan csökken a szint.

de lehet túl laikusan látom a dolgot.

nekem az a fura,hogy akármit csinálok az astrával,mindig 6,5 literre jövök ki egész tank átlagát nézve. akármennyit megyek városban,akármennyire klímázok,akármennyire előzök,magasabb utazóval megyek,mindig 6,5re jön ki.fura,de tetszik.nagyon tetszik :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

Úgy tűnik, fogyasztás határolód is van! :unsure:

Tank... na pont a folyamatos szintcsökkenés a gond, ha véletlen nem tud szellözni, és mondjuk már nagy a vákuum, akkor kisebb lesz a tank. :D Mondjuk G astránál még nem hallottam ilyenről, de nem kell bizonyítani, hogy meg lehet csinálni. :) :lol:

pl. nekem már a vekivel volt, hogy lebeszéltem a kutast a szándékról, hogy telicsepegtesse.

Link to comment
Megosztás:

Úgy tűnik, fogyasztás határolód is van! :unsure:

Tank... na pont a folyamatos szintcsökkenés a gond, ha véletlen nem tud szellözni, és mondjuk már nagy a vákuum, akkor kisebb lesz a tank. :D Mondjuk G astránál még nem hallottam ilyenről, de nem kell bizonyítani, hogy meg lehet csinálni. :) :lol:

pl. nekem már a vekivel volt, hogy lebeszéltem a kutast a szándékról, hogy telicsepegtesse.

igen,ezt értem,de miért ne tudna szellőzni?

Link to comment
Megosztás:

Ezt én sem értem. a ti tankotokon felül nincs külön szellőzőcső? Az enyémen kettő is, ami egy gumicsővel van összekötve, és ki van vezetve a kasztniból.

pl fater skoda octaviáján van levegőztető-szelep,és ott tud szellőzni...az más kérdés,hogy ha a levegőztető részt is megtankolja,akkor 1200-1300km-t meg tud tenni egy tank gázolajjal :unsure:

az Astrán meg a betöltő nyílás körül van ilyen nemtudommi :D ,és amikor már kattan a töltőpisztoly,onnan hallom,hogy sziszeg :lol:

kicsit amatőr,de hát kezdő Opeles vagyok még :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.