Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Chat


nyuszifül

Recommended Posts

  • Hozzászólások 23,9k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

  • mackosajt

    4294

  • adorjant

    3721

  • nyuszifül

    3645

  • Sörös Sanyi

    2865

Legtöbb hozzászólás

Sziasztok pajtosok.

9 óra óta a gép előtt ülök és csak olvasok,olvasok,olvasok ....

A fenébe is kellene otthonra is net.De ahogy a "gyurcsán csomagot"elnézegettem még a végén az f16-ost is karanténba kell tennem. :huh:

szegénykémet pedig hétfőn viszem a klinikára,mert a szervószivattyúját és a kormánymünél ott alul a szimeringeket is cserélni kell.

Link to comment
Megosztás:

Ennyire jó idő van Debrecenben is? Sehol senki?

Sajnos itt hiába van jó idő(kb32 fok)nekem megint dolgoznom kell...sőt holnap jövök be este 6-ra és 12 órába nyomom...

ilyenkor mindig csak az autó jut eszembe...ha többet dolgozok,többet költhetek rá...

Kellemes napsütéses hétvégét mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

Rulezke azt hiszem ez valahogy összefüggésben lehet a lelkiállapotommal, mert amióta ilyen sok gondom van, azóta vagyok iylen beteges, azlőtt kutya bajom sem volt!De ma már jégkrémet ettem :) Szerintem a benti víz volt nagyon hideg és az tett be atorkomnak.Még szedem a gyógyszert és akkor holnapra tán megjavulok!

Ma egész nap, azaz idáig a kertben voltam, dolgoztam. Most épp Szoboszló felé kéne tartani, mert a barátnőm akit ezer éve nem láttam itt nyaral a családjával. Megbezséltük a 4-5 órát, erre még most mennek a strandra.... :huh: Ha így tudom maradhattam volna a kertben tovább napozni :lol:

a klímventim nem jó :D Ért hozzá vki?

Link to comment
Megosztás:

ilyenkor mindig csak az autó jut eszembe...ha többet dolgozok,többet költhetek rá...

Kellemes napsütéses hétvégét mindenkinek!

Én pont ugyan így vagyok vele. egész héten tizenkettőztem, ráadásul tegnap este 10-től nyomtam ma reggel 10-ig, és már jöttem is vissza du 6-tól hajnal 6-ig. jövőhét pedig újra végig 12, és az utána jövő hét is, egész az indulásig. És ez a sok-sok píz csak az ótóba megy majd! Olyan jó lenne, ha a játszós autók építésére állami támogatást lehetne kérni! :huh:

Link to comment
Megosztás:

Rulezke azt hiszem ez valahogy összefüggésben lehet a lelkiállapotommal, mert amióta ilyen sok gondom van, azóta vagyok iylen beteges, azlőtt kutya bajom sem volt!De ma már jégkrémet ettem :) Szerintem a benti víz volt nagyon hideg és az tett be atorkomnak.Még szedem a gyógyszert és akkor holnapra tán megjavulok!

Ma egész nap, azaz idáig a kertben voltam, dolgoztam. Most épp Szoboszló felé kéne tartani, mert a barátnőm akit ezer éve nem láttam itt nyaral a családjával. Megbezséltük a 4-5 órát, erre még most mennek a strandra.... :huh: Ha így tudom maradhattam volna a kertben tovább napozni :lol:

a klímventim nem jó :) Ért hozzá vki?

Kéne már a betegségekre egy rudas kalmópirin,nem? :D Vagy az én anyámat? :D

Link to comment
Megosztás:

Jajj de rosszak vagytok! :huh:

Sanyi,te is ezért dolgozol? Már lassan nekem is csőlátásom lesz két dologra...

Píz,meg ótó :lol: azért a píz az első,mer abból van ótó...

Állami támogatás? Hát szerintem ha gyurcsányon múlik,még azt is elveszi amink van...

A minap kérdezte tőlem valaki,hogy van-e valamilyen kisállatom? Mondtam neki,tekintve hogy gyurcsány

a miniszterelnököm,nekem ő az én állatom,de ő nem kicsi! :)

Viszont ha készen lesz az autóm,arról az állam nem fog tudni :D

Link to comment
Megosztás:

Hát igen... De ahogy a Nyóckerben mondta a bölcs öreg roma: "Pénz, pénz, pin@..." Ez a három dolog kell az élethez. A kocsin a végére nekem is csak a rendszám lesz hivatalos. :) Volt egy kósza terv, hogy egyszer hivatalosan le kéne papírozni, de ezzel a lóadóval el van bacva. Nem is beszélve az átalakítási engedélyekről, tervrajzokról, minősített szerelő, hegesztő aláírásával, stb stb... Inkább a feketézés, aztán érjenek utól, ha akarnak. :D

A szám eddig is nagy volt,a többiről nem nyilatkozom! :huh: Max az ügyvédem,Sörös úr jelenlétében! :lol:

Öhm... Először tárgyaljunk az ügyvédi illetékről... Nyuszi ellen "kemény menet" lesz, úgyhogy a költségek az egekbe fognak szökni, Johny. De a Sörös féle valutát ismered! :D Azzal nyugodtan lehet törleszteni. :)

Link to comment
Megosztás:

Ja. De már nem sokáig. Nemsoká spuri, aztán csicsika. Alszok vagy 10 órát (az nekem már rengeteg), és holnaptól bepróbálom a 16 órát. Ráindultam az Omi váltó+híd kombó megvalósítására. Sőt, lehet, kasztnizás előtt még az MV6 is meglehet (tudom, jobb, meg minden a sorhat, de a V6-nak olyan gyönyörű a hangja... :huh:). Már csak az a kérdés, hogy az omi hídra hogy lehet felhekkelni a BMW fékeket, meg a szélesítést kell-e miatta szélesíteni?

Te, Roli! Nem kellene nekünk inkább valami külön topicot nyitni az efféle fecsegésre? Mondjuk öreg Opelesek vasfaragásai, vagy efféle. Uram, Isten, nagyon fáradt lehetek, ha efféle hülye szókapcsolatokat nyögök ki magamból...

Most olvastam visszább... Jobbulást Nyuszi!

Link to comment
Megosztás:

szasztok

rolika itt van amit kerestél idézem

2006. 04. 30, 07:40 AM

Hozzászólás #1508

"Faluklub" member

Csoport: MOTE Klubelnök

Hozzászólások: 2,269

Csatlakozott: 03. 12-03

Honnan: Budapest XIV.

Regisztráció sorszáma : 4

Tegnap találkoztam a Tas-al, és kimentünk 2 autóval a kedvenc helyünkre...

Gyorsultunk egymás ellen (Omega A 3.0 24V automata, Omega B MV6 3.0 V6 automata), és sajnos először csúfosan kikaptam... Egymás mellől indulva úgy elment, hogy csak na. Kb 180 környékén éreztem, hogy kezd csökkeni a távolság a két autó között, de akkor már nem volt hely, hogy tovább nyomjam.

Aztán mentünk egy elhagyatott helyen. Ott már kikapcsoltam a kipörgésgátlót, meg benyomtam sportprogramot. Na ekkor fej-fej mellett mentünk kb 100-ig, aztán elment a Tas, de leginkább azért met elengedtem. Jó szűk útszakasz, a két autó alig fért elegymás mellett, az egyik oldalon végig vas oszlopok voltak (parkolás ellen). A Tasnak elég szarok a hátsó gumijai, így néha riszálta a farát, én meg jobbnak láttam elengedni. Mindjuk ha nem engedem el, akkor is elmegy, csak kicsit később.

Aztán átültem az övébe, és mentem egyett vele. Hát azt kell mondanom, hogy az MV6-os motor jobban tol mint a sor6, csak a sok elektronika elb@ssza a végeredményt.

A Tas váltója sokkal agresszívabban teszi be fokozatba induláskor, és sokkal agresszívabban is vált. Az enyém lassabban engedi rá a teljes nyomatékot, mind induláskor, mind váltáskor. Emelett fokozattól függően változik a motorkarakterisztika. Az enyémben van két k nagy torok amin ömlik be a levegő. Első fokozatban, kb 3500-nál nyitja ki a második torkot, de ha úgy észleli a computer, hogy hajlamos a kerék a csúszásra, ezt képes eltolni feljebb, függetlenül attól, hogy a kipörgésgátló be vagy ki van kapcsolva. Valójában beigazolódott, hogy állítólag 96-tól a vezérlőcomputereket megspékelték valami primitív ESP-vel, amit ráadásul ki sem lehet kapcsolni. Ezért szereti a sok autóépítő a sor6-os opel motort.

Na mindegy, én nem fogok sor6-ot rakni a B Omegába, inkább valami jobb chip-et kéne nézni hozzá nézni

Link to comment
Megosztás:

Ja. De már nem sokáig. Nemsoká spuri, aztán csicsika. Alszok vagy 10 órát (az nekem már rengeteg), és holnaptól bepróbálom a 16 órát. Ráindultam az Omi váltó+híd kombó megvalósítására. Sőt, lehet, kasztnizás előtt még az MV6 is meglehet (tudom, jobb, meg minden a sorhat, de a V6-nak olyan gyönyörű a hangja... :huh:). Már csak az a kérdés, hogy az omi hídra hogy lehet felhekkelni a BMW fékeket, meg a szélesítést kell-e miatta szélesíteni?

Attól függ mit akarsz alakitani.

Tárcsahordozó konzol+féknyereg konzol ez gépmunka.

De a mantára nem elég neked pl a 2.2 rekord hütött féktárcsája nyereggel? És akkor nincs faragás.

Nekem ez volt a b ascin és jó volt.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.