Cserenkov Elküldve Június13, 2014 Elküldve Június13, 2014 Nekem nem ilyen antennám van, hanem kicsit nagyobb a talpa, de a leszedése megegyezik. Az enyém is ilyen, abban van a GPS antennája.
Cserenkov Elküldve Június21, 2014 Elküldve Június21, 2014 Ez mit takar, tudja valaki?"Fedélzeti számítógép / Display vezető oldali info center, Kijelzés emlékeztető csomag / Kormányzás beállítás megőrzése"Az elsőt tudom, de a többi...?A myopelservice hozza az "Egyéb" résznél.
beny158 Elküldve Június22, 2014 Elküldve Június22, 2014 Sziasztok! Valakinek 5 ajtós H Astrára eladó/bérelhető tetőcsomagtartója?
dini979 Elküldve Június22, 2014 Elküldve Június22, 2014 Sziasztok. Astra H kesztyűtartó ajtó nem zárodik ben hanem miután becsukom visszanyit.Van valami tippetek hogy mi lehet a gond? köszi
Davee Elküldve Június22, 2014 Elküldve Június22, 2014 Sziasztok. Astra H kesztyűtartó ajtó nem zárodik ben hanem miután becsukom visszanyit.Van valami tippetek hogy mi lehet a gond? köszi Valószínűleg kiakadt a zárban a rugó, vagy megszorultak a pöckök, ki kell szedni és megnézni, így látatlanban nehéz megmondani.
grep Elküldve Június22, 2014 Elküldve Június22, 2014 Sziasztok. Astra H kesztyűtartó ajtó nem zárodik ben hanem miután becsukom visszanyit.Van valami tippetek hogy mi lehet a gond? köszi Nézd meg, hogy kinyitott állapotban ha meghúzod a nyitó kart, majd elengeded akkor két oldalt a záró "pöcök" kijön-e? Az enyémbe elgyengült a rugó és nem, vagy nagyon lassan jött ki. Sajnos szét kell szedni a fedő két részét (össze van "ragasztva", de óvatosan szét lehet feszíteni). Én raktam bele új, erős rugót majd a két felet 2 komponensű epoxy gyanta ragaszóval összeragasztottam a benne lévő bordákon. Vagy venni kell bontóba, de az megint ki tudja meddgi tart.
EnterEmber Elküldve Június23, 2014 Elküldve Június23, 2014 (edited) Sziasztok. Astra H kesztyűtartó ajtó nem zárodik ben hanem miután becsukom visszanyit.Van valami tippetek hogy mi lehet a gond? köszi Nekem ezt egy 200-as érme miatt csinálta! :-) betettem a tartóba a százasok mellé és nem utána ugyanez volt, aztán egy pár perc bosszankodás után rájöttem! Ilyen ugye nem lehet, meg nem csúszott be semmi alulra a fedél alá, mert már az is viccelt meg egyszer-kétszer! Módosítva Június23, 2014 : EnterEmber
okynoa Elküldve Június24, 2014 Elküldve Június24, 2014 Párat szedtem már le de nem a kedvencem :) Nekem nem ilyen antennám van, hanem kicsit nagyobb a talpa, de a leszedése megegyezik. Le kell hozzá szedni hátulról a tetőkárpitot hogy beérj rendesen, ehhez pedig a C oszlop borítását is le szoktam venni. Nagyon óvatosan kell mozgatni a kárpitot mert könnyen megtörik. Utána lecsavarod az anyát, majd széthúzod a kék kapcsolót ami a tetőhöz van rögzítve belülről... Kb. ennyi a leszerelés, remélem segítettem valamit. Találtam egy ilyet: Astra Corsa Meriva Roof Aerial Rubber Gasket Seal Írtam az eladónak, de még nem válaszolt. Ha jó hozzá, akkor csak a tömítést cserélném. Szerintetek jó?
don_peter Elküldve Június26, 2014 Elküldve Június26, 2014 (edited) Készítettem egy ilyet a kis automba :D (H Astra kombi) DPTP AutoBlock-nak neveztem el, de gyakorlatilag széles körben lehetne alkalmazni. Az elve az, hogy egy beállított pin kódot megadva elvégzi a szükséges kapcsolásokat egy relé segítségével. A nyákot sima vasalásos technikával készítettem szóval nem a legtökéletesebb, de azért nem rossz A program funkcióról picit részletesebben: Első bekapcsolásnál egy alapértelmezett pin kód állítódik be, lehetőségünk van ezt bármikor bármennyiszer megváltoztatni. Ha végkép elfelejtenénk a pin kódot akkor van lehetőség default vissza állításra, melynél egy puk kódot kér a hardver. Későbbiekben tervezem még továbbfejleszteni amely majd a riasztást fogja kiváltani... Pár képet megosztok: Pici videó is róla: https://www.youtube.com/watch?v=QV09R6dxsmA Természetesen ez még csak prototípus, de kiváloan működik már több mint 1 hónapja. Teszteljük az én H Astra-mba és egy M5-os BMW-be... Módosítva Június26, 2014 : don_peter
krisztus Elküldve Június27, 2014 Elküldve Június27, 2014 Ma voltam opelszervizben fékolajat cseréltetni.vártam 45percet mire elkezdték,aztán tájékoztattak hogy mivel várnom kellett ezért kapok egy kis kedvezményt.olajat ők adták a számla 2395 ft-ról szólt,fékhatást is mértek.a munkadíjat elengedték :-)
Bat83 Elküldve Június27, 2014 Elküldve Június27, 2014 Ma voltam opelszervizben fékolajat cseréltetni.vártam 45percet mire elkezdték,aztán tájékoztattak hogy mivel várnom kellett ezért kapok egy kis kedvezményt.olajat ők adták a számla 2395 ft-ról szólt,fékhatást is mértek.a munkadíjat elengedték :-) Akkor mondhatni,hogy szinte jól jártál! :) Melyik Opel szerviz volt ez?
grep Elküldve Június27, 2014 Elküldve Június27, 2014 Ma voltam opelszervizben fékolajat cseréltetni.vártam 45percet mire elkezdték,aztán tájékoztattak hogy mivel várnom kellett ezért kapok egy kis kedvezményt.olajat ők adták a számla 2395 ft-ról szólt,fékhatást is mértek.a munkadíjat elengedték :-) Tényleg olcsó, gyanúsan az. Milyen fékfolyadékra cserélték le?
Astra555 Elküldve Június27, 2014 Elküldve Június27, 2014 Tényleg olcsó, gyanúsan az. Milyen fékfolyadékra cserélték le? Ha csak a fékfolyadék árát nézzük, akkor az nagyjából árában van, ha 1 literrel számoltak.
csaba66 Elküldve Június27, 2014 Elküldve Június27, 2014 Tényleg olcsó, gyanúsan az. Milyen fékfolyadékra cserélték le? Nyilvan DOT4-esre, amibol egy litert sem tudnek dragabban venni, mint ami a szamlan volt: http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Ken%C5%91anyagok__F%C3%A9kfolyad%C3%A9k__DOT+4 Mivel elengedtek a munkadijat, nyilvan nem draga, de az anyag ettol igen vastagon van szamolva.
krisztus Elküldve Június27, 2014 Elküldve Június27, 2014 Nyilvan DOT4-esre, amibol egy litert sem tudnek dragabban venni, mint ami a szamlan volt: http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Ken%C5%91anyagok__F%C3%A9kfolyad%C3%A9k__DOT+4 Mivel elengedtek a munkadijat, nyilvan nem draga, de az anyag ettol igen vastagon van szamolva. KB 6000 ft volt az előzetes árajánlat ,a számlán 3960 a munkadíj amit le is minuszoltak belőle igy marad az anyagár nekem megfelel ,rászántam 5-6000 ft-ot így örültem.végignéztem az egészet,5 éve is ott tették bele nagy baj nem lehet
krisztus Elküldve Június27, 2014 Elküldve Június27, 2014 Nyilvan DOT4-esre, amibol egy litert sem tudnek dragabban venni, mint ami a szamlan volt: http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Ken%C5%91anyagok__F%C3%A9kfolyad%C3%A9k__DOT+4 Mivel elengedtek a munkadijat, nyilvan nem draga, de az anyag ettol igen vastagon van szamolva. amúgy a szakszervizben mi olcsó???
csaba66 Elküldve Június27, 2014 Elküldve Június27, 2014 amúgy a szakszervizben mi olcsó??? Nem olcso semmi, en csak a "gyanusan olcso" kitetelre reagaltam. Egyebkent pl. szerviz 4+ -ban 60ezerert a Z17DTH vezermuszij csere gyari alkatreszekkel nem draga, foleg ezt nezve pl.: http://www.opelcentrum.hu/aruhaz/motor/vezerles-keszletek/vezerles-keszlet-z17dtl-z17dth
Cserenkov Elküldve Június27, 2014 Elküldve Június27, 2014 Nem olcso semmi, en csak a "gyanusan olcso" kitetelre reagaltam. Egyebkent pl. szerviz 4+ -ban 60ezerert a Z17DTH vezermuszij csere gyari alkatreszekkel nem draga, foleg ezt nezve pl.: http://www.opelcentrum.hu/aruhaz/motor/vezerles-keszletek/vezerles-keszlet-z17dtl-z17dthAnnak idején, nagyjából másfél éve én is szerviz 4+ -ban csináltattam és kb ennyit fizettem. De azért azt nem bántam volna ha a feszítőgörgőt nem húzzák túl... :( De lehet ez csak egyedi eset volt, nem figyeltek, stb. Pedig le van írva szaknyelvben Opeléknel: 60°-kal óramutató járásával ellentétesen kell elforgatni a feszítőt és 38Nm-rel kell lehúzni. Ennyi az egész.Az Opelcentrum az egyik legdrágább alkatrészforrás, szerintem. Az áraikat szoktam nézegetni, de még soha vettem ott semmit, mert marha drága.Ma voltam opelszervizben fékolajat cseréltetni.vártam 45percet mire elkezdték,aztán tájékoztattak hogy mivel várnom kellett ezért kapok egy kis kedvezményt.olajat ők adták a számla 2395 ft-ról szólt,fékhatást is mértek.a munkadíjat elengedték :-)Melyik szerviz volt? Nem árulod el? :)
csaba66 Elküldve Június27, 2014 Elküldve Június27, 2014 Az Opelcentrum az egyik legdrágább alkatrészforrás, szerintem. Az áraikat szoktam nézegetni, de még soha vettem ott semmit, mert marha drága. Lehet, en is csak olajat es sarfogo gumit vettem eddig naluk, az eppen olcso volt :)
Astra555 Elküldve Június27, 2014 Elküldve Június27, 2014 Nem olcso semmi, en csak a "gyanusan olcso" kitetelre reagaltam. Egyebkent pl. szerviz 4+ -ban 60ezerert a Z17DTH vezermuszij csere gyari alkatreszekkel nem draga, foleg ezt nezve pl.: http://www.opelcentrum.hu/aruhaz/motor/vezerles-keszletek/vezerles-keszlet-z17dtl-z17dth Ha csak a vezérlést cserélik, akkor sem olcsó, a cromax-nál 46 ezer a gyári szett (kisker. áron). Vagyis simán elkérnek 20 ezret a szerelésért, ami meg reális, nekem is ennyit mondtak tavaly. Ha ebben (szerviz 4+) a vízpumpa cseréje is benne van, akkor meg nem értem mi a hasznuk rajta.
csaba66 Elküldve Június27, 2014 Elküldve Június27, 2014 Ha csak a vezérlést cserélik, akkor sem olcsó, a cromax-nál 46 ezer a gyári szett (kisker. áron). Vagyis simán elkérnek 20 ezret a szerelésért, ami meg reális, nekem is ennyit mondtak tavaly. Ha ebben (szerviz 4+) a vízpumpa cseréje is benne van, akkor meg nem értem mi a hasznuk rajta. Vizpumpa nincs benne, azt nem a vezermuszij hajtja a Z17DTH-n (nekem amugy meg gyari, 280ekm utan :) ). En nem tudok a kisker arnal jobbat, 14ezerert pedig nemigen rakjak be megbizhato helyen, es akkor meg jarkalni is kell utana.
grep Elküldve Június27, 2014 Elküldve Június27, 2014 Ha csak a fékfolyadék árát nézzük, akkor az nagyjából árában van, ha 1 literrel számoltak. Én is emiatt gondoltam, hogy elég olcsó volt. Nem sok márkakereskedés van az országban, ahol ingyen dolgoznak. :)
Astra555 Elküldve Június27, 2014 Elküldve Június27, 2014 Vizpumpa nincs benne, azt nem a vezermuszij hajtja a Z17DTH-n (nekem amugy meg gyari, 280ekm utan :) ). En nem tudok a kisker arnal jobbat, 14ezerert pedig nemigen rakjak be megbizhato helyen, es akkor meg jarkalni is kell utana. Sajnos egy márkaszerviz is csak akkor megbízható, ha már járt ott az ember. Én szerencsére találtam nem messze egy szerelőt, garancia utáni Opelekkel foglalkoznak többek között. Párszor voltam már náluk, még az előző autómmal is, és mindig elégedett voltam a munkájukkal. Emellett futóműben is profik. Alkatrészről annyit, hogy jövő héten cserélek majd első tárcsákat meg betéteket. A Brembo készlet 34 ezer Ft lesz összesen. :icon1:
krisztus Elküldve Június27, 2014 Elküldve Június27, 2014 Én is emiatt gondoltam, hogy elég olcsó volt. Nem sok márkakereskedés van az országban, ahol ingyen dolgoznak. :) Hozta a csavaros csövet amit a kupak helyére tekert fel,majd hozta a gépet amiben az olaj volt összekötötte őket,kocsit emelte majd egyesével lelazitotta a csavarokat a féknél amikből lefolyt a régi olaj egy kis edénybe.az új olaj gondolom olyan olaj volt amit az opelekbe tesznek. Számla tételes ,rajta van minden egység ,mi mennyibe kerül.igazán én se értettem a kedvezményt de nem ellenkeztem.
grep Elküldve Június28, 2014 Elküldve Június28, 2014 Sajnos egy márkaszerviz is csak akkor megbízható, ha már járt ott az ember. Én szerencsére találtam nem messze egy szerelőt, garancia utáni Opelekkel foglalkoznak többek között. Párszor voltam már náluk, még az előző autómmal is, és mindig elégedett voltam a munkájukkal. Emellett futóműben is profik. Alkatrészről annyit, hogy jövő héten cserélek majd első tárcsákat meg betéteket. A Brembo készlet 34 ezer Ft lesz összesen. :icon1: Lassan nekem is kell cserélni az első tárcsákat és betéteket. Hol ennyi a Brembo? Ez is 280mm-eres? Ill. ez mennyivel jobb, mint a gyári? Gyári készletet találtam 33e-ért.
Recommended Posts