Cserenkov Elküldve Április10, 2014 Megoszt Elküldve Április10, 2014 Én is így szoktam, még az ütött-kopott céges autóval is vigyázok, pedig azon aztán tényleg nem tűnne fel senkinek, ha lenne rajta valahol még egy horpadás.Sajnos hiába vigyáz az ember, vannak olyan dolgok, amiket nem tud kivédeni.Nekem az autó elején, lökhárítón, motorháztetőn vannak apró kavicsfelverődések. Már akkor is voltak mikor megvettem az autót és azóta csak szaporodnak.Ezt el lehet valahogy szakszerűen tüntetni az egész elem újrafényezése nélkül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Április10, 2014 Megoszt Elküldve Április10, 2014 Én régebben úgy vigyáztam az autó fényezésére, mint a hímes tojásra. Egyébként gyönyörű is, makulátlan volt, fekete gyöngyházmetál. Aztán az évek alatt szépen a parkolókban rányitották az összes elemre szinte az ajtókat a gyökerek (van olyan sérülés a jobb első ajtón, ahol még a lemez is be van kicsit horpadva, képzelhetitek, mekkora erővel kell nekibaszni a suttyónak az ajtaját az Opelemnek), szóval szépen lassan már a kisebb karcokkal sem foglalkozom. Ez van, itthon a máséra nem divat vigyázni. Sokan járnak minősíthetlenül igénytelen roncsokkal, gondolom, mennyire érdekli, ha az ő ajtaja vagy lököse sérül meg kicsit, mikor a TESCO parkolóban benézi kicsit a pozízionálást... Érdekes, én mindig úgy szállok ki, de a párom is, hogy még véletlenül se nyissuk rá az ajtót a mellettünk állóra. De hát ezek mi vagyunk. Én mindig messzebb parkolok, ahol már kevés az autó. Inkább gyalogolok, bár így is van pár "agysebész", aki már neki vágta az ajtót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Etele77 Elküldve Április10, 2014 Megoszt Elküldve Április10, 2014 ... Ezt el lehet valahogy szakszerűen tüntetni az egész elem újrafényezése nélkül? Szerintem nem. :( Én is el akartam tüntetni a kisebb karcokat egy éve tán, gondoltam profi polírozó műhelyben csodákra képesek. Aztán a szakiktól azt hallottam, hogy csak azt a karcot lehet kipolírozni, amit, ha körömmel végighúzod a karcon a kezed, nem akad még bele a körmöd. Kőfelverődés ennél még komolyabb. Nekem a fóliázást ajánlották, de az már eső után köpönyeg erősen. Aztán ki tudja, lehet, hogy valami gyári javító spéci festékkel meg lehet csinálni a kőfelverődést... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Április11, 2014 Megoszt Elküldve Április11, 2014 Szerintem nem. :( Én is el akartam tüntetni a kisebb karcokat egy éve tán, gondoltam profi polírozó műhelyben csodákra képesek.Aztán a szakiktól azt hallottam, hogy csak azt a karcot lehet kipolírozni, amit, ha körömmel végighúzod a karcon a kezed, nem akad még bele a körmöd. Kőfelverődés ennél még komolyabb. Nekem a fóliázást ajánlották, de az már eső után köpönyeg erősen. Aztán ki tudja, lehet, hogy valami gyári javító spéci festékkel meg lehet csinálni a kőfelverődést...Gyári színkódos GM javítófestékkel javítgatom és előttem is így csinálták. De ha az ember közelről jobban megnézi, sajnos meglátszik a nyoma.Az a baj, hogy ha pl pályán megelőz valaki és viszonylag közel sorol be elém, szinte minden napos esetként hallom az apró koppanásokat. Ilyenkor a lelki szemeimmel látom, ahogy pattogzik le a festék a lökhárítómról.És ezek szerint sajnos nem nagyon tudok ellene tenni semmit... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Április12, 2014 Megoszt Elküldve Április12, 2014 (edited) A minap észrevettem egy érdekes dolgot az autón, ami eddig soha nem tűnt fel: Hideg motornál ha beindítottam viszonylag magas 1,0-1,4 l/h a fogyasztás. Na de még nem ez az érdekes, ez rendben van. :D Hideg a motor, az üzemanyag egy része kicsapódik a hideg hengerfalon, ezért hogy egyenletes legyen az alapjárat egy kicsit több üzemanyagra van szükség. Ez oké. De ha eközben a fékpedált elkezdem pumpálni, az alapjárati fogyasztás leesik 0,3-0,5 l/h környékére, ami nekem a meleg motori alapjáratnak felel meg. Ha abbahagyom a pumpálást, szépen visszakúszik a kezdeti 1,0-1,4 l/h értékre. Erre mi a magyarázat? Gondolom a vákuumpumpához lesz valami köze, de még nem jöttem rá hogy pontosan mi. Nektek is így működik? Módosítva Április12, 2014 : Cserenkov Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Április13, 2014 Megoszt Elküldve Április13, 2014 A minap észrevettem egy érdekes dolgot az autón, ami eddig soha nem tűnt fel: Hideg motornál ha beindítottam viszonylag magas 1,0-1,4 l/h a fogyasztás. Na de még nem ez az érdekes, ez rendben van. :D Hideg a motor, az üzemanyag egy része kicsapódik a hideg hengerfalon, ezért hogy egyenletes legyen az alapjárat egy kicsit több üzemanyagra van szükség. Ez oké. De ha eközben a fékpedált elkezdem pumpálni, az alapjárati fogyasztás leesik 0,3-0,5 l/h környékére, ami nekem a meleg motori alapjáratnak felel meg. Ha abbahagyom a pumpálást, szépen visszakúszik a kezdeti 1,0-1,4 l/h értékre. Erre mi a magyarázat? Gondolom a vákuumpumpához lesz valami köze, de még nem jöttem rá hogy pontosan mi. Nektek is így működik? Szia! Nem kell aggódni, az enyém is ezt csinálja, de nekem lemegy akár 0,2-re is. Egyébként erre hogy jöttél rá? :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Április13, 2014 Megoszt Elküldve Április13, 2014 Szia! Nem kell aggódni, az enyém is ezt csinálja, de nekem lemegy akár 0,2-re is. Egyébként erre hogy jöttél rá? :icon1: Szia! Nem aggódom, csak mint érdekességet gondoltam felvetem. Volt egy olyan érzésem, hogy a többi is így csinálja. De azért megkérdeztem. :) Most úgyse olyan pörgős a fórum. Teljesen véletlenszerűen vettem észre. Ki kellett állnom a garázsból, hogy kihozzam a fűnyírót. Ha már úgy is beindítottam az autót kicsit tesztelgettem a féket mielőtt leállítottam volna a motort. Működik-e a rásegítés, nem levegős-e stb. Így picit játszottam vele és eközben véletlenül rápillantottam a kijelzőre... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Basanyi Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 Elnézés a tudatlanságomért de, hogy lehetne megforditani a hozzászolásokat ? Az utoljára hozzászolók legyenek elöl. Köszönet a segítségért,üdvözlettel: Basanyi Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 Elnézés a tudatlanságomért de, hogy lehetne megforditani a hozzászolásokat ? Az utoljára hozzászolók legyenek elöl. Köszönet a segítségért,üdvözlettel: Basanyi Szia! A szöveg melletti csillagra kattincs rá,és akkor az új hozzászólások jellenek meg,ami utolsó belépésed óta megjelent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maybal Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 Elnézés a tudatlanságomért de, hogy lehetne megforditani a hozzászolásokat ? Az utoljára hozzászolók legyenek elöl. Köszönet a segítségért,üdvözlettel: Basanyi Ha tag vagy, és be vagy jelentkezve, akkor a fórum kezdőoldalán(Astra H) az egyes témák kiemeltté válnak, ahol van új hozzászólás. A téma végén ott van, ki mikor szólt hozzá utoljára, ha az időpontra kattintasz, akkor a legutolsó hozzászólás jön elő. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
xinis Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Sziasztok! Az én Astrámnál azt figyeltem meg, hogy 50km/h-nál a tükrök elkezdenek a menetszéltől fütyülni. Másnál is van ilyen jelenség? Esetleg valami megoldás a megszüntetésére? Előre is köszi! Üdv. Imre Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ipeti Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Sziasztok ! Hátha itt tud valaki segíteni .Következő a problémám , 2008-as 1,7-s dízel astrám van, mikor ráadom a gyújtást csipogó hangot ad . Nem olyan mint az ajtó jelző "bim-bam" jellegű , konkrétan csipog kb 15-20 mp-ig . Az sem zavarja meg ha közben beindítom az autót. Mi lehet a gond ? Válaszokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fido580 Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Sziasztok. Meg tudná mondani valaki, mi a külömbség az 1,9es diesel astra f40es és m32wr váltó között??? váltót szeretnék cserélni, az adatlapok alapján az enyémen m32wr van (gtc,150le), de csak f40-es,elvileg ugyanerre a motorra való váltót találok mindenhol. Köszönöm. ja,ugyanitt kishibás váltó eladó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 (edited) Sziasztok. Meg tudná mondani valaki, mi a külömbség az 1,9es diesel astra f40es és m32wr váltó között??? váltót szeretnék cserélni, az adatlapok alapján az enyémen m32wr van (gtc,150le), de csak f40-es,elvileg ugyanerre a motorra való váltót találok mindenhol. Köszönöm. ja,ugyanitt kishibás váltó eladó... Parancsolj: F40: http://www.opel-infos.de/getriebe/f40.html M32: http://www.opel-infos.de/getriebe/m32.html Ha hinni lehet a táblázatnak az F40-es váltót nem szerelték gyárilag H Astrába. Csak Signumba és Vectra C-be 1.9-es dízel motorral. Feltételezem bontott váltóban gondolkozol. Az újnak annyi az ára, amennyiért egy jobb állapotú komplett használt kocsit tudnál venni. Mi lett a régi váltóddal? Módosítva Április23, 2014 : Cserenkov 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolti25 Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Sziasztok ! Hátha itt tud valaki segíteni .Következő a problémám , 2008-as 1,7-s dízel astrám van, mikor ráadom a gyújtást csipogó hangot ad . Nem olyan mint az ajtó jelző "bim-bam" jellegű , konkrétan csipog kb 15-20 mp-ig . Az sem zavarja meg ha közben beindítom az autót. Mi lehet a gond ? Válaszokat előre is köszönöm. Tolatóradar :))))) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ipeti Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 (edited) Tolatóradar nincs az autóban .nokia bluetoth kihangosító van beszerelve minden más gyári Módosítva Április23, 2014 : Ipeti Link to comment Megosztás: More sharing options...
fido580 Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Parancsolj: F40: http://www.opel-infos.de/getriebe/f40.html M32: http://www.opel-infos.de/getriebe/m32.html Ha hinni lehet a táblázatnak az F40-es váltót nem szerelték gyárilag H Astrába. Csak Signumba és Vectra C-be 1.9-es dízel motorral. Feltételezem bontott váltóban gondolkozol. Az újnak annyi az ára, amennyiért egy jobb állapotú komplett használt kocsit tudnál venni. Mi lett a régi váltóddal? Besült,megsült,kinek hogy tetszik.februárban egyszer csak eltüntek a sebességek belőle. a szerelőm szétszedte,2 csapágyat cserélt benne,fél napig mosta belőle a kormot.azóta 3.ban és 6.ban picit fütyül,ami nem zavarna,mert hibátlanul működik,de május közepén elkezdem tuningolni,alaposan,és nem bízok benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astraz14xep Elküldve Április23, 2014 Megoszt Elküldve Április23, 2014 Sziasztok! Nem tudok egy jó és megbizható klimaszerelöt Budapesten a II. kerület környékén? A levegöszürönél ahol összevan illesztve elment a gáz és még szezon elött megakarnám csináltatni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 Lehet hogy már régebben kérdeztem: nektek van burkolat a motor alatt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ipeti Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 Van jó nagy vasdarab :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 Van jó nagy vasdarab :)Vas?! Az milyen?Az enyém az valamiféle műanyag a belső felén valami hangszigetelő szivacsszerűséggel. Pont ezzel van egy kis bajom, ezért kérdezem...Ma voltam a kocsi alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sulep Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 Innét szereltetett már fel valaki benzines Astra H-ra alsó motorvédő burkolatot? Dízelhez találtam benzineshez nemigen. Nekem csak arra kellene hogy esőben ne fröcsögje össze az egész motort, mert ahogy észrevettem sajnos eléggé koszolódik esős időben a motor. Arra a célra jó lenne az utángyártott is nemde? Vagy az a víz felverésétől nem véd, oda pont nem kerülne ez a műanyag elem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ipeti Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 (edited) 1.7 dízel h astra alatt fém védő lemez van nem műanyag olajcsere most volt onnan tudom az mennyire takarja be a motort nemtudom kb így nézett ki http://olx.hu/hirdetes/opel-astra-g-h-zafira-also-motorvedo-burkolat-fembol-IDbXJz.html#be605d32e8 Módosítva Április25, 2014 : Ipeti Link to comment Megosztás: More sharing options...
sulep Elküldve Április25, 2014 Megoszt Elküldve Április25, 2014 1.7 dízel h astra alatt fém védő lemez van nem műanyag olajcsere most volt onnan tudom az mennyire takarja be a motort nemtudom kb így nézett ki http://olx.hu/hirdetes/opel-astra-g-h-zafira-also-motorvedo-burkolat-fembol-IDbXJz.html#be605d32e8 Én ilyet találtam ami talán benzineshez is jó lenne:http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/karosszeria/muanyag_elemek/opel_astra_h_also_motorvedo_burkolat_benzin_diesel_1886352176.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 (edited) 1.7 dízel h astra alatt fém védő lemez van nem műanyag olajcsere most volt onnan tudom az mennyire takarja be a motort nemtudom kb így nézett ki http://olx.hu/hirdetes/opel-astra-g-h-zafira-also-motorvedo-burkolat-fembol-IDbXJz.html#be605d32e8Érdekes, mert én meg pont tegnap cseréltem olajat és egyéb okból kifolyólag elég részletesen megvizsgáltuk és műanyagból van. Teljesen másképp néz ki, mint amit linkeltél. Szerintem ez nem is gyári a linken, hanem valami utólagos megoldás.Az enyém inkább ahhoz hasonló, mint amit sulep linkelt azon a vaterás linken. És milyen "meglepő", az is műanyag?!A bajom egyébként az vele, és azért kérdeztem, mert ez a műanyag burkolat alulról a bölcsőre van közvetlenül felcsavarozva. Közte meg van ez a szivacsszerű szigetelés. Ha ez esőben, alvázmosáskor nedvességet kap, elég nehezen szárad ki, mert rá van nyomva a vas vázra. Amit szépen nedvesen is tart. Így itt-ott a hegesztéseken megjelenik a felületi rozsda.Állítólag pont emiatt volt is visszahívás még a G Astráknál és talán Zafiránál is. A gyári megoldás erre, hogy hosszabb csavarokkal fogatják fel a burkolatot és a szivacs és a bölcső közé tesznek távtartó alátéteket. Így a vas nem a vizes szivacsban ázik, és a menetszél is könnyebben ki tudja szárítani.Valószínű majd nekem is ez lesz. Le kell venni az egész burkolatot, a bölcsőt ledrótkefekorongozni, lekezelni, majd távtartókkal megy vissza a burkolat...Egyébként kosz ellen jól véd. Nem zár hermetikusan, vannak rajta rések, de a fölfröccsenő sár, sós lé, meg egyéb koszok 90%-a ellen egész jó. Nekem a motor alja teljesen tiszta. Módosítva Április26, 2014 : Cserenkov Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts