Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2012. 12. 17. at 13:20, harmlevi írta:

Kicsit szánalmas módon a saját kertünkben... Berohant a kutya elém, ezért elhúztam balra a kormányt, (persze az arrébb ment volna:)) de közel voltam a gerendához ami a garázsbeállót tartja, így megnyomorgatta azt az ívet... :(

Szerintem ki lehet húzni belőle.

Nem rég csináltunk egy autót hasonló problémával, csak ott a festék is lejött, ezért fényezni kellett....de nem is látszik, hogy valami volt vele, csak h nagyon keresed.

Elküldve
  On 2012. 12. 16. at 19:40, harmlevi írta:

A sárvédőívet lakatolni kellett? Sajnos nekem is ott keletkezett horpadás de szerencsére a fényezés nem sérült...

A tükröt és a két ajtót azt elemcserére vette a biztosító, de sárvédő ívet az nem. Azt a lakatosok oldották meg.

Elküldve
  On 2012. 12. 17. at 15:24, Cserenkov írta:

Helló!

Néztem a képeket az atw-s oldaladon. Nekem is ilyen fényszóróm van. De a bi-xenon nem azt jelenti, hogy a tompított és a reflektor is xenon? Mert ha a képeken jól látom a reflektor nálad halogén.

A választható extrák között így volt

AFL Bi-Xenon fényszóró 299 000 FT

Xenon fényszóró 199 000 Ft.

Én az utóbbit választottam sajnos szűkös volt a keret.....

A számlán már Bi-Xenon fényszóró szerepel.

A Hella honlapján is csak Bi-Xenon-t találtam.

Ekkor megkérdeztem a szervizben, és ott ezt az infót kaptam:

"Amikor a vezető átkapcsol a tompított fényről a távolsági fényszóró, egy külön gázkisüléses lámpa is bekapcsolódik, Tehát mindkét izzó(tompított+táv) xenon gázzal van töltve... Vagy ugyanazt az izzót mozgatja egy motor más pozícióba és úgy lesz belőle távolsági fény....."

És azt mondták H Astránál is így működik.....a xenon lencséjét mozgatja egy motor, de e mellé kapcsol a halogén is.

És a halogén villan fel a fénykürtnél... xenon nem szereti ha villogtatják.

Elküldve
  On 2012. 12. 19. at 20:12, S.D.I. írta:

...

És azt mondták H Astránál is így működik.....a xenon lencséjét mozgatja egy motor, de e mellé kapcsol a halogén is.

És a halogén villan fel a fénykürtnél... xenon nem szereti ha villogtatják.

Akkor ezek szerint az enyém is "bi". Nem újonnan vettem, úgyhogy nekem számlám nincs róla, ahol meg tudnám nézni.

AFL van az enyémben, de ugyan ilyen, hogy van egy xenon lencsés rész meg mellette egy halogén. Azt hittem, hogy ha távolságira váltok, akkor csak fölkapcsolja mellette a halogént. De ezek szerint többről van szó.

Köszi, megint tanultam valamit. :)

Elküldve
  On 2012. 12. 22. at 22:03, koco írta:

Sziasztok!

Van egy eladó komfort modulom, már magyarítva. A működését itt tudjátok megnézni:

· GID: http://youtu.be/12JJJ0-iDhc

· CID: http://youtu.be/tY3HT70QnNA

A vízhőfok kijelzésnél a szórend javítva lett a videókon láthatóhoz képest. 130 eurónak megfelelő forintba kerül.

Bocs, hogy ide írtam, de itt mocorgós a fórum.

Kellemes ünnepeket!

Mennyire bonyolult és költséges egy ilyen modulnak a beszerelése CID kijelzőhöz?

Akár más is válaszolhat, akinek van erről infója...

Elküldve

Kézi váltós Astrába kb.: 3 perc a beszerelés, 2 perc a programozás. Az OBD csatlakozóra kell rátenni, egy egyszerű eljárással "progamozni", és ameddig nem kerül diagnosztikai műszer a csatlakozóra, addig rajta is marad. Az autó adatrendszerét nem bántja, csak olvassa az adatokat, és egy külön menüben, emészthető formában kiírja a kijelzőre (csak GID vagy CID lehet).

Elküldve
  On 2012. 12. 22. at 22:03, koco írta:

Sziasztok!

Van egy eladó komfort modulom, már magyarítva. A működését itt tudjátok megnézni:

· GID: http://youtu.be/12JJJ0-iDhc

· CID: http://youtu.be/tY3HT70QnNA

A vízhőfok kijelzésnél a szórend javítva lett a videókon láthatóhoz képest. 130 eurónak megfelelő forintba kerül.

Bocs, hogy ide írtam, de itt mocorgós a fórum.

Kellemes ünnepeket!

Engem érdekelne, ha nem lenne kicserélve a gyári fejegységem.....

Apropó, még október környékén cseréltem ki a gyári CD-lejátszót, így még 1 óráva többet mutat az óra. Hogyan tudom átállítani? (a gyári fejegység visszarakása akár csak erre a kis időre, az óraállítás erejéig....mondjuk, hogy lehetetlen)

Elküldve

Ha vannak a kormányon rádiógombok, akkor azzal is lehet használni. Az időt opcom-mal is be lehet állítani, vagy az eredeti rádióval (ha a gyári kábelek/csatlakozó megmaradt).

Elküldve
  On 2012. 12. 23. at 14:46, koco írta:

Kézi váltós Astrába kb.: 3 perc a beszerelés, 2 perc a programozás. Az OBD csatlakozóra kell rátenni, egy egyszerű eljárással "progamozni", és ameddig nem kerül diagnosztikai műszer a csatlakozóra, addig rajta is marad. Az autó adatrendszerét nem bántja, csak olvassa az adatokat, és egy külön menüben, emészthető formában kiírja a kijelzőre (csak GID vagy CID lehet).

Szia!

Ismersz valakit, aki ezt kompletten megcsinálja? Tehát beszerzi a cuccot, beszereli, felprogramozza - működik - fizetek - mindenki örül.

Elküldve
  On 2012. 12. 23. at 14:46, koco írta:

Kézi váltós Astrába kb.: 3 perc a beszerelés, 2 perc a programozás. Az OBD csatlakozóra kell rátenni, egy egyszerű eljárással "progamozni", és ameddig nem kerül diagnosztikai műszer a csatlakozóra, addig rajta is marad. Az autó adatrendszerét nem bántja, csak olvassa az adatokat, és egy külön menüben, emészthető formában kiírja a kijelzőre (csak GID vagy CID lehet).

Ótómatába nem lehet, vagy csak nehezebb? A programozás már ezzel a "hardverrel" lehetséges, vagy kell hozzá még valami más is?

Elküldve
  On 2012. 12. 24. at 12:28, Astra555 írta:

Ótómatába nem lehet, vagy csak nehezebb? A programozás már ezzel a "hardverrel" lehetséges, vagy kell hozzá még valami más is?

Zafira B-nél az OBD csatlakozó a váltó előtt-alatt van. A kézi váltós kulisszája kicsi, ott elfér, de az automata háza akkora, hogy a középkonzol alatti helyet teljesen kitölti. A H Astra ODB csatlakozójánál tudtommal egyforma a hely mindkét váltó esetében. A kütyü nálam van, ki lehet próbálni. Egyébként a programozás pár gyújtás ráadásból, meg ajtónyitásból áll összesen.

Elküldve
  On 2012. 12. 24. at 20:21, koco írta:

Zafira B-nél az OBD csatlakozó a váltó előtt-alatt van. A kézi váltós kulisszája kicsi, ott elfér, de az automata háza akkora, hogy a középkonzol alatti helyet teljesen kitölti. A H Astra ODB csatlakozójánál tudtommal egyforma a hely mindkét váltó esetében. A kütyü nálam van, ki lehet próbálni. Egyébként a programozás pár gyújtás ráadásból, meg ajtónyitásból áll összesen.

Köszi. A videó módot is ez a kütyű állítja? Vagy az a demo videón már más átalakításnak köszönhető. Gondolkodtam ugyanis egy tolatókamerán (meg egy kesztyűtartóba szerelt DVD-n), de elvették tőle a kedvem, mert a video interfész kb. 60 ezer körül lenne hozzá.

Elküldve
  On 2012. 12. 26. at 20:27, Astra555 írta:

Köszi. A videó módot is ez a kütyű állítja? Vagy az a demo videón már más átalakításnak köszönhető. Gondolkodtam ugyanis egy tolatókamerán (meg egy kesztyűtartóba szerelt DVD-n), de elvették tőle a kedvem, mert a video interfész kb. 60 ezer körül lenne hozzá.

A videó interfészt most fejleszti a srác, az még nem működik. Ellenben egy ismerősöm talált egy másik forrást, ahol olyan bő 100 euró + szállítás az interfész.

Elküldve
  On 2012. 12. 27. at 9:27, koco írta:

A videó interfészt most fejleszti a srác, az még nem működik. Ellenben egy ismerősöm talált egy másik forrást, ahol olyan bő 100 euró + szállítás az interfész.

THX!

Ez majd érdekelne, valamikor nyár körül. Addig még hátra van pár dolog, ami fontosabb.

Elküldve
  On 2012. 12. 29. at 10:39, kelly írta:

Mindegyik 1.6-os Astra dobfékes hátul, vagy évjáratfüggő?

Szerintem inkább felszereltség, mint évjárat.

Nekem 2007-es, 1.6-os Z16XER Astra, Cosmo felszereltséggel tárcsafék elől-hátul.

Elküldve
  On 2012. 12. 29. at 10:39, kelly írta:

Mindegyik 1.6-os Astra dobfékes hátul, vagy évjáratfüggő?

Felszereltség függő.

Igaz nekem csak 1.4-es van. Enjoy+

És csak azért lett hátul is tárcsám, mert Structure kerékkel rendeltem az autót.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.