csaba66 Elküldve Július8, 2011 Megoszt Elküldve Július8, 2011 A mi 1.6XER-ünk zár minden ajtót kulccsal! Korábban már használtuk a kulcsos zárást és működött, de ma külön megvizsgáltam - zár minden ajtót, és a csomagteret is a kulcs! Az ugrókódos zár/riasztó kikódolása 2 egymást követő jel levételével megtörténhet - korábban olvastam egy cikket erről Az Autó-ban. Azok a jelek, amiket "Astra H Z16XEP" leírt, éppen a kódlopás tünetei. Hasonlót tapasztaltam tavaly Győrben a plázánál - de ott direkt árnyékolták a parkolót! ...persze ezt csak akkor tudtam meg, amikor ott helyben elemet cseréltem a Toyota kulcsában!!! :icon4: Marmint mik a tunetei?? Hogy a haz elott szinte mindig, de mashol is neha tapasztal valamit, azaz napokon, heteken at folyamatosan lopjak a kodjait? Ki er erre ra, es foleg minek, ha ket egymast koveto kod is eleg? :D Tovabba attol, hogy rogzited a taviranyito altal kiadott jelet, azt meg a kocsi is megkapja, pont ugy, ahogy a radiod bekapcsolasakor sem szunik meg a vetel a tobbi hallgato keszuleken... En pl. megprobalnek egy elemcseret, hatha attol egybol elmulik a "kodlopas" :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
-=HZR=- Elküldve Július8, 2011 Megoszt Elküldve Július8, 2011 Marmint mik a tunetei?? Hogy a haz elott szinte mindig, de mashol is neha tapasztal valamit, azaz napokon, heteken at folyamatosan lopjak a kodjait? Ki er erre ra, es foleg minek, ha ket egymast koveto kod is eleg? :D Tovabba attol, hogy rogzited a taviranyito altal kiadott jelet, azt meg a kocsi is megkapja, pont ugy, ahogy a radiod bekapcsolasakor sem szunik meg a vetel a tobbi hallgato keszuleken... En pl. megprobalnek egy elemcseret, hatha attol egybol elmulik a "kodlopas" :icon4: Hogy világosabb legyen: egy kis gyufásdoboz méretű szerkezet árnyékol(!) és egyben rögzíti is a kódokat, olvassa és továbbítja az algoritmust. Jellemzően nagyobb parkolókban helyezik el abszolút feltűnésmentesen, akár a parkolókat behálózó sövények/bokrok közé. Az árnyékolás azért szükséges, mert így amikor zárják a kocsit, azt a jelet a az árnyékoló/kódrögzítő szerkezet fogja, de a kocsi nem veszi az utasítást, erre reflexből rányom a tulaj még egy zárást (2. kódfogás), de persze arra sem reagál a kocsi, ezért közelebb megy az illető és közvetlen közelről a 3. kísérletre bezárja a kocsit. Azután szentségel, hogy merülőben az elem a távirányítóban...és mire visszaér a parkolóba, a kocsi sehol. Az árnyékoló persze minden jelet blokkol, nem csak azért az autótét, amit végül ellopnak. Lehet, hogy ott a cucc vhol, csak éppen a megfelelő autó nem akar megérkezni! Akár hetekig is "zavarhatja" a távirányító jeleit... Az elemcsere nem oldja meg a problémát, ha az elem lenne a ludas mindenhol és mindenkor jelentkezne a tünet, h nem vagy csak nagyon közelről lenne zárható az autó, illetve néhány nap alatt teljesen lemerülne a telep! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Július8, 2011 Megoszt Elküldve Július8, 2011 Hogy világosabb legyen: egy kis gyufásdoboz méretű szerkezet árnyékol(!) és egyben rögzíti is a kódokat, olvassa és továbbítja az algoritmust. Jellemzően nagyobb parkolókban helyezik el abszolút feltűnésmentesen, akár a parkolókat behálózó sövények/bokrok közé. Az árnyékolás azért szükséges, mert így amikor zárják a kocsit, azt a jelet a az árnyékoló/kódrögzítő szerkezet fogja, de a kocsi nem veszi az utasítást, erre reflexből rányom a tulaj még egy zárást (2. kódfogás), de persze arra sem reagál a kocsi, ezért közelebb megy az illető és közvetlen közelről a 3. kísérletre bezárja a kocsit. Azután szentségel, hogy merülőben az elem a távirányítóban...és mire visszaér a parkolóba, a kocsi sehol. Az árnyékoló persze minden jelet blokkol, nem csak azért az autótét, amit végül ellopnak. Lehet, hogy ott a cucc vhol, csak éppen a megfelelő autó nem akar megérkezni! Akár hetekig is "zavarhatja" a távirányító jeleit... Az elemcsere nem oldja meg a problémát, ha az elem lenne a ludas mindenhol és mindenkor jelentkezne a tünet, h nem vagy csak nagyon közelről lenne zárható az autó, illetve néhány nap alatt teljesen lemerülne a telep! Es nem erzel ellentmondast abban, hogy a kocsi nem tudja venni a jelet, de a szerkezet igen? Persze elvileg ez is megoldhato, de ehhez mar legalabb ket ketyere kell, megfelelo modon elhelyezve. Ahhoz, hogy hetekig mukodjon, tapellatas is kell, ami mar feltuno meretet is eredmenyezne, raadasul a zavaro jel sugarzasa miatt siman be lehetne merni. Joval egyszerubb kinyitni egy kocsit annal, minthogy ilyen komplikaciokba erdemes lenne belemenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
quattro79 Elküldve Július8, 2011 Megoszt Elküldve Július8, 2011 Sziasztok, Remélem jó helyen teszem fel a kérdésem, ami a következő lenne? Megvásároltam tavaly egy AstraH, kombi (1.7CDTI - 146.000 km.), 2005. Elvileg 2009-ben lett behozva külföldről (németo., Ausztria), Kereskedőn keresztül vette meg az előző Tulaj, majd múlt év végén adta el, van hozzá külföldi szervizkönyv. Ebben az esetben lekérhetők valahogy az információk az autóról? Arra lennék kíváncsi mondjuk, hogy mennyi km. volt benne ténylegesen- szervizkönyv van hozzá, de ha van valami rendszer ahol rögzítik, akkor annak jobban lehetne hinni, gondolom, ha csavarva volt a km., azt már a kocsiról nem lehet lekérni . A kocsival megvásárláskor minden "szokásos" cserét elvégeztünk, hiszen a szerviz könyvben nem nagyon bíztam (számla nem volt hozzá), meg ezt tanácsolták, mivel az előző tulajnak is egy kereskedő hozta be. Az autó napi használatban van - eladni sem szándékozom, csak ez az infó érdekelne, ha ki lehetne deríteni annak örülnék. Segítségeteket előre is köszönöm. q. Link to comment Megosztás: More sharing options...
-=HZR=- Elküldve Július8, 2011 Megoszt Elküldve Július8, 2011 Es nem erzel ellentmondast abban, hogy a kocsi nem tudja venni a jelet, de a szerkezet igen? Persze elvileg ez is megoldhato, de ehhez mar legalabb ket ketyere kell, megfelelo modon elhelyezve. Ahhoz, hogy hetekig mukodjon, tapellatas is kell, ami mar feltuno meretet is eredmenyezne, raadasul a zavaro jel sugarzasa miatt siman be lehetne merni. Joval egyszerubb kinyitni egy kocsit annal, minthogy ilyen komplikaciokba erdemes lenne belemenni. Miért lenne az paradoxon? A kulcsszó: árnyékolás. Különösebben nem érdekel a dolog, de azért linkelem a cikk rövidített változatát. (Én anno az újságban olvastam a teljes cikket.) Trükkös autólopás Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Július8, 2011 Megoszt Elküldve Július8, 2011 Miért lenne az paradoxon? A kulcsszó: árnyékolás. Különösebben nem érdekel a dolog, de azért linkelem a cikk rövidített változatát. (Én anno az újságban olvastam a teljes cikket.) Trükkös autólopás Azert, mert arnyekolni legfeljebb ugy tudsz, ha az autot egy fem fal moge teszed. Ha zavarassal akarod gatolni a vetelt, es a zavar forrasa ugyanott van, ahol a vevod, akkor azzal sem tudod a jelet venni. Egyebkent a cikkben szo sincs arnyekolasrol, zavarasrol, vagy napokig tarto megfigyelesrol; egyszeruen a zaro es nyito kodokat rogzitik, aminek nincs semmi akadalya. Hogy ebbol elo lehet allitani a kovetkezo nyitashoz szukseges kodot, azt ketlem, de jelen esetben nem is erdekes, hiszen azon filozunk, hogy a kollega kocsija idonkent miert nem reagal a taviranyitojara. De akkor miert is nem? Hetekig "arnyekolnak" ott valamit, ahelyett, hogy a cikkben irtak szerint siman felvennenek egy csukas/nyitast?!? Link to comment Megosztás: More sharing options...
-=HZR=- Elküldve Július8, 2011 Megoszt Elküldve Július8, 2011 Azert, mert arnyekolni legfeljebb ugy tudsz, ha az autot egy fem fal moge teszed. Ha zavarassal akarod gatolni a vetelt, es a zavar forrasa ugyanott van, ahol a vevod, akkor azzal sem tudod a jelet venni. Egyebkent a cikkben szo sincs arnyekolasrol, zavarasrol, vagy napokig tarto megfigyelesrol; egyszeruen a zaro es nyito kodokat rogzitik, aminek nincs semmi akadalya. Hogy ebbol elo lehet allitani a kovetkezo nyitashoz szukseges kodot, azt ketlem, de jelen esetben nem is erdekes, hiszen azon filozunk, hogy a kollega kocsija idonkent miert nem reagal a taviranyitojara. De akkor miert is nem? Hetekig "arnyekolnak" ott valamit, ahelyett, hogy a cikkben irtak szerint siman felvennenek egy csukas/nyitast?!? Ez a cikk rövidített változata, anno két A4-es oldalon fejtegették a témát, ott volt szó árnyékolásról... Egyébként feladom, ihatnánk egy sört és beszéljünk másról! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Július9, 2011 Megoszt Elküldve Július9, 2011 Ez a cikk rövidített változata, anno két A4-es oldalon fejtegették a témát, ott volt szó árnyékolásról... Egyébként feladom, ihatnánk egy sört és beszéljünk másról! :icon4: Szoval a roviditett verziobol csak a lenyeget hagytak ki :D Egyebkent mutatok neked cikket fogyasztascsokkentokrol, univerzalis rakgyogyszerekrol es orokmozgokrol is... Kozos vonasuk, hogy a hozza nem ertokkel megprobalnak teljesen vad dolgokat elhitetni. Feladnod nem kell, ha hitbeli kerdesnek tekinted; viszont ha nem, akkor gondolkozz el az ellenerveken. Nem meggyozni akarlak, csak leirom, min toprengjenek azok, akik nem fogadnak el kritika nelkul barmilyen zoldseget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
boci86 Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Sziasztok! Valaki tudna nekem abba segíteni hogy hogyan tudom a tükörlapot eltávolítani ezzel a fekete lapal együtt ami a képen látható !? http://n2.vatera.hu/photos/74/29/e375_2_big.jpg Régi tükörlap szarul volt vissza rakva,gondolom elöző gazdájánál és leesett és most le kéne szednem. És mivel ragasszam vissza?mert szerintem ha kétoldalú ragasztóval rakom akkor a tükörfűtés nem hiszem hogy működni fog! mondjuk jó lenne ha már úgy küldenék hogy rá van ragasztva a tükörlap arra a fekete tartóra! Válaszokat előre is köszönöm!:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gaben75 Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Szerintem csak be kell pattintani, legalábbis így lenne logikus! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július11, 2011 Megoszt Elküldve Július11, 2011 Sziasztok! Valaki tudna nekem abba segíteni hogy hogyan tudom a tükörlapot eltávolítani ezzel a fekete lapal együtt ami a képen látható !? http://n2.vatera.hu/photos/74/29/e375_2_big.jpg Régi tükörlap szarul volt vissza rakva,gondolom elöző gazdájánál és leesett és most le kéne szednem. És mivel ragasszam vissza?mert szerintem ha kétoldalú ragasztóval rakom akkor a tükörfűtés nem hiszem hogy működni fog! mondjuk jó lenne ha már úgy küldenék hogy rá van ragasztva a tükörlap arra a fekete tartóra! Válaszokat előre is köszönöm!:D Működni fog mert a fűtőszálak az üveg hátoldalára vannak integrálva, nekem is levált a sarka óvatosan betoltam alá kétloldalút, és összenymtam. Amúgy pattintós. Link to comment Megosztás: More sharing options...
torpenewl Elküldve Augusztus8, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2011 Sziasztok, Az astra-h.ru mióta nem elérhető? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabcsi Z19 Elküldve Augusztus12, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2011 NANA azért nem kell mindjárt a falnak rohanni a 3 millás kocsikkal kapcsolatban. ( persze ha nem zsír újat vagy közel újat szeretnél. ) Egy 5-6 éves kocsi még nem öreg, de azok sokat vesztettek már, így 1,5-2 körül már nagyon jó kocsit lehet kapni és ben csak Dewoot vagy Kiát..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
system Elküldve Augusztus13, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2011 Hát nem egy Opel, de azért regisztráltam... Kérlek Te is regisztrálj a kedvemért! Köszi! Ferrari tesztvezetés Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robee Elküldve Augusztus14, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2011 Ma lettem rá figyelmes hogy ha kinyitom a kocsit táviránytóval de nem nyúlok hozzá akkor vissza bezárja magát kb 5 perc múlva! Ezt is lehet külön Tech2- vel programozni hogy mennyi idő után zárja vissza?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisztus Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Ma lettem rá figyelmes hogy ha kinyitom a kocsit táviránytóval de nem nyúlok hozzá akkor vissza bezárja magát kb 5 perc múlva! Ezt is lehet külön Tech2- vel programozni hogy mennyi idő után zárja vissza?? engem is szivatott kétszer zsinórban.nem tudtam mi van.csak a csomagtérben nyúlkáltam aztán mosás közben bezárt. de engem is érdekel programozható e? de lehet megkérdem ma szervízben fotózkodás közben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisztus Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 Ma lettem rá figyelmes hogy ha kinyitom a kocsit táviránytóval de nem nyúlok hozzá akkor vissza bezárja magát kb 5 perc múlva! Ezt is lehet külön Tech2- vel programozni hogy mennyi idő után zárja vissza?? nem tudták megmondani a szervizben fejből hogy állítható e az intervallum Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robee Elküldve Augusztus15, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2011 nem tudták megmondani a szervizben fejből hogy állítható e az intervallum Sebaj azért köszi, hátha még valaki majd tud valamit erről :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisztus Elküldve Augusztus16, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2011 Visit My Website erről mi a véleményetek?ennyire nincs ára az opelnek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
torpenewl Elküldve Augusztus16, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2011 Visit My Website erről mi a véleményetek?ennyire nincs ára az opelnek? Szerintem ebben van valami csalafintaság. Nem hiszem el, hogy ilyen olcsó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ngabesz Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Üdv! Szélvédőt cseréltettem (hővédőset), és az az érzésem nem az került bele. Sem nem kék, sem pedig a jelzések nem utalnak arra hogy hővédős lenne.(legalább is nem értem) Van esetleg infótok arról mi a jelzése a simának valamint a hővédősnek? Köszönöm a választ előre is!!! Üdv: Gabesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabcsi Z19 Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 nem tudták megmondani a szervizben fejből hogy állítható e az intervallum Szerintem ha rányitsz a sofőr ajtóra akkor nem zárhatná be. De ezt csak gondolom, így lenne logikus. Van ennél roszabb is. A haverom Passatjával jártunk meg hogy a párom betette kicsit az ülésbe becsukta az ajtót de elötte a kulcsot bedobta az ülésre a csomagokkal együtt. Becsukta az ajtót... KLATYY.. a kulcs bent a gyerek bekötve. még szerencse hogy a 3 éves gyerek annyira műszaki "zseni" volt hogy elérte a kulcsot és ki tudta nyitni a távirányítóval a kocsit! Ezután a kulcs mindig a zsebben landolt! azóta is! Ahogy látom a "fantom" záródás nem adja fel. Különben lehet hogy minden rendben van a kocsival, csak mi nem tudjuk, hogy mikor mit kell csinálni??? Volt múltkor az ablak végigtekerése vagy csak kicsit mozdításánál is ilyen....... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabcsi Z19 Elküldve Augusztus17, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2011 Szerintem ebben van valami csalafintaság. Nem hiszem el, hogy ilyen olcsó. Ez az a fajta kocsi amit arra hirdetnek, hogy "gyorsan " küldj rá előleget mert sokan keresik, és lelépnek a pénzekkel amiket a palimadarak befizetnek. Néztem még én is annó ilyent ami kb 1/2 áron volt 2-3 éves de németország másik felén van mert a tulaj itt élt itt vette de hazavitte, ott sok a bitosítás meg az adó ezért eladná.......... és szívesen elküldi vonaton hogy megnézhessem.... csak fizessem ki a felét ....... Na ezek az ilyen kocsik...... :) Valami biztos van vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
boci86 Elküldve Augusztus18, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2011 Ma lettem rá figyelmes hogy ha kinyitom a kocsit táviránytóval de nem nyúlok hozzá akkor vissza bezárja magát kb 5 perc múlva! Ezt is lehet külön Tech2- vel programozni hogy mennyi idő után zárja vissza?? Ez azért van hogy ha véletlenül kinyitod és nem szállsz be utána,akkor automatikusan bezárodik kis idő elteltével nehogy vmi idegen jusson be az autóba,szerintem jó dolog! Link to comment Megosztás: More sharing options...
koco Elküldve Augusztus22, 2011 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2011 A visszazárás várakozási idejét nem lehet állítani. Kb.: 5 percre van gyárilag beállítva. Viszont bármelyik ajtó nyitására inaktív lesz, tehát a csomagtartó nyitása után sem lenne szabad visszazárnia. Ez azért van hogy ha véletlenül kinyitod és nem szállsz be utána,akkor automatikusan bezárodik kis idő elteltével nehogy vmi idegen jusson be az autóba,szerintem jó dolog! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts