kori Elküldve December20, 2004 Megoszt Elküldve December20, 2004 Uhuhu. Ha jól sejtem akkor a H Astra is megkapta a buszos rendszert? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December20, 2004 Megoszt Elküldve December20, 2004 ....Nem volt túl kimerítő, igaz? De tényleg nem tudok többet írni róla elsőre, mert mint írtam, nem tett rám mély bényomást :?.... Ha nem tett rád mély benyomást, az is vélemény :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Január15, 2005 Megoszt Elküldve Január15, 2005 Egy érdekes dolog, ami kíváncsivá tett: Tényleg nincs a H Astrában vízhőfokmérő, ahogy azt a totalcar-os tesztekben többször is említik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január15, 2005 Megoszt Elküldve Január15, 2005 Egy érdekes dolog, ami kíváncsivá tett: Tényleg nincs a H Astrában vízhőfokmérő, ahogy azt a totalcar-os tesztekben többször is említik? uhuhu is mutatta tavasszal, hogy nincs benne :roll: Mondjuk én egy ritka nagy tévedésnek tarom :shock: Link to comment Megosztás: More sharing options...
LeO Elküldve Január16, 2005 Megoszt Elküldve Január16, 2005 Én is. Hogy az alapmodellben nincsen az egy dolog, de hogy a dízelekben, meg a 200 lovas turbós benzinesben sincsen az erős fejcsóválást vált ki belőlem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január16, 2005 Megoszt Elküldve Január16, 2005 Találtam egy ilyen kis Atra H-t Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január16, 2005 Megoszt Elküldve Január16, 2005 Igaz hogy az Astra drágább mint a vw gruppe hasonló kaliberű autói, de sokkal jobb a felszereltsége.Nembeszélve arról hogy a kategóriában egyedülálló dolgok vannak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Január16, 2005 Megoszt Elküldve Január16, 2005 Kövezettek meg, de nekem jobban kéne egy fekete RS kombi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január16, 2005 Megoszt Elküldve Január16, 2005 :toimonster: nekem meg egy lotus omega :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Aeolus Elküldve Január19, 2005 Megoszt Elküldve Január19, 2005 Sziasztok! Most járok itt először. Azokhoz lenne egy kérdésem akiknek vagy van új Astra H 1.7CDTi-jük vagy esetleg szereztek már vele tapasztalatot. Én korábban benzineseket vezettem főleg, nem sok diesel-es tapasztalatom van. A helyzet a következő. December eleje óta van meg az autó. Valójában nagyon nagy hidegek nem voltak eddig, a legrosszabb kb. -6, -8 volt reggelente. Én még nem láttam az izzítás visszajelzőt. Egyszer sem, még akkor sem amikor az összes többi rendszer ellenőrzése lefut gyújtásráadáskor. Ennek nem kellene felvillannia legalább 1-2 mp-re? A használatiban nincs írva, csak az, hogy ha kigyullad akkor várni kell. Egyébként semmi baja az autónak, szépen indul, csak furcsálom. Ugyanúgy ahogy a vízhőfokmérő hiányát. Végülis a tervező urak tudják mit csinálnak. Ha nem kell, nem kell. Azért írtam, hogy Astra H tulajdonosok írjanak, mert lehet, hogy ez is valami új 'mellékhatás'. Válaszotokat előre is köszönöm! N. Link to comment Megosztás: More sharing options...
LeO Elküldve Január19, 2005 Megoszt Elküldve Január19, 2005 Bár nem H Astrám van: Common rail motornál a befecskendezéssel olyan mértékben tud variálni az elektromos motorvezérlés, hogy izzítás nélkül is el tud indulni a motor, nagyon hidegben is (tud játszani a befecskendezések számával, idejével, adagméretével, mindezzel hengerenként függetlenül). Ugyanezért a vezérlés dönt arról is, hogy indításkor izzít-e avagy sem, gondolom a különféle hőmérséklet adatok alapján. Nekem a DTI vectra csak 0 fok környékén izzít és csak akkor ha sokat állt az autó. Meglepően sokáig meleg marad a blokkja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Aeolus Elküldve Január19, 2005 Megoszt Elküldve Január19, 2005 Bár nem H Astrám van: Common rail motornál a befecskendezéssel olyan mértékben tud variálni az elektromos motorvezérlés, hogy izzítás nélkül is el tud indulni a motor, nagyon hidegben is (tud játszani a befecskendezések számával, idejével, adagméretével, mindezzel hengerenként függetlenül). Ugyanezért a vezérlés dönt arról is, hogy indításkor izzít-e avagy sem, gondolom a különféle hőmérséklet adatok alapján. Nekem a DTI vectra csak 0 fok környékén izzít és csak akkor ha sokat állt az autó. Meglepően sokáig meleg marad a blokkja... Köszönöm szépen a gyors választ! :) Ezekszerint nem beteg a drágaság..... :wink: Az előbb olvasgattam a régebbi hozzászólásokat. Ha valakit érdekel még a felszereltség, szívesen szemezgetek. Az enyém egy szalonból "megnyert" Cosmo néhány plusszal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
LeO Elküldve Január19, 2005 Megoszt Elküldve Január19, 2005 Nekem van egy dci klióm is a vectra mellett, de az pl minden indításkor izzít. Sajna kb 20k km után megfinganak benne az izzítógyertyák. Lehet keresek valami módot arra, hogyan lehetne belehekkelni más, tartósabb izzítógyertyát. A legmeglepőbb, hogy a szerviz szerint két-három halott izzítógyertyával is csont nélkül indul egy két főtengelyfordulat után... Szóval sok érdekesség van a common-rail rendszerben a jó gázreakcíón, és jó hatásfokon túl.., Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január19, 2005 Megoszt Elküldve Január19, 2005 ....Az előbb olvasgattam a régebbi hozzászólásokat. Ha valakit érdekel még a felszereltség, szívesen szemezgetek.... Szia ! Bizony-bizony tessék mesélni ! :) Felszereltség, tapasztalatok, stb. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Január19, 2005 Megoszt Elküldve Január19, 2005 Köszönöm szépen a gyors választ! :) Ezekszerint nem beteg a drágaság..... :wink: Az előbb olvasgattam a régebbi hozzászólásokat. Ha valakit érdekel még a felszereltség, szívesen szemezgetek. Az enyém egy szalonból "megnyert" Cosmo néhány plusszal. Légyszi szemezgess... :roll: Tényleg, hogy érted azt, hogy "megnyert"? Egyébként király az avatarod! Szerintem a tied az első H Astrás avatar... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január20, 2005 Megoszt Elküldve Január20, 2005 az Astra H dizel motorjai inditáskor és a beindulás után izzit. kivétel amikor nagyon hideg van, mert akkor 1-2 mp is a gyujtás ráadása után izzit. ha baja van az aizzitás rendszernek, akkor a motorkontrol világit inditás után!!!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Január20, 2005 Megoszt Elküldve Január20, 2005 az Astra H dizel motorjai inditáskor és a beindulás után izzit. kivétel amikor nagyon hideg van, mert akkor 1-2 mp is a gyujtás ráadása után izzit. ha baja van az aizzitás rendszernek, akkor a motorkontrol világit inditás után!!!!!!!! Ha február 1-ig értesz hozzá, akkor még elhisszük neked... :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
*Fószer* Elküldve Január21, 2005 Megoszt Elküldve Január21, 2005 mert a müszerfal is egy vezérlőegység /IPC nek hiják/, és előfordul, hogy az nem tud kommunkiálni a hátsó vezérlőegységben /REC nek hiják/ lévő vonohorog modullal. az igazság szerint ilyennel még mi nem találkoztunk. mi mindegyiket be tudtuk kötni-programozni...... Uhuhu! És ez a "nemtudkommunikálni-dolog" véletlenül nem lehet mondjuk gyári hiba és gariba cseréltetni, vagy valami hasonló? Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Február2, 2005 Megoszt Elküldve Február2, 2005 Légyszi szemezgess... :roll: Tényleg, hogy érted azt, hogy "megnyert"? Egyébként király az avatarod! Szerintem a tied az első H Astrás avatar... Akkor nem szemezgetsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Március24, 2005 Megoszt Elküldve Március24, 2005 Tud-e valaki valamit, hogy 4-ajtós H-Astra mikor fog kijönni? Látott-e már valaki rajzot vagy képet róla? Lesz egyáltalán??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március24, 2005 Megoszt Elküldve Március24, 2005 Tud-e valaki valamit, hogy 4-ajtós H-Astra mikor fog kijönni? Látott-e már valaki rajzot vagy képet róla? Lesz egyáltalán??? Emlékeim szerint valahol olvastam, hogy jelentősen visszaesett az ilyen kocsik iránti kereslet, ezért nem lesz belőle 4 ajtós verzió. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március24, 2005 Megoszt Elküldve Március24, 2005 Emlékeim szerint valahol olvastam, hogy jelentősen visszaesett az ilyen kocsik iránti kereslet, ezért nem lesz belőle 4 ajtós verzió. így bizony :!: nem lesz 4 ajtós....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Március24, 2005 Megoszt Elküldve Március24, 2005 Bekaphatják ott künn!!! A sváb nénikéjüket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Március24, 2005 Megoszt Elküldve Március24, 2005 Bekaphatják ott künn!!! A sváb nénikéjüket! én voltam Astra H tanfolyamon. azt mondták: az lesz és olyan mint a golfnál csak egy hajszállal jobb. azaz ugyanakkora a csoimagrartó. az utastér 5 cm rel tágasabb, 3 karosszéria /3,5,combi/ ugyanolyan karakterü motorok, stb.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
LeO Elküldve Április26, 2005 Megoszt Elküldve Április26, 2005 Megvolt az astra H CDTI (100 LE) teszt. Sajna ma reggel nem a legjobban ébredtem, vacak megfázás és torokfájás lett rajtam úrrá, persze ez nem ok arra, hogy egy egész napos tesztvezetést kihagyjak. Nagy nehezen összeszedtem magam és elmentem a helyi márkakereskedésbe a tesztautóért. Az autót aránylag fájdalommentesen megkaptam, igazolványt, jogsit és egy közüzemi számlát kellett felmutatnom, majd egy cirka négy oldalas dokumentumot mely a feltételeket tartalmazta két helyen alá kellett írnom, cserébe kaptam forgalmit és egy kulcsot. A kulcs a korábbi vw kulcsokhoz hasonló bicskakulcs, gombnyomásra előugrik a tolla. Kisétáltam az autóhoz, körbejártam. A sokak számára ismerős ötajtós h astra küllemét nem most nem méltatnám hosszasan kinek bejön, kinek nem, nekem tetszenek a tejfehér/piros hátsó lámpák, a magas övvonal, a motorháztető süllyesztett közepe. A gumik 205/55R16 Bridgestone Turanzák, nagyszerű, a vectrámon is ez a méret van. Az ajtók csukódásakor érezhető, hogy nehezek és van bennük anyag. A belső már nem ilyen csodálatos, a műszerfalon felhasznált műanyagok kemények és olcsó hatásúak, az órák festett ezüstszín kerete is inkább elviselhető mint szép. Az ajtókilincsek krómozott műanyagdarabok, kevésbé masszívnak és időtállónak tűnnek mint a vectrámban. Az ajtót burkoló műanyag viszont már jó tapintású. Az elektromos tükör és ablak kapcsolói kicsit nehezen járnak, de elhelyezésük ergonómikus, használatuk egyszerű és magától értetődő. A tesztautó digitális klímaberendezéssel és gyári CD30-as rádióval is rendelkezett, mindezek a középen kissé esetlenül süllyesztve elhelyezett nagyméretű kijelzőre írták ki információikat. A váltókar kellemesen rövid és vaskos, króm gyűrűvel és króm fitymával, amit felhúzva jobb hátra találjuk meg a hátramenetet. A króm előfordul még a kézifék gomján is, egész kellemes látvány. Bár a műszerfalat kissé igénytelen anyagokból készítették a kormány mérete, formája és bőr bevonata kárpótolt valamelyest, élvezet markolni és forgatni. Az ülések kárpitozása a vectrához képest határozottan egyszerűbb, puritánabb, de formájuk és oldaltartásuk jó, a vezető ülőlapja is dönthető. A deréktámaszt hiányoltam. A helykínálat korunk középkategóriás autóival szemben támasztott követelményeknek megfelelő, magam mögött elférek, a lábtér megfelelő, ha beteszem a gyerekülést hátra az anyósülést nem kell oly mértékben előretolnom, hogy ne férjek el. A motor halk, de érezhetően dízeles kerregéssel kel életre, járása nem érezhető az utastérben melyben üldögélve az autó masszívnak, erősnek hat amit csak fokoz az ajtó halk ám súlyos csattanása beszállás után. A beltér puritánságán tullépve a motor enyhe dízelkerregésén túl az utastérben csend honol. Elinduláshoz elegendő a motor a nyomatéka, ám ha az ember figyelmetlenül túl hirtelen ugrik le a kuplungról könnyedén lefullasztható. Nagyon hiányolom az astra h-kból a vízhőfok mérőt, így kb 15 perces városi araszolgatás után kezdtem próbálgatni a motor képességeit. Az alapjárat környékén enyhén nyomatékszegény motor úgy 1800-as fordulatszám környékén magára talál és hengerűrtartalmához képest meglepően agilisan mozgatja a nehéz karosszériát (100 lovas változat). A lendülete egészen 120-ig példás, bár utána lanyhul 160-170-et aránylag kivárható idő alatt eléri, akár emelkedőn is. Tesztútvonalként elmentem a Balaton fele, a bakonyban kellemes kanyarokkal teletűzdelt főút vezet arrafele ahol alkalmam nyílt a futómű, a gumik, és a kormányzás valamint a fékek tesztjére. Épp a gyorsulást és a kanyarsebességet teszteltem amikor a visszapillantóban feltűnt egy fekete celica és rögtön az a gondolatom támadt vajon meg tud-e előzni ezen az erős emelkedőkkel, lejtőkkel, S kanyarokkal teletűzdelt útszakaszon... Kanyarokban jól fekszi az utat, ha sikerül kicsit gyorsabban belemenni a kocsi semlegesen viselkedik, enyhe kúszást lehet érezni a kanyar külső íve felé. A fékek nagyon jók, harapósak és könnyen adagólhatóak, ezekkel a gumikkal igen ritkán szólt közbe az abs. A kormány közvetlen, bár sok visszajelzést nem nagyon érezni, nekem pont megfelel, és hát ez itt végülis egy gazdaságosan üzemeltethető családi autó. A futóműve is bolondbiztos és emellett még nem kényelmetlenül kemény, szépen csendben nyeli az úthibákat. Veseköveket nem ő fogja kirázni. A csomagtartója használható méretű és ahogy a képeket elnézem azt nem sikerült lefotóznom. A fogyasztása sem horror, a kemény bakony környéki sprinteket, kanyarokban élvezkedést visszakapcsolásokat és padlógázakat figyelembe véve nem sok a 7,59l 100 km-re. U.i: A csomagetere egészen használható méretű és tűrhetően pakolható. http://www.freeweb.hu/supportandservice/ke...x.php?g=astra-h Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts