Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
köszi az infokat!

16" kisebbeket nem tudok felrakni? ez most valószínű nagyon buta kérdés lesz: miért?

akkora fék + nyereg meg minden kerül fel amire 16"-nál kisebb nem megy fel

Érdekel valakit Calibra ülés ?

:rolleyes: ??

mármint mi? vagy hogy? elado cuccokat kérlek az eladós topikokba irj

Elküldve
Gerinctámasz nekem van a kocsiban, de full vissza van tekerve - nekem így kényelmes... Amit hiányolok, hogy az Opelnél felárasan rendelhető csak normális - Recaro - sportülés, a sima sportnak mondott üléseken meg f@szul van megcsinálva az oldartartás is, és az ülőlap is...

Kolega!

NE panaszkodj az ülésedre......

Emlékezz arra amit mondtam mikor először beleültem a gépedbe! :rolleyes:

Elküldve

huh! jó dolog volt ez a 24h OPEL 7vége...

azért a GTC-re is elég jó kedvezmény járt, ahhoz képest hogy eddig semmilyen akció nem vonatkozott rá...

listaár mínusz 13 %... Meg is rendeltem egyből, mint a szél :rolleyes:

egy kérdés a tisztelt fórumtársakhoz: van valami különbség benzines és CDTI között a bejáratásban? vagy ugyanazok vonatkoznak dízelre is? (nem pörgetni kb. 5000 km-ig)

esetleg dieselnél kisebb fordulatszám a "határérték"? (pl. 3000-ig?)

köszi a segítséget előre is

Elküldve
huh! jó dolog volt ez a 24h OPEL 7vége...

azért a GTC-re is elég jó kedvezmény járt, ahhoz képest hogy eddig semmilyen akció nem vonatkozott rá...

listaár mínusz 13 %... Meg is rendeltem egyből, mint a szél :rolleyes:

egy kérdés a tisztelt fórumtársakhoz: van valami különbség benzines és CDTI között a bejáratásban? vagy ugyanazok vonatkoznak dízelre is? (nem pörgetni kb. 5000 km-ig)

esetleg dieselnél kisebb fordulatszám a "határérték"? (pl. 3000-ig?)

köszi a segítséget előre is

namost egyszer-kétszer úgyse bírod ki :blink:

én benzinest meghajtottam kb 2×, de nem hinném hogy belehalt volna...amúgy a motor 20-30eKm fut mielőtt beleteszik

Elküldve
namost egyszer-kétszer úgyse bírod ki :blink:

én benzinest meghajtottam kb 2×, de nem hinném hogy belehalt volna...amúgy a motor 20-30eKm fut mielőtt beleteszik

ez igaz, ki kell azért próbálni mi tud, csak azért hogy megnyugodjon az ember mit vett... :rolleyes:

MICSODAAAAA??? 20-30 ezer km-t fut mielőtt beleteszik? ezt most hallom először! igaz ez????

amúgy olyan "elméletet" is hallottam több helyről is, hogy a BEJÁRATÁSKOR DŐL EL milyen karakterisztikájú motor lesz a motorból, ha a bejáratás alatt többször meg van pörgetve-húzatva, akkor pörgős gyors autó lesz belőle, ha viszont semmi kipörgetés, csak nagypapa váltások, akkor lomha autó lesz belőle. Nem tudom igaz-e, de mondjuk paraszti logikával lehet benne valami, ha nem szoktatjuk hozzá, akkor honnan tudja a motor milyen a pörgés? Mi a véleményetek??

Elküldve
ez igaz, ki kell azért próbálni mi tud, csak azért hogy megnyugodjon az ember mit vett... :rolleyes:

MICSODAAAAA??? 20-30 ezer km-t fut mielőtt beleteszik? ezt most hallom először! igaz ez????

amúgy olyan "elméletet" is hallottam több helyről is, hogy a BEJÁRATÁSKOR DŐL EL milyen karakterisztikájú motor lesz a motorból, ha a bejáratás alatt többször meg van pörgetve-húzatva, akkor pörgős gyors autó lesz belőle, ha viszont semmi kipörgetés, csak nagypapa váltások, akkor lomha autó lesz belőle. Nem tudom igaz-e, de mondjuk paraszti logikával lehet benne valami, ha nem szoktatjuk hozzá, akkor honnan tudja a motor milyen a pörgés? Mi a véleményetek??

Ez nem igaz szerintem.

A mai modern motorokat nem kell kimondottan járatni.

Az első 1000km-es szervizkor lecserélik az olajat ami direkt azért olyan amilyen mert az kell az új mocinak.

Aztán az autógyárban a beszerelés előtt szúrópróba szerűen járatják a motorokat.(ez tapasztalat :blink: )

És 1000km-ig 0 kilométeresnek számít egy autó.

Szóval nem kell ezeket járatni csak ésszel közlekedni velük az első időkben ;)

Elküldve
Ez nem igaz szerintem.

A mai modern motorokat nem kell kimondottan járatni.

Az első 1000km-es szervizkor lecserélik az olajat ami direkt azért olyan amilyen mert az kell az új mocinak.

Aztán az autógyárban a beszerelés előtt szúrópróba szerűen járatják a motorokat.(ez tapasztalat :rolleyes: )

És 1000km-ig 0 kilométeresnek számít egy autó.

Szóval nem kell ezeket járatni csak ésszel közlekedni velük az első időkben :blink:

első 1000km-es szervíz? van ilyen? erről sem hallottam, légyszi okosítsatok!

Elküldve

@tabasco:

Grat...

Mit rendeltél pontosan, és mennyi lett a vége?

Szállítási időre mit mondtak?

Első olajcsere: Itt mindenki mást mond... általában a "bejáratás" után célszerű lecserélni az olajat - erre nekem 5000km-t mondtak. Szerintem 3000-nél csere lesz :rolleyes: Évadnyitó után...

Elküldve

Köszi...

Papír meg nálam van.

(amúgy érdekes, hogy a járműjellegnél miket írogatnak... Forgalomba helyezésnél a járműkísérő lapon "kupé" szerepelt, ezen meg "limusin, combi" ... vicces - visszaminősítették az autómat :rolleyes: )

Elküldve
@tabasco:

Grat...

Mit rendeltél pontosan, és mennyi lett a vége?

Szállítási időre mit mondtak?

Első olajcsere: Itt mindenki mást mond... általában a "bejáratás" után célszerű lecserélni az olajat - erre nekem 5000km-t mondtak. Szerintem 3000-nél csere lesz ;) Évadnyitó után...

kösz!

GTC 1.9 CDTI 110kw/150LE ENJOY+néhány extra:

Fekete szín (csatlakozom :rolleyes:

bőrkormány

Komfort ülés 1

MP3, 7 hangsz., info kijelző

Sport futómű csomag

Tetőspoiler

Ködlámpák elől

Intelligens utaslégzsák

ISOFIX előkészítés

többszólamú kürt

aktív fejtámlák

osztott kesztyűtartó

szőnyegek kárpitszínű szegéllyel

tolatóradar

végösszeg: 4957390

szállítási idő: 04.30-ig, legrosszabb esetben 05.30-ig

én úgy tudom 5eKm érdemes olajat cserélni+szűrő, de nem a szervízben, mert ott nagyon megkérik az árát...

ok akkor nem spirázom túl ezt a bejáratás dolgot, 3000-5000 körül lecserélem majd az olajat, addig pedig óvatosan nyomom, néhány próbapörgetés kivételével, hogy "járódjon" :blink:

Elküldve
namost egyszer-kétszer úgyse bírod ki :blink:

én benzinest meghajtottam kb 2×, de nem hinném hogy belehalt volna...amúgy a motor 20-30eKm fut mielőtt beleteszik

Ez a 20-30 ezer hüleség! :rolleyes:

Elküldve

Garatula hozzá!

Jó kis vas lesz...

szállítási idő: 04.30-ig, legrosszabb esetben 05.30-ig

Ezek szerint ott sem kapkodják el a dolgot....

Elküldve

Sziasztok!

Egy hete én is boldog tulajdonosa vagyok egy H Astranak (1.6, benzin). Az autót használtan vettem, most egy éves. Eddig jók a tapasztalataim, de az örömömbe egy kis üröm is vegyült. A hangrendszer (gyári MP3-as fejegység, gyári hangszórók) nagyon gyík módon szól. Ez alatt azt értem, hogy hangzása meglehetősen SOKOL rádiós, szinte nincsen benne mély hang. Már mindent kipróbáltam, a gyári beproramozott hangzások sem váltak be, jelenleg a mély hang max-on van a magas vissza van véve, de így is gyenge. A 12 éves F Astrámban 100x jobb volt a hangrendszer :rolleyes:

Tehát a kérdésem az, hogy másnak is ilyen gyengén szól, vagy esetleg csak az én autómban hajtotta szét az előző tulaj a hangszórókat ?

Más..., korábban írta valaki, hogy bizonyos fordulatszámon rezonál a motorblokk. Én is hasonló jelenséget érzek olyan 1500-2000-es fordulatszám magasságában. Magán az autón a rezonanciát nem lehet érezni, igazábol csak a hangaja olyan rezonálós. Míg nem olvastam az említett hozzászólást, arra gondoltam hogy a kipufogórendszer rezonál be. Más tapasztalt ilyet?

Minden hozzászólást szívesen veszek :-)

Elküldve

Akkor nem H astrát vettél, a gyári mp3 hangja szerintem összehasonlíthatatlanul jobb (illetve jobbnak kéne lennie), mint a gyári F astráé...

Rezonanciát nem tudom, talán a twinport szelep, bár passz, nem volt hozzá szerencsém.

Elküldve

Szerintem ott valami baj lesz azzal a hifivel.

Nekem CD 30 van benne, nem MP3-mas, de technikailag közel azonos. Szerintem meglepően jól szól ahhoz képest, hogy gyári cucc. Én megnézetném egy hozzáértővel.

Elküldve
Garatula hozzá!

Jó kis vas lesz...

Ezek szerint ott sem kapkodják el a dolgot....

kösszépen!

na ja, kéretlenül adnak még 2 hónap álmodozást :rolleyes:

Elküldve
Szerintem ott valami baj lesz azzal a hifivel.

Nekem CD 30 van benne, nem MP3-mas, de technikailag közel azonos. Szerintem meglepően jól szól ahhoz képest, hogy gyári cucc. Én megnézetném egy hozzáértővel.

Akkor most megerősítettétek, hogy nálam valami nagy gáz van ....:-(

Az autó még garanciális, szerintetek, ha bemegyek Opel szervízbe és előadom, hogy mi a gondom, akkor ez még beletartozhat a garanciális körbe? Nem hajtanak el ezzel a sunyiba?

Egyébként az előző tulajnak volt egy Nokia kihangosító is beépítve, amit az Opelnál kiszereltettem belőle. Ott kérdeztem, hogy ez nem variált-e be, de azt mondták, hogy a kettőnek semmi köze egymáshoz. A kihangosító nem a gyári hangrendszeren szólt, hanem külön hangszórója volt. Ettől függetlenül ez lehetett gond?

Elküldve
Akkor most megerősítettétek, hogy nálam valami nagy gáz van ....:-(

Az autó még garanciális, szerintetek, ha bemegyek Opel szervízbe és előadom, hogy mi a gondom, akkor ez még beletartozhat a garanciális körbe? Nem hajtanak el ezzel a sunyiba?

Egyébként az előző tulajnak volt egy Nokia kihangosító is beépítve, amit az Opelnál kiszereltettem belőle. Ott kérdeztem, hogy ez nem variált-e be, de azt mondták, hogy a kettőnek semmi köze egymáshoz. A kihangosító nem a gyári hangrendszeren szólt, hanem külön hangszórója volt. Ettől függetlenül ez lehetett gond?

A tényleg rossz, és nem attól ment tönkre, hogy az előző tulaj nagyon lelkesen belebarkácsolt valami idegen hifit, és meghajtotta, mint az állat, hanem az eszköz hibája, akkor biztosan megcsinálják.

Ha meg nem, akkor lehet menni az eladóhoz pampogni, hogy hogy is van ez.

Elküldve

egy "újonc" kérdésem lenne Hozzátok: az ESP tulajdonképpen hogy működik? ha az érzékelők valamelyik kerék megcsúszását érzékelik, akkor elveszik a gázt? gondolom ennél azért bonyolultabb a dolog.

köszi az okosítást

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.