Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
27 perce, Kishenceg írta:

öhöm, kicsit gyermeteg kérdés lesz, de azért megpróbálom. :blush: szóval az astrán ilyen dísztárcsa van:

...és hát nem igazán tetszik. találtam ezt itt, ami elvileg opel, de nem tudom,tényleg az-e, illetve szerintetek jól nézne ki?

(lemezfelnire, nem "struktúrfelnire")

 

Ez nem H Astrára gyártott dísztárcsa az biztos. Ettől még ha gyári, lehet hogy passzol a H Astra felnire. Ha van rá lehetőséged, rá kellene próbálni, az lenne a biztos.

Elősorben neked kell, hogy tetszen. Én annak idején kimondottan azt a típust kerestem a téli szettre, ami most neked van. Nekem az tetszett. Ez se rossz, csak a nagy lukak miatt ahogy elképzelem furán hatna mögötte a fekete lemezfelni.

Elküldve

közben az utcán belefutottam egy ilyenbe, d corsáé. szerintem jól  néz ki, bár tény, látszik a felni.  rápróbálni sajna nem tudom, csak ha itt lesz, netes apró... de szerintem jó lesz.

9603648_4.jpg?1464461400

  • 2 weeks later...
Elküldve

Még tavaly ajánlatot kértem két vidéki márkaszerviztől vezérlés cserére. Ennek a folyamatnak a része a vezérmű fogasszíj csere, amit mindkét szervizben 4064070 "cikkszám"-mal jelöltek az írásos ajánlatban. (Az, hogy a rezsióradíjuk különböző akár normális ("piaci") eltérésnek is tekinthető)

Pápán 0.9 óra lett volna ennek a munkafolyamatnak a normaideje, Tatabányán viszont 1.6 óra.

Megkérdeztem az Opel Magyarországot, hogy miért tart Tatabányán majdnem kétszer olyan hosszú ideig a vezérműszíj cseréje, mint Pápán.

Visszakérdeztek, hogy mi kocsim alvázszáma? :)

Megkeresték mindkét szervizt, akik a megkereséskor "megegyező, az Opel eljárási rendjének megfelelő normaidőkről adott tájékoztatást"

Hogy az" Opel eljárási rendjének megfelelő" normaidő ténylegesen mennyi, azt azért már nem kötötték az orromra.

Úgy tűnik, ha az importőr keresi őket, akkor azonos a normaidő, ha meg egy fogyasztó, akkor eltérő lehet.

Kétezer forintos rezsióradíj mellett leszarnám a különbséget, de a jelenlegi tizenháromezres rezsióradíj miatt már nem ez a helyzet.

A legszebb ez a mondat az Opel levelében:

"Kérem, hogy amennyiben eltérést tapasztalt forduljon a Márkaszerviz képviseletéhez, ahol készséggel állnak az Ön rendelkezésére. "

Vajon mihez képest tapasztalhatok eltérést, ha nem mondják meg, hogy mennyi a tényleges normaidő?

 

Elküldve
2 órája, kezdőkabriós írta:

Még tavaly ajánlatot kértem két vidéki márkaszerviztől vezérlés cserére. Ennek a folyamatnak a része a vezérmű fogasszíj csere, amit mindkét szervizben 4064070 "cikkszám"-mal jelöltek az írásos ajánlatban. (Az, hogy a rezsióradíjuk különböző akár normális ("piaci") eltérésnek is tekinthető)

Pápán 0.9 óra lett volna ennek a munkafolyamatnak a normaideje, Tatabányán viszont 1.6 óra.

Megkérdeztem az Opel Magyarországot, hogy miért tart Tatabányán majdnem kétszer olyan hosszú ideig a vezérműszíj cseréje, mint Pápán.

Visszakérdeztek, hogy mi kocsim alvázszáma? :)

Megkeresték mindkét szervizt, akik a megkereséskor "megegyező, az Opel eljárási rendjének megfelelő normaidőkről adott tájékoztatást"

Hogy az" Opel eljárási rendjének megfelelő" normaidő ténylegesen mennyi, azt azért már nem kötötték az orromra.

Úgy tűnik, ha az importőr keresi őket, akkor azonos a normaidő, ha meg egy fogyasztó, akkor eltérő lehet.

Kétezer forintos rezsióradíj mellett leszarnám a különbséget, de a jelenlegi tizenháromezres rezsióradíj miatt már nem ez a helyzet.

A legszebb ez a mondat az Opel levelében:

"Kérem, hogy amennyiben eltérést tapasztalt forduljon a Márkaszerviz képviseletéhez, ahol készséggel állnak az Ön rendelkezésére. "

Vajon mihez képest tapasztalhatok eltérést, ha nem mondják meg, hogy mennyi a tényleges normaidő?

Nyilvan a rovidebb ido az igazi :)

Egyebkent Szerviz4+ -ban kell kerni, es akkor nincs vacakolas az idovel...

Elküldve
2 órája, kezdőkabriós írta:

Még tavaly ajánlatot kértem két vidéki márkaszerviztől vezérlés cserére. Ennek a folyamatnak a része a vezérmű fogasszíj csere, amit mindkét szervizben 4064070 "cikkszám"-mal jelöltek az írásos ajánlatban. (Az, hogy a rezsióradíjuk különböző akár normális ("piaci") eltérésnek is tekinthető)

Pápán 0.9 óra lett volna ennek a munkafolyamatnak a normaideje, Tatabányán viszont 1.6 óra.

Megkérdeztem az Opel Magyarországot, hogy miért tart Tatabányán majdnem kétszer olyan hosszú ideig a vezérműszíj cseréje, mint Pápán.

Visszakérdeztek, hogy mi kocsim alvázszáma? :)

Megkeresték mindkét szervizt, akik a megkereséskor "megegyező, az Opel eljárási rendjének megfelelő normaidőkről adott tájékoztatást"

Hogy az" Opel eljárási rendjének megfelelő" normaidő ténylegesen mennyi, azt azért már nem kötötték az orromra.

Úgy tűnik, ha az importőr keresi őket, akkor azonos a normaidő, ha meg egy fogyasztó, akkor eltérő lehet.

Kétezer forintos rezsióradíj mellett leszarnám a különbséget, de a jelenlegi tizenháromezres rezsióradíj miatt már nem ez a helyzet.

A legszebb ez a mondat az Opel levelében:

"Kérem, hogy amennyiben eltérést tapasztalt forduljon a Márkaszerviz képviseletéhez, ahol készséggel állnak az Ön rendelkezésére. "

Vajon mihez képest tapasztalhatok eltérést, ha nem mondják meg, hogy mennyi a tényleges normaidő?

 

Mivel automata rendszer alapján csinálják, hiába akar többet elszámolni, nem tud, mert minden egyes műveletnek van egy óraideje. Szóval hiába akar elszámolni olajcserére 3 órát, nem fogja tudni, mert a rendszer csak pl. 0.5 órát ajánl be. Mondjuk kit tudja ezt is hogyan manipulálják.:-)

Elküldve
1 óra, Astra555 írta:

Mivel automata rendszer alapján csinálják, hiába akar többet elszámolni, nem tud, mert minden egyes műveletnek van egy óraideje. Szóval hiába akar elszámolni olajcserére 3 órát, nem fogja tudni, mert a rendszer csak pl. 0.5 órát ajánl be. Mondjuk kit tudja ezt is hogyan manipulálják.:-)

Ezt nagyon konnyu megkerulni: beirjak, hogy tobbletmunka 0.7 ora, es maris az van a szamlan, ami az ajanlatban, es a vevo is annyit fizet, amennyit mondtak...

Elküldve
14 órája, csaba66 írta:

Ezt nagyon konnyu megkerulni: beirjak, hogy tobbletmunka 0.7 ora, es maris az van a szamlan, ami az ajanlatban, es a vevo is annyit fizet, amennyit mondtak...

Na igen, csak valószínűleg a többletmunka is megjelenik a papíron. És az, hogy egy rutinmelónál mi a többletmunka, nehezen lehet elmagyarázni.

Elküldve
33 perce, Astra555 írta:

Na igen, csak valószínűleg a többletmunka is megjelenik a papíron. És az, hogy egy rutinmelónál mi a többletmunka, nehezen lehet elmagyarázni.

Lassabban folyt ki az olaj...

Elküldve
56 perce, Astra555 írta:

Na igen, csak valószínűleg a többletmunka is megjelenik a papíron. És az, hogy egy rutinmelónál mi a többletmunka, nehezen lehet elmagyarázni.

Eppen lehet, berohadt csavartol kezdve barmi... De pont arrol van szo, hogy nem kell magyarazni, hiszen a megrendelo annyit fizetett, amennyi az ajanlatban volt.

Elküldve
24 perce, kezdőkabriós írta:

Lassabban folyt ki az olaj...

Igen, mint nálunk a törött céges autóknál. Számlát csak akkor lát az, aki összetörte, ha írásban igényli. Na az egyik ilyen alkalommal többek között mosás, belső takarítás is volt a számlán. Hogy egy lökhárítójavítás miatt miért kell kitakarítani az autót, fogalmam sincs.:-)

Elküldve
On ‎2016‎.‎06‎.‎08‎. at 9:32, Astra555 írta:

Igen, mint nálunk a törött céges autóknál. Számlát csak akkor lát az, aki összetörte, ha írásban igényli. Na az egyik ilyen alkalommal többek között mosás, belső takarítás is volt a számlán. Hogy egy lökhárítójavítás miatt miért kell kitakarítani az autót, fogalmam sincs.:-)

Biztos betették a levett lökhárítót a hátsó ülésre, az meg koszos lett tőle...:confused:

Ettől olyan dühös lett a szerelő, hogy leköpte az autót, így le is kellett mosni.:evilgrin:

  • 1 month later...
Elküldve

Ma újabb 2 évre rendeztük a viszonyunkat a hatósággal :) egy jobb hátsó féknyereg csere, eltűnt belőle a kézifék 235 e kilométer után. más nem ment tönkre az utolsó két év alatt :)  

Elküldve

Üdvözletem!

Kérek szépen egy kis segítséget. 

Egy németországi (nálunk nem regisztrált) autó adatait szeretném lekérni a számítógépemről, az alvázszám alapján, amit az eladótól kaptam meg. Az autó nem Opel (F..d).

Meg tudom ezt tenni? Kérek szépen linket.  

Köszönettel: benkoa

Elküldve (edited)
1 óra, benkoa írta:

Üdvözletem!

Kérek szépen egy kis segítséget. 

Egy németországi (nálunk nem regisztrált) autó adatait szeretném lekérni a számítógépemről, az alvázszám alapján, amit az eladótól kaptam meg. Az autó nem Opel (F..d).

Meg tudom ezt tenni? Kérek szépen linket.  

Köszönettel: benkoa

Márkaszerviz.....A VW például egész Európát(de lehet, egész világot) lefedő rendszere van, mindegy nekik, hol az autó.

 

Módosítva : Maybal
Elküldve
1 órával ezelőtt, Maybal írta:

Márkaszerviz.....A VW például egész Európát(de lehet, egész világot) lefedő rendszere van, mindegy nekik, hol az autó.

 

Köszönöm! A márkaszervíz lett volna a végső megoldás. (Tudomásom szerint sok ezer forintért adnak ki információt, és csak a tulajdonosnak. Erről csak olvastam). Én egy olyan adatbázist keresek, (mint hazai), ahol "X" összeg átutalása után megkapom az információt. Főleg km és szervíz. 

benkoa

Elküldve
9 órája, benkoa írta:

Köszönöm! A márkaszervíz lett volna a végső megoldás. (Tudomásom szerint sok ezer forintért adnak ki információt, és csak a tulajdonosnak. Erről csak olvastam). Én egy olyan adatbázist keresek, (mint hazai), ahol "X" összeg átutalása után megkapom az információt. Főleg km és szervíz. 

benkoa

nem feltétlenül.....az említett VW anno mikor autót kerestünk, megadta volna az infót a kiszemelt autóról.....

Elküldve
On 2016. 07. 24. at 21:11, Maybal írta:

nem feltétlenül.....az említett VW anno mikor autót kerestünk, megadta volna az infót a kiszemelt autóról.....

Írtam az autó magyarországi képviseletének. 

A válasz magja: "......... A km. óra állást és a szervizfüzet adatait, csak attól a szerviztől (akár külföldi is lehet) kaphatja meg ahova az autót az előző tulajdonos hordta. "

Hát ennyi volt.

Elküldve (edited)
10 órája, benkoa írta:

Írtam az autó magyarországi képviseletének. 

A válasz magja: "......... A km. óra állást és a szervizfüzet adatait, csak attól a szerviztől (akár külföldi is lehet) kaphatja meg ahova az autót az előző tulajdonos hordta. "

Hát ennyi volt.

Ha csak km kell, akkor itt van ez.....

http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/elstartolt_a_webes_gepjarmuadat-lekerdezes_-_ertekke_valhat_a_hazai_mult-15563

Én a sajátomat lekérdeztem, oké.....de csak 20111, vagy 2012 utáni adatok látszanak. És pénzbe kerül.

Ügyfélkapu reg. kell hozzá

 

Módosítva : Maybal
Elküldve
8 órája, Maybal írta:

Ha csak km kell, akkor itt van ez.....

http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/elstartolt_a_webes_gepjarmuadat-lekerdezes_-_ertekke_valhat_a_hazai_mult-15563

Én a sajátomat lekérdeztem, oké.....de csak 20111, vagy 2012 utáni adatok látszanak. És pénzbe kerül.

Ügyfélkapu reg. kell hozzá

 

Köszönöm. Ezen is túl vagyok. Mint írtam, az autó még németországi, és az idézett oldalon (én is kipróbáltam) csak itthoni autókat lehet ellenőrizni.

A pénz nem lett volna akadálya a lekérdezésnek. Ma már egy hazai autót nézek meg.

benkoa

  • 2 weeks later...
Elküldve
6 órája, RokaRudi írta:

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata u.n. árnyékoló hálóval? Használ valaki ilyet? VajonjJobb vagy rosszabb, mint fóliáztatni?

Ezt találtam, de van ilyesmi gyáriban is.

http://www.autoarnyekolas.hu/

Vélemények?

A Scenicemen ilyen van gyárilag, nem mondom, hogy túl sokat árnyékol, de azért a napfényt elég jól megszűri, a gyerekek szemmel láthatóan jobban elvannak napsütésben, mint ha nincs felhúzva. Fóliával nincs tapasztalatom, de szerintem hővédelem szempontjából jobb lehet (vannak kifejezetten erre szolgálók is), viszont egyelőre még nem szántam rá magam, hogy tetessek fel hátulra.

Elküldve (edited)
On Dienstag, 26. Juli 2016 at 12:51, benkoa írta:

Írtam az autó magyarországi képviseletének.

A válasz magja: "......... A km. óra állást és a szervizfüzet adatait, csak attól a szerviztől (akár külföldi is lehet) kaphatja meg ahova az autót az előző tulajdonos hordta. "

Hát ennyi volt.

Hello,


 

es nem akarod megprobälni, hogy irsz pl a nemet märkakepviseletnek?
Opel.de keresel egy emailcimet, es irsz nekik pl auto alväz vagy VIN szämäval egy emailt, nemet es/vagy angol nyelven.

Ha tenyleg tetszik az auto, egy probät megerne.


 

 

 

 

De sok esetben szokott az lenni, hogy a szervizkönyv az van, vezetve is ugy-ahogy, es mellette van egy rakat szämla. Amit persze sokan ott hagynak, hogy minek az, ugyis van szervizkönyv (, vagy nepper az illetö es leszarja).
 

Módosítva : Colin
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.