Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


sznuni

Recommended Posts

Szerintem az autó legszebb eleme az első lámpa :lol: Különben képen nem igazán tetszett,de élőben teljesen mást mutat. :king: és legalább nem próbál az elődjére hasonlítani.



Szia!
Nekem több minden is tetszika H Astrában.A hátsó lámpa, a kaszni, akerekek.......stb. :D

Üdv:
sznuni
Link to comment
Megosztás:

a húzós ár relatív

anyám is a másfél millás autók korában él

az már elmúlt

ez a kategória most ennyiért megy

ez van :?

jólbeszélsz!

sajnos ha körbenézel, középkategóriás autót nem kapsz más 3 alatt, közepesen felszereltet meg 4 alatt.

és az Astra H meg alpban is igen fel van szerelve.

szóval 3 alatt kapsz dévó kaloszt, hjundáj accentet,. és kia valamit.

Link to comment
Megosztás:

Pl a C Corsa nehezebb mint az Astra F, a B corsáról nem is szólva...

???

Az azért igen erős lenne, nekem a sedan 1030, gondolom az ötajtós sem sokkal kevesebb... viszont a C Corsa nem hinném, hogy van annyi... persze lehet, csak elég fura.... :roll:

Na meg erősen motorfüggő is a dolog...

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Nem lett rossz, de azért egy-két dolog azért nem igazán tetszik.

Negatívumok:

A kézifék nehezen elérhető ha le van hajtva a kartámasz

A géptetőben lévő zajvédő szigetelés hiánya a 1.4 és 1.6 modellek esetében

Gagyi műanyag váltókar

Továbbra is csak extra a fedélzeti számítógép

Pozitivum szerencsére rengeteg van és összeségében nem lett rossz az új Astra, valamint az sem elhanyagolható, hogy igen kedvezőek a dizelek árai.

Link to comment
Megosztás:

???

Az azért igen erős lenne, nekem a sedan 1030, gondolom az ötajtós sem sokkal kevesebb... viszont a C Corsa nem hinném, hogy van annyi... persze lehet, csak elég fura.... :roll:

Na meg erősen motorfüggő is a dolog...

Corsa C 1.4 16V klíma nélkül forgalmi szerint 980, nemtom mennyit dob rá a hűtőrendszer, de szvsz 15-20 kg körül...

Asszem a GSI F van ebben a súlyban.

Link to comment
Megosztás:

Corsa C 1.4 16V klíma nélkül forgalmi szerint 980, nemtom mennyit dob rá a hűtőrendszer, de szvsz 15-20 kg körül...

Asszem a GSI F van ebben a súlyban.

Ha nekem ugyanezzel a motorral klíma nélkül 1030, akkor egy GSi, amiben 2 Literes moci van (még akkor is ha ötajtós) valószínűleg nehezebb, mivel ott a futómű is erősített.

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Anyám h-astrájára most futkározunk vonóhorog után. A horog már fenn van, csak a figura nem boldogult a vezetékek bekötésével. Azt mondta, ilyet még nem látott. Gyakorlatilag nem talált biztosítékokat az indexhez, így nincsenek meg a vezetékek sem. Most autóvillamossági emberkék után rohangálunk. Fél füllel valami olyasmit hallottam az opelszervízben, hogy nem vezetékekkel van megoldva a hátsó világítás, hanem rádiójelekkel, vagy mivel :shock: :?: :shock: :?:

Amúgy motorikusan egészen rendben van az 1,7-es tdi astra. Elég jól húz a 100 LE, könnyű vele előzgetni, bár 130 környékén már nem nagyon érezhető a turbó hatása. Ami kellemetlen ilyen hideg időben, hogy kell menni vagy 10 km-t mire elkezd langyos levegőt fújni a szellőztető. Addig nagykabát, utána meg valahol meg kell állni vetkőzni.

Link to comment
Megosztás:

Amúgy motorikusan egészen rendben van az 1,7-es tdi astra. Elég jól húz a 100 LE, könnyű vele előzgetni, bár 130 környékén már nem nagyon érezhető a turbó hatása. Ami kellemetlen ilyen hideg időben, hogy kell menni vagy 10 km-t mire elkezd langyos levegőt fújni a szellőztető. Addig nagykabát, utána meg valahol meg kell állni vetkőzni.

Ez szvsz minden modern, közös nyomócsöves vagy pd szívó és turbodieselre igaz. A motor kiemelkedő hatásfokának köszönhetően kevés annak hulladékhője, ezért az lassan melegíti át hűtő/fűtő rendszerben levő vizet.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Szal a gép 1.7-es CDTI 100 lovas ezüstmetál Astra H. Az őszintét megvallva, nekem nagyon nem gyere be se kívülről, se belüről. Formailag nem fogott meg, szerintem túl szögletes és nagyon magas az autó, ki-beszállni gyakorlatilag nem lehet anélkül, hogy a küszöbnél összegyűlt trutyival össze ne koszolnád a gatyád. Bár ez lehet, csak azért van mert nem nőttem túl magasra, kvázi rövidek a lábaim. Belül meg csupa műanyag minden. Még mindig nem bírom megszokni az index, az ablaktörlő és a távpilács kapcsolóját. A tesztautóban volt kartámasz (ebben hál'istennek nincs), na az az, ami szerintem halál kényelmetlenül van megoldva, rendesen útban van váltáskor - még fölhajtva is. Amúgy menet közben elég stabil, kanyarokat jól fekszi, oldalszelet gyakorlatilag nem lehet érezni, és elég jól hangolt a futómű a vidéki utakra.

Eredmény a vonóhoroggal kapcsolatban: a horog lassan egy hete fönt van, csak használhatatlan, mert autóvillamosságiak sem tudtak vele mit kezdeni.

Javasolt megoldás: műszerfal csere 80 ezerért, mert nincs benne tempomat (foggalmam sincs mi köze a vonóhoroghoz, de ezt mondták :?: ) + 20 ezerér egy speckó kábelköteg egyenesen némethonból, a fő-fő Opel gyárból :!:

Hát nem eccerű!

Még megpróbálnak valami kiskaput keresni az elektromos rendszeren, amiból vihetnek kábeleket hátra, de ha nem megy, akkor horog megy a kukába...

:roll:

Link to comment
Megosztás:

Eredmény a vonóhoroggal kapcsolatban: a horog lassan egy hete fönt van, csak használhatatlan, mert autóvillamosságiak sem tudtak vele mit kezdeni.

Javasolt megoldás: műszerfal csere 80 ezerért, mert nincs benne tempomat (foggalmam sincs mi köze a vonóhoroghoz, de ezt mondták ) + 20 ezerér egy speckó kábelköteg egyenesen némethonból, a fő-fő Opel gyárból

:roll:

helló4

Hol szerelték fel a vonohorgot???

mert a vonohorog bekötésének a feltétele:

gyári kábelköteg, és a hátsó vezérlőelektronikába egy gyári vonohorog elektronika beszerelése.

utána némi programozás, és már mehet is.

mi sok vonohorgot raktunk fel Astra H ra.

kókányolni nem szabad, ugyanis minden kommunkiál mindennel.

még a féklámpára sem tudsz rákötni egy vonohorog dugót, mert a féklámpát is egy vezérlőegység gyujtja fel. illetve az irányjelzőt 3 különböző vezérlőegség kommunkiáciojával képes müködni.

na ezért kell a gyári vonohorog modul a REC nevü hátsó vezérlőegységbe.......

ha kell segítség még.........

Link to comment
Megosztás:

Hali Uhuhu!

Kaposváron csináltattuk. De miért mondták a műszerfalcserét :?:

mert a müszerfal is egy vezérlőegység /IPC nek hiják/, és előfordul, hogy az nem tud kommunkiálni a hátsó vezérlőegységben /REC nek hiják/ lévő vonohorog modullal.

az igazság szerint ilyennel még mi nem találkoztunk.

mi mindegyiket be tudtuk kötni-programozni......

ha gondolod egyszer elmagyarázom az Astra H müködését, hogy mi mivel és mért beszélget, hogy az autó elinduljon, de igérem megörülsz.... :twisted:

Link to comment
Megosztás:

mert a müszerfal is egy vezérlőegység /IPC nek hiják/, és előfordul, hogy az nem tud kommunkiálni a hátsó vezérlőegységben /REC nek hiják/ lévő vonohorog modullal.

az igazság szerint ilyennel még mi nem találkoztunk.

mi mindegyiket be tudtuk kötni-programozni......

ha gondolod egyszer elmagyarázom az Astra H müködését, hogy mi mivel és mért beszélget, hogy az autó elinduljon, de igérem megörülsz.... :twisted:

Megtennéd, hogy írsz egy picit erről itt? Ha gondolod, cikket is írhatsz róla :roll: Persze csak ha nem titkos információkról van szó. Szóval engem is érdekelne a dolog, szeretnék megőrülni... :wink: Az előző Astrákban is ilyen összetett az elektromos rendszer (IPC, REC stb)?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.