Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ez érdekes...

Utánajártam a dolgoknak én is jobban. Az enyém 2004-es 1,4 twinport, elegance felszereltséggel, és nincs benne sem a kuplungkapcsoló, sem a led. Viszont a kábelköteg ott van.

Elküldve

Sziasztok!

Tidna valaki segíteni, hogy lehet konkrét KM állásra programozni a "INSP" felirat megjelenését ? Van OP-Com-om, de nem találtam benne sehol.

A korábbi hozzászólásokban csak ezt találtam:

"Gyújtást kikapcsolni, megnyomod a napi km. számláló nullázó gombot és nyomva tartod + megnyomod a fékpedált. Ráadod a gyújtást, még mindig nyomva tartod mindkettőt egészen addig amíg az INSP---- villog, amjd átvált a következő szervizig megtehető útra, kb 10sec."

Elküldve

Sziasztok!

Tidna valaki segíteni, hogy lehet konkrét KM állásra programozni a "INSP" felirat megjelenését ? Van OP-Com-om, de nem találtam benne sehol.

A korábbi hozzászólásokban csak ezt találtam:

"Gyújtást kikapcsolni, megnyomod a napi km. számláló nullázó gombot és nyomva tartod + megnyomod a fékpedált. Ráadod a gyújtást, még mindig nyomva tartod mindkettőt egészen addig amíg az INSP---- villog, amjd átvált a következő szervizig megtehető útra, kb 10sec."

Szia!

Ez engem is érdekelne, mert én sem találtam ilyet op-com-ban. Pedig akartam. :) Csak nullázni tudom (ill. resetelni)

Elküldve

Sziasztok!

A következő problémával kapcsoaltban érdeklődnék:

Adott egy 2007-es H Astra. A tavalyi évben (napra pontosan ma 1 éve) produkált egy hibát. Az elektronika teljesen megzavarodott, a kijelző összevissza villogott, néha a vészvillogó is villantott. Indítózni nem lehetett, amint megpróbáltam, egy kattanás és mintha nem is lenne akku a kocsiban. Akkor azt állapították meg, hogy a 6 éves akkuban az ólomkötések minden előjel nélkül szétmentek, megpusztult az akksi. Ma 1 évre rá, teljesen megyegyezően ugyanazaokat a tüneteket produkálja. Elképzelhető, hogy az új akku 1 évet bírt ki? Nekem gyanús, hogy az elektronikában van valami hiba, de akkor miért nem derült ki a szervizben? Valakinek volt hasonló tapasztalata, esetleg tudomása valami típushibáról?

Ja, az akku feszültsége, bekötve, minden kikapcsolt állapotában 12,5V, kikötve üredben még nem mértem.

Előre is köszönöm a válaszokat!

üdv,

cinke

Elküldve

Sziasztok!

Valaki szerelt már be tempomathoz pedálkacsolót?

Tegnap beraktuk, ma lett volna időm felprogramozni, de nem működött. Aztán felfedeztem, hogy a kuplung nem nyomja be eléggé a kapcsolót, ezért mindig azt hiszi hogy kuplungolok azért nem megy. Ha kézzel rányomok érzékeli minden oké ...

Aztán kezdett gyanús lenni a kis zöld műanyag izéami látszólag sehova sem kell, de szerencsére nem dobtam ki amikor kiesett a dobozból. Most pedig ezt a képet találtam. A zöld kis bigyó mikéntje érdekelne. Azt még kint oda kell ékelni? Vagy méretre kéne netán farigcsálni? ...

71208-0.jpg

Köszi!

Elküldve (edited)

Sziasztok!

Valaki szerelt már be tempomathoz pedálkacsolót?

Tegnap beraktuk, ma lett volna időm felprogramozni, de nem működött. Aztán felfedeztem, hogy a kuplung nem nyomja be eléggé a kapcsolót, ezért mindig azt hiszi hogy kuplungolok azért nem megy. Ha kézzel rányomok érzékeli minden oké ...

Aztán kezdett gyanús lenni a kis zöld műanyag izéami látszólag sehova sem kell, de szerencsére nem dobtam ki amikor kiesett a dobozból. Most pedig ezt a képet találtam. A zöld kis bigyó mikéntje érdekelne. Azt még kint oda kell ékelni? Vagy méretre kéne netán farigcsálni? ...

71208-0.jpg

Köszi!

Én is a 7 végén fogom beszerelni ha minden jól megy. De nem értem amit mondasz... ha a kuplung nem nyomja be eléggé a kapcsolót, akkor hogy hiszi azt, hogy kuplungolsz? Merthogy elvileg ez akkor zár vagy nyit, amikor be van nyomva a pedál és akkor van benyomva a kapcsoló is nem? A zöld biszbasz nem tudom mi, de érdekel, mert akkor én már talán nem szívok vele ha tudom, hogy van ez. :) De közben nézem, ez ugye nem H astra? Mert máshogy néz ki.

Módosítva : Rorybreaker
Elküldve

Én is a 7 végén fogom beszerelni ha minden jól megy. De nem értem amit mondasz... ha a kuplung nem nyomja be eléggé a kapcsolót, akkor hogy hiszi azt, hogy kuplungolsz? Merthogy elvileg ez akkor zár vagy nyit, amikor be van nyomva a pedál és akkor van benyomva a kapcsoló is nem? A zöld biszbasz nem tudom mi, de érdekel, mert akkor én már talán nem szívok vele ha tudom, hogy van ez. :) De közben nézem, ez ugye nem H astra? Mert máshogy néz ki.

De, astra H. Többféle kapcsoló van, a képen éppen egy facet van.

A kapcsolót a felengedett kuplung tartja benyomva és kiengedi ha lenyomod. Az önbeálló dologgal lesz nálam baj. Lehet hogy nem voltam elég bátor amikor koppig kihúztam, erre ma rápróbálok.

Közben jó lenne ha valaki előkerülne aki biztosan tudja.

Elküldve

De, astra H. Többféle kapcsoló van, a képen éppen egy facet van.

A kapcsolót a felengedett kuplung tartja benyomva és kiengedi ha lenyomod. Az önbeálló dologgal lesz nálam baj. Lehet hogy nem voltam elég bátor amikor koppig kihúztam, erre ma rápróbálok.

Közben jó lenne ha valaki előkerülne aki biztosan tudja.

Ja értem. Csak azért volt fura, mert én nem ilyen kapcsolót rendeltem. A kart könnyű volt kicserélni? Van aki azt mondja, csak ki kett tépni erősen, van aki gem kapoccsal, meg kis csavarhúzóval matat. :)

köszi!

Elküldve

Ja értem. Csak azért volt fura, mert én nem ilyen kapcsolót rendeltem. A kart könnyű volt kicserélni? Van aki azt mondja, csak ki kett tépni erősen, van aki gem kapoccsal, meg kis csavarhúzóval matat. :)

köszi!

A kapcsolót ne tépd ki, az alsó részen van egy horony, dugj bele egy 2-es imbuszkulcsot, dugd be ütközésig, majd a karral összefogva húzd ki. Könnyen kell, hogy jöjjön.

Elküldve

Sziasztok!

Valaki szerelt már be tempomathoz pedálkacsolót?

Tegnap beraktuk, ma lett volna időm felprogramozni, de nem működött. Aztán felfedeztem, hogy a kuplung nem nyomja be eléggé a kapcsolót, ezért mindig azt hiszi hogy kuplungolok azért nem megy. Ha kézzel rányomok érzékeli minden oké ...

Aztán kezdett gyanús lenni a kis zöld műanyag izéami látszólag sehova sem kell, de szerencsére nem dobtam ki amikor kiesett a dobozból. Most pedig ezt a képet találtam. A zöld kis bigyó mikéntje érdekelne. Azt még kint oda kell ékelni? Vagy méretre kéne netán farigcsálni? ...

71208-0.jpg

Köszi!

Szia!

Én a múlthéten cseréltem ugyan ilyen kapcsolót, nekem sem működik. Szerintem annak a zöld kis bizbaznak nics semmi szerepe, mert amikor a gyárit ki szedtem abban sem volt ilyen. Az a lényeg hogy az a poros legyen kihúzva mert az rögzíti a helyén. Lehet csak kontak hiba!

Elküldve

Kész, működik!

A zöld vacak semmire nem kellett. A közepét erősen ki kell húzni(recsegni fog), majd a pedált ráengedni (ekkor párat szintén reccsenni fog). Ekkor beáll a nullpontja és ehhez képest fog elmozdulni a "ravasz". Opcommal ellenőrizve.

Elküldve

Kész, működik!

A zöld vacak semmire nem kellett. A közepét erősen ki kell húzni(recsegni fog), majd a pedált ráengedni (ekkor párat szintén reccsenni fog). Ekkor beáll a nullpontja és ehhez képest fog elmozdulni a "ravasz". Opcommal ellenőrizve.

A piros részt kell kihúzni, vagy a belsejét, amit nyom a pedál?

Elküldve

A piros részt kell kihúzni, vagy a belsejét, amit nyom a pedál?

A piros szerintem csak a tartófüleket nyomja szét, hogy ne lötyögjön a helyén. De az is lehet hogy a közepét is rögzíti ezért én úgy csináltam hogy,

1. kihúztam a belsejét a pirossal együtt

2. aztán onnan húztam a közepét tovább

3. ráengedtem a pedált

4. majd a pirosat visszatoltam teljesen.

Elküldve

Ja értem. Csak azért volt fura, mert én nem ilyen kapcsolót rendeltem. A kart könnyű volt kicserélni? Van aki azt mondja, csak ki kett tépni erősen, van aki gem kapoccsal, meg kis csavarhúzóval matat. :)

köszi!

A kart konkrétan a porvédő gumi tartotta nekem a helyén, amikor azt húztam le egyszerűen kiesett :)

Sem a régin, sem az újon nem volt semmilyen rögzítőpöcök.

Elküldve

A piros szerintem csak a tartófüleket nyomja szét, hogy ne lötyögjön a helyén. De az is lehet hogy a közepét is rögzíti ezért én úgy csináltam hogy,

1. kihúztam a belsejét a pirossal együtt

2. aztán onnan húztam a közepét tovább

3. ráengedtem a pedált

4. majd a pirosat visszatoltam teljesen.

Nagyon köszönöm! Remélem nem tépem szét... :D

Elküldve

Sziasztok!Új vagyok a fórumon,most lettem büszke tulaja egy 2007-es ,dízel, 1.9-es H Astrának.(kinntről behozott)

Az autónak egy gondja van, ami ahogy olvastam nem egyedi, a 112252-es hibakód,ami elméletileg gázpedál jeladó hiba!Azért csak elméletileg ,mert nem az!

A hibajelenség:mész a kocsival és egyszer csak szervízüzembe kapcsol,nem tudsz 2000-es fordulat ,valamint 90-es tempó fölé menni.Viszont ha megállsz és újraindítod a kocsit,semmi baja,ez a hibajelenség van ,hogy állítólag hónapokig nem jön elő.

Gázpedál és jeladó már lett cserélve, (feleslegesen).

A hiba megoldása állítólag egy áthidaló kábel ami áthidalja a motorvezérlést.(lehet rosszul fogalmazom,de talán értitek) Szerelőm és több külföldi opel fórum szerint is ez a megoldás!

Viszont ebben már ez is megtörtént,a hiba mégis előjön néha!

Esetleg tud valaki erre megoldást?Volt már valakinek itt is hasonló gondja?

köszi előrre is!üdv!

Elküldve

A kart konkrétan a porvédő gumi tartotta nekem a helyén, amikor azt húztam le egyszerűen kiesett :)

Sem a régin, sem az újon nem volt semmilyen rögzítőpöcök.

A rögzítés a CIM modulban van, azért kell a horonyba tolni a 2-es imbuszt. A rögzítést "lenyomod" vele, és kijön minden erőszak nélkül a kar. Az újat betolod kattig....

Utána már nem szabadna tudnod kihúzni, csak újra ai imbuszos módszerrel....

Elküldve

Sziasztok!Új vagyok a fórumon,most lettem büszke tulaja egy 2007-es ...

Gázpedál és jeladó már lett cserélve, (feleslegesen).

A hiba megoldása állítólag egy áthidaló kábel ami áthidalja a motorvezérlést.

Szerelőm és több külföldi opel fórum szerint is ez a megoldás!

Viszont ebben már ez is megtörtént,a hiba mégis előjön néha!

Esetleg tud valaki erre megoldást?Volt már valakinek itt is hasonló gondja?

köszi előrre is!üdv!

Itt is irtak már erről korábban, ez is tipushiba sajnos az astrában. Ha jól emlékszem a motortérben lévő biztosítéktábla alatt van egy forrasztás ami elengedi magát. Én azt szoktam (már kétszer) megmozgatni.

Egy próbát megér :)

Elküldve

Sziasztok!

Mint leendő H Astra tulajdonos, érdeklődnék, hogy a BC-n hogyan tudom előcsalogatni a fogyasztási adatokat, amikor lépegetek a menüjében csak a Timer funkciót látom, BC1, BC2-t nem találtam, ez azt jelenti, hogy nem tudja a fedélzeti? Rá lehet programozni, vagy mi ennek a módja?

Elvileg BID van bent, de biztosra nem mondom, itt egy fotó róla:

72wicaf3a8bi00g4t8arzcx3hp98g9.jpg

Előre is köszönöm!

1.6 116Le-s Enjoy változatról van szó!

Elküldve

Sziasztok!

Mint leendő H Astra tulajdonos, érdeklődnék, hogy a BC-n hogyan tudom előcsalogatni a fogyasztási adatokat, amikor lépegetek a menüjében csak a Timer funkciót látom, BC1, BC2-t nem találtam, ez azt jelenti, hogy nem tudja a fedélzeti? Rá lehet programozni, vagy mi ennek a módja?

Elvileg BID van bent, de biztosra nem mondom, itt egy fotó róla:

72wicaf3a8bi00g4t8arzcx3hp98g9.jpg

Előre is köszönöm!

1.6 116Le-s Enjoy változatról van szó!

Ez egy GID kijelző.

Rá lehet programoztatni. Nekem sem volt, és Tech2-vel engedélyezték.

Op-Com-mal nem tudom, hogy lehet-e programozni, majd valaki megerősíti.

Kelleni fog a Car-Pass kártyáról a négyjegyű Security Code.

Elküldve

Ez egy GID kijelző.

Rá lehet programoztatni. Nekem sem volt, és Tech2-vel engedélyezték.

Op-Com-mal nem tudom, hogy lehet-e programozni, majd valaki megerősíti.

Kelleni fog a Car-Pass kártyáról a négyjegyű Security Code.

Értem, és milyen árban mozog ez ilyen programozás, Opel szervizben kell gondolom?!

Elküldve

Értem, és milyen árban mozog ez ilyen programozás, Opel szervizben kell gondolom?!

Nekem 2000Ft volt a BC programozás.

Bementem egy autószervizbe, megkérdeztem mennyi lenne, majd meg is csinálták 5 perc alatt.

Opel szerviz szerintem többet kérne érte, bár akkor kapsz egy számlát, amin szerepelhet az elvégzett programozás,

továbbá garanciát is vállalhatnak rá, bár ezt csak én gondolom.

De ha működik a programozás Op-Com-mal, akkor még egy fórumtárs is segíthet.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.