Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem,hogy jó ideje világít már a műszerfalon a légzsák lámpája,és nem rég ki olvastuk belőle a hibakódokat és azt írta,hogy utasoldali légzsák feszültség esés második indító fokozat (szálszakadás). Találkozott már valaki hasonló problémával?

Vagy mitől tud esetleg elszakadni a légzsák vezetéke?

Elküldve (edited)
  On 2014. 04. 22. at 6:33, Cserenkov írta:

Kombinál én is hallottam ilyenről. Ezért kérdeztem hogy 5 ajtósnál hogy lehetne megoldani. Benézek majd a kárpit alá hátha mégis..., de sajnos azt gyanítom, hogy nem fogok találni semmit...

Azért köszi.

Szerk.: Benéztem, befotóztam a kárpit alá: semmi. :(

Szia!

2012.június 24-én 09 óra 25 perckor volt egy bejegyzés ebben a rovatban (121. oldal, 2412-es), ahol egy hozzászólásomat idézik. Nézd meg, hátha segít. Ott vannak az általam készített fotók is. Kombiról van szó, de emlékeim szerint egy német oldalon talált (ötajtós) képekről "vettem a mintát" a munkálatokhoz.

benkoa

Közben megtaláltam a német oldalt is:

http://www.motor-talk.de/blogs/kursy/einbau-12v-steckdose-im-laderaum-des-astra-h-caravan-t3245870.html

A címben kombit ír, de ez tényleg kombi??

Módosítva : benkoa
  • Like 1
Elküldve
  On 2014. 04. 23. at 11:59, benkoa írta:

Közben megtaláltam a német oldalt is:

http://www.motor-talk.de/blogs/kursy/einbau-12v-steckdose-im-laderaum-des-astra-h-caravan-t3245870.html

A címben kombit ír, de ez tényleg kombi??

Szia!

Köszi. Visszaolvasva megtaláltam ezt a német oldalt is, de nem lettem vele előrébb.

A német oldalon a képeken egy kombinak a csomagtere van, igen. Az 5 ajtósé másmilyen.

Elküldve
  On 2014. 04. 23. at 12:22, Cserenkov írta:

Szia!

Köszi. Visszaolvasva megtaláltam ezt a német oldalt is, de nem lettem vele előrébb.

A német oldalon a képeken egy kombinak a csomagtere van, igen. Az 5 ajtósé másmilyen.

A rendőrautókban bal oldalon van a szivargyújtó. Hogy rendelték e bele, vagy már benne volt a felszereltségben, azt nem tudom.

Elküldve

Sziasztok!

Volna egy kis problémám, utastér világitásom (hátul) nem müködik. Kiszereltem, hogy megnézzem kiégtek e az égők, de nem, teljessen jók. De mégsem világit, akármilyen pozicióba kapcsolom őket.

Kérek szépen egy kis segitséget, esetleg biztositék baj lehet? illetve ez gyakran másoknál is előforduló probléma?

Elküldve (edited)

Sziasztok

Akksi témában kérném a guruk segítségét....2008-cas H astra 1.8 vvt (140LE) Z18XER mocival.


Olyan lehet, hogy mikor beérek a melóhelyre, 12.6 - 12.7 Voltot tud az akksim, és 9 óra múlva mikor kijövök már csak 12.1 - 12.2 Volt?
Hogy 5 tizedet esne? Ugyanez este is a helyzet, mikor hazajövök, reggelre ugyanennyit visszaesik (14 óra alatt).

Reggel is 4 km-t autózok, este is, városba a melóhely és a lakás között. Tudom, hogy ez kegyetlen kevés.

Megmértem, 14.2 - 14.4 Volttal tölt a kocsi....akkor hogy lehet? Ennyit tudna csak beletölteni?
Kimértem, a kocsi 2 milli-ampert vesz fel nyugalmi helyzetbe, nem létezik, hogy ez leszívja.

2 és fél éves akksi.....létezik hogy 5 tizedet esne az állás allatt?
Vagy hogy valami olyan szívja, amit nem lehet mérni? (bár sztem ilyen nincs)

Köszi!
Módosítva : Seth
Elküldve
  On 2014. 04. 23. at 16:44, Seth írta:

Olyan lehet, hogy mikor beérek a melóhelyre, 12.6 - 12.7 Voltot tud az akksim, és 9 óra múlva mikor kijövök már csak 12.1 - 12.2 Volt?

Hogy 5 tizedet esne? Ugyanez este is a helyzet, mikor hazajövök, reggelre ugyanennyit visszaesik (14 óra alatt).

Reggel is 4 km-t autózok, este is, városba a melóhely és a lakás között. Tudom, hogy ez kegyetlen kevés.

Megmértem, 14.2 - 14.4 Volttal tölt a kocsi....akkor hogy lehet? Ennyit tudna csak beletölteni?

Kimértem, a kocsi 2 milli-ampert vesz fel nyugalmi helyzetbe, nem létezik, hogy ez leszívja.

2 és fél éves akksi.....létezik hogy 5 tizedet esne az állás allatt?

Vagy hogy valami olyan szívja, amit nem lehet mérni? (bár sztem ilyen nincs)

Kozvetlenul toltes utan nem erdemes merni, utana termeszetes modon esik.

4km alatt nem toltodik fel teljesen, ilyen hasznlat mellett nehany hetente erdemes kulso toltovel feltolteni.

  • Like 1
Elküldve (edited)
  On 2014. 04. 23. at 17:03, csaba66 írta:

Kozvetlenul toltes utan nem erdemes merni, utana termeszetes modon esik.

4km alatt nem toltodik fel teljesen, ilyen hasznlat mellett nehany hetente erdemes kulso toltovel feltolteni.

Tehát ez az 5 tized volt esés még akár "normális" is lehet ilyen használat és paraméterek (töltés, nyugalmi állapotbeli áramfelvétel, megtett út, stb) mellett?

Kuka az akksi, vagy csak a használatból adódik az ilyen alacsony kapocsfesz vajon?

Köszönöm szépen!

Módosítva : Seth
Elküldve
  On 2014. 04. 23. at 17:11, Seth írta:

Tehát ez az 5 tized volt esés még akár "normális" is lehet ilyen használat és paraméterek (töltés, nyugalmi állapotbeli áramfelvétel, megtett út, stb) mellett?

Kuka az akksi, vagy csak a használatból adódik az ilyen alacsony kapocsfesz vajon?

Köszönöm szépen!

Nem az eses merteke a problema, azt minden frissen toltott akku produkalja, hanem a vegso ertek, mert az azt jelenti, hogy nincs teljesen feltoltve.

Az akku nem kuka, mindenek elott fel kell tolteni. Az a hasznalatbol adodik, hogy a kocsiban nem tud teljesen feltoltodni, plane telen, igy idonkent segiteni kell neki.

  • Like 1
Elküldve
  On 2014. 04. 23. at 17:48, csaba66 írta:

Nem az eses merteke a problema, azt minden frissen toltott akku produkalja, hanem a vegso ertek, mert az azt jelenti, hogy nincs teljesen feltoltve.

Az akku nem kuka, mindenek elott fel kell tolteni. Az a hasznalatbol adodik, hogy a kocsiban nem tud teljesen feltoltodni, plane telen, igy idonkent segiteni kell neki.

Köszönöm szépen! :hiya:

Elküldve

Sziasztok!

Szeretnék érdeklődni hogy a multikormány gombjainak van előkészitése minden autóban?

elég ha az ember vesz gombokat és aktiválja az op-comban ?

Elküldve

Sziasztok!

Szeretnék érdeklődni hogy a multikormány gombjainak van előkészítése minden autóban?

elég ha az ember vesz gombokat és aktiválja az op-comban ?

Elküldve

Egy régebbi hozzászólással kapcsolatban merült fel bennem egy kérdés:

  On 2008. 01. 11. at 19:19, Csaba_Győr írta:

Állandó világítás

Ha pl. azt szeretnéd, hogy ne kelljen felkapcsolnod a lámpát mindig, hanem folyamatosan égjen ha jár a motor. TECH2-vel Programozható, 5 variációban. Ha az OSS nem találja a REC-ben van.

Vigyázat! Kanyarodó fénynél nem ajánlott.

Ez gondolom a menetfény lesz... "Kanyarodó fénynél" mért nem ajánlott? Kb egy éve programoztam be a menetfény 5. verziót és teszi is a dolgát szépen, gond nélkül. Semmi hátrányát nem vettem észre. Akkor mi az oka annak hogy nem ajánlott? Tudja valaki?

Elküldve (edited)

Sziasztok!

Sajnálatos módon tegnap este elhagytam az opel astra H-m 1.6 benzines kulcsát és forgalmiaját..teljes zár csere elött álok. valaki tudja esetleg mondani hogy milyen alkatrészek kéne vennem a bontóbol? esetleg kb mennyibe fog nekem bekerülni az egész munka dijal együtt?

Köszönöm elöre a válaszokat.

Módosítva : Necc84
Elküldve

Sziasztok.

Azt szeretném kérdezni h ahogy ki nyitom az autót a távírányítóval egyből világít a műszerfal,a rendszámvilágítás.Ezt valahol be lehet állítani,h mi világítson ilyenkor?Hogyan lehet ezt megszüntetni?Most vettem az autót és tanácstalan vagyok.Köszönöm a segítséget.

Elküldve
  On 2014. 04. 27. at 6:03, Nuraj írta:

Sziasztok.

Azt szeretném kérdezni h ahogy ki nyitom az autót a távírányítóval egyből világít a műszerfal,a rendszámvilágítás.Ezt valahol be lehet állítani,h mi világítson ilyenkor?Hogyan lehet ezt megszüntetni?Most vettem az autót és tanácstalan vagyok.Köszönöm a segítséget.

Szia. Tudtommal nem lehet. Ez ilyen....;)

  • Like 1
Elküldve (edited)
  On 2014. 04. 27. at 6:03, Nuraj írta:

Sziasztok.

Azt szeretném kérdezni h ahogy ki nyitom az autót a távírányítóval egyből világít a műszerfal,a rendszámvilágítás.Ezt valahol be lehet állítani,h mi világítson ilyenkor?Hogyan lehet ezt megszüntetni?Most vettem az autót és tanácstalan vagyok.Köszönöm a segítséget.

rendszámvilágítás ideje programozható talán ahogy a hazakísérőfényé(kulcs ki ajtó ki refi rákapcs és elvileg min 30 sec amíg refi meg tolatólámpa világít) is már ha van de hogy a műszerfalat lehet e meg hogy kikapcsolható e passz.

Módosítva : krisztus
  • Like 1
Elküldve (edited)

Valaki kérdezte itt az elmúlt napokban, hetekben, hogy mi a különbség a GID és CID kijelző között. Sajnos sehol sem találom a kérdését, de közben ráakadtam egy nagyon jó szemléletes képre, ami a méreteket illeti.

Íme:

http://astra-h.ru/images/electronics/cid/cid_4_big.jpg

Szerk.: Na, közben meglett:

  On 2014. 04. 27. at 10:29, Bandee28 írta:

Mi a különbség a CID és a GID között azon kívül hogy az egyik szines?

Módosítva : Cserenkov
Elküldve (edited)

Sziasztok!

Kérdezném, főleg azoktól akiknek a H Astráján van vonóhorog és gyári elektromos szettel van szerelve, beteszi nektek is az izzó hibajelet? Válogat a kocsi az utánfutók között ( ha a futón a helyzetjelzők 2 szálra vannak kötve akkor minden jó, de ha csak egyre akkor jelez)!

Köszi előre is válaszotokat!

Módosítva : IstvanHobor
Elküldve
  On 2014. 05. 02. at 11:21, IstvanHobor írta:

Kérdezném, főleg azoktól akiknek a H Astráján van vonóhorog és gyári elektromos szettel van szerelve, betszei nektek is az izzó hibajelet? Válogat a kocsi az utánfutók között ( ha a futón a helyzetjelzők 2 szálra vannak kötve akkor minden jó, de ha csak egyre akkor jelez)!

Ebben semmi meglepo nincs: amelyik szal nincs bekotve, azon "latja", hogy nincs izzo, es szol, hogy ki van egve.

Elküldve

Sziasztok

Kérdésem lenne, manuális klímám nem kapcsol be, visszajelző led világít a kapcsolón, de a kompresszort nem kapcsolja be, biztosíték rendben van. Valaki találkozott már ilyesmi hibával?

Elküldve
  On 2014. 05. 02. at 11:26, csaba66 írta:

Ebben semmi meglepo nincs: amelyik szal nincs bekotve, azon "latja", hogy nincs izzo, es szol, hogy ki van egve.

De ezzel az a baj, hogy általában minden utánfutó csak 5 szálon van kötve! (nekem nincs futóm, csak kölcsönkérni tudok)

Amúgy neked is ezt csinálja???

Elküldve
  On 2014. 05. 02. at 12:10, peterruzs írta:

Sziasztok

Kérdésem lenne, manuális klímám nem kapcsol be, visszajelző led világít a kapcsolón, de a kompresszort nem kapcsolja be, biztosíték rendben van. Valaki találkozott már ilyesmi hibával?

Lehet, hogy nincs elég hűtőközeg a rendszerben és alacsony a nyomás, így a nyomáskapcsoló nem engedi elindulni.

Elküldve
  On 2014. 05. 02. at 12:29, harmlevi írta:

Lehet, hogy nincs elég hűtőközeg a rendszerben és alacsony a nyomás, így a nyomáskapcsoló nem engedi elindulni.

Ilyenkor tárol hibaüzenetet?

Elküldve
  On 2014. 05. 02. at 13:02, peterruzs írta:

Ilyenkor tárol hibaüzenetet?

Nem. Legalábbis a gáz+fékpedállal kiírathatót nem. De ha van Op-comod, azzal ki lehet írattatni hogy mennyi nyomás van a rendszerben. Nekem pl legutóbb 670kPa-t írt, ha jól emlékszem, ami még teljesen megfelelő.

Leggyakrabban ez szokott lenni, hogy elszökik a hűtőközeg és fel kell töltetni.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.