Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ugyanolyan technológiával készült nagyobb kapacítású akkumlátornak általában KISEBB a belső (soros) ellenállása, mint egy kisebb kapacításúnak.

Ezért lehet egy nagyobb kapacítású akkumulátorból pl. nagyobb indítóáramot kivenni.

Igaz. :)

Meg inkább felület növelés, semmint több cella....

Elküldve

Meg inkább felület növelés, semmint több cella....

Az csak reszletkerdes, mert a vegeredmeny ugyanaz; parhuzamos kotesnel pedig az eredo ellenallas mindig kisebb lesz, mint a legkisebb erteke.

Elküldve

Sziasztok!

Mai nap vettem egy 1.4-es H astrát. Első tulajos, kevesett futott tényleg patika állapotban. Azt vettem észre, hogy gyújtás ráadása után olyan hangok jönnek a kormány alól mintha egerek rohangálnának.. Menet közben is piros lámpánál hallom. Normális, hogy ilyen hangosan dolgozik a computer? Kicsit a winchester kattogására emlékezetet a hang.

Köszi!

Elküldve

Sziasztok!

Csütörtök este volt egy olyan problémám, hogy indítózásnál tekert kb kettőt, majd semmi, utána megint tekert, majd megint semmi. A következő indítózásnál is ezt csinálta, viszont a harmadikra beindult, és azóta is mindig. A kérdésem az lenne, hogy ez lehet akksi hiba? Vagy máshol kell keresni a probléma forrását? Az akku 9 éves, szóval nem egy mai darab, lehet megérett a cserére. :icon1:

Jelenleg 60Ah akksi van benne, van értelme esetleg 70Ah vagy 75Ah belerakni?

Astra H 1.7CDTi 80LE

Elküldve

Sziasztok!

Mai nap vettem egy 1.4-es H astrát. Első tulajos, kevesett futott tényleg patika állapotban. Azt vettem észre, hogy gyújtás ráadása után olyan hangok jönnek a kormány alól mintha egerek rohangálnának.. Menet közben is piros lámpánál hallom. Normális, hogy ilyen hangosan dolgozik a computer? Kicsit a winchester kattogására emlékezetet a hang.

Köszi!

Nem automata klímás véletlenül az autód? ;)

Más:

Főtengely helyzetérzékelő jeladó mitől tud tönkremenni? Létezik, hogy egy idő után magától elfárad?

  • Like 1
Elküldve

Nem automata klímás véletlenül az autód? ;)

Más:

Főtengely helyzetérzékelő jeladó mitől tud tönkremenni? Létezik, hogy egy idő után magától elfárad?

Szia!

Manuális klímás!

Elküldve

Sziasztok!

A céges golfok kiírják a rádióban játszott zene címét, előadóját.

Nekem az MP3-as lejátszós rádió van az autómban.

Nincs valami beállítás, ami kiírná az előadókat?

üdv

a.

Elküldve

Sziasztok!

A céges golfok kiírják a rádióban játszott zene címét, előadóját.

Nekem az MP3-as lejátszós rádió van az autómban.

Nincs valami beállítás, ami kiírná az előadókat?

üdv

a.

.
Elküldve

Megvan a hiba...A hőfokszabályzót ha a leghidegebb állásba tekerem akkor hallani a kattogást. Ha egy lehetőséggel feljebb tekerem már megszűnik. Volt valakinek hasonló?

Elküldve

Megvan a hiba...A hőfokszabályzót ha a leghidegebb állásba tekerem akkor hallani a kattogást. Ha egy lehetőséggel feljebb tekerem már megszűnik. Volt valakinek hasonló?

Amikor a legjobban fáznak az egerek! :omg:

Elküldve

Sziasztok!

A céges golfok kiírják a rádióban játszott zene címét, előadóját.

Nekem az MP3-as lejátszós rádió van az autómban.

Nincs valami beállítás, ami kiírná az előadókat?

üdv

a.

Szerintem nincs, gagyi a gyári fej ebből a szempontból is.

Elküldve

Szerintem nincs, gagyi a gyári fej ebből a szempontból is.

Megerősítem. Sajnos egyik fejegység (CC20 ... DVD100) sem tudja a Radio Text (RT) funkciót.

Pedig néha jól jönne...

Elküldve

Sziasztok!

Csütörtök este volt egy olyan problémám, hogy indítózásnál tekert kb kettőt, majd semmi, utána megint tekert, majd megint semmi. A következő indítózásnál is ezt csinálta, viszont a harmadikra beindult, és azóta is mindig. A kérdésem az lenne, hogy ez lehet akksi hiba? Vagy máshol kell keresni a probléma forrását? Az akku 9 éves, szóval nem egy mai darab, lehet megérett a cserére. :icon1:

Jelenleg 60Ah akksi van benne, van értelme esetleg 70Ah vagy 75Ah belerakni?

Astra H 1.7CDTi 80LE

Alapesetben a 70-es bőven elég.

Elküldve

Megerősítem. Sajnos egyik fejegység (CC20 ... DVD100) sem tudja a Radio Text (RT) funkciót.

Pedig néha jól jönne...

Nekem DVD 90 van benne, de érdekes módon a helyi rádióállomás (Rádió Eger) infóit, zenéit folyamatosan kiírja.

Elküldve

Sziasztok!

Csütörtök este volt egy olyan problémám, hogy indítózásnál tekert kb kettőt, majd semmi, utána megint tekert, majd megint semmi. A következő indítózásnál is ezt csinálta, viszont a harmadikra beindult, és azóta is mindig. A kérdésem az lenne, hogy ez lehet akksi hiba? Vagy máshol kell keresni a probléma forrását? Az akku 9 éves, szóval nem egy mai darab, lehet megérett a cserére. :icon1:

Jelenleg 60Ah akksi van benne, van értelme esetleg 70Ah vagy 75Ah belerakni?

Astra H 1.7CDTi 80LE

Az ominózus indítás előtt mennyit állt a kocsi?

A 9 éves akksi simán lehet, hogy már a névleges teljesítményének csak töredékét adja le (csoda hogy még megy! :) ). Nekem most 5 és fél éves a gyári akksim, nincs jó állapotban, megmérettem és már csak a felét tudja. Én tervezem lecserélni, az eredeti 60Ah-s teljesítményűt veszem. A 70-75Ah-s úgy néztem bele sem megy.

Elküldve

Sziasztok!

Két kérdésem lenne :)

1.: Valami néha leszívja az akksimat. Úgy vettem észere, hogy ha a BC-ben belépek a teszt módba, akkor utána hiába állítom le a kocsit, kb 0,5A folyik át az akksin. A rádió/CD használata is valami ilyesmit csinál, ha a kocsi leállítása előtt nem kapcsolom ki manuálisan, akkor szerintem szintén zabálja az akksit. Ilyenkor egy napos állás után már kehesen indul az autó, 4-5 nap után már szinte meg sem moccan, párszor már előfordult, hogy még a központi zár sem ment már. A valódi problémát nem tudom, de baromi jó lenne megszűntetni. Van ötletetek, hogy mitől lehet és esetleg valami megoldás rá?

2.: Az első problémám miatt már ki kellett többször vennem az akksit tölteni. Ekkor az ablakemelő automata funkciója nem működik (kicsit hosszabban nyomom, akkor teljesen le- és felhúzza). A szerelő srác (szakszervizes) szerint újra kell ilyenkor tanítani úgy, hogy párszor teljesen le és felhúzom az ablakokat. Na most a probléma megint előjött, akksi kivét miatt az automata elfelejtette (a végállásokat?), én aztán próbáltm tanítani (10-15x le- és felhúztam), de semmi, nem tért magához. Valakinek van ötlete, javaslata?

Előre is köszi!

Elküldve

Sziasztok!

Két kérdésem lenne :)

1.: Valami néha leszívja az akksimat. Úgy vettem észere, hogy ha a BC-ben belépek a teszt módba, akkor utána hiába állítom le a kocsit, kb 0,5A folyik át az akksin. A rádió/CD használata is valami ilyesmit csinál, ha a kocsi leállítása előtt nem kapcsolom ki manuálisan, akkor szerintem szintén zabálja az akksit. Ilyenkor egy napos állás után már kehesen indul az autó, 4-5 nap után már szinte meg sem moccan, párszor már előfordult, hogy még a központi zár sem ment már. A valódi problémát nem tudom, de baromi jó lenne megszűntetni. Van ötletetek, hogy mitől lehet és esetleg valami megoldás rá?

2.: Az első problémám miatt már ki kellett többször vennem az akksit tölteni. Ekkor az ablakemelő automata funkciója nem működik (kicsit hosszabban nyomom, akkor teljesen le- és felhúzza). A szerelő srác (szakszervizes) szerint újra kell ilyenkor tanítani úgy, hogy párszor teljesen le és felhúzom az ablakokat. Na most a probléma megint előjött, akksi kivét miatt az automata elfelejtette (a végállásokat?), én aztán próbáltm tanítani (10-15x le- és felhúztam), de semmi, nem tért magához. Valakinek van ötlete, javaslata?

Előre is köszi!

1. Tudomásom szerint nem azonnal áll le a rendszer, van ami még egy ideig működik. Többen említették már, hogy például hiába hagyod rajta a belsővilágítást, egy idő után ki fogja kapcsolni az akku védelmében. A rádióról valóban volt már szó korábban, olvass vissza, hátha megtalálod a választ. Volt akinek bekapcsolt magától, de ha jól emlékszem, akkor ki kell venni belőle a CD-t.

2. Az ablakot húzd fel teljesen, majd utána pár alkalommal egymás után (talán 5-6x) ismét húzd fel a gombot, mintha felhúznád az ablakot.

Elküldve

Sziasztok!

Két kérdésem lenne :)

1.: Valami néha leszívja az akksimat. Úgy vettem észere, hogy ha a BC-ben belépek a teszt módba, akkor utána hiába állítom le a kocsit, kb 0,5A folyik át az akksin. A rádió/CD használata is valami ilyesmit csinál, ha a kocsi leállítása előtt nem kapcsolom ki manuálisan, akkor szerintem szintén zabálja az akksit. Ilyenkor egy napos állás után már kehesen indul az autó, 4-5 nap után már szinte meg sem moccan, párszor már előfordult, hogy még a központi zár sem ment már. A valódi problémát nem tudom, de baromi jó lenne megszűntetni. Van ötletetek, hogy mitől lehet és esetleg valami megoldás rá?

2.: Az első problémám miatt már ki kellett többször vennem az akksit tölteni. Ekkor az ablakemelő automata funkciója nem működik (kicsit hosszabban nyomom, akkor teljesen le- és felhúzza). A szerelő srác (szakszervizes) szerint újra kell ilyenkor tanítani úgy, hogy párszor teljesen le és felhúzom az ablakokat. Na most a probléma megint előjött, akksi kivét miatt az automata elfelejtette (a végállásokat?), én aztán próbáltm tanítani (10-15x le- és felhúztam), de semmi, nem tért magához. Valakinek van ötlete, javaslata?

Előre is köszi!

Szia.

A 2. Nem kell huzogattatni sokszor. 1x fel, 1x le. Úgy kell, hogy "lehúzod", és kb 3-4mp után hallasz egy pici kattanást, és ugyanez fel. Ott is hallasz egy kattanást. Ha megvan mindkét irányban a katt akkor automata "lett". Persze ezt meg kell csinálni minden ablaknál. Legalábbis az elsőknél. A hátsónál nem tudom, nekem csak 2x el. ablak van.

Ha mégsem megy, akkor újra fel kell programozni ezt a funkciót, bár még nem tapasztaltam, hogy ha megvan ez a funkció, esetleg az akksi miatt újra kéne programozni. Nem szokta elfelejteni a felprogramozott funkciókat, de bármit el tudok képzelni.

Üdv,

Elküldve

Így van. Lehúzod, ott tartod pár másodpercig, felhúzod szintén ott tartod. Én már rengetegszer csináltam akkausaru levétele okán. Eddig mindig visszatanulta.

... A 70-75Ah-s úgy néztem bele sem megy.

Nem tudom a gyári akksinak mennyiben más a mérete mint a többinek... Vartából, Boschból, Perionból vígan belemegy még a 77Ah-s is.
Elküldve

Így van. Lehúzod, ott tartod pár másodpercig, felhúzod szintén ott tartod. Én már rengetegszer csináltam akkausaru levétele okán. Eddig mindig visszatanulta.

Nem tudom a gyári akksinak mennyiben más a mérete mint a többinek... Vartából, Boschból, Perionból vígan belemegy még a 77Ah-s is.

Kétfaja akkutálca van.

A kisebbe nem biztos, hogy belemennek a nagyobb akksik.

Elküldve

Alapesetben a 70-es bőven elég.

Köszi, Én is abban gondolkodok, már ki is néztem egy Vartát ami méretileg is stimmel.

Az ominózus indítás előtt mennyit állt a kocsi?

A 9 éves akksi simán lehet, hogy már a névleges teljesítményének csak töredékét adja le (csoda hogy még megy! :) ). Nekem most 5 és fél éves a gyári akksim, nincs jó állapotban, megmérettem és már csak a felét tudja. Én tervezem lecserélni, az eredeti 60Ah-s teljesítményűt veszem. A 70-75Ah-s úgy néztem bele sem megy.

Kb 8,5 órát állt az autó akkor, de azóta állt többet is és beindult. Megnéztem multiméterrel és 1 nap nyugalmi állapot után 12.4V-ot mértem, ami kb 75%-os töltöttséget jelent.

Van olyan méretű 70-75Ah akksi ami belemegy, csak keresni kell.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.