Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Köszönöm a gyors válszt!

Igen vannak a kerékben jeladók. Működik is, idáig "riasztott". Pedig nincs "engedélyezve". Ezért nem értem.

A téli garnitúrán viszont nincs. Ott marad a DDS. Ez viszont még sosem jelzett.

Ha így működik, akkor hagyd így!

Vannak ilyen számomra is érthetetlen furcsaságok. Pl mikor a menetfényt programoztam be: kizárólag akkor működik, ha az egyik vezérlőben engedélyezem, egy másikban pedig letiltom. Ha mindkét helyen engedélyezem, akkor nem működik. Lehet ez is ilyen...

  • Like 1
Elküldve

Ez egy hasznós videó

Mi az a lapos szerszám, amit használ? Hol lehet ilyet szerezni?

Nem akarnék csavarhúzóval nekimenni a műanyagoknak, mert ami beférne, az túl keskeny és csúnyán megnyomhatja.

Elküldve

Sziasztok!

Kábelezési segédletet keresek az UEC-hez.

Tud valaki ebben segíteni.

A két szintérzékelő (ablakmosó és hűtőfolyadék) bekötéséhez.

A gondom az, hogy a neten fellelhető leírások nálam nem jók.

Például ez sem.

Ugyanis nekem a jelölt pontokra már van vezeték kötve.

Például üzemanyagszint mérő. :-)

Ezért keresek olyan leírást, ami ebben a "másképp" kötött UEC-ben segítene.

De lehet, hogy nálam akkor nem is megoldható az érzékelők bekötése...

(Az izzókra figyelmeztetés működik.)

Köszönöm!

Üdv!

Elküldve

Ablakmosó szivattyú.

Tudja valaki a működési módját?

Mivel csak 2 érintkezőt látok a csatlakozónál, ezért gondolom úgy, hogy polaritás fordítással választható, hogy előre, vagy hátra fújja a vizet. Képen néztem, nem szedtem még ki.

40%2091%200275.jpg

Jól gondolom?

Vajon így működik más autóban is.?

Köszönöm!

Elküldve

Ablakmosó szivattyú.

............

Szerintem biztos, hogy nem jól gondolod. Az OK, hogy polaritás váltással másik irányba forogna...de az, hogy az első- vagy hátsó ablakot mossa, tuti nem így van megoldva. Mivel mint szivattyú, nem is tudna a lapátozás kialakítása miatt 2 irányban dolgozni.

Bár nem értem, miért van rajta 3 csonk!?....

Szóval valószínűbbnek tartok plusz még egy szelep közbeiktatását a mosó víz útjába....az majd eldönti, hogy melyik ablakra menjen a víz.

Szerk.: bár, ha mondjuk az alsóról szív fel és pl. a fekete az első ablaké, a fehér csonk a hátsó ablakhoz menő....és pont fordított lapátozású a 2 csonkhoz tartozó turbina rész....akár egy polaritás váltással elképzelhető lenne.

  • Like 1
Elküldve

Mennyibe kerülne gyári xenon fényszórót beszerelni? Lámpa,fényszorómosó. AZ automata állításhoz kell valami? Minden xenon kanyarkövetős?

Elküldve

Mennyibe kerülne gyári xenon fényszórót beszerelni? Lámpa,fényszorómosó. AZ automata állításhoz kell valami? Minden xenon kanyarkövetős?

Nem, van fix xenon is.

Nekem a kanyarkövetőshöz van szerencsém. Két darab ÜRES fényszóró alsó hangon: 300.000 Ft. Ez a Hella. Ugyan ez, csak GM logós közelíti a 400.000-et.

+ a xenon meghajtó elektronika szintén hat számjegyű forint. + fényforrás (2db), + kanyarmodul (2db), + mosó(2db), + egyebek... cserélni kell pl a világítás kapcsolót is automata magasságállítósra. A beszerelés, programozás ehhez képest már csak aprópénz.

Fél millió alatt szerintem nem áll meg még utángyártottból sem.

A fixhez valamivel olcsóbbak a fényszórók és nem kell kanyarmodul, a többi igen. Az sacc/kb 380-450e környékén meglehet... de még pontosan sose számoltam utána.

Elküldve

Szerintem biztos, hogy nem jól gondolod. Az OK, hogy polaritás váltással másik irányba forogna...de az, hogy az első- vagy hátsó ablakot mossa, tuti nem így van megoldva. Mivel mint szivattyú, nem is tudna a lapátozás kialakítása miatt 2 irányban dolgozni.

Bár nem értem, miért van rajta 3 csonk!?....

Szóval valószínűbbnek tartok plusz még egy szelep közbeiktatását a mosó víz útjába....az majd eldönti, hogy melyik ablakra menjen a víz.

Szerk.: bár, ha mondjuk az alsóról szív fel és pl. a fekete az első ablaké, a fehér csonk a hátsó ablakhoz menő....és pont fordított lapátozású a 2 csonkhoz tartozó turbina rész....akár egy polaritás váltással elképzelhető lenne.

Márpedig úgy van, hogy ha az egyik irányba forog, akkor előre nyomja, ha a másikba, akkor hátra.

Ezért nem tudsz egyszerre előre és hátra is spriccelni (igaz, ezt a kapcsoló sem teszi lehetővé).

Úgy tudom a VW-s autókban is így működik.

Elküldve

Szerintem biztos, hogy nem jól gondolod. Az OK, hogy polaritás váltással másik irányba forogna...de az, hogy az első- vagy hátsó ablakot mossa, tuti nem így van megoldva. Mivel mint szivattyú, nem is tudna a lapátozás kialakítása miatt 2 irányban dolgozni.

Bár nem értem, miért van rajta 3 csonk!?....

Szóval valószínűbbnek tartok plusz még egy szelep közbeiktatását a mosó víz útjába....az majd eldönti, hogy melyik ablakra menjen a víz.

Szerk.: bár, ha mondjuk az alsóról szív fel és pl. a fekete az első ablaké, a fehér csonk a hátsó ablakhoz menő....és pont fordított lapátozású a 2 csonkhoz tartozó turbina rész....akár egy polaritás váltással elképzelhető lenne.

És úgy van, ahogy a szerk. után írtad......;)

Elküldve

Két dolog:

- van valakinek elfekvő gyári kihangosítóhoz mikrofonja, amitől megválna? Magasabb felszereltségi szinten a mikrofon már bent volt az autóban, mintegy kihangosító előkészítésként. Köszi, előre is.

- találtam egy ilyen hirdetést: http://aprod.hu/hirdetes/opel-h-astra-gid-kijelzo-keretevel-ID1sosW.html#03ecdc6119, engem nem érint, de hátha valakit érdekel (nem tudok róla semmit, lehet, hogy nem leválasztott, talán nem is GID, akit érdekel, utánajár)

Elküldve

Két dolog:

- van valakinek elfekvő gyári kihangosítóhoz mikrofonja, amitől megválna? Magasabb felszereltségi szinten a mikrofon már bent volt az autóban, mintegy kihangosító előkészítésként. Köszi, előre is.

- találtam egy ilyen hirdetést: http://aprod.hu/hirdetes/opel-h-astra-gid-kijelzo-keretevel-ID1sosW.html#03ecdc6119, engem nem érint, de hátha valakit érdekel (nem tudok róla semmit, lehet, hogy nem leválasztott, talán nem is GID, akit érdekel, utánajár)

A hirdetést láttam én is.

Ha a "kódja megvan", akkor bizony nem leválasztott szerintem.

Mikrofonom nincs.

Elküldve

Ez egy hasznós videó

Igen, mielőtt hozzáláttam volna a szofita résznek, ezt a videót látván lett kedvem hozzá :D

Elmentem autóelektronikáshoz, mondom neki 41-es kéne, nincs, 39-esig árul.

Hazajöttem, na mondom keresek neten egy 39-est, végül is nem sokkal kisebb a 41-nél, nem fog kiesni, de előtte tolómérővel azért rámentem az eredeti szofitára. Kiderült, nem 41, hanem 43mm-es. Közben szereztem egy 41mm-est, bemenni bemegy, pár napja ez van a kocsiban, hogy megnézzem kiesik-e nagyobb "döcc-nél", de nem, viszont a 39mm-es szerintem már kicsi lenne. 39mm-esből van 240 lumenes neten, ő lenne a legjobb, 41mm-esből viszont csak 120 lumenes van, az nekem kicsi lenne..

Elküldve

A hirdetést láttam én is.

Ha a "kódja megvan", akkor bizony nem leválasztott szerintem.

Mikrofonom nincs.

Úgy-úgy.

Ha nincs leválasztva, akkor 1Ft-tot nem ér.

Hiába van meg a kódja, az új autóba nem fog működni.

Elküldve

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni hogy az autóba hátul hol találok állandó 12 V-t ?

Van szivargyújtó hátul, de félek, hogy egy idő után kikapcsolja az áramot belőle. Van REC modul is.

Ja és nincs valami videó vagy jótanács a kombi hátsó ajtó kárpit leszedéséhez ?

Előrei is köszönöm segítségeteket!

Üdv

Elküldve

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni hogy az autóba hátul hol találok állandó 12 V-t ?

Van szivargyújtó hátul, de félek, hogy egy idő után kikapcsolja az áramot belőle. Van REC modul is.

Ja és nincs valami videó vagy jótanács a kombi hátsó ajtó kárpit leszedéséhez ?

Előrei is köszönöm segítségeteket!

Üdv

Az elakadásjelző alatt van két torx fejű csavar, a többi pattintós. A szivargyújtón nem tudom pontosan de, elvileg egy idő után a mindent lekapcsol.

Mire jutottál az op-commal? Az injektor különbségek nálam mind a négynél 1 szoros közelében van. Csak nem tudom mihez méri!? A kerékbeállításokat beállítottam, a 195/65*15 méretre, töröltem a sebességadó hibakódot, és most már több mint 200 km után sincs újra hiba :D

Üdv!

  • Like 1
Elküldve

Úgy-úgy.

Ha nincs leválasztva, akkor 1Ft-tot nem ér.

Hiába van meg a kódja, az új autóba nem fog működni.

Nekem a szerelőm letanítás nélkül is ki tudja nullázni őket!

Ki kell forrasztani valamilyen chip-et és másikat betenni, ami nullás.

Most csinált meg kb. 8 db kijelzőt és rádiót, amit nevetséges áron vett, mert nem volt letanítva egyik sem...

Elküldve

Az elakadásjelző alatt van két torx fejű csavar, a többi pattintós. A szivargyújtón nem tudom pontosan de, elvileg egy idő után a mindent lekapcsol.

Mire jutottál az op-commal? Az injektor különbségek nálam mind a négynél 1 szoros közelében van. Csak nem tudom mihez méri!? A kerékbeállításokat beállítottam, a 195/65*15 méretre, töröltem a sebességadó hibakódot, és most már több mint 200 km után sincs újra hiba :D

Üdv!

Köszi, nekem sajnos a 3. eltér a többitől. Neked is leáll a frissítés ha gázt adtál? Szerintem akkor lehet értelme ha egymáshot méri, illetve az átlagaihoz.

A kerékbeállítás mire jó ?

Üdv

Elküldve

Köszi, nekem sajnos a 3. eltér a többitől. Neked is leáll a frissítés ha gázt adtál? Szerintem akkor lehet értelme ha egymáshot méri, illetve az átlagaihoz.

A kerékbeállítás mire jó ?

Üdv

Szerintem azért nem frissít, mert nem tudsz stabil fordulatot tartani amíg elvégzi az elemzést. De ez csak találgatás <_< Nálam sincs két egyforma érték, de nincs nagy eltérés, ennek nem értem egyenlőre a lényegét, csak elképzelésem van, hogy így szabályozza a motor remegés nélküli járását, vagy nem egyformán zárnak a befecskendezők.

A kerék méretbeállítás arra jó, hogy minél kevesebbet csaljon a km óra, ha nem váltóméretű gumikat használsz. Nekem mióta megvettem volt sebesség jeladó hiba kódom, gondolom a szép nagy alu felniket levették eladás előtt, ezért csalt az órám, most kb 3-4 km/h val mutat kevesebbet 100-s tempónál, és azóta nem jött vissza :D

  • Like 1
Elküldve

SZiasztok!

A segítségeteket kérném. 1 hónapja tulajdonosa lettem egy H astrának. Az a gondom vele, hogy az index nem ugrik vissza. Van opcomom, de mikor kalibrálni akarom (szögeltérés 128 fok), akárhogy tekergetem a kormány nem változik semmi. Valaki tudna segíteni merre induljak el? Ha megnyitom ezt a rész az opcommal a kormányzszög érzékelő rendben van, vizszont amint kitekerem koppig a kormány hibásra ugrik és utána akárhová tekerem a kormányt nem lesz rendben felirat ott.

Így néz ki nállam: http://kepfeltoltes.hu/view/131019/842607809N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve

Gyári akksim megmakkant délutánra 10.3V volt benne(2 perc töltéssel azonnal indult,igaz lámpánál esett szépen a volt a kormánymozdulatra,4 km múlva megálltam fél órára aztán már csak a bikázás segített) )2007 03.heti,ahogy vesszük jól kiszolgált.igaz 3 napig állt a kocsi garázsban és a hónapban nem voltam 5-6 km nél sosem messzebb vele.

Kap egy bónusz töltést még, meg is volt szomjazva rendesen 3-4 deci vizet benyakalt.sok reményt nem fűzök hozzá,de mivel tavalyra terveztem a cserét ezért nem ért felkészületlenül.max annyiban hogy jó időben történt a merülés.

hétfőn megkérdezem a helyi szervízt mibe fáj,ha sok akkor Csergő

Elküldve

Gyári akksim megmakkant délutánra 10.3V volt benne(2 perc töltéssel azonnal indult,igaz lámpánál esett szépen a volt a kormánymozdulatra,4 km múlva megálltam fél órára aztán már csak a bikázás segített) )2007 03.heti,ahogy vesszük jól kiszolgált.igaz 3 napig állt a kocsi garázsban és a hónapban nem voltam 5-6 km nél sosem messzebb vele.

Kap egy bónusz töltést még, meg is volt szomjazva rendesen 3-4 deci vizet benyakalt.sok reményt nem fűzök hozzá,de mivel tavalyra terveztem a cserét ezért nem ért felkészületlenül.max annyiban hogy jó időben történt a merülés.

hétfőn megkérdezem a helyi szervízt mibe fáj,ha sok akkor Csergő

Ezért minek szervizbe menni? Nézz szét a neten. Neked szerintem egy 60 Ah-s elég, de ha nagyobbat akarsz, az is olcsóbb mint a szervizben, vagy a Csergőnél.

A cseréhez meg kell két kulcs, egy 13-as, meg egy hosszított 10-es csőkulcs (ha pontosan emlékszem), és kb. 3 perc alatt ki lehet cserélni. Ezért pl. a Csergő kedvezményes akciós 1.300 Ft-ot kér. :icon1:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.