Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Valaki rakott már két fejegységet az astrájába? A gyári fej sajnos kevés nekem a hangcucchoz. Multikormányom nincs, és állítólag 50% hogy egyáltalán működni fog e.

Így a BC-t nem tudom vezérelni...Arra gondoltam, hogy a kesztyűtartóba elsuvasztom a gyári fejet. Esetleg erre ötletek? A gyári magnó csatim meg maradt, így erre kéne egy hosszabbító csati is, ilyen létezik?

Elküldve

Szia!

Találtam egy hirdetésben

http://racing-bazar....lator_44ah_210a

egy pontosan ugyanolyan akksit, mint az enyém. Ennek a cimkéjén is szerepel a számsor (12.01.284.DZ), ami megegyezik az enyémmel, tehát ez nem lehet a gyártási idő.

Mivel nem találtam semmi más egyéb jelzést, úgy gondolom, hogy az utolsó lehetőség az összesen 19 számból álló sorból kell valamit kibogarászni.

Köszönöm:benkoa

Szia!

Több oldalon utánajárva azt szűrtem le, hogy az akku gyártási idejét kóddal jelölik és beleolvasztják az akku házába. A szám az évet jelenti (10=2010), a betű pedig a hónapot (A=január). Bár ettől eltérő módon történő jelölés is lehet.

Elküldve

Üdv

Erről tudtok valamit?

Led szerelése a nyitó kilincs fölé.6:54 nél van a végeredmény.

Elég volna 1 led?vezeték benne lenne?

Igen, benne van minden(az enyémben benne volt), rendesen működik is 1 éve mióta beszereltem.

Azt hiszem a két led ára kb. 4000 HUF volt. Remélem segítettem :)

Elküldve

Igen, benne van minden(az enyémben benne volt), rendesen működik is 1 éve mióta beszereltem.

Azt hiszem a két led ára kb. 4000 HUF volt. Remélem segítettem :)

A LED-et honnan szerezted?

Elküldve

Igen, benne van minden(az enyémben benne volt), rendesen működik is 1 éve mióta beszereltem.

Azt hiszem a két led ára kb. 4000 HUF volt. Remélem segítettem :)

Akkor elvileg a kábelezésnek benne kell lenni? és lehet külön venni ilyen ledet, amit csak bepattintok a helyére (arra gondolok amit a videóban is láttam foglalattal együtt)

Elküldve

Köszi az infót és közben utánanézegettem én is

Majd ha leszedem kiderül van e vezetékelés.ha van ledet bele :)

De ez tavaszi projekt csak :)vagy nyári?...

Ha nincs vezeték, akkor az ablakemelő kapcsolók világításáról le lehet szedni a pozitívat és a testet.

Elküldve

Azzal kapcsolatban már én is érdeklődtem itt a közeli autósboltban, de azt mondta, hogy nincsen rajta, http://totalcar.hu/t..._gyartasi_evet/ és itt sem kapott egyértelmű választ a kérdező... Viszont ha te megtudsz valami pontosabbat, kérlek majd írd meg:)!

Sziasztok! (harmlevi, Frankie64, krisztus, Astra555 és minden fórumozó)

Tegnap már nem tudtam többször bejelentkezni, mert lefutott az 5 hozzászólásom. Ezért csak ma mondhatok köszönet mindazon fórumozó társaimnak, akik foglalkoztak az akkumulátor gondommal.

Megtaláltam az évjáratot. Frankie64 kollega vezetett nyomra. A negatív saru "apa" részébe van beütve (az akkumulátorba) a következő 25/07. A két szám egymás alatt van, a 25 van felül. Tehát 2007. év 25. hetében készült.

Ma még kutakodtam egy kicsit, és megtudtam, hogy a teljesen jól működő akksi, nyugalmi állapotában 12,3-12,6 V között kell, hogy legyen. (Az enyémet ma megint, megmértem ((négy napja nem használtam az autót)) és 11,9-12 V-ot mutatott a BC). A héten tudok másik autót használni, ezért reggel kiveszem az akkut, és adot neki egy laza 24 órás töltést és meglátom, hogy mi lesz.

benkoa

Elküldve

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy egy H astrába szeretnék egy 1dines cd-t beletenni kerettel. Ha kiveszem a gyári cd-t akkor gondolom elszáll. Mit kell tennem, hogy használható maradjon? Opcom van.

Köszöböm előre is.

Elküldve

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy egy H astrába szeretnék egy 1dines cd-t beletenni kerettel. Ha kiveszem a gyári cd-t akkor gondolom elszáll. Mit kell tennem, hogy használható maradjon? Opcom van.

Köszöböm előre is.

Le kell tanitani az autorol opcommal.

Elküldve

Le kell tanitani az autorol opcommal.

Köszi a választ.

Valahol azt olvastam tegnap, hogy csak akkor kell gyári állapotba helyezni, ha másik autóban akarom használni, na most erről itt szó sincs, mivel másik fejegység menne bele, de gondolom a can miatt meg kell szüntetni a kapcsolatot, a kijelző középen automatikusan tudni fogja, hogy nincs benne a gyári magnó vagy azzal is bűvészkedni kell?

Elküldve

Köszi a választ.

Valahol azt olvastam tegnap, hogy csak akkor kell gyári állapotba helyezni, ha másik autóban akarom használni, na most erről itt szó sincs, mivel másik fejegység menne bele, de gondolom a can miatt meg kell szüntetni a kapcsolatot, a kijelző középen automatikusan tudni fogja, hogy nincs benne a gyári magnó vagy azzal is bűvészkedni kell?

Ha nem akarod átszerelni másik autóba a gyári fejegységed, akkor nem kell letanítani.

A kijelződ "nem fogja keresni" a régi fejet.

Egyszerűen nem fognak rajta megjelenni az EHU információi, csak a BC (ha van).

Így bármikor vissza tudod tenni a régi rádiódat az autódba.

Elküldve

Sziasztok!

Van egy felesleges generátorom (hibátlan üzemképes, csak fel kell szerelni és gurulhat az autó) és egy 1 DIN-es beszerelő keretem, a szükséges ISO-Opel vezeték átalakító és egy Alpine 9855R (biztosan többen ismerik, ha nem a légyeg: beépített hangproci). Karcmentes, megkímélt darabok.

Elküldve

Ma kiderült, hogy halott a generátorom.

Állórész megégve, diódák kipukkan, feszszabályzó halott... :(.

Azt írtad, hogy fel volt újítva. A diódasor nem egy nagy dolog 10 körül már lehet venni, a csere sem nagy dolog.A többit nem tudom

Nekem a szerelő körbekente egy hőelvezető anyaggal, mert szerinte ez is hozzájárult a diódasor halálához.

Mi lesz a sorsa? Új, vagy felújíttatod?

Elküldve

Valaki rakott már két fejegységet az astrájába? A gyári fej sajnos kevés nekem a hangcucchoz. Multikormányom nincs, és állítólag 50% hogy egyáltalán működni fog e.

Így a BC-t nem tudom vezérelni...Arra gondoltam, hogy a kesztyűtartóba elsuvasztom a gyári fejet. Esetleg erre ötletek? A gyári magnó csatim meg maradt, így erre kéne egy hosszabbító csati is, ilyen létezik?

Szia!

Az nem lenne megoldás, ha valami olyan fejegységet tennél bele, ami mindent tud?

Pl. ilyen: http://www.opelforum...em&item_id=1083

Ugyan ez már tárgytalan, mert eladták, bár azt nem tudom, hogy ez a fejegység kiírja-e a BC adatait, de van olyan is.

Pl.: http://www.aliexpres.../538618414.html

video:

Ez egy picit drága:

Zenec NC-5010MS

Igaz, ez egy Vectrába lett belerakva, de belemegy a H Astrába is.

Ár: http://autohifioutle...zenec-ze-nc5010

Üdv,

Elküldve

Azt írtad, hogy fel volt újítva. A diódasor nem egy nagy dolog 10 körül már lehet venni, a csere sem nagy dolog.A többit nem tudom

Nekem a szerelő körbekente egy hőelvezető anyaggal, mert szerinte ez is hozzájárult a diódasor halálához.

Mi lesz a sorsa? Új, vagy felújíttatod?

Az előző tulaj azt állította, hogy 20.000km-el ezelött újitotta fel, de mint kiderült nála ez azt jelentette, hogy leforrasztottak két lábat...A villamossági barátom azt mondta ilyet még nem is látott. Kinéztem a bardinál az alkatrészeket(van 40%om), de olcsóbb volt tőlük venni egy újat csere darabbal(45e volt így). Ma ki is cseréltem.

Elküldve

Srácok az, hogy a kijelzőn (GID) az átlagfogyasztás is megjelenjen a pillanatnyi fogyasztás és a megtehető táv. mellett az mitől függ?

Úgy értem, szoftver verzió, kódindex, vagy csak elfelejtették kitenni nekem, mikor felprogramozták a BC-t?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.