Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ha az EGR-t ki akarom írni, akkor nekem tech2, vagy opcom kell? Hiába guglizom, ott azt találtam, hogy OPCOM-al nem lehet ki írni az EGR-t, a srác, aki meg ezeket árulja Ő pedig azt állítja, hogy a tech2 ez már elavult, és nekem opcom-on kell.

Melyikre is lenne nekem szükségem?

Ő csak azért írja, hogy ahhoz opcom kell, mert el akarja neked adni, de nem lehet kiírni vele. Neked egy olyan ember kell, aki letölti a motorvezérlőről a szoftvert, módosítja úgy, hogy ne legyen egr használat és ezt a módosított szoftvert visszatölti.

Elküldve

No, akkor ez kilőve, talán majd a későbbiekben.

Igazából még mindig szívok a szívósorral. Ha rögzítem a szívósorra a rudazatot, akkor valamiért egy idő után felvillan a check engine, és letilt 3000rpm-nél.

Arra gondoltam, hogy esetleg közrejátszhat az, hogy 40.000km-el ezelőtt volt tisztítva az EGR(ha volt).

Elküldve

Srácok!

Ehhez a világításkapcsolóhoz, amin van AUTO állás milyen plusz érzékelő kell még, hogy működjön?

http://www.ebay.com/...=item3a7c740339

Esőérzékelő szenzor (kb. 20-30 ezer Ft) . De ahhoz olyan szélvédő is kell, ami felfogja az eső/fényérzékelőt, plusz a burkolat. Azt pedig össze kell hozni a kapcsolóval. Ha gyárilag benne a vezeték, akkor nem olyan nagy gond. Ráadásul, lehet, hogy a tükör is másmilyen ezeknél. Bár nem tudom utólag beépíthető e, hiszen a fényérzékelő egyben van az esőérzékelővel is.

A fényérzékelő, ha bekapcsolja a világítást és úgy állítod be a menüben, megváltoztatja a CID színét éjszakaira.

Szóval szerintem kissé macerás.

Elküldve

Sziasztok

Legkondival kapcsolatos kerdesem lenne. Az dizel H Astraban a legkondival nem lehet melegiteni? Amig a motor nem melegszik be rendesen, addig gyenge a melegites, csak 10-15 km utan kezd megedni. Ha bekapcsolom a legkondit es melegre forditom a hoszabalyzot miert nem fuj meleget? Gyarilag nem tudja vagy valami kipurcant? Azert kerdezem mert egy ismerosom Daewo Cielo-ja ezt tudja, hideg motorral is rogton meleget fuj, ha bekapcsolja a legkondit.

Koszi a valaszokat

Elküldve

Sziasztok

Legkondival kapcsolatos kerdesem lenne. Az dizel H Astraban a legkondival nem lehet melegiteni? Amig a motor nem melegszik be rendesen, addig gyenge a melegites, csak 10-15 km utan kezd megedni. Ha bekapcsolom a legkondit es melegre forditom a hoszabalyzot miert nem fuj meleget? Gyarilag nem tudja vagy valami kipurcant? Azert kerdezem mert egy ismerosom Daewo Cielo-ja ezt tudja, hideg motorral is rogton meleget fuj, ha bekapcsolja a legkondit.

Koszi a valaszokat

Szia!

Úgy tudom, hogy amikor jelzést kapsz a fedélzeti procitól, hogy jeges útviszonyok lehetnek (3 °C alatt), akkor nem tudod sem a légkondit, sem a tempomatot használni... értsd: nem kapcsol be, hiába minden igyekezet.

Aztán hogy 5 fok esetén azonnal meleget fújna-e... abban sem vagyok biztos. Ehhez - szvsz - fordítható munkamenetű legkondinak kellene lennie, mint pl. a lakások split klímái.

Az enyém nem fúj meleget, csak a hűtővíz hőmérsékletének megfelelően.

De... hátha rosszul tudom. :)

Elküldve

az autóba a klíma nem tud fűteni :)

a tempómat működik hidegben is :)

a klíma eleve nem megy kb 4fok alatt ... csak akkor indul el ha már az utastérben kellően felmelegedett a hőcserélő

meleg meg úgy tud lenni ,hogy van az autóba kiegészítő fűtés ,ami elektromos vagy gázolaj hajtású .

ezek +7 fok alatt automatikusan kapcsolódnak be ,és 70fokos víznél ki.

lehet hogy van a dévóba ilyen :)

nekem a vekibe villany van ,és brutál gyorsan meleg van :)

Elküldve

Szia!

Úgy tudom, hogy amikor jelzést kapsz a fedélzeti procitól, hogy jeges útviszonyok lehetnek (3 °C alatt), akkor nem tudod sem a légkondit, sem a tempomatot használni... értsd: nem kapcsol be, hiába minden igyekezet.

Aztán hogy 5 fok esetén azonnal meleget fújna-e... abban sem vagyok biztos. Ehhez - szvsz - fordítható munkamenetű legkondinak kellene lennie, mint pl. a lakások split klímái.

Az enyém nem fúj meleget, csak a hűtővíz hőmérsékletének megfelelően.

De... hátha rosszul tudom. :)

Tempomatnak nincs köze a külső hőmérséklethez, csak a sebességhez (30km/h fölött lehet aktiválni) és, hogy indítás után egyszer kell a féket használni. A klíma nem tud meleget fújni, azaz nem lehet fűteni vele, de nem is találkoztam még ilyen klímával. (ez lehet, hogy az én hibám) Skandináv országokban szoktak programozható állófűtést rakni az autókba, hogy reggelente meleg autóba üljön a gazda. Ennek is két változata van, az egyik ami az autó vízrendszerébe van bekötve, melegíti a vizet és ezáltal a motort is és a fűtőradiátoron keresztül melegíti az utasteret. A másik az egyszerűbb, meleg levegőt fúj az autóba.

Elküldve

Tempomatnak nincs köze a külső hőmérséklethez

Rosszul fogalmaztam.

Amennyiben 3 °C alá esik a hőmérséklet, akkor az autó egy figyelmeztetést ír ki a kijelzőre... és ameddig azt nem nyugtázod, addig nem fogadja be a tempomat utasításait.

így jól tudom-e?

Elküldve

Rosszul fogalmaztam.

Amennyiben 3 °C alá esik a hőmérséklet, akkor az autó egy figyelmeztetést ír ki a kijelzőre... és ameddig azt nem nyugtázod, addig nem fogadja be a tempomat utasításait.

így jól tudom-e?

Nem, nem jól, csak a fékre lépés számít indítás után!

Elküldve

Rosszul fogalmaztam.

Amennyiben 3 °C alá esik a hőmérséklet, akkor az autó egy figyelmeztetést ír ki a kijelzőre... és ameddig azt nem nyugtázod, addig nem fogadja be a tempomat utasításait.

így jól tudom-e?

En ugy tudom, hogy a tempomat nem mukodik 30 km/h alatt, de nagyobb sebessegnel sem, amig egyszer nemk fekeztel.Ha csak elindulsz, hiaba nyomod a tempot, kell egyet fekezni

Elküldve

az autóba a klíma nem tud fűteni :)

a tempómat működik hidegben is :)

a klíma eleve nem megy kb 4fok alatt ... csak akkor indul el ha már az utastérben kellően felmelegedett a hőcserélő

meleg meg úgy tud lenni ,hogy van az autóba kiegészítő fűtés ,ami elektromos vagy gázolaj hajtású .

ezek +7 fok alatt automatikusan kapcsolódnak be ,és 70fokos víznél ki.

lehet hogy van a dévóba ilyen :)

nekem a vekibe villany van ,és brutál gyorsan meleg van :)

Koszi. Hat a devoban bizony van ijen futes, gyari. Amugy neked mijen az a villanyos? Be van epitva, vagy kulso tartozek, szivargyujtorol?

Elküldve

Sziasztok!

Gyorsan kellene válasz!

Olcsón hozzájuthatnék egy CD30 MP3 fejegységhez, ami csak ki lett véve, nem lett letanítva a kocsiról,

de megvan hozzá a kód.

Fel lehet-e így tanítani egy új helyre a kód ismeretében, vagy előbb "le kell tanítani"?

Köszönöm!

Elküldve

Sziasztok!

Gyorsan kellene válasz!

Olcsón hozzájuthatnék egy CD30 MP3 fejegységhez, ami csak ki lett véve, nem lett letanítva a kocsiról,

de megvan hozzá a kód.

Fel lehet-e így tanítani egy új helyre a kód ismeretében, vagy előbb "le kell tanítani"?

Köszönöm!

Le kell tanítani, a kód önmagában semmi! Letanítás nélkül is meg lehet oldani háromszoros áron, nem éri meg...

Elküldve

Le kell tanítani, a kód önmagában semmi! Letanítás nélkül is meg lehet oldani háromszoros áron, nem éri meg...

Köszönöm szépen!

Hál' Istennek akkor, hogy az utolsó 3 percben túllicitáltak. :-)

Elküldve

Koszi. Hat a devoban bizony van ijen futes, gyari. Amugy neked mijen az a villanyos? Be van epitva, vagy kulso tartozek, szivargyujtorol?

Gyári , valami bazi nagy villany kályha :) , valeo gyártmány , meg szerintem a generátorom is valami spéci lehet mert 155A-os

létezik H Astra-ba is ilyen rendszer gyárilag

a becsületes neve EHS

Elküldve

Gyári , valami bazi nagy villany kályha :) , valeo gyártmány , meg szerintem a generátorom is valami spéci lehet mert 155A-os

létezik H Astra-ba is ilyen rendszer gyárilag

a becsületes neve EHS

,

És mi lenne az a quickheat rendszer?

Elküldve

ua

csak a quicheat igaz az olajkályhás rendszerre is

azaz takarhat elektromos és olajost is .

Viszont honnan lehet tudni, hogy van ilyen az autóban vagy sem? Bár a kézikönyv dízelnél csak gázolajjal működőt írt.

Elküldve

sziasztok!udv mindenkinek en meg ujj vagyok ezen az oldalon!segitseget szeretnek kerni!

kicsereltem a rendszamtabla vilagitokat ledre es menet kozbe mikor megy az auto nem egnek!

csak akkor eg mikor kinyitom az ajtokat a kozponti zarral!

mi lehet az oka?segitsetek legyszi

Elküldve

sziasztok!udv mindenkinek en meg ujj vagyok ezen az oldalon!segitseget szeretnek kerni!

kicsereltem a rendszamtabla vilagitokat ledre es menet kozbe mikor megy az auto nem egnek!

csak akkor eg mikor kinyitom az ajtokat a kozponti zarral!

mi lehet az oka?segitsetek legyszi

Szerintem valami koze van a feszultseghez, a LED ugyanis nagyon erzekeny a feszultsegre, pontos feszultseg kell neki. Valoszinu, ha beinditod a motort, nagyobb a feszultseg, mint ami kellene neki.

En ugyanigy jartam egy csipogos hatramenet lampava. Beteszem, amikor nem megy a motor, akkor minden ok, vilagit, szepen pittyog, de ha a motort beinditom, akkor csak nyivakol idegesiton sipol, es a LED i9s csak neha vilagit. Mertem a feszultseget mindket esetben, es jaro motornal nagyobb volt, szerintem azert nem megy. Ha felkapcsoltam a vilagitast, visszaesett a feszultseg, 3-4 masodpercig ment, aztan nem.

Elküldve

Viszont honnan lehet tudni, hogy van ilyen az autóban vagy sem? Bár a kézikönyv dízelnél csak gázolajjal működőt írt.

dieselnél van egy kipuf neki a kb a kocsi közepén

elektromosnál ....pfff nem is tudom ,talán a nagy áramerősségű generátor

Elküldve

sziasztok!udv mindenkinek en meg ujj vagyok ezen az oldalon!segitseget szeretnek kerni!

kicsereltem a rendszamtabla vilagitokat ledre es menet kozbe mikor megy az auto nem egnek!

csak akkor eg mikor kinyitom az ajtokat a kozponti zarral!

mi lehet az oka?segitsetek legyszi

Szia!

A Can-bus rendszerű autókba nem lehet sima egyszerű ledeket rakni, mert a rendszer úgy érzékeli, hogy az izzó kiégett és letiltja... Can-bus LED kell neked, ha még mindig akarod, így rá is tudsz keresni...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.