harmlevi Elküldve Október22, 2012 Megoszt Elküldve Október22, 2012 Sziasztok! A kardánbox végébe nekem ki van vezetve az AUX bemenetnek csati. Mit kell csinálni a rádióval, hogy működjön is? A CD30-nak is tudnia kell, ha rácsatlakozok, vagy egyéb turpisság kell hozzá? Köszi Amikor a szatén színű 9 gombos grundig rádiót lecserélted a hatgombos szürke blaupunkt-ra, az ezzel az áldozattal járt... Vagy marad a barkácsolás ennél a típusnál...:( Link to comment Megosztás: More sharing options...
okynoa Elküldve Október22, 2012 Megoszt Elküldve Október22, 2012 Srácok! Tudtok adni valami jó leírást a műszerbal szétszedéséhez? Rázós úton valami zörög a műszerfalban és nagyon zavar. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee44 Elküldve Október22, 2012 Megoszt Elküldve Október22, 2012 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy Opel Astra H van és gyári cd navi 70 en van benne nem szines kijelzővel és érdeklödnék hogy ki tudja a rádió csatlakozojának bekötési rajzát hogy melyik kábel hova megy illetve a bluetooth ot hova lehet bekötni hogy a rádión szoljon a hang? Elöre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
makimano Elküldve Október23, 2012 Megoszt Elküldve Október23, 2012 Amikor a szatén színű 9 gombos grundig rádiót lecserélted a hatgombos szürke blaupunkt-ra, az ezzel az áldozattal járt... Vagy marad a barkácsolás ennél a típusnál... :( Ok, köszi, akkor így marad, ahogy van. :D Egyébként amikor még nem volt lecserélve, az Opel szervizben kértem, hogy csinálják meg a csatlakozót. És nem is ingyen. Ők azt mondták, hogy nincs is odavezetve a vezeték. Így nem is csináltak vele semmit. És láss csodát most kiderült, hogy az a fránya vezeték csatlakozóval együtt ott van, ahol lennie kell. Hát ennyit az Opel szervizről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brzoli Elküldve Október24, 2012 Megoszt Elküldve Október24, 2012 Sziasztok! Ezt a csatlakozót találtam a kézifékkar burkolat alatt: http://kepfeltoltes.hu/view/120627/IMG_20120627_111835_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Mihez tartozik? Válaszotokat előre is köszönöm. Zoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbi10 Elküldve Október26, 2012 Megoszt Elküldve Október26, 2012 Szaiasztok! Opel Astra H 2006 os évjártu autómba szeretném valahogy müködésre birni a komfort ablak funciót, de sehogy nem tudom lezárom, majd ismét nyomva tartom a távkapcsolón a záró gombot nem huzza fel az ablakokat.. valamint hazakisérőfényt, lehet aktiválni? Tech 2 tövel fellehet programozni? Rec modul nem tudom van e benne 2X elektormos az ablak van az autóba, csináltam képet. melyik a Rec Modul? ha van benne... :D A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
hg001 Elküldve Október26, 2012 Megoszt Elküldve Október26, 2012 Szaiasztok! Opel Astra H 2006 os évjártu autómba szeretném valahogy müködésre birni a komfort ablak funciót, de sehogy nem tudom lezárom, majd ismét nyomva tartom a távkapcsolón a záró gombot nem huzza fel az ablakokat.. valamint hazakisérőfényt, lehet aktiválni? Tech 2 tövel fellehet programozni? Rec modul nem tudom van e benne 2X elektormos az ablak van az autóba, csináltam képet. melyik a Rec Modul? ha van benne... :D A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Ez a REC modul. A felsorolt funkciók mind aktiválhatók Tech 2-vel vagy Op-Com-mal. (nekem is utólag aktiválták, 2005-ös, REC modulos Astra H-ban) Link to comment Megosztás: More sharing options...
makimano Elküldve Október26, 2012 Megoszt Elküldve Október26, 2012 Sziasztok! Újabb problémám van... A középkonzolon, a középső hőmérséklet szabályzó gombot, ha bizonyos állásba állítom, folyamatos kattogó hangot lehet hallani. Lehetséges, hogy ami szabályozza a meleg levegő beáramlásának mennyiségét, ott valami eltörhetett? És olyan, mintha ebbe a pozícióba nem tudna beállni az az izé? Mit kell vele csinálni? Meg lehet javítani, vagy csak cserélni lehet? Köszi a választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október26, 2012 Megoszt Elküldve Október26, 2012 Sziasztok! Újabb problémám van... A középkonzolon, a középső hőmérséklet szabályzó gombot, ha bizonyos állásba állítom, folyamatos kattogó hangot lehet hallani. Lehetséges, hogy ami szabályozza a meleg levegő beáramlásának mennyiségét, ott valami eltörhetett? És olyan, mintha ebbe a pozícióba nem tudna beállni az az izé? Mit kell vele csinálni? Meg lehet javítani, vagy csak cserélni lehet? Köszi a választ. nem is hagyja abba?? ki kell bontani oldalról és meg nézni... hátha látni valamit Link to comment Megosztás: More sharing options...
makimano Elküldve Október26, 2012 Megoszt Elküldve Október26, 2012 nem is hagyja abba?? ki kell bontani oldalról és meg nézni... hátha látni valamit holnap megnézem, hogy abba hagyja-e. ettől féltem, hogy szét kell szedni. :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
okynoa Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Sziasztok! Caravan, REC modul nélküli a kocsim, van GID kijelzőm. Meg tudjátok mondani, mi kell a ahhoz, hogy figyelmeztessen a kiégett izzókra? Kipróbáltam, kivettem egy izzót, gyújtás ráadtam, de semmi. Levettem az egyik hátsó lámpatestet is, de úgy is semmi. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
makimano Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 nem is hagyja abba?? ki kell bontani oldalról és meg nézni... hátha látni valamit Szia! Egy kis idő elteltével abbahagyja. Aztán ha eltekerem abból az állásból és visszatekerem ugyanoda, akkor megint csinálja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maybal Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Sziasztok! Caravan, REC modul nélküli a kocsim, van GID kijelzőm. Meg tudjátok mondani, mi kell a ahhoz, hogy figyelmeztessen a kiégett izzókra? Kipróbáltam, kivettem egy izzót, gyújtás ráadtam, de semmi. Levettem az egyik hátsó lámpatestet is, de úgy is semmi. Köszi! Szia! Tech2, vagy OP-COM kell hozzá. Ha jól emlékszem, akkor a motortér vezérlőben kell aktiválni az elektronika ellenőrzést( később megnézem pontosan a nevét), meg a kijelző vezérlőben(ha jól emlékszem). Ha ez megvan, akkor jelzi melyik izzóval van probléma. Üdv, Link to comment Megosztás: More sharing options...
okynoa Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Szia! Tech2, vagy OP-COM kell hozzá. Ha jól emlékszem, akkor a motortér vezérlőben kell aktiválni az elektronika ellenőrzést( később megnézem pontosan a nevét), meg a kijelző vezérlőben(ha jól emlékszem). Ha ez megvan, akkor jelzi melyik izzóval van probléma. Üdv, Értem, és köszönöm! Valaki Debrecenben Tech2-vel, vagy OP-COM-mal vállalna egy kis programozást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Szia! Egy kis idő elteltével abbahagyja. Aztán ha eltekerem abból az állásból és visszatekerem ugyanoda, akkor megint csinálja. ez digit ugye? van benne quick heat rendszer ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astraz14xep Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Üdv Mindenkinek! Azzal a kis problémával fordulok hozzátok, hogy mik a tapasztalatok azzal kapcsolatban, hogy a fedélzeticomputer (BID) amikor már fogyóban az üzemanyag figyelmezett, hogy még 50 km-mehetek vele! Az üzemanyag mutató szerint ami a 0 felett a tálható 3. csík legtetején van még sokkal többet mehetek mint 50 km-t és a üzemanyaglámpa sem világit . Ez így van nálatok is vagy csak meghülyült a computerem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cserenkov Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Gázpedál nem szokott elromlani, itt és a másik fórumon is többeknek volt problémája a motortér biztosítéktábláján keresztülfutó gázpedál vezetékekkel. Áthidalták a biztosítéktáblán keresztülmenő vezetékeket és a probléma megszűnt. Hátha neked is itt van a baj. Szia! Ezt kifejtenéd bővebben melyik vezeték az és mit kell vele csinálni? Nekem is ugyan ez a probléma az autómmal. 112052 és 112252-es hibát ír ki. Már nagyon kétségbe vagyok esve amiatt. Nagyon megkönnyebbülnék, ha csak ez lenne a baj vele. Köszönöm előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Október27, 2012 Megoszt Elküldve Október27, 2012 Üdv Mindenkinek! Azzal a kis problémával fordulok hozzátok, hogy mik a tapasztalatok azzal kapcsolatban, hogy a fedélzeticomputer (BID) amikor már fogyóban az üzemanyag figyelmezett, hogy még 50 km-mehetek vele! Az üzemanyag mutató szerint ami a 0 felett a tálható 3. csík legtetején van még sokkal többet mehetek mint 50 km-t és a üzemanyaglámpa sem világit . Ez így van nálatok is vagy csak meghülyült a computerem? Szia! Szoktad nullázni a BC-t? Nos ez azért van, mert mondjuk pl. tele a tankod (52 liter). A computer a meglévő üzemanyag és az átlagfogyasztás alapján számolja a megtehető kilométereket. Ha pl. autópályán mész, és a fogyasztásod 5.2 l /100 km, akkor elméletileg 1000 km a megtehető táv. De tegyük fel, városban dugóban használod, és ott 10,4 l-es fogyasztás jön össze. Akkor csak 500 km-re elég, holott ugyanúgy tele van a tank, vagyis a mutató ugyanott áll. Szóval az általad írt jelenség valószínű csupán csak emiatt lehet. Ja, ha lemegy a Range nullára, akkor se ijedj meg. Az óra pontosabb mint a computer által adott eredmény, ahhoz igazodj. Sőt, próbáld ki egyszer, hogy nullás Range állás után tankolsz kb. 5-7 litert. A megtehető távolság ugyanúgy 0 fog maradni, mert nem észleli a rendszer az ilyen kis mennyiséget. Szóval a mutatóra adj, ne a BC-re. Link to comment Megosztás: More sharing options...
makimano Elküldve Október28, 2012 Megoszt Elküldve Október28, 2012 ez digit ugye? van benne quick heat rendszer ? Nem digit, sima mezei kézi beállítású. Quick heat szerintem nincs benne, de jól hangzik. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hg001 Elküldve Október28, 2012 Megoszt Elküldve Október28, 2012 Nos ez azért van, mert mondjuk pl. tele a tankod (52 liter). A computer a meglévő üzemanyag és az átlagfogyasztás alapján számolja a megtehető kilométereket. Így van, a BC mindig az utolsó x kilométer átlagfogyasztása alapján becsli a hatótávot (x = 30, 50 km,... nem tudom pontosan). Igazán akkor megbízható, ha tartósan hasonló körülmények között autózol (pl. városban vagy egyenletesen autópályán). Határhelyzetekben a szintjelző mutatónak kell hinni, az direkt kapcsolatban van a tank szintmérője által adott jellel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
peterruzs Elküldve Október28, 2012 Megoszt Elküldve Október28, 2012 Sziasztok! Első helyzetjelzőmben oldalanként 8-8 db led izzó van, 2 másodperc után viszont lekapcsol, ennek az ellenállásnak a beszerelése megoldás lehet? http://www.nteam.hu/?t=productoverview&kod=N00004786 Üdv.: Peti Link to comment Megosztás: More sharing options...
astraz14xep Elküldve Október29, 2012 Megoszt Elküldve Október29, 2012 Sziasztok! Vittem ma a feleségemet munkába és egyszer csak felvillant a szervizkulcs és mintha egy kis teljesítmény csökkenés is lett volna, mondjuk ezt 90 lóerőnél nehéz volt észre venni! :) ! Félre álltam és 3 hibakódot villogott ki a kis motorjel 1614-1616-11210. Ha jól tudom akkor az 11210-t azt 1120 kell olvasni és ha jól sejtem akkor valamiféle ECU problémája lesz amit nagyon nem szeretnék ! :( Valakinek esetleg dobta már ki ezt a hibakódot így egyszerre, nyugtassatok meg hogy nem fog 100 ezrekbe bele kerülni a javítás. Ja és 3000 km ezelőtt volt teljes vezérműláncszett cserém, az esetleg generálhatja ezeket? Köszönöm előre is a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve Október29, 2012 Megoszt Elküldve Október29, 2012 Sziasztok! Vittem ma a feleségemet munkába és egyszer csak felvillant a szervizkulcs és mintha egy kis teljesítmény csökkenés is lett volna, mondjuk ezt 90 lóerőnél nehéz volt észre venni! :) ! Félre álltam és 3 hibakódot villogott ki a kis motorjel 1614-1616-11210. Ha jól tudom akkor az 11210-t azt 1120 kell olvasni és ha jól sejtem akkor valamiféle ECU problémája lesz amit nagyon nem szeretnék ! :( Valakinek esetleg dobta már ki ezt a hibakódot így egyszerre, nyugtassatok meg hogy nem fog 100 ezrekbe bele kerülni a javítás. Ja és 3000 km ezelőtt volt teljes vezérműláncszett cserém, az esetleg generálhatja ezeket? Köszönöm előre is a válaszokat! A hibakódok 6 karakterből állnak, jó lenne, ha mind a 6 karaktert leírnád, úgy sokkal könnyebb lenne. A 11210-ből hogy jött ki a 1120? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabb Elküldve Október29, 2012 Megoszt Elküldve Október29, 2012 Szia! Ezt kifejtenéd bővebben melyik vezeték az és mit kell vele csinálni? Nekem is ugyan ez a probléma az autómmal. 112052 és 112252-es hibát ír ki. Már nagyon kétségbe vagyok esve amiatt. Nagyon megkönnyebbülnék, ha csak ez lenne a baj vele. Köszönöm előre is. Akiknek ez volt a problémája, a gázpedál cseréje nem oldotta meg a gondot. Nem tudom fejből a vezeték színeket, de egy ügyes villanyszerelő kiméri neked egyből, hogy melyik vezetékekről van szó. Ha mégis kéne, akkor szólj, csak elő kell halásznom a kapcsolási rajzot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
owdar Elküldve Október29, 2012 Megoszt Elküldve Október29, 2012 Akiknek ez volt a problémája, a gázpedál cseréje nem oldotta meg a gondot. Nem tudom fejből a vezeték színeket, de egy ügyes villanyszerelő kiméri neked egyből, hogy melyik vezetékekről van szó. Ha mégis kéne, akkor szólj, csak elő kell halésznom a kapcsolási rajzot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts