harmlevi Elküldve Március6, 2012 Megoszt Elküldve Március6, 2012 Az szíj csúszás nem ilyen. Amit én hallok az karistoló-sikító. Az nem lehet hogy nem húz vissza az önindító és a főtengely visszapörgeti. Ki van száradva az önindítód és tele van fémporral (gabb megcsinálta az övét és elmúlt a tünet), nekem is van ez a hang nagyjából 10-15 fok alatti időben... Megkérdeztem, kb. 20e ft-ba fáj a felújítása...:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve.n Elküldve Március6, 2012 Megoszt Elküldve Március6, 2012 Jaja, ma megkérdeztem. 7000Ft a bendix, meg perselyeket is talán kell cserélni + tisztítás, zsírozás--> summ 15eFt- ot mondtak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve.n Elküldve Március9, 2012 Megoszt Elküldve Március9, 2012 A mai nap folyamán kicseréltük a gyári kazettás autórádiómat egy CD30MP3-ra(letanított). A következő üzenet fogadott: SAFE. Ide az új rádiónak a biztonsági kódja kell? Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve.n Elküldve Március9, 2012 Megoszt Elküldve Március9, 2012 Mert ha igen, akkor azt hogyan lehet kideríteni? Mivel használtan vettem a CD30MP3-at. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Március9, 2012 Megoszt Elküldve Március9, 2012 Mert ha igen, akkor azt hogyan lehet kideríteni? Mivel használtan vettem a CD30MP3-at. Le kellett volna tanitani a korabbit, aztan hozzatanitani az ujat... A kiveszem - bedugom uzemmod nem mukodik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve.n Elküldve Március9, 2012 Megoszt Elküldve Március9, 2012 Működik az MP3as, lejátsza a cd-ket is, a rádió resze is működik. De 2percenként csipog egyet és kiírja, hogy programing code. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Március9, 2012 Megoszt Elküldve Március9, 2012 Működik az MP3as, lejátsza a cd-ket is, a rádió resze is működik. De 2percenként csipog egyet és kiírja, hogy programing code. Igen, pont ez mutatja, hogy nincs hozzatanitva a kocsihoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve.n Elküldve Március9, 2012 Megoszt Elküldve Március9, 2012 Tehát a regi le lett tanítva. Az új feltanításához pedig szükség van az új rádió (4 jegyű)kódjára? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Március10, 2012 Megoszt Elküldve Március10, 2012 Tehát a regi le lett tanítva. Az új feltanításához pedig szükség van az új rádió (4 jegyű)kódjára? A radionak nincs kodja... Hogy tanitottad le a regit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maybal Elküldve Március10, 2012 Megoszt Elküldve Március10, 2012 Hali! Kicsit ráértem a kocsiban nyomkodni a gombokat. A következővel "futottam össze". A szokásos módon beléptem a test mode-ba. Eddig semmi változás, minden a megszokott oldalon, stb. Viszont a rádió gombjait kipróbáltam. Míg a test mode be van kapcsolva, az FM/AM gomb nyomogatására különböző infók jöttek elő. A REG gombra is. Tudja esetleg valaki mik ezek az infók? Kis videót is csináltam: Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Március10, 2012 Megoszt Elküldve Március10, 2012 Hali! Kicsit ráértem a kocsiban nyomkodni a gombokat. A következővel "futottam össze". A szokásos módon beléptem a test mode-ba. Eddig semmi változás, minden a megszokott oldalon, stb. Viszont a rádió gombjait kipróbáltam. Míg a test mode be van kapcsolva, az FM/AM gomb nyomogatására különböző infók jöttek elő. A REG gombra is. Tudja esetleg valaki mik ezek az infók? Kis videót is csináltam: Ez a radio teszt modja, tererossegek es hasonlo informaciok vannak benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve.n Elküldve Március10, 2012 Megoszt Elküldve Március10, 2012 Szia, mint kiderüt a villamosssági szerelőm nem TECH2-t használt, hanem velemi mást. Ez lehet a baj? Lehet, hogy le sem tanította a régit. A radionak nincs kodja... Hogy tanitottad le a regit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vodatti Elküldve Március10, 2012 Megoszt Elküldve Március10, 2012 Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni. A műszerfalon kigyulladt az akkumulátor ikon, és a szerviz menübe belépve a megszokott 13.9-14.2V helyett csak 11.8.....10.9-et láttam végig, míg hazaértem. Erős a gyanúm, hogy a generátor ment tönkre, mivel a bordás szíj sértetlennek látszik. (most volt cserélve 120ekm-él, most 123ekm van benne). Szerviz csak hétfőn van, addig arra gondoltam, töltöm az akkut 220V-os töltővel és azt beszerelve el fogok jutni a szervizig hétfőn. Aki ért hozzá vagy járt már így, erősítsen meg, hogy ez kivitelezhetőnek tűnik! (Előzményként már 2 akkut vettem, kiszerelték a riasztót is, mert a kocsi nem indult el 2-3 nap állás után, bár a generátor töltőfeszültésgére is minden esetben rámértek és azt nem találták hibásnak) Nagyon köszönöm előre is. +++Vettem akkutöltőt, a feltöltött akkut visszaraktam, simán beindult a kocsi. Nem jelenik meg a piros generátor hiba ikon, de a szervizmenüben továbbra 11,3V látható. Az alapjárati fordulatszám 800 helyett 1100rpm. A generátor szijja ép, szemre semmi hiba. Leállított motornál az akkun 12,5V-ot mértem. Mi lehet a baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
koco Elküldve Március10, 2012 Megoszt Elküldve Március10, 2012 Szia, mint kiderüt a villamosssági szerelőm nem TECH2-t használt, hanem velemi mást. Ez lehet a baj? Lehet, hogy le sem tanította a régit. A rádió, amit vettél, más környezetben volt, mint az autód (más fajta kijelző, klímavezérlés, stb). Ezért Tech2-vel kell a kód indexet és az audió indexet beállítani. Az opcom-mal csak letanítani és feltanítani lehet, kódindex alig, vagy egyáltalán nincs benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
koco Elküldve Március10, 2012 Megoszt Elküldve Március10, 2012 Ez a radio teszt modja, tererossegek es hasonlo informaciok vannak benne. A CD30-as rádiók nem teljeskörűen kezelik le a tesztmódot. A tesztképernyők jók, de a rádió, cd menükben is kiír olyan adatokat, ami végképp értelmezhetetlen. A CD70/DVD90 rádióknál ez jól van megoldva. Azok kiírják hogy beléptél a tesztmódba, és különböző adatokat írnak ki a BC és az AUDIO gomb nyomogatására. Tesztmódban bármikor a normál menüre lehet lépni, azon minden normálisan íródik ki, és bármikor lehet folytatni a tesztoldalak lapozását. A kilépést is kiírja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steve.n Elküldve Március10, 2012 Megoszt Elküldve Március10, 2012 Azaz az opel rádiókat csak tech2-vel lehet programozni. Jól mondom? A rádió, amit vettél, más környezetben volt, mint az autód (más fajta kijelző, klímavezérlés, stb). Ezért Tech2-vel kell a kód indexet és az audió indexet beállítani. Az opcom-mal csak letanítani és feltanítani lehet, kódindex alig, vagy egyáltalán nincs benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
koco Elküldve Március11, 2012 Megoszt Elküldve Március11, 2012 A le- feltanítás megy opcommal is, de a kód és audió index módosítása csak Tech2-vel. Neked ez utóbbi programozására van szükséged. Tehát igen, jól mondod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Március12, 2012 Megoszt Elküldve Március12, 2012 @Vodatti: kezdj gyűjteni generátorra... Én ezt végig szívtam egy éve, szóval ismerős a történet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Március13, 2012 Megoszt Elküldve Március13, 2012 A le- feltanítás megy opcommal is, de a kód és audió index módosítása csak Tech2-vel. Neked ez utóbbi programozására van szükséged. Tehát igen, jól mondod. Rosszul beallitott kod es audio index miatt nem panaszkodik a radio, itt valoszinuleg az lehet a gond, hogy semmi nincs beirva, azaz teljesen kinullazott allapotban vette. Valamit altalaban az Opcom is be tud irni, hogy ne reklamaljon, legfeljebb nem a gyari ertekek lesznek, de sok gyakorlati jelentosege ennek nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vodatti Elküldve Március13, 2012 Megoszt Elküldve Március13, 2012 @Vodatti: kezdj gyűjteni generátorra... Én ezt végig szívtam egy éve, szóval ismerős a történet... Szia! Ördögöd van! 78eFt. A következő 3 hónapban átlagfogyasztási rekordot döntök, nem csak üzemanyagot illetően.... :))) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kanyalaci Elküldve Március17, 2012 Megoszt Elküldve Március17, 2012 Sziasztok Valakinek mukodik egyaltalan a H Astraban a biztonsagi ovek visszajelzoje? Nekem nem mukodik, es meg vagy 8-10 ismerosnel erdeklodtem akinek van es egyikben sem mukodik. van kozottuk fapados verzio, van extras is, van Nemetorszagbol szarmazo es van Romaniai szalonbol vasarolt is, egyikben sem mukodik. Az enyem nagyon jol felszerelt valtozat. (BC, Navi, Tempomat, AC,) minden megy csak ez nem. Hogy lehet az, hogy az Opelben nem epitettek volna bele es sokkal gyengebb autokba ige Hogy lehet mukodesbe hozni a visszajelzot? Koszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jómagam Elküldve Március17, 2012 Megoszt Elküldve Március17, 2012 Sziasztok Valakinek mukodik egyaltalan a H Astraban a biztonsagi ovek visszajelzoje? Nekem nem mukodik, es meg vagy 8-10 ismerosnel erdeklodtem akinek van es egyikben sem mukodik. van kozottuk fapados verzio, van extras is, van Nemetorszagbol szarmazo es van Romaniai szalonbol vasarolt is, egyikben sem mukodik. Az enyem nagyon jol felszerelt valtozat. (BC, Navi, Tempomat, AC,) minden megy csak ez nem. Hogy lehet az, hogy az Opelben nem epitettek volna bele es sokkal gyengebb autokba ige Hogy lehet mukodesbe hozni a visszajelzot? Koszi Szia ! Nálam sem megy(2006.12. H Astra), de érdekelne egy Tech2 vagy Op-Com okosítás, hogy mit lehetne kihozni szoftveresen az autóból. Van ilyen valakinek Pesten ? Mennyibe fájhat ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolti25 Elküldve Március17, 2012 Megoszt Elküldve Március17, 2012 Hali. Nem tudja valaki, hogy az ablakok automatikus felhuzasát be lehet valahogy állítani, ha bezárom az autót ? Vagy legalább azt, hogy ha a tavirányiton a bezáró gombot nyomva tartom akkor felhúzza ? Előre is köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisztus Elküldve Március17, 2012 Megoszt Elküldve Március17, 2012 Hali. Nem tudja valaki, hogy az ablakok automatikus felhuzasát be lehet valahogy állítani, ha bezárom az autót ? Vagy legalább azt, hogy ha a tavirányiton a bezáró gombot nyomva tartom akkor felhúzza ? Előre is köszönöm a segítséget! Ha a gombot hosszan nyomod (bezáró) felmegy,nyitógombnál lemegy.na de ha nem megy akkor vagy nincs beaktiválva tech 2 vel, vagy nem is tudja :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
SZaB Elküldve Március17, 2012 Megoszt Elküldve Március17, 2012 Sziasztok Valakinek mukodik egyaltalan a H Astraban a biztonsagi ovek visszajelzoje? Nekem nem mukodik, es meg vagy 8-10 ismerosnel erdeklodtem akinek van es egyikben sem mukodik. van kozottuk fapados verzio, van extras is, van Nemetorszagbol szarmazo es van Romaniai szalonbol vasarolt is, egyikben sem mukodik. Az enyem nagyon jol felszerelt valtozat. (BC, Navi, Tempomat, AC,) minden megy csak ez nem. Hogy lehet az, hogy az Opelben nem epitettek volna bele es sokkal gyengebb autokba ige Hogy lehet mukodesbe hozni a visszajelzot? Koszi Ha a biztonsági öv bekötésére figyelmeztető hangjelzésre és lámpa villogásra gondolsz a műszerfalon, akkor az nálam működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts