Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy mi az a hang, amit a kocsi leállítása után, várakozás közben hallok a szellőző felől? Ez nem azonos a azzal a morgó hanggal, amit a fűtésszabályzó ill. a leállítás után 1-2 perccel lezáró zsalu okoz. Ez egy kb 10 másodpercig tartó zümmögő hang, amit mindig hallani, ha el megy mellettem egy autó, de akár egy gyalogos is, vagy egy szellő is okozhatja. Mindig hallani, ha a levegő az autó melett megmozdul. Kihuzott slusszkulcsnál is hallani, és nyilván az aksit is szívja. (Astra H. 5 éves.)

Ha valaki tuja az okát, megköszönném a választ.

Üdv. mindenkinek.

Elküldve

Sziasztok!

Előre is bocs a szakszerűtlenségét.

Az autó rövdtávú fogyasztásmérője viszonylag jól mér, de a "hosszabtávú" fogyasztásmérő mindig 6,5 l/100 km ír ki, mindentől függetlenül. Ha ugyanis medkettőt lenullázom akkor a megtett út útán két különböző értéket kapok ugynarra a megtett útra.

Szar a szoftver vagy ezt is be lehet állítani a hülye vevőknek ? Tud valaki erre megoldást ?

Elküldve
  On 2012. 02. 13. at 18:23, csaba66 írta:

200 mA es 64 Ah, igy elvileg ~300 orat vinne a riasztot, viszont a hideg es egyebek miatt nem csoda, ha 3 nap utan sem indul. De ha megcsinaltak a riasztot, akkor nem kene igy legyen. Ha terheles nelkul csak 12 voltot mersz egy akkun, az mar nem nagyon fog inditani...

Szia!

Köszi, méregettem a minap és 11.83-at mutatott -6'C-ban. Beindult elsőre, bár 2-3 mps kellett hozzá. Ha most indítok 12,4V-al akkor a kijelzőn visszaesik 10.8-ra is, de simán indul.

Lényeg, hogy működik, magyarázatot nem tudok rá. :)

Elküldve
  On 2012. 01. 09. at 8:43, koco írta:

Üdv: Laci

Kedves Laci!

Egy olcsó aktív mélynyomó erősítőt szeretnék bekötni. Tudnál abban segíteni, hogy hátul hol találok gyujtás kapcsolt +12 v-ot ?

Előre is nagyon köszönöm válaszod !!!

Üdv Zsolti

Elküldve

Sziasztok!

Kocsim csomagtartóját nem lehet kinyitni, nem reagál a mikrokapcsolóra (semmi működésre utaló jel sincs), csak az utastér felől a "mechanikus vésznyitóval" nyitható.

Mikrokapcsoló jó op-commal és multiméterrel ellenőriztem, a zár külső feszről működik, vezetékek nem szakadtak.

Op-com-mal nyitás kattanó hang a REC-ben és a zárnál, de semmi több. Az összes biztosítékot ellenőriztem az autóban, ablakmosó is működik.

A REC által vezérelt minden más működik. Valakinek van valami ötlete hogyan tovább? REC modul hiba? Zárhiba? Túl nagy áramfelvétel, melyet a REC modul nem tud kezelni? Válaszokat előre is köszönöm.

Elküldve
  On 2012. 02. 21. at 20:24, nagyc írta:

Sziasztok!

Kocsim csomagtartóját nem lehet kinyitni, nem reagál a mikrokapcsolóra (semmi működésre utaló jel sincs), csak az utastér felől a "mechanikus vésznyitóval" nyitható.

Mikrokapcsoló jó op-commal és multiméterrel ellenőriztem, a zár külső feszről működik, vezetékek nem szakadtak.

Op-com-mal nyitás kattanó hang a REC-ben és a zárnál, de semmi több. Az összes biztosítékot ellenőriztem az autóban, ablakmosó is működik.

A REC által vezérelt minden más működik. Valakinek van valami ötlete hogyan tovább? REC modul hiba? Zárhiba? Túl nagy áramfelvétel, melyet a REC modul nem tud kezelni? Válaszokat előre is köszönöm.

az ablakmosód müködik?

Elküldve
  On 2012. 02. 22. at 17:08, uhuhu írta:

az ablakmosód müködik?

Az ablakmosó működik, csak REC modul csomagtartó része nem.

A zár és a nyitókapcsoló is jó. Egy másik Astrában néztük, abban a REC-ben kattanó hangot lehet hallani a gomb megnyomására, nálam ez nincs.

Elküldve
  On 2012. 02. 22. at 20:10, nagyc írta:

Az ablakmosó működik, csak REC modul csomagtartó része nem.

A zár és a nyitókapcsoló is jó. Egy másik Astrában néztük, abban a REC-ben kattanó hangot lehet hallani a gomb megnyomására, nálam ez nincs.

Akkor a masik Astraban huzogasd ki a REC-bol a releket, amig el nem mulik a kattanas, aztan a sajatodban azt a relet nezd meg :)

Elküldve
  On 2012. 02. 22. at 20:50, csaba66 írta:

Akkor a masik Astraban huzogasd ki a REC-bol a releket, amig el nem mulik a kattanas, aztan a sajatodban azt a relet nezd meg :)

Ez a relé valahol a REC belsejében van, nem kívül beledugva, így nem olyan egyszerűen kivitelezhető a javaslatod. De ha 100%-ra bebizonyosodik hogy a REC a ludas, akkor szétszedem (ha lehet)a roszat és megnézem.

  On 2012. 02. 22. at 20:25, Mc-elek írta:

Uhuhu szerintem arra gondolt hogy nem e a kábel van megtörve az átvezetésnél

Vezeték nincs megtörve, végigmértem mindent. az átvezetőt kivettem átnéztem átrángattam mérés közben, szerencsére/sajnos ott nincs gond.

A zárat és a mikrokapcsolót teszteltem másik Astrában ott jól működtek. Így már csak a REC maradt, elvileg holnapra kapok egyet próbára.

Elküldve
  On 2012. 02. 22. at 21:27, Zsolti25 írta:

Sziasztok!

Tudna valaki abban segíteni, hogy hátul hol találok gyujtás kapcsolt +12 v-ot ?

Előre is nagyon köszönöm a választ !!!

Ez még elől sem egyszerű.

Mire kell ott kapcsolt 12? Én tolató radart kötöttem be, de oda jó a tolatólámpa vezetéke.

Elküldve
  On 2012. 02. 23. at 21:20, szokola írta:

Ez még elől sem egyszerű.

Mire kell ott kapcsolt 12? Én tolató radart kötöttem be, de oda jó a tolatólámpa vezetéke.

Egy gagyi végfok erősítőhöz kell (egy mélynyomóhoz.) Kap egy állandó +12v-t az aksiról és kell egy +12v ami bekapcsolja az erősítőt.

Elküldve

Szasztok!

Egy gyors kérdés : a CD30 mp3 fej egységnél az antenna kimeneten akkor is van +12v ha cd-t hallgatok ? Tehát lehet használni az erősítő rem bemenetehez ?

Elküldve
  On 2012. 02. 24. at 19:39, Zsolti25 írta:

Szasztok!

Egy gyors kérdés : a CD30 mp3 fej egységnél az antenna kimeneten akkor is van +12v ha cd-t hallgatok ? Tehát lehet használni az erősítő rem bemenetehez ?

a rádiónál nincs kapcsolt 12 V, ez a canbus hátránya. Én az akksiról hoztam el a 12 V-ot, és egy kapcsolóval kezelem, ami fent van a pilács előtti műanyag panelon. Nekem is van végfok, kondi és mélynyomó a csomagtartóban.

Elküldve
  On 2012. 02. 24. at 20:28, szokola írta:

a rádiónál nincs kapcsolt 12 V, ez a canbus hátránya. Én az akksiról hoztam el a 12 V-ot, És egy kapcsolóval kezelem, ami fent van a pilács előtti műanyag panelon. Nekem is van vÉgfok, kondi És mÉlynyomó a csomagtartóban.

Köszönöm a válaszod. De az antenna kimeneten kell hogy legyen áram ha megy a rádió.

Egyébként elöl a pilacs kapcsolonal van kapcsolt 12. Fekete drót :)

Csak nem tudom melyik a jobb megoldás.

Elküldve
  On 2012. 02. 24. at 20:28, szokola írta:

a rádiónál nincs kapcsolt 12 V, ez a canbus hátránya. Én az akksiról hoztam el a 12 V-ot, És egy kapcsolóval kezelem, ami fent van a pilács előtti műanyag panelon. Nekem is van vÉgfok, kondi És mÉlynyomó a csomagtartóban.

A Can busz ellenére sikerült bekötni. A fej antenna kivezetesén van +12v ha bekapcsolom a rádiót vagy a cd-t.

Így ide kötöttem az erősítő rem bemenetét. És működik.

Mindenkinek hálás köszönet a segítségért

Elküldve

sziasztok,

Nem tud valaki esetleg eladó fényre sötétedő belső tükröt Astra H-hoz?

Használt, bontott kellene, mert az új elég húzós árban van.

köszi.

Elküldve

Sziasztok!

Lehet, hogy hülye kérdés: ha rajtahagyom a tompított fényszórót az autón, kvázi elfelejtem lekapcsolni, és bezárom az autót, valamikor lekapcsolódik magától, vagy szépen lemeríti az akksit? A belső világítást kb 20 perc múlva lekapcsolja.

Üdv,

Elküldve

Biztos,hogy lemeríti,ha kikapcsolna akkor nem csipogna a kulcs kivételekor.

  On 2012. 02. 29. at 22:35, Maybal írta:

Sziasztok!

Lehet, hogy hülye kérdés: ha rajtahagyom a tompított fényszórót az autón, kvázi elfelejtem lekapcsolni, és bezárom az autót, valamikor lekapcsolódik magától, vagy szépen lemeríti az akksit? A belső világítást kb 20 perc múlva lekapcsolja.

Üdv,

Elküldve

T steve.n!

A gyári előírás:

GM alkatrész szám: GM# 93176801

Opel katalógus szám: 12 14 031

Bosch: FQR8LEU2

Bosch rendelési szám: 0 242 229 699

Csereperiódus: 4 év vagy 60 ekm.

CNG/LPG:

Bosch: FR7DC+

Rendelési szám: 0 242 235 666

(iridium)

Bosch: FR 7 KI 332 S

Rendelési szám: 0 242 236 571

Elküldve
  On 2012. 03. 01. at 2:58, Tom59 írta:

Biztos,hogy lemeríti,ha kikapcsolna akkor nem csipogna a kulcs kivételekor.

Ettol meg nem biztos, sot, eleg nagy hiba lenne, ha lemeritene. Nekem pl. nem csipog, de ha a motort lezarom, akkor kikapcsol, es csak a helyzetjelzo marad egve.

Elküldve
  On 2012. 03. 01. at 6:25, steve.n írta:

Szaisztok,

Gyertyacsere elött állok. Melyiket ajánljátok Z14XEP-hez?

üdv.

Kizárólag a gyárit! Nem, nem bosch, nem ngk, CSAK A GM-es ami jó, ha nem akarsz trafót cserélni, meg nagyobb fogyasztást!:)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.