Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Tech 2-vel vagy OP-commal lehet kivenni szervizben, vagy olyan szerelővel akinek van ilyenje, 5 perces munka:)!

tud nekem vki ajánlani helyet, ahol ezt megcsinálják?
Elküldve

Át lett ledesítve és ahogy össze lett rakva szétjött,pedig odafigyeltünk rá,de ezek szerint nem eléggé.Jó lenne megcsinálni,mert hasznos dolgokat irkált kifele. :) Jó lenne megcsináltatni.De lehet vennem kell másik kilométerórát,bár easytronicosban nem lesz egyszerű találni.Szóljon valaki,aki tud eladót,ha lehet minél olcsóbban. :)

Ha nincs mas, akkor megprobalhatod ilyennel osszeragasztani: http://www.hestore.hu/prod_10028712.html

Elküldve

Sziasztok.Lenne egy kis problémám.Easytronicos Astrám van és a műszerfalon a "nagyobb" kijelző van és egy olyan problémám van vele hogy a kijelzőjéből jövő szalagkábel,ami csatlakozik a nyáklaphoz az levált az lcd kijelzőről.Tudja valaki hogy milyen módszerrel lehet azt visszaragasztani rá?Így még azt sem látom hányadik sebességi fokozatban van az autó!Ezer köszönet előre is!

Erre gondoltam:

10748126351_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nézz be ebbe a fórumba: www.elektronline.hu , itt a Távjavításra kattints. A szerelők szívesen segítenek, csak első szavad köszönés legyen ,mert arra harapnak, ha nem :icon1:. csabba66 ragasztója szerintem ide nem lesz jó. Úgy tudom forró levegővel préselik rá, de majd ott a fórumon megmondják a tutit.
Elküldve

Előrre is köszönöm!

erik_2@citromail.hu

Tipp a fordításhoz: a gugliba először angolra fordítsd le, utána magyarra. Ha nagyon kell valami segítek a fordításban (oroszról magyarra).
Elküldve
Nézz be ebbe a fórumba: www.elektronline.hu , itt a Távjavításra kattints. A szerelők szívesen segítenek, csak első szavad köszönés legyen ,mert arra harapnak, ha nem :icon1:. csabba66 ragasztója szerintem ide nem lesz jó. Úgy tudom forró levegővel préselik rá, de majd ott a fórumon megmondják a tutit.

Nagyon szépen köszönöm a segítséget,írtam nekik és várom a válaszukat!

Elküldve

Hello! A véleményeteket kérném. tegnap -15 fok a vizem 68 fokra ment fel a fűtés teljesen rá volt adva a ventillátor II. fokozatba, igy mentem vele 65 km de feljebb csak akkor ment ha a fűtést lekapcsoltam, akkor 79 fokig ment fel.

szerintetek lehet termosztát bajos, vagy csak egyszerűen ennyi hőt tud termelkni a motor?

Elküldve

Hello! A véleményeteket kérném. tegnap -15 fok a vizem 68 fokra ment fel a fűtés teljesen rá volt adva a ventillátor II. fokozatba, igy mentem vele 65 km de feljebb csak akkor ment ha a fűtést lekapcsoltam, akkor 79 fokig ment fel.

szerintetek lehet termosztát bajos, vagy csak egyszerűen ennyi hőt tud termelkni a motor?

Valószínű ennyit tudott termelni és semmi baja a termosztátnak, ne aggódj...:) Azt tudom tanácsolni, hogy ne fűts 4-es fokozaton miután elindulsz legalább 5 percig (csak maximum a kettes fokozat, ha muszáj), ez az idő éppen elég ahhoz hogy valami normális hőfokot elérjen a motor amivel kíméled is, ezután bedurranthatsz ha még kell, így csak 78-80-ra fog visszahűlni:)! Nekem maximum 87-89-ig szokott felmenni (ha tél van), ha rányomom a fűtést 80-ig visszahűlhet, de ezzel semmi gond nincs!:)

Elküldve

Köszi a választ, valóban -5 alatt nem írogat.

Üdv,

Ice-Enable: Engedélyezve van a csúszós útra figyelmeztetés

Ice-Active: Ki lett adva a csúszós útra figyelmeztetés

Ice-Ack :"leokéztad"-e a figyelmeztetést

Üdv,

HG

Elküldve

Nagyon szépen köszönöm a segítséget,írtam nekik és várom a válaszukat!

Szia! Nekem van egy ilyen műszeregységem, ugyanígy lejött a kijelzője a vezetékről. Ha válaszolnak neked a másik fórumon, és bonyolultnak tűnne a javítás, akkor kölcsönadom próbálkozásra a műszeregységemet. Üdv: Laci

Elküldve

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. Az autó egy tegnapi 150km-es út után du-án 2h-kor lett leállítva az utcán. Ma reggel fél kilenckor az akkumulátoron 12,20V-ot, de fél 2h-kor már csak 12,00-át mértem.

A mérések közt nem használtam az autót, nem is indtítóztam.

Előtte szervizben volt, elektromos hiba, (a riasztó 200mAh!) miatt, ezért mérem a feszültséget. Akku tökéletes és új 640Ah-ás.

Ez teljesen normális felszültség esés ebben a hidegben, ha nem fűtött garázsban van a kocsi? Félek, így 3nap után megint nem fog indulni.

Előre is köszi a segítséget!

Elküldve

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni. Az autó egy tegnapi 150km-es út után du-án 2h-kor lett leállítva az utcán. Ma reggel fél kilenckor az akkumulátoron 12,20V-ot, de fél 2h-kor már csak 12,00-át mértem.

A mérések közt nem használtam az autót, nem is indtítóztam.

Előtte szervizben volt, elektromos hiba, (a riasztó 200mAh!) miatt, ezért mérem a feszültséget. Akku tökéletes és új 640Ah-ás.

Ez teljesen normális felszültség esés ebben a hidegben, ha nem fűtött garázsban van a kocsi? Félek, így 3nap után megint nem fog indulni.

Előre is köszi a segítséget!

200 mA es 64 Ah, igy elvileg ~300 orat vinne a riasztot, viszont a hideg es egyebek miatt nem csoda, ha 3 nap utan sem indul. De ha megcsinaltak a riasztot, akkor nem kene igy legyen. Ha terheles nelkul csak 12 voltot mersz egy akkun, az mar nem nagyon fog inditani...

Elküldve

Hali!

Szét lehet szedni az első lámpatestet? Konkrétan a "szélvédő"-re gondolok, el lehet különíteni barbár beavatkozás nélkül az izzókat tartó résztől?

Üdv,

Elküldve

Hali!

Szét lehet szedni az első lámpatestet? Konkrétan a "szélvédő"-re gondolok, el lehet különíteni barbár beavatkozás nélkül az izzókat tartó résztől?

Üdv,

Szia!

Ha felmelegíted előtte akkor szét, de nagyon óvatosan nehogy eltörjön vagy megrepedjen!

De a visszaragasztás sem egyszerű, hogy ne párásodjon be utána...

Elküldve

Szep napot mindenkinek

A kovetkezo a problemam: Kombi H Astram van, 2006 -os 1.7 CDTI, A hatso biztositek tablabol ( a csomagtartoban) kiesett egy fekete szinu, negylabu relle vagy mi az nem tudom. A tablaban meg harom uress hely van, ahova talalna, de melyikbe jar? egy meg van a jobb felso pozicioban. Mi a teendo, hova tegyem be a kiesett darabot? A kovetkezoket irja rajta: 4RA 007 791-06 13 171 831 12V >PBT-GF20<

hA VALAKI TUD SEGITSEN, ESETLEG KEPET, RAJZOT IS KULDHET, MEGADOM AZ EMAIL CIMEM

Elküldve

Tehát nem. De köszi a választ.

Nem azt mondtam, hogy nem lehet de nagyon nehéz normálisan szétszedni és összeragasztani...

Nekem volt itthon egy tartalék amin próbálkoztam, sikerült megcsinálni, de többet nem vállalkoznék rá :D

Elküldve

Szep napot mindenkinek

A kovetkezo a problemam: Kombi H Astram van, 2006 -os 1.7 CDTI, A hatso biztositek tablabol ( a csomagtartoban) kiesett egy fekete szinu, negylabu relle vagy mi az nem tudom. A tablaban meg harom uress hely van, ahova talalna, de melyikbe jar? egy meg van a jobb felso pozicioban. Mi a teendo, hova tegyem be a kiesett darabot? A kovetkezoket irja rajta: 4RA 007 791-06 13 171 831 12V >PBT-GF20<

hA VALAKI TUD SEGITSEN, ESETLEG KEPET, RAJZOT IS KULDHET, MEGADOM AZ EMAIL CIMEM

Fényképezd le és tedd fel. Összehasonlítom az enyémmel és mondom, hogy hova való. Egyébként minden működik?

Elküldve

Fényképezd le és tedd fel. Összehasonlítom az enyémmel és mondom, hogy hova való. Egyébként minden működik?

Elore is koszonom. Kuldom a kepet, remelem latszani fog minden. A felso sorban van 2 hely, egy a balfelol a fekete csatlakozo mellet, es egy a szinten hasonlo de sarga relle melett, egy hely pedig a jobb also sarokban a piros kabel melett

Egeybkent semmi gond a kocsivan, csak a biztonsagi ovek visszajelzoje nem mukodik.

Nem tudom hogy mukodik itt a kep csatolasa. mindennel probalkoztam de nem megy. Ha adsz egy email cimet el tudom kuldeni

vagy irj a kanyalaci@yahoo.com cimre

Elore is koszi

Elküldve

Hello! A véleményeteket kérném. tegnap -15 fok a vizem 68 fokra ment fel a fűtés teljesen rá volt adva a ventillátor II. fokozatba, igy mentem vele 65 km de feljebb csak akkor ment ha a fűtést lekapcsoltam, akkor 79 fokig ment fel.

szerintetek lehet termosztát bajos, vagy csak egyszerűen ennyi hőt tud termelkni a motor?

Nekem pont ez volt, nekem 200 km után is 68-70 fokos volt. Nem ment feljebb. Kicseréltem a termosztátot és lőn csoda 80-84 fokos lett, persze hamarbb is kezd azóta fűteni.

Elküldve

Sziasztok.Lenne egy kis problémám.Easytronicos Astrám van és a műszerfalon a "nagyobb" kijelző van és egy olyan problémám van vele hogy a kijelzőjéből jövő szalagkábel,ami csatlakozik a nyáklaphoz az levált az lcd kijelzőről.Tudja valaki hogy milyen módszerrel lehet azt visszaragasztani rá?Így még azt sem látom hányadik sebességi fokozatban van az autó!Ezer köszönet előre is!

Erre gondoltam:

Szerintem csak egymás mellé kell tenni majd valahogy mehanikailag összefogni. Szeintem sem kell ragasztó. De engem is érdekel a megoldás.

Elküldve

Sziasztok!

Előre is bocs a szakszerűtlenségét.

Az autó rövdtávú fogyasztásmérője viszonyleg jól mér, de a "hosszabtávú" fogyasztásmérő mindig 6,5 l/100 km ír ki, mindentől függetlenül. Ha ugyanis medkettőt lenullázom akkor két különböző értéket kapok ugynarra a megtett útra.

Tud valaki erre megoldást ?

Elküldve

Meg egy kerdes: meg tudna valaki mondani mit jelentenek a BC test modban kijelzett informacioi?

hol talalok pontos leirast errol? Esetleg modosithatoak ezek az adatok?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.